arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post Reply
User avatar
GG.
Posts: 9041
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 280 times
Been thanked: 569 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by GG. » 25.03.2019, 13:42

Ja kloķenei nav lufte uz sāniem (beigta aksiālā šāle), tad tur viss ir labi. Uzliksi jaunu zobeni un brauksi.

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 31.05.2019, 15:11

Motora izņemšana no seāta ievilkās, jo tur bija iepuvušas skrūves, gatera izpūtēja dēļ nācās ļoti radoši pieiet motora izņemšanai :lol:, precīzi neatceros, bet šķiet ka kādas 2-3 nedēļas nogales pagāja kamēr izņēmu motoru Image. Kad motors bija ārā, noņēmu agregātus, 02a kārbu un 02a spararatu, sajūgu. Patīrīju motoru no vecām eļļām, tik tā, lai var redzēt ja parādītos eļļas noplūdes un būtu patīkamāk skrūvēt, nekas īpašs(aizmirsu pēc tīrīšanas nofočēt, ir tikai bilde ar netīru bloku :D ). Pie reizes samainīju kādas blīves.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Netīrelis
Image

nolūza eļļas temp. dačiks, bet veiksmīgi ar seškanti izskrūvēju

Image
Tā kā man bija gan 02a, gan 020 karba, tad uzliku uz svariem un salīdzināju. Bieži tiek likta 02a kārba, jo var tikt pie trošu kulises un hidrauliskā sajūga, kā arī 02a ir izturīgāka un ir pieejami niknāki sajūgi. Man labāk patīk 020 kārba, jo savādāk nav TAS fīlings©, kā arī 020 kārba ir vieglāka un tā kā šis ir fwd auto, tad ar 020 es nepalielinu svaru uz priekšējo asi.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
02a kārba
Image

020
Image

020 spararats ar sajūgu un kurvi
Image

bilde ar 02a spararata,sajūga un kurvja svaru ir pazudusi, bet bija 15kg

TL;DR ar 020 Man saglabājas TAS fīlings, nav jāmaina pusrāmis + es nepalielināju savaru uz priekšējo asi par 13kg, kā arī uz kloķeni ir mazāka slodze.

Vienīgi spararats un sajūgs bija mazliet aprūsējuši Image

Image
Image
Vajadzēja padarboties ap vadiem, izņemt liekos un pārbaudīt vai nav kkas jālodē u.t.t.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Ļozenīte :^^:

Image

kojās mazliet paķimerējos

Image
Rādīja kļūdu par holla devēju(vajadzīgs sekvenciālajai iesmidzei), kā arī bija normāla eļļas noplūde no sadalītāja.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Tā kā jauns sadalītājs ir pizģets dārgs un kkāds atkritumu kvalitātes holls maksā kosmosu, izdomāju improvizēt, ar gaišo plastmasu ir passāta ex monošprices holls, ar tumšo beigtais abf holls. vienīgā atšķirība ir plastmasā pie kuras pienāk štekeris(mono ir platāka tā plastmasa), vajag paslīpēt korpusam platāku caurumu un paslīpēt to plastmasu šaurāku
Image

Vienīgā atšķirība ir plastmasā pie kuras pienāk štekeris(mono ir platāka tā plastmasa), vajag paslīpēt korpusam platāku caurumu un paslīpēt to plastmasu šaurāku. Izmaksas precīzi 0 eiro un monošprices hollu var viegli dabūt. Viss strādā, kļudu nav. Protams, samainīju abas blīves, lai vairs nebūtu noplūdes.

Image

Diezgan cieši :D

Image
Kārba arī tika notīrīta no pamatīga kultūrslāņa (bildes, protams, nav), kā arī nomainīta eļļa, ielēju oem spec 75w90 GL4 eļļu.

Motors iekšā, tika nomainītas paduškas, vecās bija jau pizdā tad kad liku pirmo motoru, beidzot nomainīju :D
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Tā kā liku mk2 pastūža sūkni pie celiņsiksnām, nācās uztaisīt savu skriemeli, jo mk3 sūknim ir cits iznesums
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
izmantoju vienu dīzeļa ūdenssūkņa skriemeli, lai dabūtu vajadzīgo iznesumu, novirpoju lieko
Image
Image

Ar skrūvēm un muciņu iecentrēju un tad piemetināju novirpoto iznesuma daļu pie skriemeļa Image

Image
Image

Te jau virsū. zem skrūvēm ir tās plāksnes, jo bija slinkums mērīt un griezt skrūves īsākas :D , lieki piebilst ka skriemelis nemet un viss ir ok ar pirmo reizi :D

Image
Bija labs laiks, izdzinu ārā saulītē paķimerēties.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

noņēmu sagaterizēto izpūtēju. Šādu kroplību es uztaisīju, lai pieliktu golfa bunduli jettai Image

Image

Mēģināju uzlikt immobilaizera gredzenu, bet negāja virsū

Image
Image

Nācās mazliet pafleksēt Image

Image
Image

Ja es jau nebūtu pārdevis atslēgu ar seāta ručkām, tad es nebūtu čakarējies un vnk pārliktu slēdzeni no seāta, es vērtēju 9/11, wouldn't do again.

Salons pilns ar alumīnija skaidiņām pēc šitā pasākuma Image

Image
Tad notika tas par ko jau GG teica, radiatora izvads atdūrās pret kondiškas kompresoru :justceliņsiksnathings:
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Es mēģināju izbīdīt radiatoru uz āru kā GG teica, bet vai nu bija par daudz(nevarēja televīzoru uzlikt), vai par maz. Nospļāvos un paņēmu fleksi, jo bija taču jettai jābūt gatavai burnout izbraucienam

Image

Nopirku jaunu gala bunduli, kas domāts ABF seat toledo(toledo ir uz mk2 bāzes), pārējo salipināju no atkritumiem, jo IZBRAWCIENZ :aiwa:

Image

Ibizas pirmais bundulis ir par lielu mk2 tunelim un knapi ielien, pa bedrēm sitās pret tuneli :wallbash:

Image

Vēl tik četras specifiskās bļembas vajag.

Image
Testējot vai jetta ir braukšanas kārtībā sasniedzu šādu nobraukumu
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Tumsas bilde ar +/- saliktu motortelpu
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Čoms metināja pie manis savu trīm sesto un sapratu ka beidzot jāsametina tas, ko nesametināju pirms 3 gadiem, kad nopirku jettu
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Image
Image
Image

Vēl jāpabeidz šuves līdz galam pēdējam gabalam noslīpēt, jāsašpaktelē un jāsakrāso. draņķīgi ir tas, ka buferim skrūves, protams, ir iepuvušas un sapratu ka nenoņemšu, tāpēc sasedzu buferi ar lupatām, bet tas, protams diži nelīdzēja un sapisu buferi ar šādiem sūdiem :xplode:

Image

Kaut kā tā. Iet tā mašīna ahujenni, super sajūtas pabraucot, 020 ir loviiite, ir kardināla atšķirība starp 020 un 02a, motors ir jūtami dzīvīgāks.

Plāni tuvai nākotnei - savest izpūtēju kārtībā, ja kāds patiešām zina vai ir iespējams no cita motora uzlikt plug n play citu downpipe(2-1, kas ir pievienots kolektoram), tad droši padalamies ar info. Jāpasūta nafig celiņsiksnas un jādabū (visticamāk no kāda 9a passāta) ķīļsiksnu agregātu kronšteini. Jādomā arī par nesapuvušu durvju iegādi, kkādas man mājās ir, bet ne tik labā stāvoklī, lai es gribētu viņas likt jettai.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 31.05.2019, 16:36

Naxuj.Tu.Iznīcināji.Kondiša.Kompresoru? :megaeek: :sauer: :lachtot: Viss ko vajadzēja izdarīt - dabūt no kāda mk3/B4 1.8 mono celiņsiksnas ūdenssūkņa skriemeli un uzlikt abas siksnas citas.

Un no kurienes tas pieņēmums ka ar 02A jāmaina pusrāmis? :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 31.05.2019, 16:41

Es tāpat viņu nebūtu izmantojis, tā kā pakebaķ. Kāpēc tad visi liek mk3 pusrāmjus :? ? Nu šā vai tā, tas nebūtu mainījis to ka liku 020 kārbu
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 31.05.2019, 17:15

mk3 pusrāmjus gan jau liek tāpēc ka mk3 uz jaukšanu ir vairāk nekā mk2 + lasīti kaut kādi apgalvojumi ka mk3 motora spilvens esot labāks. Ja arī 02A kaut kas derēšanas ziņā atšķiras no 020, 02A ir savi kronšteini kas spēka agregātu pārnes pāris centimetrus uz priekšu.

Kompresors būtu varējis noderēt kaut vai tāpēc ka tas ir modernāks par to kas tev bija džetā. Bet nu paldies par uzmanības pievēršanu šai problēmai - laikam man būs nopietns iemesls pamēģināt iemudrīt B4 radiatoru, ne tikai "bik lielāks" :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Para
Posts: 764
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: statek mk2
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 46 times
Been thanked: 31 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Para » 31.05.2019, 17:17

Ir ok, viss sataisīts lai tik gāztu un slavētu?
Nesēdināt ir grēks.

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 31.05.2019, 17:23

Nosacīti, braukt var, bet izpūtējs pret grīdu klapējas :D, man tas galīgi nepatīk, bet tā savādāk nekas braukšanai netraucē. Esmu jau kādus 30km novizinājies mēneša laikā :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2737
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 258 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by zipo93 » 31.05.2019, 19:07

Omg, dažas bildes man labāk bija neredzēt... Tagad murgi naktī rādīsies
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
tdi power
Posts: 1306
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by tdi power » 31.05.2019, 19:41

a tas kondicionieris neņemās nost/????? :lol:
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 31.05.2019, 21:20

tdi power wrote:
31.05.2019, 19:41
a tas kondicionieris neņemās nost/????? :lol:
ņemās, bet tad vajag citu ūdenssūkni un divas jaunas siksnas, budžets bija ciešs un bija paredzēts ka 1. un 2. Jūnijā mašīnai būtu jābūt uz strīpas.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 01.06.2019, 11:20

Izpūtēju varēji negarināt bet aizmetināt mašīnai aizmugurē izpūtēja caurumu :troll: ; būtu kā otrās paaudzes seat toledo kam izpūtējs beidzas kaut kur mašīnas apakšā un apskates rūķītim jāmeklē kur analizatoru spraust :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 07.09.2019, 01:26

Vasara pagājusi, jāatskaitās par to kā gāja.

Jūnija uzzinot ka būs izdedzes vīrs, sāku gatavoties iespēju robežās(neskatoties uz to ka tjip jau biju gatavojis mašīnu :D ), jo bija paralēli jāgatavojas eksāmeniem.

Uzreiz pasaku ka bildes ir tādas nekādas.

Pirmā lieta ko gribēju - uzlikt ķīļsiksnas. Dabūju gan kronšteinus, gan 16v ģeneratoru, liku visu virsū un huju, ģenģeris atduras pret ieplūdes kolektoru un nevar nospriegot siksnas.Uz ABF var uzlikt ķīļsiksnas ģeneratoru, bet ne kopā ar kondiškas kompresoru!, tas nozīmēa to ka bezjēdzīgi izmetu naudu, laiku un man passātam tē dē eshka uztaisīja sudoku kad braucu mājās pēc ģenģera dabūšanas Image

Passāta sudoku
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Image
Image
Mājās atradu celiņsiksnu skriemeli ūdenssūknim un nopirku siksnu, lai varu izmest to sagriezto kompresoru. Savilku un sakārtoju vadus(galvenokārt salonā), darīt vel ir ko, jo mazliet jāpielabo motora pravodkai izolācija(materiāls pietrūka kad taisīju). Tad sekoja dažnedažādi sīkumi kurus jau esmu aizmirsis :lol:, saraksts bija diezgan garš un iekļāva lietas ko es nebiju 3 gadu laikā izdarījis kopš pirmā swapa, piemēram, plastmasa kulisei, lai nevarētu nejauši ielikt atpakaļgaitā Image , uzliku tīru izplēšanās trauku ar līmeņa devēju, nomainīju līmeņa devēju bremžu škidrumam un piekārtoju vadus, lai tas strādātu, uztaisīju gatera izpūtēju_V2(sāku ap 21:00, bet beidzu ap 09:30, gribēju ar vienu piegājienu dabūt gatavu :reeka: ), kas gandrīz nesitās pret grīdu un nelaida garām milijons vietās. Aij, es neatceros visus sīkumus ko darīju, dodamies tālāk :D


Kad tiku galā ar tehniskajām lietām, pievērsos vizuālajām lietām, ja nemaldos tad pārāk daudz laiks vairs arī nebija palicis.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image

8)

Image
Uzmočiju ar otu, tāpēc mazliet draņķīgi izskatās :D
Image

Image

Image

kko bikin papulēju

Image

Image

Pēc krāsošanas aizmugurē šur tur bija šādi, clay bar man nebija, tāpēc nācās ar 2500 ūdenspapīru noņemt Image

Image
LY3D ONE LOVE

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Te piektdienas naktī pirms izbrauciena nomazgāju

Image
Pēc tās visas gatavošanās jutos ļoti gandarīts, viss ieliktais darbs atmaksājas kad var plivināt un normāli atvilkt, vienkārši fantastiska sajūta :)

No izbrauciena bilžu nav, jo pašam nebija īsti ar ko fočēt un tad kad varēju uzprasīt kādam kam ir fotoaparāts, tad jau jetta bija uz normāla puteklīša Image
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Aizbraucu uz TA pēc divniekiem

Image

Bikin paķimerējos pirms izbraukšanas Image

Image

Image

Uzlikām neonu

Image

Image

Image
Tā kā Valmierā man pazuda spidometrs un izkrita lamda zondes cauruma glušaks, atpakaļceļš bija interesants :D. Pēc Rīgas sapisās priekšējais motora kronšteins kad uz ~150 apdzinu, ja būtu braucis visus braucienus Kazruņģi, varbūt lāgā nebūtu mājās ticis Image. Sākumā domāju ka nolūzusi daļa no kronšteina, bet vēlāk atklāju ka vītne izģērbās un skrūve vnk izkrita :ka: Vismaz atkal spidometrs sāka strādāt kad motors uz priekšu saškiebās, varēju izmantot kruīzu Image

DĪZEĻU ĪPAŠNIEKI VIŅU IENĪST, VĪRS ATKLĀJ KĀ AR GTI MOTORU DABŪT 4.2L/100

Image

Te jau mājās

Image

Tā kā jetta ēda daudz mazāk kā biju gaidījis, tad atbraucot mājās man vēl bija pusbāka :roll: , tāpēc uztaisīju pāris joyride'us :roll:, tas, protams, notika braucot ar random ziemas riepām
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
ainārs spec ling lang die like hero
Image
Uzfilmēju vairākus onboard, bet nekas dizš man nesanāca, šis ir visjēdzīgākais, brauciens atpakaļ bija ātrāks, bet savilcējs patrāpijās kamerai priekšā :blaaaa:
Te ar savilcējiem pievilku pie ķiveres, tik telefons visu laiku filmēja par zemu, tāpēc neko lāgā bez spidometra neredz Image.

saund ček

Tad izdomāju uztaisīt pāris bildes uz puteklīti pēc pēdējā brauciena. Iekļāvu arī bildes ar esktrām, jo pie viesu nama par tām vienā brīdī bez apstājas prasīja xD.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Image
Image
Image

TAKE MY MONEY PLS

Image
Image
Image

Ekstras
Image
Image
Image
Image
Image
Nākošo sezonu jetta visticamāk pavadīs apsegta un nekustināta, jo kaut vai izpūtēja savešana kārtībā būtu padārga. Man arī gribētos kko beidzot sev atvēlēt, jo pēdējo 3 gadu laikā(kopš mašīna ir manā īpašumā) visa nauda iet principā tikai jettai, es tāpēc arī jau kādu pusgadu staigāju ar vecajiem, vairs nevajadzīgajiem mobiļņikiem kuriem bača netur un kad vajag navigāciju, tie uzkaras, līdz kaklam, nevaru vairs tā turpināt :D. Savirze arī nav un vai nu tās vai vel kāda apstākļa dēļ mašīna pa taisnu ceļu brauc slalomā nevis taisni Image, līkumos gan labi turas, šķiet ka šur tur braucot iekšējais ritenis pacēlās :lol:

TL;DR visticamāk nākošosezonu izlaidīšu un spīdzināšu passātu
Last edited by arniks8 on 19.11.2019, 21:14, edited 1 time in total.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

mikimiki
Posts: 2439
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 268 times
Been thanked: 134 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by mikimiki » 07.09.2019, 08:03

Ir labs!
Gaidu stāstus par passata jāšanu! :thumbs:

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by fokume » 07.09.2019, 11:00

Pasata topix pls

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 07.09.2019, 11:21

Tur jau nav ko rakstīt, tiek pists un slavēts, vienīgie ieraksti varētu būt kad atkal jāliek cits dīzelis xD. Šobrīd jau swaps ir gatavs ielikšanai, bet tā kā man plecs sāp, šonedēļ vel laikam nebūs.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest