Spam 2021 nelegāls
-
- Posts: 9601
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
Par pašu mašīnu zinu tikai to ka uzprojektēta tā ka nevar iebāzt lielo bloku, bet nu labi, lai būtu - bet kopā ar to klasti uzprojektēja arī 084. kārbu un mazā bloka nemotoru - tev tiešām liekas ka to mazo bloku uzprojektēja tie kas skrūvē? Man nēGatisGirdenis wrote: ↑14.06.2021, 09:08Audi 50 savā uzbūvē ir super vienkāršs ar jau samērā modernu motora balstu sistēmu - divi uz lonžroniem un viens no apaksās. Piekare diži neatšķirās no kādas c4 priekšpiedziņas. Uzskatu, ka projektējuši cilvēki, kas kādreiz tās mašīnas arī paši paskrūvē. Reāli vissūdīgāk tur remontējot piekari ir ielauzt stabilizatora stieni atpakaļ, jo iespriegots platākā pozīcijā, nekā bukses. Pārējais ir elementāri.
mk1 polo, bet otrādi - mk1 polo ir Audi 50 ar fofāgena bļembu - to modeli izstrādāja audī inženieri laikā kad audī vēl piederēja mersim; kad fofāgens nopirka audī, tad pie viena sāka štancēt A50 kā polo; dažus gadus vēlāk A50 izbeidza, bet polo ražo joprojām.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Zem i plakan
- Posts: 6874
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 318 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
To bloku skrūvējot sapratu, ka nav absolūti nekādu problēmu. Zobeni samainīt varētu jebkurš utubunga (atskaitot faktu, ka jāspriego uz izjūtām), jo ir tikai sadalene, sūknis un kloķene. Mazo siksnu prasmīgs vīrs var samainīt burtiski 5 minūtes. Sadalene tieši piedzen kompensatorus, nav lieku kustīgo detaļu. Nevaru iedomāties motorā nevienu mezglu, kas būtu sarežģīts atskaitot karburatoru (priekš manis). Kārba priekš tām jaudām arī ir pietiekami adekvāta. Un samērā bezproblemātiska. 085 ir sliktāka, jo 5. robs mēdz iznirt no eļļas un aiziet pa pieskari.
Ja mazajos blokos tev uztrauc jaudas trūkums, nesatraucies, tā kaste ar saviem 6**kg ietu adekvāti arī ar 90-100zs, ko nedaudz pavīlējot var sasniegt.
Re: Spam 2021 nelegāls
Šodien servisaa tika veikta dpf on, EGR on, jaunas sprauslas on operācija.
14.gada Q5
14.gada Q5
Last edited by fokume on 14.06.2021, 16:22, edited 1 time in total.
-
- Posts: 4930
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
Kabatas raķete un citi provinces apzīmējumi.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 4930
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
-
- Posts: 4957
- Joined: 28.07.2013, 21:37
- VW: Mk2 Jetta 1.6
- Location: Dižpilsēta
- Has thanked: 344 times
- Been thanked: 217 times
- Contact:
-
- Zem i plakan
- Posts: 6874
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 318 times
- Contact:
-
- Posts: 9601
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
Mhm, lamājoties. Starterim lielo vadu samainīt aizņem pusstundu [ja vien akurāt nav čūskveidīgas rokas kas lokās piecos līkumos] jo jāņem nost viss starteris un viss ir dziļā ānusā - nu tas 1.3 iekš golfa, pieņemu ka kādai 1.4 špricei iekš polo vēl papildus nāktos ieplūdnieku skrūvēt nost. Dzeses sistēmu izdomāja kāds kurš braucot ar vilcienu vaļējā vagonā atsita galvu pret kādu tiltu. Nezinu kādu ražotājs izrakstījis pasācienu lai iekš polo samainītu sajūgu - lai iekš polo samainītu motoru, kārbu arī paredzēts izcelt. Bija vēl kaut kas, bet uz sitienu nenāk prātā, jebkurā gadījumā - iekš audī jebatorijs pieaug līdz ar motora jaudu un darba tilpumu, fofāgenā, kamēr piedāvājumā nav VR6, ir otrādi, ar lielo bloku mazāks čakars kā mazoGatisGirdenis wrote: ↑14.06.2021, 15:05To bloku skrūvējot sapratu, ka nav absolūti nekādu problēmu. Zobeni samainīt varētu jebkurš utubunga (atskaitot faktu, ka jāspriego uz izjūtām), jo ir tikai sadalene, sūknis un kloķene. Mazo siksnu prasmīgs vīrs var samainīt burtiski 5 minūtes. Sadalene tieši piedzen kompensatorus, nav lieku kustīgo detaļu. Nevaru iedomāties motorā nevienu mezglu, kas būtu sarežģīts atskaitot karburatoru (priekš manis). Kārba priekš tām jaudām arī ir pietiekami adekvāta. Un samērā bezproblemātiska. 085 ir sliktāka, jo 5. robs mēdz iznirt no eļļas un aiziet pa pieskari.
Ja mazajos blokos tev uztrauc jaudas trūkums, nesatraucies, tā kaste ar saviem 6**kg ietu adekvāti arī ar 90-100zs, ko nedaudz pavīlējot var sasniegt.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Zem i plakan
- Posts: 6874
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 318 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
No apakšas to vadu noņemt arī nav problēmu, traucē atsaite no ieplūdnieka uz bloku.msh wrote: ↑14.06.2021, 18:10Mhm, lamājoties. Starterim lielo vadu samainīt aizņem pusstundu [ja vien akurāt nav čūskveidīgas rokas kas lokās piecos līkumos] jo jāņem nost viss starteris un viss ir dziļā ānusā - nu tas 1.3 iekš golfa, pieņemu ka kādai 1.4 špricei iekš polo vēl papildus nāktos ieplūdnieku skrūvēt nost. Dzeses sistēmu izdomāja kāds kurš braucot ar vilcienu vaļējā vagonā atsita galvu pret kādu tiltu. Nezinu kādu ražotājs izrakstījis pasācienu lai iekš polo samainītu sajūgu - lai iekš polo samainītu motoru, kārbu arī paredzēts izcelt. Bija vēl kaut kas, bet uz sitienu nenāk prātā, jebkurā gadījumā - iekš audī jebatorijs pieaug līdz ar motora jaudu un darba tilpumu, fofāgenā, kamēr piedāvājumā nav VR6, ir otrādi, ar lielo bloku mazāks čakars kā mazo
Kārbu noņemt ir vieglāk ar visu motoru, jā.
-
- Posts: 933
- Joined: 03.02.2019, 22:08
- VW: zaļonka
- Location: CaBlox
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 61 times
- Contact:
Re: Spam 2021 nelegāls
Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet vai tad startera vads un sajūgs ir jāmaina tik bieži, ka tā ir vērā ņemama problēma?
Brūnie saloni ir mana vājība
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests