arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post Reply
User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 29.08.2020, 14:55

Priekš tiem kas dzīvo sapņu pasaulē laikam būs kaut kas jāizskaidro... :D
fokume wrote:
29.08.2020, 12:59
*izstrādājas tāpēc paliek melna
Nē no kā tad, tavuprāt, rodas tās melnās nogulsnes nekoptos motoros? :D Es saprotu ka cilvēks kas diezgan daudz braucis ar kuļmašīnām varētu būt pieradis ka eļļa ātri paliek melna [jo traktormotoriem kvēpi nokļūst arī eļļā, ar visu no tā izrietošo], bet es šaubos ka tie kvēpi var izveidot nogulsnes; jebkurā gadījumā te ir benzīnnieks.
fokume wrote:
29.08.2020, 12:59
*eļļa paliek melna, jo viskozitāte 10w40
...jo viskozitāte 10W40? Nevajag izdomāt kaut kādas muļķības - runa ir par to ka pussintētika, nevis sintētika. Par to kāda ir starpība, slinkums te kopēt garus palagus; uzgūglē "engine oil semi synthetic vs fully synthetic" un izdari secinājumus par atšķirību.

P.N. Salīdzinājumam aizgāju palūrēt kas manam golfam motorā darās - izvelku mērtaustu, skatos, hm, diezgan brūnīga eļļa, bet līdz arnika melnumam vēl tālu, domāju, nu, varbūt 8k ir nobraukts... Sameklēju fotogrāfiskos pierādījumus - ups, eļļa ir nogājusi 14k, laikam jāsāk domāt par maiņu... :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 21.09.2020, 23:07

Neliels update. Tuvojās izbrauciens un vajadzēja sagatavot jettu, jo bija izlīdušas vairākas neatliekamas problēmas.

Motors bija sācis par daudz staigāt, iespiežot pirmajos 3 ātrumos, bija normāls pisaks no motortelpas :/. Nomainīju priekšējo un aizmugures motora balstu, nomainot balstus mašīna vairs kruīzā neraustījās braucot pret kalnu vai pretvēju, nav vairs pisaku iespiežot grīdā :D .

Jaunais hidrauliskais(16v) vs vecais gumijas

Image

Bildē varbūt grūti redzēt, bet augstums atšķiras, starp priekšjiem balstiem atšķirībi bija 1cm 8O

Image

Aizmugures balstu vispār ir diezgan stulbi samainīt, jo motors jāgāž uz priekšu, savādāk neiet garām kolektoram. Kārbas balstu es vispār negribētu mainīt, tur laikam vieglāk būtu vispirms nocelt kārbu un tad mainīt.

Nomainot abus balstus uzreiz motors pacēlās un skriemelis grauzās lanžeronā :censored:

Image

Image

Vaina bija visai vienkārša, vienam kārbas kronšteinam bija izkritušas skrūves un uz pēdējās knapi turējās :/

Image

Topran atbalsti ilgi neizdzīvoja :?. Samainīju pagaidām traģiskāko, bet otru arī būs jānomaina.

Image

Image

Image

Konstatēju ka 1. cilindram ir bojāts svečvads - kustinot zuda kontakts. Nopirku BERU komplektu, kas pēc club gti skaitoties OEM komplekts.

Image

\\\Valveris izbraucienam gatavs

Pirmajā aplī esot bijis iespaidīgāk :D
Bildes no rullīša

Image

Image

Image

Image

Image
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 22.09.2020, 00:09

arniks8 wrote:
21.09.2020, 23:07
Kārbas balstu es vispār negribētu mainīt, tur laikam vieglāk būtu vispirms nocelt kārbu un tad mainīt.
Muļķības - viss kas jāizdara - jāpaceļ uz domkrata un jānoskrūvē nost kronšteins. Motoram man liekas ka darīju tāpat.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 22.09.2020, 00:34

Es mēģināju garajam kronšteinam noņemt skrūves, jo tas bija saliecies, diezgan pizdā, pat motoru maksimāli sagāžot.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 22.09.2020, 00:41

Nezinu par kādu gāšanu tu runā - viss ko vajag - atskrūvēt kronšteinu no spilvena un piepacelt spēka agregātu tik, lai kronšteins vairs negultos uz spilvena, un tālāk var skrūvēt kronšteinu nost.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 07.11.2020, 21:05

Neliels ieskats vēsturē.
Kopš mašīna ir manā īpašumā pagājuši četri gadi, pa šo laiku esmu samainījis 3 motorus, 2 kārbas un nobraucis 10k km :loool: , jettu iegādājos ar 118k km, tagad ir 128k. Šogad esmu nobraucis vairāk kā citus gadus kā arī šis ir pirmais gads kad mašīna ir braucama visu laiku un arī ir par ko saliet bākā :D.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Tā kā ar jettu beidzot sāku vairāk braukt, sākt līst ārā šādas tādas kaites ko vajag novērst. Kopš ieswapoju valveri, visu laiku ir bijusi problēma ar to ka zūd dzesēšanas šķidrums, zinu ka vaina ir tajā ka kaut kur spiež garām, jo zem tur kur mašīna stāvēja bija pleķis :D. Pāris reizes mēģināju pačekot no kurienes tek, bet bez rezultātiem, nekur nebija redzama noplūde :hvz:. Tā nu laikam ejot visu laiku tika pieliets destilētais ūdens līdz sistēmā bija palicis tikai destilētais ūdens :D. Tā kā tagad tuvojas aukstais periods, jāatrod noplūde, lai varētu ieliet antifrīzu. Lai gan kopš septembra bija izteikti redzams rūsas pleķis uz ātrumkārbas(kārba ir no alumīnija), kas lika domāt ka pie vainas ir flancis galvas galā. Uzsildīju motoru un atstāju mašīnu rūcam cerot ka redzēšu kur tek, jau ieslēdzās ventilators, bet nekas netecēja, paspaidīju trubas, bet joprojām nekas nebija redzams, tad iedevu nedaudz redlainā un uzreiz sāka pilēt garām. Ok, ez pez jāpievelk hamuts un būs ok. Pievilku, bet tāpat tecēja, pievilku vel nedaudz un flancis nokrakšķēja :/ , bet garām vairs netecēja :D. Tā kā ūdens tāpat jālej nost, sapratu ka flanci pie reizes jānomaina. Mājās bija pāris agrīnie alumīnija flanči, tikai vajadzēja pieslīpēt virsmu, jo tā bija savērpusies *ievietot joku par galvas slīpēšanu šeit*. Noslīpēju taisnu un varēja likt virsū.

Image

Vecais germetix

Image

Piemērīju flanci un sapratu ka nevarēs atskrūvēt ecu temp. dačiku, tāpēc noslipēju to ausi nost ja nu dačiks jāmaina.

Image

lil germetix un gatavs, pat dačiks kas bija iekšā strādā :D

Image

Ielēju šoreiz kaut kādu random antifrīzu pa 8eiro. Šodien nejauši atradu velvienu noplūdi, bet tas laikam tāpēc ka nebiju radiatoram trubu pietiekoši pievilcis pēc šķidruma maiņas, to pievilku un cerams ka vairs netecēs.

Jau kādu laiku kārba nepārāk labi slēdzās, it īpaši 2. ātrums, izspiedējgultnis manāmi gaudoja kā arī kārba kauca kā sporta kārba(it īpaši bremzējot ar dzinēju). Tad kad vienu nedēļu temperatūra pietuvojās 0, tad auksta gandrīz nemaz neslēdzās, ar mokām varēja ielikt 1. ātrumā un atpakaļ gaitā. Ar otro robu arī bija palicis pilnīgiā dibenā, sinhronizators laikam jau vairs gandrīz neeksistēja, bez double clutch + rev match varēji pat nedomāt par likšanu robā, strauji paātrinoties un liekot 2. nevarēja lāgā ielikt un bija dzirdams krhhhhhnnnngggg :anmachen: . Skaidrs ka vajadzēja citu kārbu, atcerējos ka mājās aplasāmajam golfam ir benzīna motors, varēšu pamēģināt uz valvera benzīnnieka kārbu.

No stāvēšanas jau sūna uz kārbas uzaugusi, noplūdusī eļļa ir no vārstu vāka, tā savādāk kārba ir diezgan sausa, robi slēdzas, asis var pagriezt - izskatās cerīgi.

Image

Kārba atdalīta, laiks pagriezt un pačekot kodu, lai varētu apskatīties robu attiecības. Ar sajūsmu kasīju zemes slāni no plāksnes un tad ieraudzīju kodu ko zinu no galvas 4T aka dīzeļa kārba :D, vismaz joprojām būs big economy uz šosejas. Konstatēju ka pusasu flančiem ir radiālā kustība, pameklēju forumos par to, tjip nekas traks neesot tik ātrāk flanču blīvslēgi izbeidzas un var nedaudz pilēt garām.

Image

Kārbai biju uzlējis nedaudz vairāk puslitru pēc kā atkal sāka labi slēgties, bet tas prieks nebija ilgs, viens brauciens līdz pilsētai un atkal viss ir slikti. Paskatoties zem mašīnas top skaidrs kāpēc :anmachen:

Image

Vecā kārba ārā

Image

No vecās vajadzēja paņemt 100mm flančus, protams, lāgā nenāca nost :sauer:

Image

Noņemt tas huiņā, laiks tik izšķiests, bet uzlikt uz otras gan bija pizģets :emo:, ar otro flanci gan nebija tik traki, jo tas pēc uzspiešanas nebija jātur un līdz ar to bija vieta, lai normāli uzliktu sprostu, bet pirmajam flancim bija vienkārši pizģets, tāpēc arī bilžu nav. 2h ņēmos un ar flančiem lamājos tik skaļi ka mājā varēja dzirdēt :censored: . Nākošreiz labāk uzreiz paņemtu mk3 kārbu, lai nebūtu jāpisās, jo tām visām ir 100mm flanči.

Ievēroju arī ka vecajai kārbai, kas ir nākusi no mk3 atšķiras kulisei šī daļa. Var jau būt ka bija saliekts, bet tā neizskatās, tur metāls arī ir diezgan biezs, tāpēc būtu grūti saliekt.

Image

"Jaunā" kārba iet iekšā

Image

Kādas 20min un gatavs, diezgan viegli, grūtākais bija kārbu uz domkrata uzcelt, bet kad tas bija izdarīts, tad tik ez pez cel uz augšu. Es gaidīju ka būs grūtāk pēc tā ko citos forumos lasīju.

Image

Nebiju vel pielicis pusasis un izdomāju ka vajadzētu pielaist un iztestēt vai negrab/eļļa negāžas, tobiš vai vispār ir vērts likt klāt pusasis :naac:. Piedarbināju un uzreiz flanči sāka griezties un spidometrs rāda 22km/h lai gan ir neitrālajā, mkayyy :? . Robos slēdzās normāli, ieliku ātrumā, palīdu apakšā, aizdomīgu trokšņu nav, eļļa netek. Nedaudz atstāju darboties un iedevu redlainā 5. robā, nu tjip ja var izgriezt tik tālu, tad gan jau būs dzīvotāja :D spidometra adata aizgāja līdz puļķim, kas nonullē km, aptuveni kādi 280km/h :D. Saliku visu un izmetu kādu riņķi, viss kārtība, man beidzot kārtīgi slēdzas 1. un 2. ātrums, kā arī pārslēdzas diezgan toit. Interesanti arī ka tagad pie pašas augšas motors labāk griežās, 3. ātrumā virs 160 jau bija jūtams paātrinājuma kritums, tagad līdz 170 kad jau tiek sasniegts ierobežotājs aizgrieza ez pez. Es gan beidzot uzliku arī apakšējo trompeti, bet ar veco kārbu izmaiņas pēc trompetes uzlikšanas nejutu.

Runājot par trompetēm. V2 ir gatavs un jau uz mašīnas, pagaidām gan tikai filtra kastes apakšā. Augšējo ir pagrūti izprintēt, varbūt pat jātaisa divdaļīga.

Šoreiz nevilku parametrus no irsas un copy paste paņēmu parametrus no 9. dizaina

Image

Image

Lūpai sanāca kkāds feils printējot, bet es pamēģināšu ar špakteli aizsmērēt un noslīpēt.

Image

Testa emblēmas arī ir izprintētas. Nezinu kā es biju domājis par izmēru, bet nošāvu galīgi garām :lol: . Tas gan ir viegli labojams.

Image

Uztaisīju pāris šablonus un izskatās ka šis ir tādā izmērā kā vajag. Sūdīgākais ir tas ka man nav parametri ķepām ar ko stiprinās emblēma, man ir bildes kā tās izskatās, bet tā kā izmērus es nezinu, nevaru uztaisīt. Ja kādam ir emblēma, kas stiprinās kā oem un var padalīties ar paraetriem, tad ierakstiet tepat topikā vai atsūtiet pm.

Image

Image

Spārna emblēma piemērīta, ir nepieciešamas pāris korekcijas, bet tā savādāk ir diezgan tuvu.

Image

Aizmugrējais uzraksts gan sanāca uzreiz precīzi kā vajag, tikai bija feils printējot un tāpēc būs jāpārprintē

Image

Domāju ka līdz pavasarim emblēmas būs gatavas, nokrāsotas un uz mašīnas ja nu vienīgi universitātes dēļ varētu laika nepietikt, bet tad redzēs. Vel ir sīki defekti, kas ātrumu nemazina ™, bet nekas nopietns, braucu un baudu. Ja kādam ir lieks CE1 dzesēšanas škidruma līmeņa relejs un nav vajadzīgs, labprāt iemainītu pret šokolādi vai kādu aliņu, bez tā releja man panelis nebļauj ka līmenis nav :D. Ja kādam pa kājām maisās jettas heckblende un mazā bagana spoileris, tad no tiem arī varu atbrīvot :D. Sanāca šoreiz just unreal filosofing, kaut kā nesanāca isāk izteikties šodien.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2746
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 261 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by zipo93 » 08.11.2020, 09:27

Man liekas, ka 4T kārba diez gan bieži bija sastopama uz karburatoriem, par dīzeļiem hz... :?

A tam flacim neeksistē kaut kāda blīve, ka uz hermētiķi jālipina? Izskatās diez gan gateriski.

Bet tā norm eseja 5/7 :thumbs:
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 08.11.2020, 13:26

Visi dīzeļi ko esmu redzējis ir bijuši ar 4T, man šķiet ka arī kodu attiecību lapās ir minēts ka tā ir TD kārba.

Es nemaz nezinu, man šķiet ka nav :D. Izskatās hujovi, bet man visa motortelpa izskatās vizuāli nepievilcīgi. Function>form, gan jau kādu dienu arī būs vizuāli tīkami :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 13.11.2020, 01:22

TD tā, droši vien, varēja būt - bet tā nāca arī Formel E benzīnniekiem - Typ19 džetā, kas man te kādu laiku stāvēja, tāda kārba bija pieskrūvēta 1.6 karburatorniekam. Garums, jā - mk3 1.9 TD CHD ir tieši tikpat gara.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Nordik
Posts: 7072
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Nordik » 13.11.2020, 08:54

Kāpēc nespamo vairāk?
Ze end of story

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 25.11.2020, 22:33

Image

Image

Pa gabalu ir labi, bet ar savu nepacietību sapisu emblēmu(pa gabalu izskatās ok Image ), vismaz var piemērīt kā izskatīsies.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Pēc karbas swapa bija čotka diena un izdomāju ka vajadzētu uzbraukt Village of Clap TIME ATTAK un ietestēt kārbu Image

Aizbraucu izmazgāt rudens dubli no arkām

Image

Aizbraucu līdz miestam, bet mašīna joprojām slapja, laikam braucu par lēnu Image

Image

160 Procesā un mašīna beidzot sausa

Image

Village of Clap TIME ATTAK reverse posmā sāka smirdēt un slīdēt sajūgs, vispār uzreiz kā sāku braukt ātri sāka smirdēt kārba, normāli gaudot + normāli ļurkājās pusasu flanči Image. Bet nu kad liku virsū kārbu jau likās 50/50 :D, tā kā kārba mājās bija, tad varēju pamēģināt bez ieguldījumiem tik cauri, bet nesanāca. Vismaz ātrumos slēdzas ok. Skaidrs ka vajadzēs citu, bet līdz tam laikam es domāju ka šī mierīgi izturēs, man nemaz šobrīd nebūtu laika biki paķimerēties, Bora bomzis gaida rindā un daudz darbu universitātē.

Vel kaut kādas hujovas kvalitātes bildes

Image

Image

Image

Gribēju izdedzināt riepas, bet izdega sajūgs Image

mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Nordik
Posts: 7072
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Nordik » 25.11.2020, 22:57

Kad būs detailings un rūsu piepindzelēšana? :thumbs:
Ze end of story

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 25.11.2020, 23:28

Kad beigšu studēt, jo pats vai nu nemāku vai nesanāk ar esošo kompresosru un pistoli, krāsotājam nav nauda. Tā vispār pēc studiju beigšanas domāju izjaukt visu, smilšu strūkla bundžai, salikt visu ko jaunu, utt., bet to kad beidzot finansiāli spēšu ko tādu pavilkt :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 24.04.2021, 11:21

Kāds laiciņš pagājis, ar jettu ziemā gāja diezgan raibi Image. Jā, tā nu sanāca ka sezona jettai nemaz nebeidzās un nācās ierīt nedaudz sāli Image.

Tā kā nāca tuvāk ziema, vajadzēja uzlikt ziemas riepas, jaunas tipa varētu nopirkt, bet tad principā nauda beigtos, tāpēc uzbortēju kaut kādus vel lietojamus atkritumus uz seata diskiem, bet vajadzēja vel divas riepas. Beigās tika uzlikti R13 mega baloni, kas mētājās garāžā. Riepas, protams, galīgi gavno, šo vajag paturēt prātā Image.
Sapratu ka ar uzswapoto kārbu nav pārāk rožaini un arī sāka pasūdīgi slēgties 2. ātrumā. Braukt tipa varēja, bet bija skaidrs ka pie pirmās izdevības jāmaina. Decembra sākuma sanāca sazīmēt mk3 020 kārbu(nav jāmaina flanči uz 100mm) un braucu pakaļ uz Priekuli, viss forši, mierīgi braucu, vienīgi no mana gala braucot ir ļopene, kas bija viegli piesalusi, ceļš nav slikts beeeeeeet pie pirmā līkuma jetta aizgāja normālā šķērītē, jo aizmugurē riepas gan par sekciju šaurākas kā priekšā un arī sūdigākas :lol:, nu neko braucu lēnāk un saglabāju možību, lai nesanāk kā loham ielikt grāvī :D. Savācu kārbu, viss forši, braucu atpakaļ un ieraudzīju ka vietējie pie ļopenes met citā virzienā, uzmentu aci kartē, var apbraukt granteni, bet laikam bija kādi papildus 30 vai vairāk km, nodomāju ka lol nav verc tērēt degvielu, braukšu pa zemenieku, nebija nemaz tik slikts.
Uzliku kruīzu uz 70km/h un braucu uz relaksiem. Sāka pat nedaudz miegs nākt un zaudēju možību, tuvojos līkumam, kas ir tādā kā uzkalniņā un pie paša līkuma pamanīju, ka tas ir bļed 90* līkums. Bikses pilnas, stūre max pa kreisi, grasījos jau spiest bremzi, bet mašīna tajā brīdī jau sāka iet sāniski un tuvu grāvim, tāpēc ieminu gāzi grīdā, lai mēģinātu ar purnu izvilkt, bet bija jau par vēlu/nebija ķiekas ar 5to pie tik zemiem apgrieziniem. Ar aizmugures labo ratu uz aptuveni 40-50km/h iepisu zemes valnī, kas ceļa malā no greiderēšanas izveidojies. Apstājos uz sapratu ka veiksme neveiksmē, jo bez tā vaļņa varēju arī ielikties uz jumta lielā grāvī vai arī ja būtu aizšļūcis taisni, tad normālu frontālo dabūjis Image. Pačekoju mašīnu, vizuāli viss vesels, sāku stresot vai tik neesmu pavasarī uzlikto gti tiltu un tilta bukses sajājis, bet neko pateikt nevarēja. Nu neko, lecu mašīnā un braucu tālāk mājās.
Nobraucuot no ļopenes konstatēju ka gultnis tagad gaudo. Škrobe diezgan normāla, turpināju braukt, izbraucot caur skrundu gultnis pēkšņi sāka palikt ļoooti skaļš un tad sāka pakaļa staigāt, aha, zbis bļed Image. Piestāju malā, ļoti sliktā vietā, tumsā tieši kad visi vakarā brauc mājās no darba un ir normāla satiksme. Tur palikt nevarēja, tapēc uz kādiem 5km/h tiku līdz tuvākajai pieturai. Gultni var ez nomainīt, instrumenti arī visi kā reiz bija līdz, tikai nebija paša gultņa :D. No mk2 čata izručīja un iedeva sakontaktēties ar cilvēku, kas aizveda uz Saldu pēc gultņa, liels paldies :thumbs: .
Image
Sāku jaukt visu, ārā jebaķ auksts, pirksti nosaluši, puņķi pil uz instrumentiem, tiku līdz gultnim un tur priekšā mazs pārsteigums, šaiba, kas piespiež gultni ir iedzīta asī un ar āmura un citu štrumu palīdzību nevar dabūt ārā Image.
Image
Varianti divi, sēdēt un gaidīt stundu kamēr sencis atbrauc pakaļ un pēc tam ar ejakulatoru/piekabi vest jettu mājās(kas būtu dārgi) vai arī mēģināt 90km braukt ar izjukušu gultni Image

Tā nu lēnām braucu, ik pa laikam apstājoties, lai gultnis dziest. Tā kā nevarēja braukt ātrāk par 50km/h, kruīzs nestrādāja Image. Braucu diezgan ilgi, laikam virs 4h Image.
Ceļš mājās sarkanās lampiņas pavadībā :D
Image

Tā kā ass bija arī rekt un tuvojās ziemnassvētki un omniva/dpd pārslodze, tad vajadzēja diezgan pagaidīt kamēr atnāca jauna ass. Pasūtīju arī mikroslēdzi, priekš drosleles, jo esošais bija rekt un nopirkt jaunu nevar.

Kasam nost veco mastiku/līmi

Image

Vecais slēdzis nost

Image

Tālāk jāpielodē jaunais un jāuzklāj kaut kas priekš aizsardzības pret mitrumu, es uzliku logu līmi, jo tā vienīgā bija mājās, aizmirsu safočet pabeigtu slēdzi :D.

Atnāca ass un bija jāķerās klāt kamēr vel nav jārokas pa sniegu, bija dibenā auksti, visi instrumenti notašķīti ar puņķiem, normāli nosalu pisoties ar to sūdu, remontēt mašīnu ārā pie -5 ir dibenā Image.

Image

Ar fleksi nofleksēju to daļu, kas bija iedzīta asī un norāvu šaibu, var redzēt ka gultnis normāli sabiris Image

Image

Disks gan nenāca tāpat nost, vajadzēja pielietot sentēvu metodes kā trumuļu bremzēm :D

Image

Image

Image

Image

Iekšējais gultnis izskatījās vesels, bet to drošības pēc arī samainīju

Image

Pēc rūgtās pieredzes izdomāju ka vajag normālas riepas. Pirmo reizi mūžā nopirku jaunas riepas, JAUNAS RIEPAS KARL! taču tikai divas Image. Labi vien ka nopriku, jo neilgi pēc tam sākās ziema :D .

Par iepirkto kārbu, kods CHB, attiecības gandrīz kā oriģinālajai ABF kārbai, daudz foršāk braukt un uz sotaku diži nejūt to rpm starpību.

Tā kā svinēt jauno gadu lāgā nevarēja un bija palicis nedaudz siltāks, izdomāju nosvinēt veco/jauno gadu uzswapojot kārbu. Nost noņemt bija ok, bet šoreiz kaut kā lāgā negāja virsū, nācās nedaudz papisties.
Jaungada rīts, nedaudz Image stadija, sākās sīkumu pielikšana un pirms pusasu pielikšanas izdomāju drošības pēc piedarbināt un notestēt vai viss ir kārtībā. Griežu atslēgu un kā reiz noskan khhhggg.......... un izklausījās ka starteris tā kā noķīlētos. Tā bļed, kas par sūdiem, griezu vēlreiz un tieši tas pats :?. Biju pilnīgā nesaprašanā un pēc jaungada nakts smadzenes strādāja uz cerībām un sapņiem. palaidu vaļā kārbas skrūves, nedaudz pavilku nost kārbu, pievilku prātīgi atpakaļ, joprojām visslikti.lv . Sāku vandīties pa internetu, bet neko lāgā nevarēju atrast, pēc kāda laika uzgāju topiku kur kādam čuvakam ar audi ir kas līdzīgs noticis, liekot kārbu virsū viena no vadīklām, kas iecentrē kārbu iespiesta blokā. Tā kā piekļuve no otras puses nekāda, izklausās pēc motors ārā darba Image. Nodomāju pavilkt nost kārbu un pačekot kas tur notiek, bļed vadīklu neredz, značit būs iedzīta Image. Guļot zem mašīnas un skatoties uz to caurumu izdomāju ar pirkstu patausīt, bļed tur taču nekā nav iekšā :-|. Noņēmu vadīklu no viena tolmetazējama motora

Image

Image

Image

Tādu pavērsienu pilnībā negaidīju :reeka:. Pieskrūvēju kārbu un, protams, viss kārtībā. Viengi ir parādījies tāds dīvains troksnis startējot, iespējams ka starteri/spararatu nedaudz sabojāja tas ka nebija tā vadīkla.

Ar benzīnu ziemā forši braukt, ātri sasilst salons.

Atkal nepatīkams pārsteigums, mīkstais panelis sabojājās, hvz kāpēc

Image

Jaunās ziemenes uzstādīja aizmugurē, tāpēc rucīti raustīt nebija interesanti, gribēju samainīt diskus vietām, bet atkal mazs pārsteigums, nevar tos opeļa diskus noņemt Image

Image

Bikin noenkuroju

Image

Pēc tam izslīpēju centrus tiem diskiem ar smilšpapīru, jo nu jebal, tas ir pilnīgā dibenā Image (nē nekas nemet, ir ok :D )

Image

Tad visnepiemērotākajā laikā, kad zem jumta iebraukt nav iespējams, pārplīsa šofera loga regulatora trose. Ar nejūtīgiem pirkstiem apmetu otrādāk trosi motora mehānismā, lai varētu aiztaisīt ciet kā quick fix.

Image

Pārplīsa, jo mehānisms bija sajucis, man jau jāņos bija tāds joks ka uz brīdi logs ieķērās un nevarēja aizvērt

Image

Beidzot bija atkal īsta ziema ar sniegu, kas to lai zina cik ilgi tādas vairs būs

Image

Bija garlaicīgi un gribējās TUNING

Image

Image

Sākumā iztestēju uz cita kolektora, bet tas variants ar ļozenes griezšanu uz kolektoru bija DDM

Image

Kad pirmo reizi bija -26, gribēju iefleksot ka jetta lec, jo neviens dīzelis mājās neleca, bet starterim beņdiks bija iesalis, tā kā jetta arī tehniksi neleca :reeka:. Vēlāk gan tāda problēma vairs nebija.

Tad periodiski sāka purināt stūri, domāju ka varbūt ledus/sniegs, jo pēc neliela atkušņa pazuda, taču vienā jaukā vakarā braucot uz Tukuma pēkšņi bija pizdā un atkal uz 30km/h steberēju mājās Image

Vienai pusasij bija atnākušas skrūves vaļā, taču otrai sabojājies ārējās granātas putekļu sarga žņaugs un gumija nomaukusies, rezultātā granāta bija pilnībā pizdā

Image

Image

Ne tikai tas, bet kāds bija 100mm pusasij uzlicis 90mm ārējo granātu, ko nebiju pamanījis :D

Image

Rezultātā no krājumiem pārlasīju visas granātas un varēja atkal maukt

Random ziemas bildes

Image

Image

Image

Image

Pabaudīju arī ziemas priekus, bet vai nu aizmugurējo riepu vai cita iemesla dēļ ar jettu iet slīpi bija diezgan dibenā, robeža starp kontrolētu sānslīdi un oi bļed brūna strīpa biksēs bija tik šaura ka lāgā neslīpēju. Pāris reizes jau gandrīz ielikos grāvī un sapratu ka labāk nevajag Image. Ar passātu pirms pāris gadiem gan varēja forši krāmēt, rumbulā pat 90* leņķī varēja easy ielikt Image.
Palika siltāks un atgriezās velme pēc TUNING

Image

Image

Šo bija diezgan stulbi izgriezt, šis gan nav pareizais variants, gribēju pačekot kā vw emblēma izskatītos dažādos veidos

Image

Image

bye bye \\\Valveris

Image

Uzreiz pēc noslīpēšanas palika vējains un tā arī neko neuzpūtu :D, kaut kad gan jau izdarīšu.

Ziemā gāja raibi, taču kopumā ar visām likstām tiku galā, bija arī brīdis kad jetta bija vienīgais braucošais auto mājās :D :vetsielabiesuuuknjamotori:

Kādu laiku braucu bez pārsteigumiem, taču, protams, ja mašīna nerada pārsteigumus, tad to dara kāds cits Image. Vienā saulainā aprīļa dienā ieslēdzu pečku un kaut kas nograbēja, uz grīdas nobira kaut kādi sūdi, wtf? ieslēdzu vēlreiz un izklausījās pēc tiem video kur veļasmašīnā iemet ķieģeli :-|. Mkay, braucu un tad atcerējos ka cykac peles rudenī jau vienreiz iemetās haubē un tad kad liku filtra kastei trompeti, tad uz lanžerona bija savilkta kukurūza. Noņemot lietus noteci viss top skaidrs

Image

Za je bal Image
Image

Par laimi pečkā viņas nebija tikušas, jo kad pēdējo reizi braucu, biju pacēlis klapi(kondiškas pečkām ir klape, lai apturētu gaisa plūsmu), kad ieslēdzu pečku, tā viss iebira iekšā

Image

Ieliku metāla sietu, lai maukas nevar izgrauzties

Atsāju arī paciņu ar garšīgu dāvaniņu mazajiem pidarasiem ;))))))))))))))))))))))))))))

Image

Biju plānojis noslēgt postu ar bildi kur jetta stāv zem jumta un apklāta, taču šobrīd tur bikin passātu ķimerēju. Vakar jettai beidzās skate un noņēmu no uzskaites, galvenokārt tāpēc ka ir maz naudas un šo to jāmaina. Šobrīd ir plāns manu garāžu(drīzāk to varētu nosaukt par šķūni, jo nav elektrības, gasimas, ir caurvējš Image ), sačinīt, sataisīt kompresoru, uztaisīt diy smilšu strūklu un iespējams sākt restavreišen.


Sanāca baigais palags, morāle - nebrauciet pusiemiguši ar jobanām riepām Image
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Bobiks » 24.04.2021, 12:13

Tavi apraksti kā vienmēr ir baigi labie :thumbs:
Cerams, ka ziemā un pēc ziemas regulāri mazgāji, lai nomazgātu sāļus.
Varēji jau padot ziņu par riepām, varēju tev piespēlēt divas sakarīgas ziemenes ar naglām :D
Last edited by Bobiks on 24.04.2021, 16:08, edited 1 time in total.
Brūnie saloni ir mana vājība

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest