GTI tiltam ir papildu torsiona stienis un pats tilts ir no 6mm bieza bleķa. 1.1l, 1.3l un 1.6 manuāļiem ir 5mm biezs tilts bez stieņa. 1.6l automātiem, 1.8 un GTD ir 6mm bez stieņa.
Un barabānu tilts ir 17mm šaurāks.
GTI tiltam ir papildu torsiona stienis un pats tilts ir no 6mm bieza bleķa. 1.1l, 1.3l un 1.6 manuāļiem ir 5mm biezs tilts bez stieņa. 1.6l automātiem, 1.8 un GTD ir 6mm bez stieņa.
Nu tā jau ir bremžu sistēmas pārbūve...
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
Tur, gadījumā, nav sakarīgāks ručņika mehānisms? Nezinu, paldies dievam, neesmu skāries klāt mk4 <3
Jaunajàm Škoda Enyaq nāk šausmīgi lieli trumuļi,izskatās kriminàlimsh wrote: ↑14.07.2022, 21:03Nu tā jau ir bremžu sistēmas pārbūve...
Es vispār nesaprotu - par ko ir tas piedūriens par mk4 supportiem? Mans dižās pilsētas dragreisists, mehs ar 20 gadu stāžu, smejas ka fofāgens ir atgriezies pie čuguna supportiem jo alumīnija supporti normāli puva - te atkal forumisti apgalvo pretējo - gadījumā nav tas variants kur cilvēks priecājas "15 gadus lietots mēsls labāks par 30 gadus lietotu mēslu!" ?
Tāpat p1sās, tā kā pirkt jaunu/restaurēt var nākties tāpat . Tā kā nekas mega labāks nesanāk.
Atkarīgs ko un kā liek. Ja arī bremžu diskus, tad sanāk subjektīvi labāks gultnis un lielākas bremzes.
Strīdīgs temats. Ja gribi mainīt reti, tad lielas + regulators drošvien ir ok
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest