1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
zipo93
Posts: 2740
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 260 times
Been thanked: 135 times
Contact:

1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by zipo93 » 20.01.2020, 10:33

Tātad ir 1.9 TDI dzinējs, kods BLS (77kw), 2008. gads.

Braucot uz 100km/h atslēdzas turbo un tā paliek līdz atkal pārstartē mašīnu.
Ja nepārslēdzas uz 5. robu, bet brauc uz 100km/h ar 4., tad iet, ja dod grīdā, tad arī neatslēdzas (var piemēram braukt visu laiku uzdodot 110, atlaist līdz 100, repeat).
Tas notiek tikai tad, kad vienmērīgi sāk braukt uz 100km/h (piemēram, uz 90km/h arī neslēdzas ārā).

Grafiks: Uzsāku braukt, ielieku 5., pie 100 ieslēdzu kruīzu un tūlīt jau atslēdzas pūtiens (dzeltenā līkne - spiediens ieplūdē, ja pareizi sapratu).
2020-01-20.png
2020-01-20.png (106.59 KiB) Viewed 2660 times

Kļūdas: Uzreiz kā parādījās problēma, bija šis

Code: Select all

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 244574 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:22:39

             Freeze Frame:
                    RPM: 2226 /min
                    Speed: 95.0 km/h
                    Load: 51.8 %
                    Voltage: 14.59 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1723.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar
Tagad, pēc kāda laika pienāca klāt arī šis:

Code: Select all

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 245283 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 21:11:29

             Freeze Frame:
                    RPM: 1596 /min
                    Speed: 24.0 km/h
                    Duty Cycle: 85.3 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Mass Air / Rev.: 455.0 mg/str
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00000000
Dīzeļus nemāku. Ir kādas acīmredzamas lietas, ko varu pats pārbaudīt, pirms vest uz servisu?

Vakuuma šļauciņas vizuāli veselas, nekādus netipiskus trokšņus no motortelpas nedzird (cik nu var vispār kaut ko dzirdēt tajā dīzeļa klaboņā :D )
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
arniks8
Posts: 7042
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by arniks8 » 20.01.2020, 10:56

Pamēģini pie basic settings 011 grupu un tad apskaties kā kustās vnt(mehānisms? Hvz kā sauc). Māsas borai arī sākumā ar 5to gāja limp mode, bet ar 1-4 viss bija labi. Lēnām ar laiku palika sliktāk, tagad ir pizdā, insta limp mode jebkurā robā.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2740
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 260 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by zipo93 » 20.01.2020, 11:26

arniks8 wrote:
20.01.2020, 10:56
Pamēģini pie basic settings 011 grupu un tad apskaties kā kustās vnt(mehānisms? Hvz kā sauc). Māsas borai arī sākumā ar 5to gāja limp mode, bet ar 1-4 viss bija labi. Lēnām ar laiku palika sliktāk, tagad ir pizdā, insta limp mode jebkurā robā.
Kaut kāds štoks tur bīdās iekšā/ārā, pieņemu, ka tas ir tas :D

Bet piemēram, šajā video ( https://www.youtube.com/watch?v=mo6qC9PIuJU ) var redzēt, ka izmainās arī spiediens 3. lodziņā pie ON/OFF, bet manam nekas tur nemainās. Kā arī video var dzirdēt, ka sāk svilpot, bet man tā nav. Vispār nekādas izmaiņas vai tas štoks ir izbīdīts vai iebīdīts. Tad kaut kas turbīnā noķīlējis? :?
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
TheRandominators
Posts: 594
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: Trīs Nulle Visi Raud
Location: LV-2167
Has thanked: 80 times
Been thanked: 24 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by TheRandominators » 20.01.2020, 12:03

Pirmā kļūda tev parāda, ka turbīna nesasniedz nepieciešamo spiedienu, otrā kļūda manāmi raksta, ka problēma ar EGR vārstu. Iespējams, šamais nosprūst kaut kādā brīdī, kad viņam jābūt stroga ciet un autiņam ieslēdzas avārijas režīms.
'83 VW JETTA MK1 1.6D (Vaira)
'07 AUDI ALLROAD 3.0TDI (Lucie) daily
______________
ex VW GOLF MK3 VARIANT 1.9 TDI (Lana Del Spray)
ex '99 VW GOLF MK4 GTI (Johny Ënglisch)
ex '97 OPEL OMEGA B 2.5TDS (Doloresa)
#KKPDLV

User avatar
janis.lei
Posts: 178
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by janis.lei » 20.01.2020, 12:06

nu par skaņām video grūti komentēt, bet liela iespēja, ka nosprūdis vakuma ģeometrijas mainitājmesliņzvaniņš (tas vnt). var pārbaudīt, vai ar roku var viņu pakustināt. man šobrīd a3 tieši tāda pati problēma, bet nosprūdis veiksmīgā pozīcijā - iet kā turbobenzīns. jauda sākas pie 2k apgriezieniem, pie 190 turbīnai pārspiediens - atslēdzas.

User avatar
zipo93
Posts: 2740
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 260 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by zipo93 » 20.01.2020, 12:17

TheRandominators wrote:
20.01.2020, 12:03
Pirmā kļūda tev parāda, ka turbīna nesasniedz nepieciešamo spiedienu, otrā kļūda manāmi raksta, ka problēma ar EGR vārstu. Iespējams, šamais nosprūst kaut kādā brīdī, kad viņam jābūt stroga ciet un autiņam ieslēdzas avārijas režīms.
Tā EGR kļūda nekā nav saistīta ar turbo nedarbošanos?
janis.lei wrote:
20.01.2020, 12:06
nu par skaņām video grūti komentēt, bet liela iespēja, ka nosprūdis vakuma ģeometrijas mainitājmesliņzvaniņš (tas vnt). var pārbaudīt, vai ar roku var viņu pakustināt. man šobrīd a3 tieši tāda pati problēma, bet nosprūdis veiksmīgā pozīcijā - iet kā turbobenzīns. jauda sākas pie 2k apgriezieniem, pie 190 turbīnai pārspiediens - atslēdzas.
Tā kā šajā gadījumā tas ir Caddy, tad tur izskatās, ka motors jāceļ ārā lai tiktu kaut kam klāt :D
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
TheRandominators
Posts: 594
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: Trīs Nulle Visi Raud
Location: LV-2167
Has thanked: 80 times
Been thanked: 24 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by TheRandominators » 20.01.2020, 12:30

zipo93 wrote:
20.01.2020, 12:17
Tā EGR kļūda nekā nav saistīta ar turbo nedarbošanos?
Pastāv iespēja, ka tam ir saistība. Kā jau minēju. EGR vārsts, iespējams, ieķīlē un neļauj turbīnai sapūst nepieciešamo spiedienu.

Turbīnas sēni/grušu (kā nu kurais sauc) var pārbaudīt vai nu pakustinot ar roku, vai arī skatīties zem auto un darbinot auto. Piestartēšanas brīdi tai smuki būtu jāpievelk svira.
'83 VW JETTA MK1 1.6D (Vaira)
'07 AUDI ALLROAD 3.0TDI (Lucie) daily
______________
ex VW GOLF MK3 VARIANT 1.9 TDI (Lana Del Spray)
ex '99 VW GOLF MK4 GTI (Johny Ënglisch)
ex '97 OPEL OMEGA B 2.5TDS (Doloresa)
#KKPDLV

bergs
Posts: 8857
Joined: 27.10.2006, 10:14
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Has thanked: 4 times
Been thanked: 29 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by bergs » 20.01.2020, 22:54

Visvienkāršākais variants kā pārbaudīt vakuma sēni un ģeometriju .
Norauj no n75 vakuma šļauku kas iet uz turbīnas vakuma sēni .
Iebāž mutē ( skan divdomīgu :D )
Un sūc uz iekšu , vakuma stienim ir jākustas par apmēram 1,5 cm .
Tad kad stienis līdz galam iekšā pieliec priekšā mēli . Viņš nedrīkst kustēties .
Ja kustas un atgriežas sākuma pozīcijā , vakuma šļauka caura vai sēne beigta ( netur vakumu)

Ja sūc ar muti un vakuma sēnes stienis nekustas bet jūti ka vairs nevari iesūkt , tad ģeometrija ķīlē . ( Ja nav traki netīra var iztīrīt neņemot nost turbīnu . ) .

User avatar
arniks8
Posts: 7042
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by arniks8 » 20.01.2020, 23:44

Kāds ir tīrīšanas process? Esmu redzējis video kur lej kkādu wd-40 veidīgu šķidrumu (pa egr vai citu caurumu), bet nedomāju ka tas diži līdzētu.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2740
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 260 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by zipo93 » 21.01.2020, 07:04

bergs wrote:
20.01.2020, 22:54
Visvienkāršākais variants kā pārbaudīt vakuma sēni un ģeometriju .
Norauj no n75 vakuma šļauku kas iet uz turbīnas vakuma sēni .
Iebāž mutē ( skan divdomīgu :D )
Un sūc uz iekšu , vakuma stienim ir jākustas par apmēram 1,5 cm .
Tad kad stienis līdz galam iekšā pieliec priekšā mēli . Viņš nedrīkst kustēties .
Ja kustas un atgriežas sākuma pozīcijā , vakuma šļauka caura vai sēne beigta ( netur vakumu)

Ja sūc ar muti un vakuma sēnes stienis nekustas bet jūti ka vairs nevari iesūkt , tad ģeometrija ķīlē . ( Ja nav traki netīra var iztīrīt neņemot nost turbīnu . ) .
Pie Output Test caur VCDS tas stienis uzvedās it kā normāli. 1,5cm starp ievilktu un izbīdītu stāvokli točna bija... Ja ģeometrija noķīlējusi, tad tam stienim pēc idejas arī nebūtu jākustas?


P.S. Ja nu kāds nezin, tad šādi izskatās Caddy motortelpa, līdz ar ko varianti paskaties/pakustini ir visai problemātiski izpildāmi, jo turbīnai reāli netiek klāt :D

Image
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
arniks8
Posts: 7042
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by arniks8 » 21.01.2020, 08:37

Tad kad ir nosprūdusi, tad īsti nekustās un ir grūti ar roku pakustināt.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
TheRandominators
Posts: 594
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: Trīs Nulle Visi Raud
Location: LV-2167
Has thanked: 80 times
Been thanked: 24 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by TheRandominators » 21.01.2020, 09:51

zipo93 wrote:
21.01.2020, 07:04
Pie Output Test caur VCDS tas stienis uzvedās it kā normāli. 1,5cm starp ievilktu un izbīdītu stāvokli točna bija... Ja ģeometrija noķīlējusi, tad tam stienim pēc idejas arī nebūtu jākustas?


P.S. Ja nu kāds nezin, tad šādi izskatās Caddy motortelpa, līdz ar ko varianti paskaties/pakustini ir visai problemātiski izpildāmi, jo turbīnai reāli netiek klāt :D

Image

Ja stienis kustās. tad ģeometrija nav noķīlējusi. Nākamais etaps ir tas, ko Bergs rakstīja. Pārbaudi vai pati sēne vai šļauka nav caura.
Jā, vietas nav daudz ne tikai iekš Caddy, GOLF PLUSam ir līdzīgi.:D
No dzinēja apakšas viss ir diezgan labi redzams.
Principā tas ir Two men job. Viens sūc, otrs skatās no apakšas. Lai vai cik perversi tas neizklausītos.:D
'83 VW JETTA MK1 1.6D (Vaira)
'07 AUDI ALLROAD 3.0TDI (Lucie) daily
______________
ex VW GOLF MK3 VARIANT 1.9 TDI (Lana Del Spray)
ex '99 VW GOLF MK4 GTI (Johny Ënglisch)
ex '97 OPEL OMEGA B 2.5TDS (Doloresa)
#KKPDLV

milzis
Posts: 97
Joined: 30.12.2012, 15:29
VW: bora variant 4motion
Location: Priekuļi
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by milzis » 21.01.2020, 10:07

Nevarētu būt pie vainas vārsts kas nāk uz vakuma trubiņām jo man bija līdzīga situācija kad viņš izbeidzās un laida gaisu abos virzienos un līdz ar to zuda jauda dodot virsu un pārstartējot atkal aizgāja.

bergs
Posts: 8857
Joined: 27.10.2006, 10:14
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Has thanked: 4 times
Been thanked: 29 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by bergs » 21.01.2020, 18:09

Var .
Bet jāskatās viss secīgi pēc kārtas .
Un jāizslēdz ķēdes secībā problēmas .
Tas ka caur vag com kustas sēne tas ir labi , bet tas pilnībā nenorāda uz to vai ir vakuma noplūde šļaukā vai sēnē .

Ja ar muti testējot tur noplūdes nav , tad tālāk pie n75 vārsta pārbaudes jāķeras klāt

User avatar
Nordik
Posts: 7062
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: 1.9 TDI (laikam PD) slēdzas ārā turbīna

Post by Nordik » 21.01.2020, 23:47

zipo93 wrote:
21.01.2020, 07:04



P.S. Ja nu kāds nezin, tad šādi izskatās Caddy motortelpa, līdz ar ko varianti paskaties/pakustini ir visai problemātiski izpildāmi, jo turbīnai reāli netiek klāt :D

Noņem to starpsienu starp logutīrītājiem un motoru, aizņems 5min
Ze end of story

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest