Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
User avatar
embe
Posts: 7
Joined: 12.12.2017, 14:22
VW: Golf 2.0 TDI 103 KW
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by embe » 27.08.2018, 11:49

Sveicieni.

Vēlos painteresēties, un censties saprast pirms tupa nododu autiņu servisā, jau kārtējo reizi.

Pāris mēnešus ir parādījusies diezgan nopietna sāpe, mašīna mēdz tā vnk no zila gaisa noslāpt braucot, un nelec klāt pāris minūtes (~5). Cik esmu novērojis, tad noslāpst, kad ripinos neitrālajā, lai apstātos pie gājēju pārejas, vai luksofora.

Starteris it kā pēc skaņas sit normāli, bet nekā. Pāris reizes cenšoties piedarbināt, ekrānā parādās ziņa par Eļļas spiedienu. Pēc laiciņa ar mokām pielec, un viss ir ok, kaut gan 2x ir bijis, kad pēc pielekšanas motors tik spēcīgi kratās, liekas ka izleks ārā.

Kādu, laiku leju Pro Dīzeli (degvielu leju tikai Nestē) un problēma bija pazudusi (it kā), nejauši ielēju bākā 10l parasto dīzeli un pēc pāris dienām atkal noslāpa 2x.

Motors vienmēr ir lecis kā bitīte, taču laiku pirms viss šis cirks sākās, no rītiem mašīnu iedarbināt ir palicis grūtāk. Nav problēmu, ja esmu apstājies uz mazu laiciņu.

Vai šīs pazīmes varētu sašaurināt iespējamo vaininieku, vai jādodas pie kāda, kurš tiešām dīzeļus pārzina, kā savus 5 pirkstus un ir rīki, lai identificētu patieso cēloni (Cēloņus). Apnicis jau vest uz servisu, kur saka: “nu iespējams, šis, šis, šis.. jānomaina šis un šis” pēc nomaiņas nekā.

Būšu arī pateicīgs par kādu labu ieteikumu, kur tiešām meistars/serviss ir ar labiem diagnostikas rīkiem un galvu uz pleciem.
p.s. Moller auto veicu elektronikas diagnostiku. Sprauslas esot ok, viena esot vājāka. Arī viņi teica, ka man iespējams starteris sprāgstot nost, jo slikti lecot. Savukārt CSDD izgāju bez aizrādījum, taču pēc atgāzes pārbaudes un eļļas līmeņiem boksā sūdīgi leca, inspektors teica, lai pārbaudot augstspiediena sūkni – esot sāpe.

Būšu pateicīgs par jebkādu info, vai ieteikumiem.

User avatar
Kavacky
Posts: 4823
Joined: 16.09.2008, 20:32
VW: GTI TDI 20 Jahre
Has thanked: 7 times
Been thanked: 32 times
Contact:

Re: Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by Kavacky » 29.08.2018, 00:25

Sāc ar braucienu pie neitrāla cilvēka, kam ir kompis, lai palūrētu iespējamās kļūdas.

Stipra kratīšanās gan arī izklausās pēc tā, ka tur kaut kas cilindros nestrādā ok.
Image

User avatar
embe
Posts: 7
Joined: 12.12.2017, 14:22
VW: Golf 2.0 TDI 103 KW
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by embe » 12.09.2018, 11:40

Biju uz BRC autoservisu. Izkratīja diezgan kārtīgi. Kompis lielas kļūdas nemeta. Tas pats, kas Mollerā… rādija, ka viena sprausla švaka.
Respektīvi pats es zābaks, tāpēc precīzi grūti citēt visu ko runājām, bet aizdomas sāka sliekties uz to, ka ir kkāda degvielas noplūde motorā. Teica, ka iespējams meistars, kurš mainīja motoru, iespējams nav uzlicis jaunus gredzenus (sprauslām?) vai kkur tur, un pēc vibrācijas ir parādījies nodilums.

Respektīvi plāns bija, noņemt galvu. Pārbaudīt degvielas “kanālus”, motora galvai vai vis ok un pārbaudīt to sprauslu.. tad ar visa šī hipotēze pateiktu vai aizdomas bija pareizas.. Oktobra sākumā bija plāns šo visu ņemt pie dziesmas, taču šodien darbinot motoru no rīta, uzreiz jutu, ka autiņš knapi darbina motoru un uzreiz izsita ārā “EMISSION WORKSHOP” Tā arī autiņu atstāju garāžā un vakarā meklēšu risinājumu.

Internetos meklēju, kas pie vainas varētu būt.. Vienā no LV forumiem atradu arī šo prom http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?t=11067 + Youtubos paskatījos un aizdoma uz EGR.
Droseļvārstu pagājušo gad mainīju :S

Jautājums būtu. Vai EGR varētu būt pie vainas, kāpēc man šad un tad likās, ka jauda ir nedaudz mazāka + Vai tieši viņa dēļ, motors var izslēgties ? Varbūt tomēr šis jau no sākta gala bija pie vainas?

Protams minējums, taču nu.. lai paliktu gudrāks, šad un tad jāuzdod arī muļķīgi jautājumi :D

User avatar
embe
Posts: 7
Joined: 12.12.2017, 14:22
VW: Golf 2.0 TDI 103 KW
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by embe » 16.09.2018, 13:19

Daudzas stundas pavadot internetos, atradu video, kur precīzi 1:1 ir mana problēma, pēctam, kad autiņš no zila gaisa atņirdzas. Man tik daudz nedumo, taču pa lielam šis: https://www.youtube.com/watch?v=wY7i1odtIj0

Varbūt jums ir ideja, kas vidikā ir par problēmu, ka nelec, rāda ēļļas signālu un pat tad, kad pielec, tad motors šitā mokās kādu laiku, pirms nomierinās?
p.s. autiņam uz doto brīdi maina EGR + 2 sprauslas.

User avatar
embe
Posts: 7
Joined: 12.12.2017, 14:22
VW: Golf 2.0 TDI 103 KW
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by embe » 26.09.2018, 09:00

Update, vārbūt kādam noder.

Restaurēju 2 sprausleas, nomainīju EGR un crank sensoru.
Jauda protams zuda dēļ 2 sliktām sprauslām + EGR sāka atņirgties.
Crank senseors bija pie vainas mašīnas pēkšņai nomiršanai un grūtai pielekšanai.

Lec kā bitīte no rītiem, gan melni, gan gaišie dūmi spiežot grīdā pazuduši un iet kā bitīte.

User avatar
skaida
Posts: 2232
Joined: 05.11.2012, 21:38
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Liepaja
Has thanked: 24 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by skaida » 26.09.2018, 17:26

Nolociji ap štuku noteikti

User avatar
embe
Posts: 7
Joined: 12.12.2017, 14:22
VW: Golf 2.0 TDI 103 KW
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Motors izslēdzās braucot [VW Golf 2005 - 2.0TDI, 103kw]

Post by embe » 27.09.2018, 09:01

Nebija tik traki, ja runa par sprauslām, EGR un crank. 550Eur ar darbu kopā
Ja iet runa par visu kopā.. motora maiņu, turbīnu, droseli, citi sīkumi + šitas, tad 1,8k+
Patīk man tas autiņš, atkratīties negribas.

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest