Kāds laiciņš pagājis, ar jettu ziemā gāja diezgan raibi
. Jā, tā nu sanāca ka sezona jettai nemaz nebeidzās un nācās ierīt nedaudz sāli
.
Tā kā nāca tuvāk ziema, vajadzēja uzlikt ziemas riepas, jaunas tipa varētu nopirkt, bet tad principā nauda beigtos, tāpēc uzbortēju kaut kādus vel lietojamus atkritumus uz seata diskiem, bet vajadzēja vel divas riepas. Beigās tika uzlikti R13 mega baloni, kas mētājās garāžā. Riepas, protams, galīgi gavno, šo vajag paturēt prātā
.
Sapratu ka ar uzswapoto kārbu nav pārāk rožaini un arī sāka pasūdīgi slēgties 2. ātrumā. Braukt tipa varēja, bet bija skaidrs ka pie pirmās izdevības jāmaina. Decembra sākuma sanāca sazīmēt mk3 020 kārbu(nav jāmaina flanči uz 100mm) un braucu pakaļ uz Priekuli, viss forši, mierīgi braucu, vienīgi no mana gala braucot ir ļopene, kas bija viegli piesalusi, ceļš nav slikts beeeeeeet pie pirmā līkuma jetta aizgāja normālā šķērītē, jo aizmugurē riepas gan par sekciju šaurākas kā priekšā un arī sūdigākas
, nu neko braucu lēnāk un saglabāju možību, lai nesanāk kā loham ielikt grāvī
. Savācu kārbu, viss forši, braucu atpakaļ un ieraudzīju ka vietējie pie ļopenes met citā virzienā, uzmentu aci kartē, var apbraukt granteni, bet laikam bija kādi papildus 30 vai vairāk km, nodomāju ka lol nav verc tērēt degvielu, braukšu pa zemenieku, nebija nemaz tik slikts.
Uzliku kruīzu uz 70km/h un braucu uz relaksiem. Sāka pat nedaudz miegs nākt un zaudēju možību, tuvojos līkumam, kas ir tādā kā uzkalniņā un pie paša līkuma pamanīju, ka tas ir bļed 90* līkums. Bikses pilnas, stūre max pa kreisi, grasījos jau spiest bremzi, bet mašīna tajā brīdī jau sāka iet sāniski un tuvu grāvim, tāpēc ieminu gāzi grīdā, lai mēģinātu ar purnu izvilkt, bet bija jau par vēlu/nebija ķiekas ar 5to pie tik zemiem apgrieziniem. Ar aizmugures labo ratu uz aptuveni 40-50km/h iepisu zemes valnī, kas ceļa malā no greiderēšanas izveidojies. Apstājos uz sapratu ka veiksme neveiksmē, jo bez tā vaļņa varēju arī ielikties uz jumta lielā grāvī vai arī ja būtu aizšļūcis taisni, tad normālu frontālo dabūjis
. Pačekoju mašīnu, vizuāli viss vesels, sāku stresot vai tik neesmu pavasarī uzlikto gti tiltu un tilta bukses sajājis, bet neko pateikt nevarēja. Nu neko, lecu mašīnā un braucu tālāk mājās.
Nobraucuot no ļopenes konstatēju ka gultnis tagad gaudo. Škrobe diezgan normāla, turpināju braukt, izbraucot caur skrundu gultnis pēkšņi sāka palikt ļoooti skaļš un tad sāka pakaļa staigāt, aha, zbis bļed
. Piestāju malā, ļoti sliktā vietā, tumsā tieši kad visi vakarā brauc mājās no darba un ir normāla satiksme. Tur palikt nevarēja, tapēc uz kādiem 5km/h tiku līdz tuvākajai pieturai. Gultni var ez nomainīt, instrumenti arī visi kā reiz bija līdz, tikai nebija paša gultņa
. No mk2 čata izručīja un iedeva sakontaktēties ar cilvēku, kas aizveda uz Saldu pēc gultņa, liels paldies
.
Sāku jaukt visu, ārā jebaķ auksts, pirksti nosaluši, puņķi pil uz instrumentiem, tiku līdz gultnim un tur priekšā mazs pārsteigums, šaiba, kas piespiež gultni ir iedzīta asī un ar āmura un citu štrumu palīdzību nevar dabūt ārā
.
Varianti divi, sēdēt un gaidīt stundu kamēr sencis atbrauc pakaļ un pēc tam ar ejakulatoru/piekabi vest jettu mājās(kas būtu dārgi) vai arī mēģināt 90km braukt ar izjukušu gultni
Tā nu lēnām braucu, ik pa laikam apstājoties, lai gultnis dziest. Tā kā nevarēja braukt ātrāk par 50km/h, kruīzs nestrādāja
. Braucu diezgan ilgi, laikam virs 4h
.
Ceļš mājās sarkanās lampiņas pavadībā
Tā kā ass bija arī rekt un tuvojās ziemnassvētki un omniva/dpd pārslodze, tad vajadzēja diezgan pagaidīt kamēr atnāca jauna ass. Pasūtīju arī mikroslēdzi, priekš drosleles, jo esošais bija rekt un nopirkt jaunu nevar.
Kasam nost veco mastiku/līmi
Vecais slēdzis nost
Tālāk jāpielodē jaunais un jāuzklāj kaut kas priekš aizsardzības pret mitrumu, es uzliku logu līmi, jo tā vienīgā bija mājās, aizmirsu safočet pabeigtu slēdzi
.
Atnāca ass un bija jāķerās klāt kamēr vel nav jārokas pa sniegu, bija dibenā auksti, visi instrumenti notašķīti ar puņķiem, normāli nosalu pisoties ar to sūdu, remontēt mašīnu ārā pie -5 ir dibenā
.
Ar fleksi nofleksēju to daļu, kas bija iedzīta asī un norāvu šaibu, var redzēt ka gultnis normāli sabiris
Disks gan nenāca tāpat nost, vajadzēja pielietot sentēvu metodes kā trumuļu bremzēm
Iekšējais gultnis izskatījās vesels, bet to drošības pēc arī samainīju
Pēc rūgtās pieredzes izdomāju ka vajag normālas riepas. Pirmo reizi mūžā nopirku jaunas riepas, JAUNAS RIEPAS KARL! taču tikai divas
. Labi vien ka nopriku, jo neilgi pēc tam sākās ziema
.
Par iepirkto kārbu, kods CHB, attiecības gandrīz kā oriģinālajai ABF kārbai, daudz foršāk braukt un uz sotaku diži nejūt to rpm starpību.
Tā kā svinēt jauno gadu lāgā nevarēja un bija palicis nedaudz siltāks, izdomāju nosvinēt veco/jauno gadu uzswapojot kārbu. Nost noņemt bija ok, bet šoreiz kaut kā lāgā negāja virsū, nācās nedaudz papisties.
Jaungada rīts, nedaudz
stadija, sākās sīkumu pielikšana un pirms pusasu pielikšanas izdomāju drošības pēc piedarbināt un notestēt vai viss ir kārtībā. Griežu atslēgu un kā reiz noskan khhhggg.......... un izklausījās ka starteris tā kā noķīlētos. Tā bļed, kas par sūdiem, griezu vēlreiz un tieši tas pats
. Biju pilnīgā nesaprašanā un pēc jaungada nakts smadzenes strādāja uz cerībām un sapņiem. palaidu vaļā kārbas skrūves, nedaudz pavilku nost kārbu, pievilku prātīgi atpakaļ, joprojām visslikti.lv . Sāku vandīties pa internetu, bet neko lāgā nevarēju atrast, pēc kāda laika uzgāju topiku kur kādam čuvakam ar audi ir kas līdzīgs noticis, liekot kārbu virsū viena no vadīklām, kas iecentrē kārbu iespiesta blokā. Tā kā piekļuve no otras puses nekāda, izklausās pēc motors ārā darba
. Nodomāju pavilkt nost kārbu un pačekot kas tur notiek, bļed vadīklu neredz, značit būs iedzīta
. Guļot zem mašīnas un skatoties uz to caurumu izdomāju ar pirkstu patausīt, bļed tur taču nekā nav iekšā
. Noņēmu vadīklu no viena tolmetazējama motora
Tādu pavērsienu pilnībā negaidīju :reeka:. Pieskrūvēju kārbu un, protams, viss kārtībā. Viengi ir parādījies tāds dīvains troksnis startējot, iespējams ka starteri/spararatu nedaudz sabojāja tas ka nebija tā vadīkla.
Ar benzīnu ziemā forši braukt, ātri sasilst salons.
Atkal nepatīkams pārsteigums, mīkstais panelis sabojājās, hvz kāpēc
Jaunās ziemenes uzstādīja aizmugurē, tāpēc rucīti raustīt nebija interesanti, gribēju samainīt diskus vietām, bet atkal mazs pārsteigums, nevar tos opeļa diskus noņemt
Bikin noenkuroju
Pēc tam izslīpēju centrus tiem diskiem ar smilšpapīru, jo nu jebal, tas ir pilnīgā dibenā
(nē nekas nemet, ir ok
)
Tad visnepiemērotākajā laikā, kad zem jumta iebraukt nav iespējams, pārplīsa šofera loga regulatora trose. Ar nejūtīgiem pirkstiem apmetu otrādāk trosi motora mehānismā, lai varētu aiztaisīt ciet kā quick fix.
Pārplīsa, jo mehānisms bija sajucis, man jau jāņos bija tāds joks ka uz brīdi logs ieķērās un nevarēja aizvērt
Beidzot bija atkal īsta ziema ar sniegu, kas to lai zina cik ilgi tādas vairs būs
Bija garlaicīgi un gribējās TUNING
Sākumā iztestēju uz cita kolektora, bet tas variants ar ļozenes griezšanu uz kolektoru bija DDM
Kad pirmo reizi bija -26, gribēju iefleksot ka jetta lec, jo neviens dīzelis mājās neleca, bet starterim beņdiks bija iesalis, tā kā jetta arī tehniksi neleca :reeka:. Vēlāk gan tāda problēma vairs nebija.
Tad periodiski sāka purināt stūri, domāju ka varbūt ledus/sniegs, jo pēc neliela atkušņa pazuda, taču vienā jaukā vakarā braucot uz Tukuma pēkšņi bija pizdā un atkal uz 30km/h steberēju mājās
Vienai pusasij bija atnākušas skrūves vaļā, taču otrai sabojājies ārējās granātas putekļu sarga žņaugs un gumija nomaukusies, rezultātā granāta bija pilnībā pizdā
Ne tikai tas, bet kāds bija 100mm pusasij uzlicis 90mm ārējo granātu, ko nebiju pamanījis
Rezultātā no krājumiem pārlasīju visas granātas un varēja atkal maukt
Random ziemas bildes
Pabaudīju arī ziemas priekus, bet vai nu aizmugurējo riepu vai cita iemesla dēļ ar jettu iet slīpi bija diezgan dibenā, robeža starp kontrolētu sānslīdi un oi bļed brūna strīpa biksēs bija tik šaura ka lāgā neslīpēju. Pāris reizes jau gandrīz ielikos grāvī un sapratu ka labāk nevajag
. Ar passātu pirms pāris gadiem gan varēja forši krāmēt, rumbulā pat 90* leņķī varēja easy ielikt
.
Palika siltāks un atgriezās velme pēc TUNING
Šo bija diezgan stulbi izgriezt, šis gan nav pareizais variants, gribēju pačekot kā vw emblēma izskatītos dažādos veidos
bye bye \\\Valveris
Uzreiz pēc noslīpēšanas palika vējains un tā arī neko neuzpūtu
, kaut kad gan jau izdarīšu.
Ziemā gāja raibi, taču kopumā ar visām likstām tiku galā, bija arī brīdis kad jetta bija vienīgais braucošais auto mājās
:vetsielabiesuuuknjamotori:
Kādu laiku braucu bez pārsteigumiem, taču, protams, ja mašīna nerada pārsteigumus, tad to dara kāds cits
. Vienā saulainā aprīļa dienā ieslēdzu pečku un kaut kas nograbēja, uz grīdas nobira kaut kādi sūdi, wtf? ieslēdzu vēlreiz un izklausījās pēc tiem video kur veļasmašīnā iemet ķieģeli
. Mkay, braucu un tad atcerējos ka cykac peles rudenī jau vienreiz iemetās haubē un tad kad liku filtra kastei trompeti, tad uz lanžerona bija savilkta kukurūza. Noņemot lietus noteci viss top skaidrs
Za je bal
Par laimi pečkā viņas nebija tikušas, jo kad pēdējo reizi braucu, biju pacēlis klapi(kondiškas pečkām ir klape, lai apturētu gaisa plūsmu), kad ieslēdzu pečku, tā viss iebira iekšā
Ieliku metāla sietu, lai maukas nevar izgrauzties
Atsāju arī paciņu ar garšīgu dāvaniņu mazajiem pidarasiem
)))))))))))))))))))))))))))
Biju plānojis noslēgt postu ar bildi kur jetta stāv zem jumta un apklāta, taču šobrīd tur bikin passātu ķimerēju. Vakar jettai beidzās skate un noņēmu no uzskaites, galvenokārt tāpēc ka ir maz naudas un šo to jāmaina. Šobrīd ir plāns manu garāžu(drīzāk to varētu nosaukt par šķūni, jo nav elektrības, gasimas, ir caurvējš
), sačinīt, sataisīt kompresoru, uztaisīt diy smilšu strūklu un iespējams sākt restavreišen.
Sanāca baigais palags, morāle - nebrauciet pusiemiguši ar jobanām riepām