Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 25.02.2010, 00:24

cypress wrote:
nu milimetra papīra man nav bet buros pa sliktu rūtiņu papīru :D bet nu man arī nesanāk tā kā tu saki, vai arī es ne tā saprotu :D
bet neiedziļinoties dzinējā, tīri ģeometriski, tad tas lielākais ātrums ir tajos sektoros, kuri ir vistuvāk x asij un tie 90 grādi veidojas kloķenes plecam ar veritikālo y asi (viss šitas, pieņemot, ka cilindrs ir pa vidu Y asij - nav sagāzts), nevis ar klani!

un vēl izskatās, ka kauko tomēr tas klaņa garums nosaka. kauko jau te Gints minēja par paātrinājumiem. ja garāks klanis, tad paātrinājums lielāks, JA?
jau labi tik otradak (jo garaks jo vinmerigaka - tatad lenaks)

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 00:38

Nu arī uz papīra nesanāca 90 starp abiem. 87.7 :?

Vēls laikam :D
Golf II 2.0L 16V
VEMS

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 25.02.2010, 00:40

GintsK wrote:Nu arī uz papīra nesanāca 90 starp abiem. 87.7 :?

Vēls laikam :D
4 lapair bilde

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 00:42

Max mechanical advantage es tulkotu kā mehāniski izdevīgākais brīdis...
Golf II 2.0L 16V
VEMS

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 00:48

gabtmotors wrote: jau labi tik otradak (jo garaks jo vinmerigaka - tatad lenaks)
Nav tā baigi viennozīmīgi: bezgala garš klanis - paātrinājumi abos Maiņas Punktos (MP) vienādi (sinusoidāla kustība). Reāls klanis - AMP - stingri lielāks paātrinājums, ZMP - ievērojami mazāks.
Golf II 2.0L 16V
VEMS

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 25.02.2010, 00:48

GintsK wrote:Max mechanical advantage es tulkotu kā mehāniski izdevīgākais brīdis...
neuztver butiski - tas ir pirmais pi rokas pagadijusaus zimenjus- ta izklaste ir par pirksta nobidi , gradu un gajiena starpibu katra puse (cikla)

cypress
Posts: 12
Joined: 24.02.2010, 18:10
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by cypress » 25.02.2010, 00:49

nu jā ģeometrija baigi sarežģītā, lai izprastu visu līdz galam :) bet baigi interesanti :)
čo ta toč vēls, un manas tā jau lēnās smadzenes vairs vispār nespēj koncentrēties :sleep:
no rīta turpināšu burties, lai pats ar kauko iemācītos, a to tik te divi gudrīši :D

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 00:58

Ja šai bildē ir pareizi apreķini, tad pirmajam gadījumam ir 87.25deg, pēdējam - 89.4deg.
Laikam mani pirksti nekļūdās!
Laba tabula!
Kolonas: R/S - klanis/gājiens
Kloķa lenķis pie max ātruma
Max ātrums attiecināts pret R/S=2.00 gadījumu
Virz. pozicija pie max ātruma
Kloķa lenķis pie 1/2 no virz. gājiena
Spēks, ar kādu virzulis tiek spiests pret cil sienu % no spiediena spēka (neesmu pārliecināts)
PPA - peak piston acceleration . Tas ir vienmēr AMP. Procentuāli pret R/S=2.00
Kloķa lenķis pie max paātrinājuma ZMP tuvumā - ne vienmēr tieši ZMP!
Pēdējo nesaprotu. Iespējams PNA pret PPA.

Image
Last edited by GintsK on 25.02.2010, 13:34, edited 2 times in total.
Golf II 2.0L 16V
VEMS

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 00:59

R/S ir Rod/Stroke - Klanis/Gājiens
Golf II 2.0L 16V
VEMS

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 01:00

Bet nu bez nobīdīta pirksta naktī! Labi?
Golf II 2.0L 16V
VEMS

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 25.02.2010, 01:05

GintsK wrote:R/S ir Rod/Stroke - Klanis/Gājiens
es tik atri pogas neprotu spaidit . lai kaut ko ievaditu ... :) var jau pa dienu paskatities ,ja nebus ko darit..

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 25.02.2010, 01:07

domaju labi .. es bai bai

cypress
Posts: 12
Joined: 24.02.2010, 18:10
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by cypress » 25.02.2010, 11:46

var lūdzu biš to tabulu paskaidrot? jāskatās 4. un 7. rindiņa ja? a kā iegūst tos grādus ko Gints teica/izrēķināja?

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 25.02.2010, 12:00

gabtmotors wrote: klokvarpstas rotacija grados te ari ir iesaistita ,nemineju -jo domaju tas pats pa sevi saprotams;:klanis un klokis ir divplecu svira.....lielakais atrums- kad klanis pret gajienu 90 grd.talak pats - domaju jabut skaidrs, virz noietais att pret kloka gradiem atskirsies.
Ups! Man izlikās, ka es naktī šito nesaprotu, bet nu ir vēl sliktāk:
kur ir divplecu svira? Ja apskata vienu cilindru, tad kloķis ir vienkārša svira, bet klanis vispār nav svira, tas ir stiepnis, kas liecē nav slogots. Virzulis-cilindrs ir slīdes pāris.

Manā skatījumā klanis pret gājienu (cilindra asi?) ir 90grādos varbūt vienīgi tad, kad viņš lien laukā pa bloka sānu. Bet tad jau viņš jau ir pārvērties par sviru, jo nu ir nākusi klāt arī liece :lol:
Golf II 2.0L 16V
VEMS

cypress
Posts: 12
Joined: 24.02.2010, 18:10
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by cypress » 25.02.2010, 12:07

GintsK wrote: Ups! Man izlikās, ka es naktī šito nesaprotu, bet nu ir vēl sliktāk:
kur ir divplecu svira? Ja apskata vienu cilindru, tad kloķis ir vienkārša svira, bet klanis vispār nav svira, tas ir stiepnis, kas liecē nav slogots. Virzulis-cilindrs ir slīdes pāris.

Manā skatījumā klanis pret gājienu (cilindra asi?) ir 90grādos varbūt vienīgi tad, kad viņš lien laukā pa bloka sānu. Bet tad jau viņš jau ir pārvērties par sviru, jo nu ir nākusi klāt arī liece :lol:
nu domāju ka tas klanis pret gājienu nebija domāts cilindra asi :D bet klanis pret kloķi :) vai nu vismaz kloķis pret gājienu (šito es sākumā biju domājis, pirms sāku reāli zīmēt uz papīra un iebraukt tavās sinusoīdās :) )

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest