GG. Mk2 atmo benzin

Post Reply
User avatar
GG.
Posts: 7340
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 167 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 05.11.2015, 22:54

Principā nekas, tikai ir sagādātas šādas tādas trūkstošās lietas priekš tālākā procesa. Būvējis, principā, neko neesmu. Šobrīd ir citas prioritātes dzīvē. Lēnā garā savākšu visu nepieciešamo un, cerams, ka ap nākamā gada vasaru varēšu veltīt laiku lai salasītu visu kopā.

Ja kāds zin kur dabūt pāris man trūkstošās lietas padodiet, lūdzu, ziņu:
-oriģinālais Gamma CD maģis
-lukturu apskalotāju kits lielajam bamperim

Diemžēl, nekādas aktivitātes šeit nebūs līdz nākamā gada pavasarim. Paldies par interesi! :thumbs:

go555
Posts: 13
Joined: 31.08.2008, 21:28
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by go555 » 19.08.2016, 22:35

kas šeit jauns?

Utututu
Posts: 308
Joined: 12.02.2016, 22:46
VW: Vw mk2 Jetta
Has thanked: 0
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Utututu » 20.08.2016, 00:07

Nebiju manījis tavu topiku. Golfs ļoooti smuks :thumbs: un viss tiek darīts kā vajag :thumbs:

User avatar
balis
Posts: 112
Joined: 27.02.2009, 22:43
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by balis » 05.01.2018, 17:25

Kas notiek ar šo projektu? Kkas būvējas vai pagaidām nolikt malā? :?:

User avatar
GG.
Posts: 7340
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 167 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 24.07.2018, 15:13

nu ko

golfs un visas detalas pardotas

Nopirku e60 projektam
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
hehe :eg:

Laiks skrien ātri un pagājuši 3 gadi kopš pēdējā apdeita :D

Laikam, ir pienācis tas brīdis, kad jāturpina. Ir nedaudz laika un ir iedvesma. Sākumā nedaudz pastāsīšu par iecerēto tālāko projekta gaitu, kas ir nedaudz pamainījusies no sākotnējām idejām. Sākumā doma bija nebraukt ārā no garāžas kamēr nebūšu sataisījis visu līdz galam, tai skaitā vizuālo, salonu utt. Ņemot vērā manu mazohistisko un neproduktīvo pieeju katram sīkumam, tas notiktu pēc gadiem 30. Veselā saprāta un vēlmes FUCK BROUKT vadīts es pieņēmu lēmumu novienkāršot šo procesu. Salikšu tehnisko daļu, lai tas auto ir braucams, tad sametināšu kas metināms, piekrāsošu kas piekrāsojams un tad, lēnu garu kā atsevišķus weekend projektiņus, sākšu krāmēt virsū visas ekstras, vizuālos apgreidus utt. Tas, ka darīšu darbus citādā secībā nenozīmē, ka viss notiks mazāk pedantiski.

Darbu plāns uz šo mirkli:
-pārlasīt donora tiltu un aizmugurējās disku bremzes
-savilkt jaunas visas bremžu trubiņas
-paskatīties vai siksnas nav sakaltušas, dabūt motoru rūcošu
-uzbūvēt izpūtēju visā garumā
-pārtaisīt kulises stiprinājumu
-sakopt diskus
-braukt uz apskati


Iespējams, ka augstāk minēto paspēšu izdarīt šosezon, ar ko es arī būtu pilnīgi apmierināts.

Pa ziemu, vai nākamsezon plānā būtu
-sametināt to kas metināms (laikam, kopā 6 vietas)
-pēc vajadzības, atkarībā no metināšanas veiksmīguma, piekrāsot
-izvilkt pāris senās buktes, plus pāris kas uzradās hibernācijas periodā :aiwa:
-nokrāsot, sakopt, uzlikt bamperus, arkas, sliekšņus un pārējos loriņus
-uzlikt kruīzu
-salikt elektro logus, spoguļus, lūku, centrālo atslēgu
-sakopt recaro sēdekļus, ielikt apsildi, pāršūt aizmugurējo dīvānu

Protams, ka katrs punkts izklausās baigi vienkārši, bet sevī slēpj miljons klipšus, loriņus un dažādus procesus, kam jāiziet cauri atbilstošajā secībā.

Tā nu Golfs tusējās pa garāžu.
Image

Image

Uzstellēju kautkādus riteņus, piepūtu plakanās riepas un izstūmu ārā.

Image

Sakārtoju kosmiskos atkritumus, kam ir tendence sakrāties katrā brīvā vietā un tad jau varēja sākt kautko darīties.


Jānomaina tilts. Kāpēc jāmaina tilts? Jo CL modeļa tilts ir no plānāka metāla un tajā nav GTI modeļa tiltā iebūvētā "stabilizatora", kas realitātē ir tiltā iemetināta caurule, kas padara tiltu noturīgāku pret vērpi. Donora tilts nomērīts, atzīts par taisnu un labu esam. Izdauzīju ārā bukses, noņēmu visu lieko un aizvedu uz Metal CNC uz smilšu strūklu un pulverkrāsu.

Image

Sākotnēji biju cerējis neņemt nost no virsbūves tilta stiprinājuma skavas, kuras lai noliktu precīzi savā vietā, VW pielieto specinstrumentu. Tā, kā CL modelim nebija aizmugurējo bremžu spēka regulatora, bet lai to uzliktu ir nepieciešama cita tilta skava ar kronšteinu priekš regulatora - jāņem vien būs nost viena no skavām. Kāpēc es negribēju viņu ņemt nost? Jo Golfam aizmugurē nekas īsti neregulējas, un šo skavu novietojums atbild par to vai mašīnai būs taisna savirze.

Paldies Karosam un Metal CNC par ātri un labi paveikto darbu, saņēmu atpakaļ daļas ļoti laicīgi, eleganti ietītas plēvē, ļoti patīkami.

Image

Nolēmu pamēģināt no dažādiem niekiem noņemt rūsu ar skābi. Jau sen biju pamanījis, ka Depo pārdodās 28% sālsskābe, kas šai nodarbei ir kā radīta. Ja kādam ir interese var pagūglēt rust removal hydrochloric (vai muriatic) acid. Process vienkāršs, pārbaudam vai trauki iztur skābi (PP un PET plastmasa derēs). Pa taisno no pudeles skābe darbojās ļooooti ātri, ja ir vēlme procesu piebremzēt var atjaukt ar ūdeni (atceramies skolā mācīto un lejam skābi ūdenī nevis ūdeni skābē :D). Vēlams to darīt labi ventilējamā telpā vai ārā, jo procesā rodās ūdeņraža gāze (RIP HINDENBURG), smaka diezgan nepatīkama un kodīga.

Image

Iejaucam vēlvienu trauku ar sārmainu sodas ūdeni skābes neitralizēšanai un vēlvienu trauku ar destilētu ūdeni pēdējai skalošanai.

Pirmais izmēģinājuma trusītis:
Image

Procesā:
Pēc aptuveni minūtes:
Image

Visus sīkos krāmus, uzgriežņus, skrūves, atsperītes utt. tagad apstrādāšu ar skābi, ļoti jautrs process.
Image

Image

Kā mēs visi zinām, lielākais ļaunums uz planētas Zeme ir VAG aizmugurējie suporti, kam rokasbremzes mehānisms ir integrēts suportā. Ideja, protams, forša līdz momentam kamēr tas viss nesapūst lupatās un nenoķīlē.

Donora suportu stāvoklis pirms restaurācijas. Yummy!

Image

Image

Sāku likt kopā suportus, izbirstējot visas iekšas utt, viss pēc fenšui. Kopā lieku ar ATE Bremszylinder paste un ATE Plastilube. Virzuļi, atspere un rocenes asis jaunas.

Image

Image

Image

Image


Jebkuram normālam auto, lai ieliktu vietā suporta virzulīti atliek paņemt virzulīti un...ielikt virzulīti. Šeit zem virzuļa slēpjās tikai 14 detaļas. :aiwa:

Image

FAQ:
Kāpēc suporti sarkani?
-Jo priekšējie jau ir sarkani

Kāpēc priekšējie jau ir sarkani?
-Jo iepriekšējais kantoris kur vedu strūklot/krāsot lietas smagi sapisās. Gribēju melnus suportus, bet Vasja paziņoja A KAK VSE ŽE KRASJAT KRASNIJ

Kāpēc nepārgāji uz mk4 suportiem un Polo gultņiem
-Jo negribēju, un man patīk restaurēt suportus.

Šodien aptrūkās laiks un pacietība, iztēlojieties bildi ar pārlasītiem suportiem.

Kautkad sakopu mīksto paneli (mīkstais panelis ir mīksts. Ar vinilu apšūts preskartons, atšķirībā no trūkumversijas cietā plastmasas paneļa, kurā nemaz nevar ielikt Digifiz). Nobirstēju ar putām, iesmērēju ar ķīmiju. 50/50. Saliku iekšā OEM tumbeles no oriģinālā paneļa. Nourbu nost stock instrumentu paneļa kronšteinus un iekniedēju vietā Digifiz kronšteinus.
Image

Image


Neskatoties uz to, ka cenšos visu ieturēt oriģinalitātes rāmjos, nevarēju atteikties no šī moda. Mk3 GTI 20 Jahre pārslēdzēja, paldies Saspraudem :cool:
Image


Kautkad izmazgāju no iekšpuses un ārpuses mk3 bāku, kas ir praktiski identiska mk2 bākai, tikai ar vietu lielajam degvielas sūknim. Sačinīju kakliņa masas vadu, nezināju, ka tāds mēdz tur būt, jo parasti tur viss ir lupatās sapuvis.
Image

Image

Image

Pagaidām viss, tagad apdeiti būs vairāk vai mazāk regulāri, cenšos katru nedēļu divas, trīs reizes pieķerties pa pāris stundām. :thumbs:

User avatar
Para
Posts: 676
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: statek mk2
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 25 times
Been thanked: 21 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Para » 24.07.2018, 16:42

Super, ilgi gaidītais topiks atdzīvojas, kur ir un būs redzams kā lietas jādara :thumbs:
Nesēdināt ir grēks.

User avatar
Nordik
Posts: 3868
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 45 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Nordik » 24.07.2018, 18:20

Jā šitas topiks iedvesmo! :sabber:

Cambergang

User avatar
Toms_Lusis
Posts: 719
Joined: 08.06.2014, 19:46
VW: Variant
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Toms_Lusis » 25.07.2018, 09:10

ĒĒ.. bet supporti sarkani :D
Kad nākamais update??
Bentlija manuālis / Jānis Jaunvīrs / Zatlers atlaiž saeimu

User avatar
msh
Posts: 3957
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 89 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by msh » 25.07.2018, 09:32

No kurienes tas pieņēmums ka lai atliktu tiltu vietā vajag specinstrumentu? Specinstruments ir paredzēts lai bukses pirms likšanas noliktu kaut kādā specifiskā leņķī attiecībā tiltu, bet kronšteinu novietojumam nekādus specinstrumentus nevajag - pēc bentlija, ja nemaldos, kreiso pusi bija jānoliek ar skrūvēm pa vidu ovālajiem caurumiem, un pēc tam labā tā, kā sanāk.

Un vai tad plikais tilts ir no plānāka metāla? :? Redzamā atšķirība, bez stieņa, ir tā, ka niknajam tiltam ir pa virsu uzmetināti divi pastiprinājuma bleķi. Cik labi tiem taviem smilšotājiem un pulverkrāsotājiem izdevās tikt iekšā tilta dobumos? :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 7340
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 167 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 26.07.2018, 20:46

Toms_Lusis wrote:
25.07.2018, 09:10
ĒĒ.. bet supporti sarkani :D
Kad nākamais update??
Cerams, ka rīt :?
msh wrote:
25.07.2018, 09:32
No kurienes tas pieņēmums ka lai atliktu tiltu vietā vajag specinstrumentu? Specinstruments ir paredzēts lai bukses pirms likšanas noliktu kaut kādā specifiskā leņķī attiecībā tiltu, bet kronšteinu novietojumam nekādus specinstrumentus nevajag - pēc bentlija, ja nemaldos, kreiso pusi bija jānoliek ar skrūvēm pa vidu ovālajiem caurumiem, un pēc tam labā tā, kā sanāk.

Un vai tad plikais tilts ir no plānāka metāla? :? Redzamā atšķirība, bez stieņa, ir tā, ka niknajam tiltam ir pa virsu uzmetināti divi pastiprinājuma bleķi. Cik labi tiem taviem smilšotājiem un pulverkrāsotājiem izdevās tikt iekšā tilta dobumos? :D
To par to specinstrumentu es (man šķiet) neizzīdu no zila gaisa, ja nemaldos tad grāmatā bija tas tūlis, kas iekabinās citos fiksētos virsbūves caurumos un norāda vietu, kur jāliek kronšteins. Es rīt paņemšu grāmatu un centīšos atrast.

Par tiem tilta biezumiem:

Golf 1.1 l, 1.3 l, 1.6 l manual gearbox 5mm Without anti-roll bar
Golf 1.6 l automatic gearbox, 1.8 l/66 kW Golf diesel, GTD and vehicle with M456 (sports running gear) Jetta all except GT 6mm Without anti-roll bar
Golf GTI, Golf GTI 16 V, Jetta GT, GT 16 V, GL, Golf GTI G60 6mm With anti-roll bar

Un par tām pastiprinājuma plāksnēm, man šķiet, ka tas kautkādā gadā tika ieviests visiem tiltiem, jo manam 1991. CL 1.3 ir 5mm tilts bez stieņa bet ar stiprības plāksnēm.

Pagaidām, cik izpētīju diezgan normāli. Tas tilts vispār nebija trakākajā stāvoklī. Jebkurā gadījumā izpūtīšu ar vasku. :thumbs:

User avatar
GG.
Posts: 7340
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 167 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 27.07.2018, 18:01

Ok, es esmu nosapņojis par to spectūli. Tur bija pieminēts tikai tas tūlis ar ko iestata pareizo leņķi kronšteinam pret tiltu.

Šodien beidzot līdz galam saliku suportus. Kamēr visu iztīra, novīlē lieko krāsu paiet laiciņš.

Image

Yay! Jaunā rokasbremzes sviras atspere, kas atgriež rokas bremzi miera stāvoklī ir krietni resnāka un stingrāka par stock. Visam tagad vajadzētu strādāt kā jaunam ilgi un dikti. Rezumē - virzulīša komplekts, vadīklu komplekts, rokasbremzes sviras komplekts, krāsošana un pavadītais laiks, kopā izmaksu ziņā noteikti ir tuvu jaunu (rūpnieciski restaurētu) suportu cenai. To es labi zināju, darīju for the cools.
Image

Sagādāju 95% vajadzīgo detaļu lai var aizmugurējo tiltu salasīt un uzlikt, bet bez trūkstošajiem 5% to nevar izdarīt. Domāju, ka process ievilksies kamēr samedīšu paris niekus.

Kamēr bija vēl brīvs brīdis, salasīju vienu aizmugurējo statni.
Image

User avatar
GG.
Posts: 7340
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 167 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 09.02.2019, 01:49

Nu ko kko biki pakimerejos

Darbi rit, bet lēnām. Vienmēr pēdējā momentā atminos, ka pietrūkst kāda skrūve vai klipsis, līdz ar ko tālāk nevirzos kamēr nesaņemu vajadzīgo detaļu. Ko gan izmana vēl nedēļa uz piecu gadu fona :reeka:

Image

Jokus malā, kas tad pa šo laiku ir izdarīts. Pa lielam sīkumi, bet pašam prieks.

Mašīna jau ļoti ilgu laiku stāvēja uz jackstandiem ar noņemtu aizmugurējo piekari. Sakrāsotajā tiltā saliktas bukses, vidējā stabilizatora OEM, lielās tilta bukses Strongflex, paldies ADparts. Protams, vītnes izietas ar vītņgriezi, vajadzīgās skrūves saliktas uz threadlockeraun nomarķētas pēc pievilkšanas ar atbilstošo momentu.

Image

Bremžu diskos mājas apstākļos iepresētas gultņu sēžas. Jā, Golfam aizmugurē ir koniskie gultņi! Jaunas asis, jaunas skrūves.

Image

Šīs detaļas nevarēju dabūt ne pie dīlera, ne handler vai eparts. Nācās sūtīt no UK vwheritage. Tie ir vāciņi, kas uzpresējās uz ass un no aizmugures piesedz rumbas gultņa blīvslēgu. Visiem viņi ir nopuvuši lupatās un nokrituši. Iepriekšējam golfam nemaz tādus neuzliku, jo nezināju, ka jābūt. Ja jābūt, tad jābūt.

Image

Pie rokas vienmēr, protams, bībele. Ļoti noderīgi, ir visas instrukcijas un torque spec.

Image

Tā viss izskatās kopumā, šis tas vēl trūkst.

Image

Gultņi pagaidām pievilkti pēc grāmatas, pēc pabraukšanas, iespējams, būs jāpārregulē.

Image

Paralēli radās vēlme pamēģināt šo to nocinkot. No ebay uzsūtītas cinka plāksnes. Neko daudz necinkoju, jo lielākā daļa skrūvju tiek likta jauna. Rezultāts sanāca ļoti labs, izskatās uz mata kā jauno OE skrūvju pārklājums. Ja kādam ir interese, varu uztaisīt DIY topiku ar visu procesu.

Image

Iegādāti tūļi bremžu caurulīšulocīšanai, taisnošanai un valcēšanai. Pēc veco OE trubiņu parauga uzlocītas jaunas CuNi caurulītes. Forma tām, kas stiprinās pie tilta ir diezgan fucked up, tāpēc bija diezgan liels čakars, sanāca 98% līdzīgas.

Vai viņš nav SLIMS UZ GALVU? Nu, tā mēdz teikt. Nevaru ciest kā izskatās vara bremžu trubiņas. Nu ko biki pakimerejamies, pēc OE caurulītes no RAL paletes pielasīju tuvāko krāsu. Atzinu RAL6003 Olive Green par labu esam.

Image

Fak, trūkst klipši ar ko caurulītes stiprinās pie tilta. Kā vienmēr, ir tikai vwheritage. Pie reizes pasūtīju klipšus kas tur rokas bremzes troses. Tas smieklīgais moments, kad sūtīšana ir dārgāka par preci.

Image

Sweet. Es esmu tik jobnutijs, ka es zem klipšiem arī uzlieku vaska pļeku, un uz caurulītes spiežot klipsī, arī. :emo:

Image

Vietā kur skrūvējas tilta kronšteini bija nelieli virspusējas rūsas perēklīši. Visi iznīdēti, apstrādāti un piekrāsoti.

Image

Tilta kronšteini, jaunas skrūves. Kreisais kronšteins bija jāliek no donorauto, jo šī auto dzimtajam kronšteinam nav paredzēta ķepa pie kuras skrūvējās bremžu spēka regulators.

Image

Pirms likt virsū tiltu, viss satīrīts, kur vajag iepūsts vasks.

Image

Tilts ir uzlikts un auto nu atkal ir četri riteņi un to var pastumdīt. Nekas īpašs, bet pašam prieks, jo auto atkal ir kustamais īpašums.

Image

Paralēli iepirkts jauns tērauda karteris. Oriģināli ABF nāk alumīnija karteris. Manējais vecais bija uzsists, nopirku citu, arī pil nedaudz. Negribu čakarēties ar metināšanu, plus izskatīsies tizli. Zinu, zinu, ka alumīnijs labāk dzesē. Esmu piefiksējis eļļas temperatūru ar alumīnija karteri, salīdzināšu ar tērauda. Ja būs problēma, mainīšu. KR un PL motoriem, kas šajā bundžā nāk oriģināli ir tērauda karteri. Tak što pat tuvāk oriģinālam. Pie reizes pasūtītas jaunas skrūves un paņēmu arī mk3 GTD kartera blīvi, kurā ir iebūvēts windage tray. Plāksne, kas nošķir kloķvārpstu no eļļas karterī, lai nekuļ eļļu.

Image

Atcerējos, ka man ir vajadzīga stūre. Pirms entajiem gadiem no Volfsburga nopirku stūri ar noplēstu ādu. Sūdi tādi, ka āda uz tās stūres oriģināli ir vienā gabalā. Līdz ar ko uzšūt būtu diezgan problemātiski. Plikā stūre.

Image

Paldies lietotājam JohnLV, kas piespēlēja linku no ebay.de ar izsoli uz stūri oriģinālā un labā stāvoklī. Negribēju riskēt un nedabūt stūri, spiedu buy now, jo cena bija ļoti adekvāta par stūri labā stāvoklī. Cik liela kaste ir vajadzīga lai ieliktu stūri?

Image

Pati stūre. Stāvoklis ļoti labs. Nedaudz jāpāriet pāri ar ķīmiju un būs labi. Citos auto ādas stūre nav nekas īpašs, bet atcerēsimies, ka šeit iet runa par 80to gadu econo-shitbox.

Image


Pēc pāris dienām izgatavošu trūkstošās bremžu caurulītes, savienošu un atgaisošu bremzes. Tālāk, jāizdara šis tas dzinējam un varēs šķilt klāt un auto būs braucams. Tālākajā plānā ir atdot auto gādīgam krāsotājam, lai sametina arku stūrīšus un piekrāso, šis jautājums, šķiet, būs atrisināts. Kamēr auto būs projām, sagatavošu ielikšanai salona lietas, visādus vadus utt.

Paldies par uzmanību!

User avatar
msh
Posts: 3957
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 89 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by msh » 09.02.2019, 02:23

Laikam komentārus vajag secīgi... :D

Thread locker = skrūvju līme.

Koniskie gultņi aizmugurē beidzās ar B5 un mk4 izlaišanu. Tie blīvslēgu aizsargi ir, ja nemaldos, 3 veidu - man ir "ar ABS" tipa, kas ir mazāki un bez aptverošajām kantēm, par cik bremžu diskiem turpat ir uzspiesti impulsu gredzeni - tā kā man nav izstāžu mašīna, es savējos pamanījos izvalcēt ar āmuru no parasta metāla :D Vietas kur asis skrūvējas pie tilta arī tika nokrāsotas?

Eļļas temperatūrā atšķirības alumīnija karteris vs tērauda karteris tu pamanīsi tikai tad, ja tā temperatūra būs piefiksēta močījot pa biķeriem :D Jebkurā citā situācijā - nu izņemot varbūt vienīgi stumdīšanos pa dižās pilsētas korķiem @ +30c; nezinu kas tādos apstākļos notiek ar eļļas temperatūru - eļļas temperatūru nosaka siltummainis, kurš reāli eļļu silda, un nevis dzesē - tā kā man šobrīd golfā nav tas siltummainis, es redzu starpību - eļļa uzsilst stipri vēlāk, un, ja nemaldos, arī slodzē ir bik vēsāka. Es tev teorētiski varētu piedāvāt saskrāpētu bet fiziski veselu alumīnija karteri, par cik es karteri kurš nevis lokās bet lūzt neuzskatu par labu, un tāpēc manā golfā tas vairs neatrodas... :D

Ieraugot stūri, pirmā doma bija bļaut par slinko pāršuvēju, ka salaiduma vieta ir bieza - tad padomāju ka "oriģināls stāvoklis" un apčamdīju plauktā stāvošo ādas gabalu kas noģērbts no šādas stūres - tiešām, tā laža ir no rūpnīcas... :? Nu nekas, kad es saņemšos savējo pāršūt, man tā nebūs :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 7340
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 167 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 09.02.2019, 02:44

Tas koments par koniskajiem gultņiem bija vairāk domāts ne-vw forumam, jo tur tas cilvēkiem varētu šķist amizanti. :D

Vietas kur skrūvējās asis uz strūklošanu un krāsošanu bija vairākās kārtās nolīmētas ar alumīnija lentu. Tad viegli noslīpēju un ieeļoju.

Man ir divi tādi karteri, tur problēma, manuprāt, ir milzīgais eļļas noliešanas korķa diametrs. Ja nemaldos, tad m24 vītne, dēļ kā to caurumu sasit ovālu un viņš sāk laist garām. Tā ir tikai mana teorija. Eļļas temperatūru piefiksēju pie 112c aktīvi stiepjot pa ielām. Salīdzināšu ar šo karteri, bet domāju, ka atpakaļ uz alumīnija nepāriešu.

Jep, ja gribās lai nav tā vieta redzama, pāršujot jāiegriež gumijā grope kur ielaist atloku. Šī ir tik labā stāvoklī, ka viņai pāršūšana nedraud. :D

User avatar
arniks8
Posts: 2960
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 58 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by arniks8 » 09.02.2019, 10:36

:gott: :thumbs: DIY cinkošanas topiku noteikti vajag :thumbs:

Ja radiators ir ok, tad tas siltummainis noteikti mazliet palīdz, kārtīgi sportojot pa šoseju eļļas temperatūra ar 2E ir bijusi ap 125 grādiem, bet pēc dačika dzesēšanas sistēmā saglabājās tie paši 90 grādi.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests