jau labi tik otradak (jo garaks jo vinmerigaka - tatad lenaks)cypress wrote:
nu milimetra papīra man nav bet buros pa sliktu rūtiņu papīru bet nu man arī nesanāk tā kā tu saki, vai arī es ne tā saprotu
bet neiedziļinoties dzinējā, tīri ģeometriski, tad tas lielākais ātrums ir tajos sektoros, kuri ir vistuvāk x asij un tie 90 grādi veidojas kloķenes plecam ar veritikālo y asi (viss šitas, pieņemot, ka cilindrs ir pa vidu Y asij - nav sagāzts), nevis ar klani!
un vēl izskatās, ka kauko tomēr tas klaņa garums nosaka. kauko jau te Gints minēja par paātrinājumiem. ja garāks klanis, tad paātrinājums lielāks, JA?
Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Nu arī uz papīra nesanāca 90 starp abiem. 87.7
Vēls laikam
Vēls laikam
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
4 lapair bildeGintsK wrote:Nu arī uz papīra nesanāca 90 starp abiem. 87.7
Vēls laikam
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Max mechanical advantage es tulkotu kā mehāniski izdevīgākais brīdis...
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Nav tā baigi viennozīmīgi: bezgala garš klanis - paātrinājumi abos Maiņas Punktos (MP) vienādi (sinusoidāla kustība). Reāls klanis - AMP - stingri lielāks paātrinājums, ZMP - ievērojami mazāks.gabtmotors wrote: jau labi tik otradak (jo garaks jo vinmerigaka - tatad lenaks)
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
neuztver butiski - tas ir pirmais pi rokas pagadijusaus zimenjus- ta izklaste ir par pirksta nobidi , gradu un gajiena starpibu katra puse (cikla)GintsK wrote:Max mechanical advantage es tulkotu kā mehāniski izdevīgākais brīdis...
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
nu jā ģeometrija baigi sarežģītā, lai izprastu visu līdz galam bet baigi interesanti
čo ta toč vēls, un manas tā jau lēnās smadzenes vairs vispār nespēj koncentrēties
no rīta turpināšu burties, lai pats ar kauko iemācītos, a to tik te divi gudrīši
čo ta toč vēls, un manas tā jau lēnās smadzenes vairs vispār nespēj koncentrēties
no rīta turpināšu burties, lai pats ar kauko iemācītos, a to tik te divi gudrīši
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Ja šai bildē ir pareizi apreķini, tad pirmajam gadījumam ir 87.25deg, pēdējam - 89.4deg.
Laikam mani pirksti nekļūdās!
Laba tabula!
Kolonas: R/S - klanis/gājiens
Kloķa lenķis pie max ātruma
Max ātrums attiecināts pret R/S=2.00 gadījumu
Virz. pozicija pie max ātruma
Kloķa lenķis pie 1/2 no virz. gājiena
Spēks, ar kādu virzulis tiek spiests pret cil sienu % no spiediena spēka (neesmu pārliecināts)
PPA - peak piston acceleration . Tas ir vienmēr AMP. Procentuāli pret R/S=2.00
Kloķa lenķis pie max paātrinājuma ZMP tuvumā - ne vienmēr tieši ZMP!
Pēdējo nesaprotu. Iespējams PNA pret PPA.
Laikam mani pirksti nekļūdās!
Laba tabula!
Kolonas: R/S - klanis/gājiens
Kloķa lenķis pie max ātruma
Max ātrums attiecināts pret R/S=2.00 gadījumu
Virz. pozicija pie max ātruma
Kloķa lenķis pie 1/2 no virz. gājiena
Spēks, ar kādu virzulis tiek spiests pret cil sienu % no spiediena spēka (neesmu pārliecināts)
PPA - peak piston acceleration . Tas ir vienmēr AMP. Procentuāli pret R/S=2.00
Kloķa lenķis pie max paātrinājuma ZMP tuvumā - ne vienmēr tieši ZMP!
Pēdējo nesaprotu. Iespējams PNA pret PPA.
Last edited by GintsK on 25.02.2010, 13:34, edited 2 times in total.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
es tik atri pogas neprotu spaidit . lai kaut ko ievaditu ... var jau pa dienu paskatities ,ja nebus ko darit..GintsK wrote:R/S ir Rod/Stroke - Klanis/Gājiens
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
var lūdzu biš to tabulu paskaidrot? jāskatās 4. un 7. rindiņa ja? a kā iegūst tos grādus ko Gints teica/izrēķināja?
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Ups! Man izlikās, ka es naktī šito nesaprotu, bet nu ir vēl sliktāk:gabtmotors wrote: klokvarpstas rotacija grados te ari ir iesaistita ,nemineju -jo domaju tas pats pa sevi saprotams;:klanis un klokis ir divplecu svira.....lielakais atrums- kad klanis pret gajienu 90 grd.talak pats - domaju jabut skaidrs, virz noietais att pret kloka gradiem atskirsies.
kur ir divplecu svira? Ja apskata vienu cilindru, tad kloķis ir vienkārša svira, bet klanis vispār nav svira, tas ir stiepnis, kas liecē nav slogots. Virzulis-cilindrs ir slīdes pāris.
Manā skatījumā klanis pret gājienu (cilindra asi?) ir 90grādos varbūt vienīgi tad, kad viņš lien laukā pa bloka sānu. Bet tad jau viņš jau ir pārvērties par sviru, jo nu ir nākusi klāt arī liece
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
nu domāju ka tas klanis pret gājienu nebija domāts cilindra asi bet klanis pret kloķi vai nu vismaz kloķis pret gājienu (šito es sākumā biju domājis, pirms sāku reāli zīmēt uz papīra un iebraukt tavās sinusoīdās )GintsK wrote: Ups! Man izlikās, ka es naktī šito nesaprotu, bet nu ir vēl sliktāk:
kur ir divplecu svira? Ja apskata vienu cilindru, tad kloķis ir vienkārša svira, bet klanis vispār nav svira, tas ir stiepnis, kas liecē nav slogots. Virzulis-cilindrs ir slīdes pāris.
Manā skatījumā klanis pret gājienu (cilindra asi?) ir 90grādos varbūt vienīgi tad, kad viņš lien laukā pa bloka sānu. Bet tad jau viņš jau ir pārvērties par sviru, jo nu ir nākusi klāt arī liece
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest