Page 2 of 4

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 05.12.2018, 22:25
by Jujubokar
Ja dodot pedal to metal nekas nešņāc garām un nav kļūdu par trūkstošu spiedienu kolektorā, tad vaļā viņš iepriekš neveras. Ja atmetoties tikai nopūš lieko gaisu un nav turbīnas flutteris (vai kā nu to sauc), tad arī vaļā veras korekti. That's about it.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 07.12.2018, 00:19
by msh
Jamka wrote:
05.12.2018, 21:40
Man ir tāds kam regulējas atspere, un nevar saprast lai viņš strādā korekti.. :?
Nu tad noņem viņu un papūt ar muti; atmosfēras spiedienā tam būtu jābūt ciet.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 07.12.2018, 01:19
by Jujubokar
Baigi patiesībā atkarīgs no ražotāja. Man ir FMDVSPLTR, kam regulējas atspere un ir 53 klikšķi - pūš kautko biš virs 1 bar, ir kautkas, neatceros, bet pie 25 klikšķiem un tur. Pa lielam jāregulē un jātestē. :thumbs:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 08.12.2018, 10:01
by msh
Nē nu pēc idejas pie atmosfēras spiediena tam vārstam ir jābūt ciet un viss - noteikti arī vēl zemāk; vaļēju to vārstu vajag tikai atmešanās brīdī. Protams, es zinu kāpēc tādi regulējamie vispār eksistē - lai varētu izmantot sportam paredzētiem motoriem, kam ir platas sadalenes, un tāpēc ieplūdē zems vakuums, a to parasts vārsts tādam vai nu lēni atvērtos, vai varbūt pat neatvērtos.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 09.12.2018, 17:25
by Jamka
Tad jautājums, cik jāiegriež dzinējs lai atmetot atvērtos vārsts? :?
Varbūt kāds var pastāstīt sīkāk, kā pareizāk viņu uzregulēt.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 09.12.2018, 18:10
by Jujubokar
Tas vārsts vispār stāv vaļā visu laiku, kamēr sistēmā ir vakuums.

A kas pa problēmu? Ko un kāpēc Tu tur gribi regulēt?

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 09.12.2018, 18:29
by Jamka
Jujubokar wrote:
09.12.2018, 18:10
Tas vārsts vispār stāv vaļā visu laiku, kamēr sistēmā ir vakuums.

A kas pa problēmu? Ko un kāpēc Tu tur gribi regulēt?
Tāpēc ka viņš tika izjaukts iztīrīts. Un nebija piefiksēts cik stingra iepriekš bij tā atspere..

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 09.12.2018, 18:32
by Jamka
Izskatās šāds.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 09.12.2018, 19:09
by Jujubokar
Nu, principā jāgriež ciet tik ilgi, kamēr spiežot gāzi vairs nedzird, ka pūstu garām. Ja atmetoties dzird ftuftuftu skaņu, tad zini, ka ir aizgriests par daudz.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 09.12.2018, 19:25
by Jamka
Ar kādu mērinstrumentu nevar kaut ko samērīt?

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 10.12.2018, 12:09
by Jujubokar
Diez vai. Vienīgais turbīnas spiediena dačikā var pētīt, vai nesāk krist spiediens turbīnai, kautkādā brīdī, kad brien grīdā.
Nezinu kā tam brīnumam, kas Tev tur ir pieskrūvēts, bet Forges blingblingiem nāk līdz manuālis, kurā rakstīts apmēram cik līdz cik klikšķiem uz kādiem spiedieniem nepieciešams.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 10.12.2018, 12:21
by Jamka
Man jau viņš bij virsū kad tika iegādāts autiņš un nav instrucijas. Šitam nav nekādu klišķu tijai parasta skrūve ar caurumu vakuma trubai.
Varbūt var nomērīt pie cik liela vakuma sāk atvilkt to vārstu? :?

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 10.12.2018, 13:00
by Jujubokar
Aa, nu tad jau, visticamāk, nekas tur neregulējas. Tik cik, ja spiediens lielāks, tad atspere paliek par mīkstu un spiediens viņu spiež vaļā. Var mēģināt uztaisīt kautkādu trubu miksli, kurā iespraust spiediena dačiku un kompresoru un kautkā pētīt pie cik liela spiediena viņš sāk vērties vaļā.

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 10.12.2018, 17:31
by Myers
Uzliec stock varstu un nečakare prātu :D

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Posted: 10.12.2018, 18:33
by Jujubokar
Tas oriģinālais Bosch mēsls ar membrānu ir mēsls un maksā dārgi. :D

Edit, jaucu, ebayā zem 10€. :lol: