msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 09.01.2020, 12:57

Ja taisies dalīt reizinātājos, dod ziņu :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
ASRock
Posts: 3524
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 1 time
Been thanked: 46 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by ASRock » 10.01.2020, 08:55

Jau sen vajag viņu nodot lužņos,busi riga vari apskruvet vai savakt visu
tel. 22347143

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 10.01.2020, 18:42

Tajā virzienā ir doma braukt pēc kāda mēneša... Tev gofra ir? :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
DODmanSOJU
Posts: 2064
Joined: 08.03.2012, 10:22
VW: Golf/Jetta Mk2, G60
Location: Copenhagen, Denmark
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by DODmanSOJU » 14.01.2020, 11:05

msh wrote:
08.01.2020, 13:03
pastaigājoties ieraudzīju divas škodas ar vietā esošiem klimata blokiem - tā kā man īsti nevajag citu bloku, tad nodomāju "ja prasīs 20-30, neņemšu, ja prasīs mazāk, lai iet", paprasīja 15, nācās ņemt :D

Labaak buutu iekjeeris sho climatronic paneli. Lai vismaz iederas dizainaa..
viewtopic.php?f=115&t=34077#p375599

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 14.01.2020, 12:39

To varētu ielikt tikai ieliekot pilnu pastētes klimata komplektu, bez tam, tas klimats būtu plats solis uz atpakaļ. Kad domāju par klimatu, apsvēru tādu variantu, bet izdomāju ka nav vērts.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 18.01.2020, 15:51

Image

Bišķi padarbojos ar lodāmuru, rezultātā sanāca lietus sensõra komplektiņš. Divi releji - viens ir C5 relejs vulgaris, lasīt - pilns "parastais" relejs, otrs fofāgena relejs priekš mašīnas ar lietus sensoru. Priekš potenciometra izmantots C5 logu tīrītāju kloķis, līdz izdosies izštukot kā kaut ko tādu iebāzt iekš mk2 - liekas ka vajadzēs kādā paneļa pogā iebāzt potenciometru jo kloķī diez vai pietiks vietas priekš kaut kā tik liela :D

Uztaisīju šādu pāreju, jo pie CE2 risinājuma ielikt atsevišķu releju pa tiešo būtu pietiekami ķēpīgi, bez tam, kā jau mašīnai, kurai paredzēts logu tīrītāju relejs drošinātāju kastē, pēc tā izvākšanas to ligzdu kaut kam citam tāpat nevar izmantot. Īsts PnP tāpat nesanāk, jo vienkāršotās astoņdesmito gadu sistēmas dēļ vecie releji pilda tikai daļu funkcijas, kamēr jaunie - visu. Jaunajiem iekšā priekš logu tīrītājiem ir divi releji, un ir trīs ieejas - intervāls, lēnais ātrums, ātrais ātrums. Vecajiem ātrais ātrums iet pa tiešo caur slēdzi, pie viena lēnais nepārtrauktais ir pa life hack tēmu, jo vecie releji reāli uztur tikai pārtraukto režīmu, bet nepārtraukto dabū to releju appišot - logu tīrītāju relejs darbina motoru ja šis no stāvokļa pozīcijas devēja saņem plusu bet apstājas, ja saņem masu - stāvokļa signāls iet caur slēdzi; nepārtrauktajā režīmā slēdzis ieejā iedod plusu. Tā nu nācās vēl no logu tīrītāju drošinātāju kastes štekera izvilkt laukā trīs kontaktus - barošanu stāvokļa slēdzim vienkārši izolēt [jaunajiem relejiem vajag tikai masu] , ātro ātrumu izlaist cauri relejam un stāvokļa slēdzi pievienot pa tiešo relejam.

Image

Houston, we have a problem! Zilajā iznesumu blociņā, kurš satur ātruma signālu, vairs nav vietas, bet šim relejam aŗī vajag ātruma signālu :D Nu jā - ātruma signālu manā mašīnā bez borta kompja izmanto maģis, klimats, kruīzs un centrālā atslēga - līdz šim pietika tikai tāpēc ka maģis un klimats ir uz viena bunta. Nu neko, ir tak risinājumi...

Image

...kas izskatās šādi. Zils man nebija, nezinu vai tāds maz pastāv, pagaidām iztiksim ar baltu.

Image

Pie viena man radās ziņkārība kā tad īsti tur tajā blociņā ir abas puses kopā savienotas, jo nevar no ārpuses neko ieraudzīt - tā kā man bija viens bojāts tāds blociņš, tad tika nolemts tam piešaut uguni... :D

Image

Vācu inženieri ir gudri vīri, pamanījušies tajā blociņā ieslēpt šādu metāla gabaliņu... :D

Visu saliku, C5 logu tīrītāju kloķi iestūķēju tajā nodalījumā kas zem stūres, lietus sensoru ar bandīteni pielīmēju pie loga :D Tā kā vakar nelija, vakar vakarā palaistījos ar ūdeni, bet nekas nenotika... Paskatījos uz to sensoru ar telefona kameru, jo man bija aizdoma ka tur ir infrasarkanais apgaismojums, bet tur viss bija tumšs... Laimīgā kārtā kaimiņa B5 pastētei ir strādājošs lietus sensors, ir uz ko paskatīties. Izrādās ka jābūt šitā...

Image

Vārdu sakot, būs šovakar vai rītdien jāveic pārbaudes lai atkostu kāpēc nedarbojas; varianti
1) sensors nosprādzis; es viņu diezgan brutāli dabūju urbināt laukā no spoguļa pamatnes
2) nav pareizi pievienots, viens pats vai kopā ar pirmo
3) problēma ar releju

Ja problēma prasīs gādāt kādu gabalu, tad kā pagaidu variantu ieliks parasto, bezsensora releju.

Viena šī releja darbības īpatnība man jau iepatikās - beidzot varēs atkal atsākt pieprasīt relejam vienreiz notīrīt logu, īsi paraujot kloķi uz sevi - šis relejs prasa kārtīgi uzgāzt uz priekšas stikla lai ieslēgtu lukturu apmīzējus, vecais apmīzēju relejs sūkni ieslēdz uzreiz kā parauj kloķi :)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

mikimiki
Posts: 869
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 57 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by mikimiki » 18.01.2020, 18:14

Nedaudz pavirzot kloķi uz augšu, nenofiksējot pozīcijā, logu notīra vienreiz!

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 17.02.2020, 22:58

Tā, mazā atskaitīte.

Kad pusotru gadu atpakaļ, nē, bik senāk, liku gāzi, nokonstatēju ka pie bākas kakliņa cauruma iekšējajā arkā ir izveidojies caurums... Tā kā man šausmīgi negribējās tur čakarēties, tas tika atstāts un nekas tur netika darīts, līdz beidzot tika nolemts tai vietai pieķerties...

Image

Daudzsološais skats pēc bākas izcelšanas un amarta izņemšanas - ne tikai caurs ap kakliņu un pa pusei nopuvis bākas kaliņa kronšteins [pirms 4 gadiem bija vesels tikai bik aprūsējis], bet, kā izrādās, ap glāzi arī pāris caurumi izpuvuši... Kā rādīja apskate no iekšpuses, statnē dubļi bija šļākušies gandrīz līdz jumtam... :D

Image

Nesteidzīgi bakstoties tika uztaisīts šāds ielāps...

Image

...un te viss jau ir pabeigts - nesteidzīgi bakstoties, pusotru nedēļu vēlāk... Pie viena vēl šādi tādi rūsas perēkļi apkaroti. Un ar tagadējo pieredzi saprasts ka nākamais punkts, kam būs jāpieķeras, būs otrā arkā augša - jo tur pagājušogad diezgan ņēmos, bet augšā rūsu atstāju; domāju "e, kas tad tur ir, aprūsējusi šuve, sīkums", piemirstot ka tas tak nav audī, kuram bleķis aprūsējušā stāvoklī var izvilkt vismaz 5 gadus bez caurumiem - apskate no iekšpuses pie kreisās aizmugurējās glāzes rāda ka tur jau rūsa lien laukā... :motz:

Image

Image

Iedvesmojoši skati ar nākotnes darbības teritoriju... :D Dabā ir trakāk nekā bildēs izskatās - nu kaut vai tur tas moldings laikam turas tikai uz tajā divām ie3,14stām skrūvēm - nu neko - ir uzsūtīta ārējā remontarka, iekšējā remontarka un pakaļas spārna apakšējā stūre remontgabals. Vēl es sapratu ka aizmugurei apakšējās kantes remontgabalu es nemetināšu - būs jāmaina visa pakaļa - uzpūtu smiltis rūsas perēkļiem zem pakaļas lukturiem un sapratu ka nē, lol, nau werc - tur laikam pa plaisām mastikā sūcies iekšā ūdens vai kā, un no iekšpuses/apakšpuses tā savienojuma vieta ir diezgan sapuvusi pie abiem lukturiem - ja remontpakaļa nebūtu nopērkama, čakarētos to vietu lāpīt, tā kā ir nopērkama, jāapgādājas ar punktu metināmo un jāmaina visa pakaļa.

Labi, pastumjam to rūsu bik maliņā, pievēršamies smukākām lietām... :D

Image

Pirms kādām 2 vai 3 nedēļām notika šausmīgi ilgi gaidīts notikums - čoms beidzot nokrāsoja grabažnieka vāku... 8O Tad nu ceturtdien tika noorganizēts lai man viņu atvestu. Nojaucu veco pagaidu vāku, pieskrūvēju šito, nosecināju ka čoms ir bagātīgi rīkojies ar špahteli, dēļ kā varēju ar viņu uzspēlēt spēli "uzmini cik caurumu šeit pietrūkst" :lol: Neskaitot to, un nepieciešamību pulēt, ir ok - pārliecinājos ka bleķu klapēšana viņam labi padodas - tam vākam es biju spiests iemetināt jaunas numura apgaismojuma lampiņu vietas, un vienu no tām diezgan nesmuki savilka - izklapēts ļoti skaisti, nevar nemaz redzēt ka būtu bijis savilkts :)

Image

Galu galā tika nonākts pie šāda rezultāta... Vēl īsti nevaru pierast pie tā ka vāks ir sarkans un nav tā lielā spoilera... :D


Vēl jātiek galā ar vāka amartiem - nesen piefiksēju ka visus šos gadus vāks kaut kā pārāk zemu paceļas - atklāju ka vectētiņš vienu īsu amartu ielicis - ieliku divus amartus kas plauktā stāvēja, bet tie laikam bija no mana donora, toledo - 1 cm par garu, un šausmīgi stipri, jo toledo ir liels un ļoti smags vāks - tagad vāku ir ar lielu spēku jācērt ciet... :lol: Nu nekas, ir pasūtīts viens jauns pareizā garuma amarts, cerams ka līdz nedēļas beigām ieradīsies.

Image

Tā, visbeidzot - sestdien tika apmeklēts viens rīgas šrotists ar nolūku tikt pie nepieciešamajām AFT detaļām. Mašīna, diemžēl, bija jau izjaukta, nācās detaļas salasīt pa visām malām - drosele, bremžu pastiprinātāja truba un dzeses truba ir pareizās - gofra nav pareizā, kods saka ka no ADY/AGG - jo AFT gofra bija ar bojājumu; izskatās ka tā ir slimība, nolauzts kartera ventilācijas izvads - un paskatoties tur uz vietas esošam citam AFT, likās ka AFT gofra varētu nekacēt manu mk2 TD filtra kasti, tāpēc paņēmu šito, jo tā garāka. Atlicis vēl kaut kādā hidroscandā salasīt plastmasas trejgabalus kartera ventilācijai, nosmilšot un nokrāsot ieplūdnieku, noslīpēt tam nost SĒDEKLIS 1.6 uzrakstu, un tad jau varēs likt to kolektoru iekšā un čakarēties ar brīvgaitas regulāciju... :D Pie viena tam šrotistam ieraudzīju tur mētājoties AC STAG-4 Eco gāzes vadības bloku, kuru paņēmu ar domu pamēģināt esošā TECH-104 vietā, tāpēc arī ņēmu ar visiem vadiem - vakarā grozot bloku rokās, sāku domāt ka štekeris liekas kaut kur redzēts :? - papētot internetā materiālus, tika nosecināts ka abi Belastokā bāzētie gāzes dzelžu ražotāji izmanto kopīgu vadu un štekeru ražotāju un tāpēc štekeris un izvadu izkārtojums ir 1:1 :D Stiliņā zinošs cilvēks zināja teikt ka AC un LPGTech atšķiras temp deveju nomināli; būs jāpiemet tas STAG-4 bloks pie kompja un jāpaskatās, vai to var konfigurācijā nomainīt vai nevar - ja var, tad tikai jāpārsprauž un jābakstās.

Tā, kas vēl gaidāms - jānopērk kāds izpūtēja bundulis un kādi līkumi un trubas gabali lai arī beidzot samainītu izpūtēja aizmugures daļu - vidējajam bundulim uzradies caurums, tālāk tāpat gar savienojumu pūš garām, nah, tiem abiem bunduļiem vieta ir lūžņu čupā :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 22.02.2020, 10:35

Image

Ceturtdien bija dzelžu pievedums - mk2 labā ārējā remontarka, mk3 labā iekšējā remontarka un mk2 labā pakaļas spārna apakšējais stūris. Pēdējajā detaļā esmu vīlies pat bez tās pielikšanas mašīnai - tā tika pirkta ar domu ka no tās varēs kaut ko izgriezt, ko varēs piemetināt golfam lai kompensētu to, ka vairs nav pie kā piemetināt pakaļas apakšas attiecīgo stūri - šis gabals tādu lietu nenodrošina.

Turpmākās divas ceturtdienas arī katru reizi gaidāms pa dzelzs gabalam... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

bergs
Posts: 8865
Joined: 27.10.2006, 10:14
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Has thanked: 4 times
Been thanked: 29 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by bergs » 23.02.2020, 10:07

Tu gribi teikt ka mk3 iekšējās arkas remontkomplekts ir tāds pats kā mk2 ?
These users thanked the author bergs for the post:
msh (23.02.2020, 12:39)

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.02.2020, 12:39

Nē, es tikai gribēju pārbaudīt šī tofika lasītāju acīgumu :D Tas gabals ir domāts priekš muteres golfa - priekš manis arī ir tāds gabals pasūtīts, bet tas laikam ceļo uz ēzeļa muguras no ķīnas - pasūtīts tika pirms pusotras nedēļas, sola ka būs 28. datumā. Sametot kopā mk3 iekšējo arku ar mk2 ārējo var redzēt ka mk3 arkas ir uztaisītas bik lielākas + vēl tur tā viena bukte, kur arka ieliecas uz iekšu lai dotu vietu buferim.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.02.2020, 13:17

Vēl pāris jauni sīkumi...

Image

Tā kā man saliekot jauno vāku gadījās salauzt numura turētāju, tad pirms nedēļas iebraucu aizkrauklē eoltas veikalā - gribēju numura turētaju ar uzrakstu LATVIJA un sarkanbaltsarkano karodziņu, bet šiem tāda nebija, bet šie teica ka jābūt šitādiem - man vajadzēja vienu, bet atnesa divus, tā kā maksāja mazāk par latu gabalā, tad paņēmu abus :D

Bet kastītē ir pasūtītais grabažnieka vāka amarts.

Image

Bet te ir klusā daba ar grabažnieka vāka amartiem - no augšas uz leju - jaunais bilstienis, vecais mk2 amarts un hvz no kā ieliktais amarts kura dēļ vāks ļoti zemu taisījās vaļā. Augšējie divi tika ielikti - pēc seat toledo amartiem šie liekas šausmīgi vāji, jo ar tiem, kā nospieda pogu, vāks pats atleca vaļā, kamēr ar šitiem vāku pašam jāpaceļ... :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 06.05.2020, 23:51

...kaut kas te reizēm jāuzraksta...

Pirms, neatceros, laikam kādām trīs nedēļām nesteidzīgi ķēros pie labās aizmugures arkas maiņas.

Image

Skats kas pavērās pēc moldinga noņemšanas - par brīnumu bija salīdzinoši daudz metāla - sensenos laikos golfs bija dabūjis bukti tur zem moldinga, tāpēc moldings bija ar diviem samoreziem pieskrūvēts, un tas, acīmredzot, ietekmēja rūsēšanu. Sākotnējā doma bija iemetināt no arkas tikai dažus gabalus, bet pakonsultējoties ar pieredzējušāku cilvēku, tika izlemts mainīt visu...

Image

Un te ir iestājies maksimāls izgrieziens...

Image

Image

Image

Iekšējā arka izrādījās esam bēdīgāka nekā ārējā arka - daļēji agrākā cauruma ap bākas vāciņu nopelns. Tā nu vispirms nesteidzīgi salāpīju to kas tur apakšā - tika iemetināts iztrūkstošais metāls slieksnī, aizmugures spārnā, iekšējajā arkā... Klokkerholmas iekšējā remontarka bija briesmīga, vienīgais kas no tās bija derīgs - tas viens sektors, kas man bija visvairāk sapuvušais - abus apakšējos galus nācās taisīt no rokas, jo tai remontarkai gali bija nedapresēti. Ar ārējo remontarku arī bija jautri - kad pienāca laiks to metināt iekšā, atskārtu ka to nāksies lauzt iekšā - tā kā izskatījās ka būs pārāk lielas auzas, pārgriezu divos gabalos bik virs moldinga vietas - izrādījās ka kāds bija nolohojies presējot to vietu kas ap moldingu un nepareizā formā bija tā...

Image

Galarezultāts pēc divām gruntīm...

Image

Un te skats no aizmugures...

Tiktāl ticis, nolēmu aizbraukt uz apskati, kas bija beigusies pāris nedēļas iepriekš. Izrāvu laukā gāzi, izrāvu laukā miglas, uzliku priekšas labās puses supporta šļūtenītei gumijas turētāju, pie viena, kad jau dzeses sistēma tukša, pārtaisīju un uzliku mk3 AFT radiatora augšējo trubu lai man būtu smukāka un mazāk vietās sastukāta truba... :D Gribēju arī nomainīt degvielas padeves trubu kura jau vairāk kā gadu ir sastukāta pēc misēkļa metinot grīdu; man te bija sagādāta mk3 attiecīgā truba, kura ir gandrīz tāda pati, bet nebiju labi apskatījies, laikam šrota mašīna bija ar kāru celta, truba bik satraumēta, būs jāsagādā citu. Savādāk neko nedarījis, aizdūru uz apskati. Ar bremzēm un piekari viss labi - labais papildnieks radās esam nedegot; apskates rūķītis to ņēmās klapēt un rezultātā tam augšējā skrūve izleca no savas sēžas - par to divi divnieki - un divnieks par to kas redzams augstāk redzamajā bildē - "virsbūves stiprību ietekmējoši korozijas bojājumi"; jopcik, tur tajā vietā ir vairāk metāla nekā tur ir bijis vismaz pēdējos 3 gadus un iztrūkstošais metāls ir virsbūves stiprību neietekējošai kantei - tā kā vienkārši apskates iziešanai tam robam priekšā piepļūtīt kaut kādu metāla gabalu netaisos, tad es būšu spiests mēneša laikā mainīt golfam pakaļu; zb man jau tā metināšana, gribēju to kaut kad vasarā darīt... :xplode: Apskates rūķītis vēl raustīja šofera ķebli, tas man lika aizdomāties ka mana šofera ķebļa divu kloķu apakša varbūt tiešām ir bik par ļurīgu un tur vajadzētu kaut ko uzlabot. Uz jautrākas nots, man patika kā apskates rūķītis izbolījās, salona apskates laikā ieraugot ka viduskonsolē dzīvo klimats... :D

Šodien pieķēros nedegošajam papildniekam - bez vajadzības nomainīju labu spuldzi - beigās problēma izrādījās esam īpatnēja - vadam kas savieno lielā luktura spuldzes ligzdu ar papildnieka štekeri, masas vadam konkrētāk, ir pārberzusies izolācija un iekšā ticis mitrums - lukturis pārstāja spīdēt jo tur iekšā vairs nebija kapars kas spētu vadīt strāvu :D Vads vairāku centimetru garumā uzblīdis, iekšā balts pulveris. Vārdu sakot 5 minūšu darbs ar lodāmuru.

Image

Tā, vēl kaut kas. Man plauktā kādu gadu vai divus stāvēja šitentā ceturtā gamma, nākusi no agrīnas B5 pastētes, savākta šrotā par simbolisku piecīti. Izdomāju jebajā nopirkt tam maģim kodu, izmaksāja tas prieks 11 eiras. Tagad ir ticis uzsūtīts alītī tam Yatour disku mainītāja emulators, vēl tik kaut kā jādabū tam maģim pareizā apgaismojuma krāsa - vēl uzsūtītas pāris mk4 antenas gumijas; jādabū nesapuvusi antenas pamatnīte un jāliek iekšā mk4 antena esošās depo itāļu huiņas vietā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 5597
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Mk4 atmomusar ar strādājošu AC
Has thanked: 106 times
Been thanked: 348 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fokume » 07.05.2020, 00:13

piestiprini to rocenes trosi ar resnāku savilcēju savādāk dabūsi 2 par nekvalitatīvu remontu;.

User avatar
msh
Posts: 6810
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 247 times
Been thanked: 94 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 07.05.2020, 00:15

Rocenes trosei vajadzētu dabūt jaunu stiprinājuma bleķīti padirstā vietā... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests