Spam 2021 nelegāls

Par visu un neko
Post Reply

Spam 2021 nelegāls

Gatis netaisās maksāt par projektu liekēžiem
6
21%
Korona nepastāv
4
14%
MSH ir atgriezies lai paliktu
4
14%
Projektu taisu, jo kāposts ir
3
11%
Pajole Jetta G60
0
No votes
Akropole
0
No votes
MSH netaisās atbildēt uz muļķīgiem jautājumiem
1
4%
Fokumē dienasgrāmata
1
4%
Arnītis pārzin SS un Autoplius
5
18%
Uztetuvēju galvas blīvi uz pleca
4
14%
 
Total votes: 28

User avatar
povar
Posts: 4957
Joined: 28.07.2013, 21:37
VW: Mk2 Jetta 1.6
Location: Dižpilsēta
Has thanked: 344 times
Been thanked: 217 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by povar » 14.06.2021, 11:09

GG. wrote:
14.06.2021, 11:02
Iron white tiger
Image

User avatar
povar
Posts: 4957
Joined: 28.07.2013, 21:37
VW: Mk2 Jetta 1.6
Location: Dižpilsēta
Has thanked: 344 times
Been thanked: 217 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by povar » 14.06.2021, 11:17

tas bomzis miera ielā dzīvo
Image

User avatar
msh
Posts: 9601
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by msh » 14.06.2021, 14:52

GatisGirdenis wrote:
14.06.2021, 09:08
Audi 50 savā uzbūvē ir super vienkāršs ar jau samērā modernu motora balstu sistēmu - divi uz lonžroniem un viens no apaksās. Piekare diži neatšķirās no kādas c4 priekšpiedziņas. Uzskatu, ka projektējuši cilvēki, kas kādreiz tās mašīnas arī paši paskrūvē. Reāli vissūdīgāk tur remontējot piekari ir ielauzt stabilizatora stieni atpakaļ, jo iespriegots platākā pozīcijā, nekā bukses. Pārējais ir elementāri.
Par pašu mašīnu zinu tikai to ka uzprojektēta tā ka nevar iebāzt lielo bloku, bet nu labi, lai būtu - bet kopā ar to klasti uzprojektēja arī 084. kārbu un mazā bloka nemotoru - tev tiešām liekas ka to mazo bloku uzprojektēja tie kas skrūvē? Man nē :mrgreen:
Bobiks wrote:
14.06.2021, 09:34
Tas nav tas pats mk1 tikai ar audi zīmītēm?
mk1 polo, bet otrādi - mk1 polo ir Audi 50 ar fofāgena bļembu - to modeli izstrādāja audī inženieri laikā kad audī vēl piederēja mersim; kad fofāgens nopirka audī, tad pie viena sāka štancēt A50 kā polo; dažus gadus vēlāk A50 izbeidza, bet polo ražo joprojām.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6874
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 318 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by GatisGirdenis » 14.06.2021, 15:05

msh wrote:
14.06.2021, 14:52
Par pašu mašīnu zinu tikai to ka uzprojektēta tā ka nevar iebāzt lielo bloku, bet nu labi, lai būtu - bet kopā ar to klasti uzprojektēja arī 084. kārbu un mazā bloka nemotoru - tev tiešām liekas ka to mazo bloku uzprojektēja tie kas skrūvē? Man nē :mrgreen:
To bloku skrūvējot sapratu, ka nav absolūti nekādu problēmu. Zobeni samainīt varētu jebkurš utubunga (atskaitot faktu, ka jāspriego uz izjūtām), jo ir tikai sadalene, sūknis un kloķene. Mazo siksnu prasmīgs vīrs var samainīt burtiski 5 minūtes. Sadalene tieši piedzen kompensatorus, nav lieku kustīgo detaļu. Nevaru iedomāties motorā nevienu mezglu, kas būtu sarežģīts atskaitot karburatoru (priekš manis). Kārba priekš tām jaudām arī ir pietiekami adekvāta. Un samērā bezproblemātiska. 085 ir sliktāka, jo 5. robs mēdz iznirt no eļļas un aiziet pa pieskari.

Ja mazajos blokos tev uztrauc jaudas trūkums, nesatraucies, tā kaste ar saviem 6**kg ietu adekvāti arī ar 90-100zs, ko nedaudz pavīlējot var sasniegt.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
mdz
Posts: 2054
Joined: 22.02.2019, 02:10
VW: 1.8T
Has thanked: 49 times
Been thanked: 196 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by mdz » 14.06.2021, 16:04

4 cilindri LIELAIS BLOX no rajona. :smoker:

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by fokume » 14.06.2021, 16:17

Šodien servisaa tika veikta dpf on, EGR on, jaunas sprauslas on operācija.
14.gada Q5
Last edited by fokume on 14.06.2021, 16:22, edited 1 time in total.

User avatar
fckns
Posts: 4930
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 125 times
Been thanked: 169 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by fckns » 14.06.2021, 16:18

mdz wrote:
14.06.2021, 16:04
4 cilindri LIELAIS BLOX no rajona. :smoker:
Kabatas raķete un citi provinces apzīmējumi.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
fckns
Posts: 4930
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 125 times
Been thanked: 169 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by fckns » 14.06.2021, 16:19

msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
arniks8
Posts: 7074
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 404 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by arniks8 » 14.06.2021, 16:29

mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
mdz
Posts: 2054
Joined: 22.02.2019, 02:10
VW: 1.8T
Has thanked: 49 times
Been thanked: 196 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by mdz » 14.06.2021, 16:34

fckns wrote:
14.06.2021, 16:18
Kabatas raķete un citi provinces apzīmējumi.
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
povar
Posts: 4957
Joined: 28.07.2013, 21:37
VW: Mk2 Jetta 1.6
Location: Dižpilsēta
Has thanked: 344 times
Been thanked: 217 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by povar » 14.06.2021, 16:52

mož tā ir cena, ko viņi piedāvā lai viņu savāktu
Image

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6874
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 318 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by GatisGirdenis » 14.06.2021, 17:05

Labi, ka tikai virsbūvei. Nedo dies čugun bloks būt caurrūsējis
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
msh
Posts: 9601
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by msh » 14.06.2021, 18:10

GatisGirdenis wrote:
14.06.2021, 15:05
To bloku skrūvējot sapratu, ka nav absolūti nekādu problēmu. Zobeni samainīt varētu jebkurš utubunga (atskaitot faktu, ka jāspriego uz izjūtām), jo ir tikai sadalene, sūknis un kloķene. Mazo siksnu prasmīgs vīrs var samainīt burtiski 5 minūtes. Sadalene tieši piedzen kompensatorus, nav lieku kustīgo detaļu. Nevaru iedomāties motorā nevienu mezglu, kas būtu sarežģīts atskaitot karburatoru (priekš manis). Kārba priekš tām jaudām arī ir pietiekami adekvāta. Un samērā bezproblemātiska. 085 ir sliktāka, jo 5. robs mēdz iznirt no eļļas un aiziet pa pieskari.

Ja mazajos blokos tev uztrauc jaudas trūkums, nesatraucies, tā kaste ar saviem 6**kg ietu adekvāti arī ar 90-100zs, ko nedaudz pavīlējot var sasniegt.
Mhm, lamājoties. Starterim lielo vadu samainīt aizņem pusstundu [ja vien akurāt nav čūskveidīgas rokas kas lokās piecos līkumos] jo jāņem nost viss starteris un viss ir dziļā ānusā - nu tas 1.3 iekš golfa, pieņemu ka kādai 1.4 špricei iekš polo vēl papildus nāktos ieplūdnieku skrūvēt nost. Dzeses sistēmu izdomāja kāds kurš braucot ar vilcienu vaļējā vagonā atsita galvu pret kādu tiltu. Nezinu kādu ražotājs izrakstījis pasācienu lai iekš polo samainītu sajūgu - lai iekš polo samainītu motoru, kārbu arī paredzēts izcelt. Bija vēl kaut kas, bet uz sitienu nenāk prātā, jebkurā gadījumā - iekš audī jebatorijs pieaug līdz ar motora jaudu un darba tilpumu, fofāgenā, kamēr piedāvājumā nav VR6, ir otrādi, ar lielo bloku mazāks čakars kā mazo :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6874
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 318 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by GatisGirdenis » 14.06.2021, 18:24

msh wrote:
14.06.2021, 18:10
Mhm, lamājoties. Starterim lielo vadu samainīt aizņem pusstundu [ja vien akurāt nav čūskveidīgas rokas kas lokās piecos līkumos] jo jāņem nost viss starteris un viss ir dziļā ānusā - nu tas 1.3 iekš golfa, pieņemu ka kādai 1.4 špricei iekš polo vēl papildus nāktos ieplūdnieku skrūvēt nost. Dzeses sistēmu izdomāja kāds kurš braucot ar vilcienu vaļējā vagonā atsita galvu pret kādu tiltu. Nezinu kādu ražotājs izrakstījis pasācienu lai iekš polo samainītu sajūgu - lai iekš polo samainītu motoru, kārbu arī paredzēts izcelt. Bija vēl kaut kas, bet uz sitienu nenāk prātā, jebkurā gadījumā - iekš audī jebatorijs pieaug līdz ar motora jaudu un darba tilpumu, fofāgenā, kamēr piedāvājumā nav VR6, ir otrādi, ar lielo bloku mazāks čakars kā mazo :D
No apakšas to vadu noņemt arī nav problēmu, traucē atsaite no ieplūdnieka uz bloku.
Kārbu noņemt ir vieglāk ar visu motoru, jā.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: Spam 2021 nelegāls

Post by Bobiks » 14.06.2021, 18:39

Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet vai tad startera vads un sajūgs ir jāmaina tik bieži, ka tā ir vērā ņemama problēma?
Brūnie saloni ir mana vājība

Post Reply

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests