Spams 2k21 hvz kurš
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Pirms Gatis sāk savu interneta džiu-džitsū atstrādātos paņēmienus, es varu pateikt to ka es esmu pasēdējis pie galda un parēķinājis izmaksas dažādiem "interesantiem" variantiem - 1.8T iekš B4, Golfs, B5 sedans ar 1.8T. Beigās tā summa salasās apmēram tāda, ka labāk ir vienkārši iekrāt naudu un beigās nopirkt A5 vai E92 ar mazo motoru un aizmirst to mehānisko perversiju. Nav man ne gadi, ne arī vēlme pagaidām ar to nodarboties.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
B4 80 jaudīgākais dzinējs ir 174zs, tiem 1.8t ko pamatā swapo ir 150 un tur testu nevajag. Projekts gan jāraksta, bet tie ir nieka ~80e un rauj ratā. Zilajai misenei motors ir būvēts no atmo tikai tapēc, ka motors mētājas stūrī un pālī tā likās laba ideja. Tas nekas, ka galā izmaksāja vairāk nekā būtu projekts un tests kopā
Pēdējā laikā esmu taisijis pravodkas čupai 2.7tt un 4.2 projektiem, nu neko, cilvēki nečīkst, samaksā un mauc. Nereti tā ņemšanās un kolhozīšana izmaksā dārgāk kā oficiālais ceļš. Un neviens jau nespiež testu taisīt biķeros, tas ir tikai variants, ka pats CSDD piedāvā.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Es uzrakstīšu otrās pakāpes pārbūves projektu, samaksāšu piekto daļu no Biķeriem un braukšu laimīgs.
Nevajag man 3. pakāpi pačota pēc, lai street cred ir kosmosā. Ja vajadzētu 3. pakāpi, pirktu 3.6 un liktu Jetta Coupe/Scirocco/Corrado. MK2 Golfs ir kaut kur man saistošo mašīnu saraksta apakšā.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Paprasīju vienu jautājumu ar vienkāršu atbildi un sākās kārtējā viedokļu caureja
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Nejutu to brīdi, ka pieminēju sistēmas appišanu. Sistēmas appišana būtu pirkt T4 bloku un likt viņam 24V pajebūciju. Burtiski bloks, kurš ir 2. pakāpes pielaidē MK2 Golfam. Nekāds čakars, ir viss no vadības bloka līdz pusasīm, jo visu no zaļā izņēmu. Kārbu VARBŪT būtu jāpērk citu, bet arī nav teikts.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Ja tu tā vari izdarīt - droši, atbalstu, tikai lai pēctam nesanāk lielā bimba par to ka ļaunie CSDD onkuļi ir nosūtījuši uz bremžu testu.Muhļīties un kaut kādu sūdu darīt ir galīgi garām - sen jau tas laiks ir pagājis un no tā vajag izaugt, tieši tāpat kā no bejblediem un Counter-Strike.GatisGirdenis wrote: ↑07.06.2021, 15:54Es uzrakstīšu otrās pakāpes pārbūves projektu, samaksāšu piekto daļu no Biķeriem un braukšu laimīgs.
Nevajag man 3. pakāpi pačota pēc, lai street cred ir kosmosā. Ja vajadzētu 3. pakāpi, pirktu 3.6 un liktu Jetta Coupe/Scirocco/Corrado. MK2 Golfs ir kaut kur man saistošo mašīnu saraksta apakšā.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Immo noņemt ir elementārs 3 minūšu darbs. Panākt, ka viss darbojas vecākā bundžā gan ne tuvu tik vienkārši.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Nu tā kā to darīju pirmo reizi, tad bija ilgāk par 3 minūtēm.
Un tas ir pašsaprotams. Par to nebija jautājumu. Risinājumi ir gan jau visiem jautājumiem. Finansiāli smagākais drošvien būtu Corrado detaļas, laikam bija čupiņa kuras bija corrado specifiskas.
-
- Posts: 2746
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Kāda vispār ideja tam bremžu testam? Tjipa ir kaut kāda formula, cik ātri auto jāvar nobremzēt atkarībā no dzinēja jaudas?
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Tur pat man šķiet bija konstants ātrums no kura bremzē, ja nekļūdos. Saprastu, ja būtu kārtīgs 0-100-0 cik tas vells iet, tad tur kaut ko varētu spriest.
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 405 times
- Contact:
Re: Spams 2k21 hvz kurš
Izklausās ka esi vēl lielāks filozofs par kosmoss19fckns wrote: ↑07.06.2021, 15:46Pirms Gatis sāk savu interneta džiu-džitsū atstrādātos paņēmienus, es varu pateikt to ka es esmu pasēdējis pie galda un parēķinājis izmaksas dažādiem "interesantiem" variantiem - 1.8T iekš B4, Golfs, B5 sedans ar 1.8T. Beigās tā summa salasās apmēram tāda, ka labāk ir vienkārši iekrāt naudu un beigās nopirkt A5 vai E92 ar mazo motoru un aizmirst to mehānisko perversiju. Nav man ne gadi, ne arī vēlme pagaidām ar to nodarboties.
Who is online
Users browsing this forum: JackalEar and 2 guests