GG. Mk2 atmo benzin

Post Reply
User avatar
fckns
Posts: 4933
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 125 times
Been thanked: 169 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by fckns » 27.08.2020, 13:10

Izskatās ka šis golfs būs pilnīgs pretstats vecajam, kas ir pozitīvi. Tā tik turēt! :thumbs:
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Bobiks » 27.08.2020, 14:13

Grūti vārdos aprakstīt tavu uzņēmību, pacietību, un veikumu! :thumbs:
Nevaru sagaidīt, kad redzēšu dzīvē :)
Brūnie saloni ir mana vājība

User avatar
ibumetiins
Posts: 2376
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja/Rīga
Has thanked: 217 times
Been thanked: 89 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by ibumetiins » 27.08.2020, 15:07

:gott:

Būs VS numurs?

Propellers
Posts: 66
Joined: 08.11.2015, 20:09
VW: passat b3, golf mk2
Has thanked: 12 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Propellers » 27.08.2020, 15:21

Prieks skatīties, ka rupīgi tiek veikti visi darbi. Pašam pirms pāris gadiem nācās pastradāt pie apšuvumiem (ne golfa) un man tas sagādāja nereālu prieku, ka no tās kartona tapetes beigās sanāk saturīga detaļa pateicoties škiedrai. :thumbs: neoni būs? 😁

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by arniks8 » 27.08.2020, 15:29

ibumetiins wrote:
27.08.2020, 15:07
:gott:

Būs VS numurs?
Te jau pēc idejas nemaz nevar būt, jo ir ABF
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by Bobiks » 27.08.2020, 16:35

arniks8 wrote:
27.08.2020, 15:29
Te jau pēc idejas nemaz nevar būt, jo ir ABF
Bet vai tad tā nav laika posmam atbilstoša modifikācija?
Brūnie saloni ir mana vājība

User avatar
GG.
Posts: 9043
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 282 times
Been thanked: 569 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 27.08.2020, 16:45

-VS numuri nebūs. Man tas nekad īsti nav piedūris, manuprāt, tāds imaginārs ieguvums. Uuuuun par to vai var būt ABF, es kautkad palasīju noteikumus uz kuriem atsaucās motormuzejs, kaut kādi starptautiskie retro auto noteikumi. Un tur bija teikts, ka ir pieļaujamas periodam atbilstošas modifikācijas, un periods tika definēts, kā automobiļa ekspluatēšanas periods, ja nemaldos, 15 gadus pēc izlaišanas. Ja paskatās bildes no vecajiem GTI internationals un amerikāņu pasākumiem, tur jau 92-93 gadā swapoja iekšā VR6 un ABF. Tā, ka tīri tehniski, es domāju, ka iespēja noformēt statusu būtu. Bet numurzīmes, noteikti nelikšu VS.

-Neoni nebūs :D

User avatar
DODmanSOJU
Posts: 2135
Joined: 08.03.2012, 10:22
VW: Golf/Jetta Mk2, G60
Location: Copenhagen
Has thanked: 7 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by DODmanSOJU » 28.08.2020, 08:26

GG. wrote:
27.08.2020, 16:45
-VS numuri nebūs. Man tas nekad īsti nav piedūris, manuprāt, tāds imaginārs ieguvums. Uuuuun par to vai var būt ABF, es kautkad palasīju noteikumus uz kuriem atsaucās motormuzejs, kaut kādi starptautiskie retro auto noteikumi. Un tur bija teikts, ka ir pieļaujamas periodam atbilstošas modifikācijas, un periods tika definēts, kā automobiļa ekspluatēšanas periods, ja nemaldos, 15 gadus pēc izlaišanas. Ja paskatās bildes no vecajiem GTI internationals un amerikāņu pasākumiem, tur jau 92-93 gadā swapoja iekšā VR6 un ABF. Tā, ka tīri tehniski, es domāju, ka iespēja noformēt statusu būtu. Bet numurzīmes, noteikti nelikšu VS.

-Neoni nebūs :D
Es Jettai arii izleemu patureet parastos numurus lai gan VS statuss ir. Nez, man iisti nav vajadziiba iekljauties kkaadaa numurziimju klubinjaa.. :D

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by JohnLV » 30.08.2020, 13:34

GG. wrote:
27.08.2020, 01:40
Golfiem apšuvumi nāk divu veidu - preskartona vai kompozītmateriāla (sāka nākt pēdējos gados).
Varbūt kļūdos, bet cik esmu pētījis šo jautājumu, tad apšuvumi no pirmā līdz pēdējajam izlaiduma gadam visu laiku bija divu veidu - plastmasveidīgie un preskartona. Preskartons tika izmantots tiem modeļiem, kuriem augšpusē bija uzlīmēta mākslīgās ādas josla. Un attiecīgi audums arī tika līmēts ar līmi. Šīe apšuvumu tika izmantoti GL, GT, GTI, un spec modeļos. Savukārt vienkāršākajos modeļos C, CL nekad nebija apšuvumi ar mākslīgās ādas joslu, to pamats - plastmasveidīgs materiāls, bet audums tika nevis pielīmēts, bet jau iestrādāts vismā, visdrīzāk lejot formā plastmasveidīgo masu.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
_jr_
Posts: 52
Joined: 26.09.2011, 11:27
VW: mk2 preFL
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by _jr_ » 30.08.2020, 19:28

Negribētu piekrist. Man ir 85gada C versija un bija preskartona. To zinu, jo bija tā izdilis un atlīmējies, ka nācās mainīt un tur pat nebija ko saglābt.


kā arī +1 autoram par VS. Es varētu braukt uz motormuzeju, lai VS`otu savu 1.3 C golfu, taču neredzu no tā nekādu jēgu. Ceļa nodoklis nav tik liels + ņemu nost no uzskaites ziemā, lai par to satrauktos. Kā arī man ir tāpat uzliki nr, kuri man ir savā ziņā svarīgi. Atstāšu šo svarīgo lietu top modeļiem, vai tiem auto, kuriem lielie nodokļi :D
`85 mk2 2door

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by arniks8 » 30.08.2020, 20:25

Manai CL jettai bija oem apšuvumi ar mākslīgo ādas apdari un hromu.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by ASRock » 31.08.2020, 10:17

Ir iespeja dabut griestus ar luku melnos,vai tev jau melnie?
tel. 22347143

User avatar
GG.
Posts: 9043
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 282 times
Been thanked: 569 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 05.03.2021, 23:37

Sweijki,

Iepriekšējā apdeitā apstājāmies Augustā pie pussalikta salona. Atnāca no UK pasūtītā Jetex izplūdes sistēma uz 2.5 collām.

Image

Sistēma ir paredzēta priekš mk2 16v ar standarta izplūdes kolektoru un biksēm. Man, protams, viņa gluži plug and play nederēs, jo uz ABF ir ķīniešu zirneklis.

Image

Gustiņš pēc maniem līkajiem rasējumiem ļoti operatīvi pagarināja pirmo posmu un uzlika galā V-band. Kā jau jūs nojaušat, guļot zem mašīnas, kas paceltas uz jackstandiem, veidotie rasējumi nebija diez ko precīzi. Trubas savienojās, bet, leņķis ir nedaudz nepareizs un izpūtējs vienā vietā sitās pret virsbūvi. Gustiņ, pavasarī Tev, diemžēl, būs jāpārtaisa :susnaks:

Image

Kā skan izpūtējs? Ļoti labi (cik nu labi četrcilindru pļerdaks var skanēt). Speciāli ņēmu sistēmu ar trim bunduļiem, kā oriģināli un lielu diametru. Vēlamais rezultāts ir panākts, auto ir kluss bet dobjš.

Neliels sūdains video ar skaņas paraugu:

https://failiem.lv/u/3m85ba7xw

Pirms pieciem gadiem biju izstrādājis baigo plānu. No baltā donora salauztajiem griestiem biju noplēsis nost labā stāvoklī esošo oriģinālo melno audumu. To akurāti salocīju un noglabāju kastē 5 gadus ar domu PANEMSU SI GOLFA LABOS GAISOS GRIESTUS NOPLESISU NOST AUDUMS UN UZLIMES VIRSU TO MELNO. Mhm bled šas. Tas viss process izvērtās tik episkā fiasko, ka es pat to nenobildēju, lai lieki netraumētu sevi un jūs. Redziet, pirms 5 gadiem jauni griesti vēl nebija nopērkami. Kā izrādās (!) laiks iet uz priekšu un lietas mainās. Tajā pašā vakarā nopsihoju un uzsūtīju jaunus griestus no UK. Protams, ka nav oriģinālais audums (kas drīzāk ir līdzīgs vaskadrānai), bet vismaz taisni smuki stiklašķiedras griesti un nav jāpisās. Būtu zinājis, būtu tā darījis uzreiz.

Image

Tā nu es saņēmu lielāko paciņu savā mūžā, nācās piebīdīties tik tuvu stūrei, ka ceļi dūrās panelī.

Image

Tad pienāca mesera kārta uz izjaukšanu, jo bija jānogādā auto uz virsbūves darbiem uz norunāto datumu.

Golfixx kādu brīdi dabūja atpūsties ārā zem klajas debess.

Image

Tad mesers devās projām, un Golfs varēja ieņemt savu likumīgo vietu atpakaļ garāžā.

Image

Tad sekoja dažādi random saraustīti darbi, tālāk sekos šo darbību asorti.

Dikti ilgi pētīju bildes ar GTI modeļiem un centos nospraust pareizo atrašanos jumta antenai. Par cik mans kuņģis katru reizi, kad iedomājos par cauruma borēšanu jumtā, apgriezās otrādāk, nolēmu zem griestu apšuvuma ievilkt iekšējo antenu ar pastiprinātāju un jumta antenu pielīmēt kā butaforiju. Radio ar griestu apšuvumu vietā, garāžā ķer pietiekoši labi, par to nevajag satraukties.

Image

Image

Tālāk nopirku kādus 6 bamperus, jaunus, lietotus, oriģinālus, neoriģinālus. Tur notiekošais ir pārāk sarežģīts, lai to izstāstītu normālam cilvēkam, kurš nav vēnā iešpricējis nedaudz golf 2 bremžu šķidruma. Tāpēc, paliksim pie frāzes - Nācās papisties. Kad bija plus mīnus atrisināta bamperu situācija sekoja apburtais loks:

-jānokrāso bamperi
-lai svaigi krāsotus bamperus nesapistu, būtu pareizi viņus noregulēt, sataisnot balkas pirms krāsošanas.
-lai smuki noregulētu spraugas vajag no sākuma salikt arku uzlikas un sliekšņus
-lai uzliktu sliekšņus, vajag uzlīmēt vinila uzlīmi sliekšņa augšdaļā, lai neberzējas krāsa
-protams, ka es biju pasūtījis nepareizās uzlīmes
-kurwablad
-pasūtīju pareizās, kuras nāca čut ne mēnesi
-varam turpināt

Te nu ir aizkavēšanās vaininieki
Image

Kaudze ar OEM klipšiem, kniedēm un citiem štruntiem lai to visu salasītu
Image

Par cik recaro krēsli bija nākuši no mašīnas, kurā tepiķis mirka zem 5cm ūdens, krēslu kājas bija sūdā nopuvušas, ka tās nebija iespējams atjaunot. No saviem krēsliem nogriezu kājas un piemetināju tās recaro rāmjiem. Visu noslīpēju un nokrāsoju, lai nekas nebūtu redzams. Sakopu elektromotorus un kustīgos mehānismus, lai vieglāk kustās. Jāatzīst, ka tie motori neizklausās pārāk iedvesmojoši, iespējams, būs jāatdod, lai pārlasa iekšas.

Image

Image

Image

Tad instalēju super uber reto aftermarket elektrolūkas conversion kitu, kurš bija jauns iepakojumā. 30 gadus jauns, ne obligāti nozīmē, ka daļa strādās izņemot to no kastes. Mehānisms gaužām vienkāršs - noņemās lūkas kruķilkas rokturis un tam virsū uzspraužas elektromotors (Liels paldies AtmoBenzin, kurš man izgatavoja pāreju, kura bija no komplekta pazudusi). Lai gala pozīcijās nenokurinātu motoru, neizsistu drošinātāju vai neaprautu troses, motors ar zobratu ir savienots ar sajūgam līdzīgu mehānismu, kam pie pārlieku lielas pretestības ir iespēja izslīdēt. Salieku visu vietā, huju nekustās. Savelku ciešāk preload atsperi, nehuja nemainās. Izjaucu visu ārā, sajūga disks un šaiba visi eļļaini. Acīmredzot, blakus esošā wormgear sazieķētā smēre pa 30 gadiem bija atslāņojusies un satecējusi uz sajūga. Noslaucīju, nekas neizmainījās. Abas daļas uzdročīju ar 400 papīru uz plakanas virsmas, un voila, viss strādā. Un piedevām ļoti skaļi xD

Image

Image

Ieliku jaunus Hella rižikus spārnos. Ļoti piekusu.

Image

Nomazgāju, samatēju un ar struktūrkrāsu atsvaidzināju arkas. Jaunās sliekšņu uzlikas vēlāk arī nopūtu, jo bišķīt atšķīrās.
Image

Ouuu jeee cik seksīgi
Image

Flash forward, februāra pēdējās un marta pirmās siltās dienas. Izdzinu Golfu ārā, attaukoju sliekšņus, uzlīmēju uzlīmi, uzlīmēju augšējo uzlikas nesošo līsti, pielīmēju klipšus. Es jūtu līdzi tam nabaga cilvēkam, kas to darīja rūpnīcā. Skaidrības par to kādā augstumā jālīmē augšējā līste nav, beigās izdomāju shēmu, kurā bija iesaistīta karstā līme un pirkstu veiklība, lai pagaidu variantā līsti nostiprinātu pie sliekšņa uzlikas, un salāgojot to ar arku uzlikām uztrāpītu pareizo novietojumu līstei. Nepietiek ar to, ka viss nepieciešamais, lai uzliktu sliekšņu uzlikas (bez pašām uzlikām) maksā ap 150euro, tas viss vēl paņem labu šķipsniņu nervu, kurus atpakaļ nekad neatgūt.

Piekniedēju arkas
Image

Image

Image

Image

Image

Iedevu piekrāsot stūri Leather_ette, izskatās daudz labāk
Image

Tas pagaidām viss. Nākamnedēļ vedu krāsot bamperus, un tad jau pēdējie sīkumi un numuru salīdzināšana, projekts, utt.

Paldies par uzmanību :beer:

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by arniks8 » 05.03.2021, 23:56

Labs :thumbs: izdedzes video būs :D ?
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
GG.
Posts: 9043
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 282 times
Been thanked: 569 times
Contact:

Re: GG. Mk2 atmo benzin

Post by GG. » 05.03.2021, 23:59

arniks8 wrote:
05.03.2021, 23:56
Labs :thumbs: izdedzes video būs :D ?
Vai lācis kakā mežā? :eg:

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest