Braucot uz 100km/h atslēdzas turbo un tā paliek līdz atkal pārstartē mašīnu.
Ja nepārslēdzas uz 5. robu, bet brauc uz 100km/h ar 4., tad iet, ja dod grīdā, tad arī neatslēdzas (var piemēram braukt visu laiku uzdodot 110, atlaist līdz 100, repeat).
Tas notiek tikai tad, kad vienmērīgi sāk braukt uz 100km/h (piemēram, uz 90km/h arī neslēdzas ārā).
Grafiks: Uzsāku braukt, ielieku 5., pie 100 ieslēdzu kruīzu un tūlīt jau atslēdzas pūtiens (dzeltenā līkne - spiediens ieplūdē, ja pareizi sapratu).
Kļūdas: Uzreiz kā parādījās problēma, bija šis
Code: Select all
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 244574 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:22:39
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Speed: 95.0 km/h
Load: 51.8 %
Voltage: 14.59 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1723.8 mbar
Absolute Pres.: 1275.0 mbar
Code: Select all
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 245283 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:11:29
Freeze Frame:
RPM: 1596 /min
Speed: 24.0 km/h
Duty Cycle: 85.3 %
Voltage: 14.52 V
Mass Air / Rev.: 455.0 mg/str
Duty Cycle: 0.0 %
Bin. Bits: 00000000
Vakuuma šļauciņas vizuāli veselas, nekādus netipiskus trokšņus no motortelpas nedzird (cik nu var vispār kaut ko dzirdēt tajā dīzeļa klaboņā )