Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Wiring | Electronics
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
Aigarss
Posts: 211
Joined: 16.12.2008, 14:29
Contact:

Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by Aigarss » 16.08.2009, 00:19

iedarbinot autinju apgriezieni uzceljas liidz 3000 un tad kriit lejaa un autinsh noslaapst...viss saakaas peec taa kad kad drusku uzspiedu uz gaazi... nezinu pat no kaa saakt :(
Dzineejs 1.8 Karburators. Degvielas padeve mehaaniskais pumpis uz dzineeja.
Last edited by Aigarss on 21.08.2009, 17:56, edited 1 time in total.

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: MKII tuk6gaitaa slaapst

Post by JohnLV » 16.08.2009, 00:46

Šajā pat topikā mums jāmin, kas Tev par dzinēju un degvielas pedeves sistēmu, vai taisīsi citu? :lol:
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Aigarss
Posts: 211
Joined: 16.12.2008, 14:29
Contact:

Re: MKII tuk6gaitaa slaapst

Post by Aigarss » 16.08.2009, 00:59

fck....kaa vareeju aizmirst... galva aiznemta ar visaadaam probleemaam.... 1.8 karburators...

Aigarss
Posts: 211
Joined: 16.12.2008, 14:29
Contact:

Re: MKII tuk6gaitaa slaapst

Post by Aigarss » 16.08.2009, 00:59

Aigarss wrote:fck....kaa vareeju aizmirst... galva aiznemta ar visaadaam probleemaam.... 1.8 karburators...
padeve mehaaniskais pumpis uz dzineeja un viss
Last edited by Aigarss on 18.08.2009, 18:00, edited 1 time in total.

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: MKII tuk6gaitaa slaapst

Post by JohnLV » 16.08.2009, 14:30

Iemeslu var būt daudz, bet pirmais, ko jaapskatās, vai 3-pozīciju pneimopievads atrodas tukšgaitas (B) apgriezienu stāvoklī:

Image

Jāizmēra, vai pievads neatrodas izslēgšanās stāvoklī (līdz galam ievilkts iekšā). Tad tā garums ir 3,8mm. Normāli tam būtu jābūt ap 11,4mm. Mērīju laikam ar cepurīti (viss stieņa garums, kas izbīdas). Aptuvenie pievada izbīdīšanās garumi:

D 16,5mm (sildīšana)
B 11,4mm (tukšgaita)
A 3,8mm (izslēgšana)

Otra lieta, kurai jāpievērš uzmanība, kāda ir sprauga pirmās kameras gaisa vārstam pēc dzinēja ieslēgšanas. Ja nekļūdos, uzreiz pēc ieslēgšanas spraugai jābūt apmēram 1,8mm, bet pēc kaut kādām nedaudz sekundēm 4mm. Tad tā lēnām, uzsilstot dzinējam atveras līdz vertikālam stāvoklim:

Image
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Aigarss
Posts: 211
Joined: 16.12.2008, 14:29
Contact:

Re: MKII tuk6gaitaa slaapst

Post by Aigarss » 16.08.2009, 23:25

JohnLV wrote:Iemeslu var būt daudz, bet pirmais, ko jaapskatās, vai 3-pozīciju pneimopievads atrodas tukšgaitas (B) apgriezienu stāvoklī:

Image

Jāizmēra, vai pievads neatrodas izslēgšanās stāvoklī (līdz galam ievilkts iekšā). Tad tā garums ir 3,8mm. Normāli tam būtu jābūt ap 11,4mm. Mērīju laikam ar cepurīti (viss stieņa garums, kas izbīdas). Aptuvenie pievada izbīdīšanās garumi:

D 16,5mm (sildīšana)
B 11,4mm (tukšgaita)
A 3,8mm (izslēgšana)

Otra lieta, kurai jāpievērš uzmanība, kāda ir sprauga pirmās kameras gaisa vārstam pēc dzinēja ieslēgšanas. Ja nekļūdos, uzreiz pēc ieslēgšanas spraugai jābūt apmēram 1,8mm, bet pēc kaut kādām nedaudz sekundēm 4mm. Tad tā lēnām, uzsilstot dzinējam atveras līdz vertikālam stāvoklim:

Image
Paldies probleema tika atrisinaata :) :up:

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: MKII tuk6gaitaa slaapst

Post by JohnLV » 17.08.2009, 16:30

Aigarss wrote:Paldies probleema tika atrisinaata :) :up:
Uzraksti,kas bija par vainu, lai kādam citam būtu padoms līdzīgā situācijā...
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
Marchs
Posts: 11181
Joined: 24.03.2006, 16:29
VW: Golf
Location: Latvia
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by Marchs » 17.08.2009, 18:07

+1 Uzraksti kas bija par vainu. Pievienoju šo topiku augšgalā, kā konkrētu problēmu un ļoti labi definētu izklāstu tās risināšanā. Paldies JohnyLV!
Mk2

User avatar
jacex
Posts: 1388
Joined: 15.03.2009, 15:58
VW: e46
Location: Rūjiena-Valmiera
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by jacex » 17.08.2009, 20:15

man pirms paris diena shitas pats bija tieshi tadam pasham motoram, paskaties tur kur gazes trosite nak klat pie karbuzha tur kreisa pusite ar kkads lubriks ir, tas man bija iesprudis tapec nebija, atspiedu atpakalj un viss ok, tik nemaku teikt kaa vinsh saucas... :)
Image

Aigarss
Posts: 211
Joined: 16.12.2008, 14:29
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by Aigarss » 18.08.2009, 17:59

Probleema risinaajaas divos posmos:
1.No saakuma domaaju ka notika kkas ar aizdedzi ka netur apgrizienus tuk6gaitaa un slaapst,naacaas nomainiit un uzliku no GTI,bet tas neliidzeeja.
2.Piezvaniiju vienam pazinjam un uzjautaaju ka kas vareeja notik ka braucu vnk pa pilseetu uzdodot normaali gaazi biskinj pabraucu,tad izsleedzu aatrumu un vinsh noslaapst.Vinsh pateica ka vizdriizaak vaina ir karburatoraa ka tas ir jaapatiira.Noneemu karburaatoru izjaucu to,ar kompresoru,izpuutu visas taas mazinjaas tievinjaas trubinjas un uzliekot atpakalj viss bija Ok.

User avatar
Decils
Posts: 28
Joined: 03.11.2011, 13:00
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by Decils » 23.11.2011, 09:25

nu ja jums nav vienigajiem tāda problema es kad nopirku jau man šitais bija man ir 1.4 benzins mono špricite,nezinu pat isti ko var skatities viņa???

User avatar
Red
Posts: 262
Joined: 17.03.2011, 16:16
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by Red » 28.12.2011, 12:51

Man jautājums par šo pašu ko rakstīja JohnLV -

Pielaižot no rīta uzkāpj uz 2k, pēc tam uzsilstot it kā nometas normāli uz 700 rpm

Bet kolīdz braucot sanāk uzvilkt pāri 3k, apgriezieni vairs nekrīt lejā.

Trose it kā nevarētu ķerties, jo iepriekš nekā tāda nebija, tas gan ar veco karburatoru.

mani pieņēmumi -

a) pneimopievads (čoks) vainīgs

b) karburatoram tā saucamā "adatiņa iestrēgst aukstam motoram" - ir dzirdēts pa ausu galam par šito

Pneimopievada pārbaudīšanu jau apskatīju + - , to vakarā darīšu bet kā nočekot to "adatiņu" un kurā vietā tā atrodas?

Auto VW MK2 1,8 (ar 1,6 karbi) 2E2

henrys
Posts: 60
Joined: 09.01.2012, 22:44
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by henrys » 03.05.2012, 22:36

Man sada pate vaijna bet 1,8 elektronisko sprici !!

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: Problēma - vw Golf 2 tukšgaitā slāpst?!

Post by JohnLV » 28.10.2012, 21:50

Red wrote:Man jautājums par šo pašu ko rakstīja JohnLV -

Pielaižot no rīta uzkāpj uz 2k, pēc tam uzsilstot it kā nometas normāli uz 700 rpm

Bet kolīdz braucot sanāk uzvilkt pāri 3k, apgriezieni vairs nekrīt lejā.

Trose it kā nevarētu ķerties, jo iepriekš nekā tāda nebija, tas gan ar veco karburatoru.

mani pieņēmumi -

a) pneimopievads (čoks) vainīgs

b) karburatoram tā saucamā "adatiņa iestrēgst aukstam motoram" - ir dzirdēts pa ausu galam par šito

Pneimopievada pārbaudīšanu jau apskatīju + - , to vakarā darīšu bet kā nočekot to "adatiņu" un kurā vietā tā atrodas?
Adata ir tā, kas regulē degvielas ieplūdi karburatorā. Kad pludiņš paceļās, tad ar adatu aizspiež ieejas caurumu, un degviela iekšā vairs netiek. Kad kamerā degvielas līmenis nokrītas, tad pludiņš nolaižas, un adata atbrīvo ieplūdes caurumu. Diez vai adata vainīga. Iesprūst tur īpaši nekas nevar, tai parasti nodilst gals, un tā var nezispiest pilnībā caurumu. Tad degviela ieplūst par daudz, un no pārlūšanas dzinējs drīzāk rīsies ciet, nekā palielināsies apgriezieni. Jeb domā citu adatu? Citas tur it kā nav.
Kad nekrīt apgriezieni, tad vajag kaut kā paskatīties, vai pirmās kameras ass skrūve (bildē atzīmēta ar 10) atbalstās pret pneimopievada stieņi. Ja atbalstās, tad bojāts vai nu pneimopievads (caura membrāna), vai termotaimeris (parasti nekontakts štekerī). Ja tur ir sprauga, tad visdrīzāk kaut kur ieķīlējies pats mehānisms. Varbūt arī paliek vaļā (ieķīlējas) otrās kameras droseļvārsts.

Image
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Post Reply

Return to “Elektrība | Elektronika”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest