Vadības 16v KR dzinējam

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
msh
Posts: 6529
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 225 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: Vadības 16v KR dzinējam

Post by msh » 26.12.2019, 09:15

Jaunam tāds mazs, oranžs plastmasas sūdiņš nāk līdzi.

Kāpēc vispār šāds jautājums?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 4396
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 99 times
Been thanked: 147 times
Contact:

Re: Vadības 16v KR dzinējam

Post by arniks8 » 26.12.2019, 11:42

Lai es zinātu vai varētu uzlikt kādu vadību, kas ir +/- atbilstoša dzinējam.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

nolimits
Posts: 33
Joined: 04.03.2015, 23:33
VW: Golf
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: Vadības 16v KR dzinējam

Post by nolimits » 12.01.2020, 17:15

arniks8 wrote:
26.12.2019, 02:54
60-2 blīvslēgu jau laikam bez spectoola nevar uzlikt ne?
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
sorry ka pacēlu vecu tēmu :D
Var uzlikt, ar āmuru vienkārši jāuzsit.

Tas oranžais platmasas sūdiņš ir paredzēts, lai izņemot no iepakojuma Tev kloķvārpstas apgrieziena sensora zorbratu (tas kuru ar spectoolu uzliek kopā ar pašu blīvslēgu) nebūtu aizgriezies prom no atzīmes. Galvenais Tev ir jāuzliek to zobratu atpakaļ tieši tā kā viņa bija kad noņēmi, pat 1 mm kļūda varētu radīt sensoram problēmas, tāpēc esi ļoti precīzs.

Ja pagriezīsi koķvārpstu pēc atzīmēm zobsiksnas pusē, tad arī blīvslēga pusē viņam vajadzētu būt pretī atzīmei (Šim blīvslēgam pret augšpusi), bet tas nav būtiski, jo vari vienkārši izņemt to kloķvārpstas apgrieziena sensoram paredzēto zobratiņu laukā no blīvslēga vidus laukā (kā video kad viņš ņēma nost) un bez problēmām uzlikt blīvslēgu, un tad uzlikt to zobratiņu uzdauzot ar āmuru. Tomēr esi uzmanīgs, ja neatzīmēsi uz kuru pusi ir atzīme, tad šajā pusē kloķvārpstai nav nekādas atzīmes.

Man to neviens nepateica, tāpēc mēģināju likt visu reizē, beigās tas zobrats tāpat nokrita zemē, un tas tāpat problēmas nesagādāja, jo viņu vienkārši vajadzēja ar āmuru uzvalcēt virsū kloķvārpstas galam. Ievēro arī precīzi cik dziļi viņam jābūt uzspiestam tur virsū.

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests