Mk2 1.9d swap - motora balsti
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Mk2 1.9d swap - motora balsti
Sagadijās tāda situācija, ka savam mk2 ieliku dīzelīti no mk3. Sanāca situācija kad liku motoru iekšā man nebija nepieciešamais blakussēdētāja puses motora kronšteins, tapēc “uztūnēju” mk3 kronšteinu lai uz to brīdi ietu, bet nu vēlētos uzlikt tādu kronšteinu, kas patiesi der un visi skrūvju caurumi sapas, jo ir arī problēma ar vienu ķīļsiksnas skriemeli kas reizi pa reizei kad uzsāk ātrāk nostrīķējas gar lanžeronu.
Kādi ieteikumi no kāda auto un ar kādu dzinēju meklēt to kronšteinu? Internetā jau par passat b3/b4 tika kaut kas minēts, bet nu tas jau arī samērā plašs jēdziens ir
Kādi ieteikumi no kāda auto un ar kādu dzinēju meklēt to kronšteinu? Internetā jau par passat b3/b4 tika kaut kas minēts, bet nu tas jau arī samērā plašs jēdziens ir
-
- Posts: 7082
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 407 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Kas par kārbu, 02a? Man stāv atmiņā ka kronšteins izskatījās līdzīgs kā viens no 020 kronšteiniem vai pat bija tāds pats. No passāta diez vai, pirms laba laika biju pircis no passāta aizmugurējo dzinēja kronšteinu, bet tas bija garāks kā oriģinālais. Gadījumā paduškas nav galīgi beigtas ja motors tā staigā?
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Viss atkarīgs no tā, kas par kārbu un kas par pusrāmi/spilvenu. Ja mk2 pusrāmis un spilvens un 020-tā kārba - tad jebkura mk2 lielā bloka motora kronšteinu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Te ir tā mazā niansīte - 020 vs 02A - spēka agregāts mašīnā ar 02A kārbu stāv bik uz priekšu, tāpēc arī tas kronšteins ir garāks.arniks8 wrote: ↑18.06.2020, 14:58Kas par kārbu, 02a? Man stāv atmiņā ka kronšteins izskatījās līdzīgs kā viens no 020 kronšteiniem vai pat bija tāds pats. No passāta diez vai, pirms laba laika biju pircis no passāta aizmugurējo dzinēja kronšteinu, bet tas bija garāks kā oriģinālais. Gadījumā paduškas nav galīgi beigtas ja motors tā staigā?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Mk2 pusrāmis ir un paduškas vecās benzīnieka un kārba ja nemalods bija parastā 020. Piekrītu ka paduškas nav pirmā svaiguma, bet vaina nav īsti viņās, jo atstarpe starp skriemeli un landžeronu vienkārši pa dzīvi tagad ir tāda, ka mazo pirkstiņu knapi var iespraust.
No kāda mk2 lielā dzinēja to kronšteinu varētu ņemt?
No kāda mk2 lielā dzinēja to kronšteinu varētu ņemt?
-
- Posts: 7082
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 407 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
jebkurš 1.6/1.8 vienalga dīzelis vai benzīns. Bet tā vispār tur nav daudz vietas ar celiņsiksnu, ja pareizi atceros, tad lai kaut kādu siksnu uzliktu, siksna bija jāliek uzreiz kopā ar skriemeli.
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Nu paga, kas tad te ir, celiņsiksna vai ķīļsiksna?
Man izklausās ka te ir vienkārši nepareizā detaļu kombinācija un tas arī viss. Nekas man nav pret lanžeri skrūvējies ne ar 2E kam bija dzimtie ķīļsiksnu agregāti, gan arī tagad esošajam ABA klonam, kam ir kaut kāda kombinācija ar ADY un AEK agregātiem, viena celiņsiksna un viena ķīļsiksna
Man izklausās ka te ir vienkārši nepareizā detaļu kombinācija un tas arī viss. Nekas man nav pret lanžeri skrūvējies ne ar 2E kam bija dzimtie ķīļsiksnu agregāti, gan arī tagad esošajam ABA klonam, kam ir kaut kāda kombinācija ar ADY un AEK agregātiem, viena celiņsiksna un viena ķīļsiksna
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7082
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 407 times
- Contact:
-
- Posts: 1378
- Joined: 05.12.2019, 10:29
- VW: Toledo
- Has thanked: 143 times
- Been thanked: 87 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Pēc brīvdienām varu atvest pareizo motora pasažiera puses kronšteinu. Tikko kā laukos garāžā vienu atradu...
1991 Seat Toledo 2.0 8v - rindā aiz bembja
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Kādos latvijas platuma grādos tu atrodies un par kādu samaksu vēlētos? Būtu forši dabūt viņu
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Sveiki!
Esmu uzdūries tieši uz šīs pašas problēmas- ir ielikts 1Z iekš mk2 1.6 td vietā.
Spilveni visi jauni no 1.6 td un kronšteini arī visi no 1.6 td kārba 020 arī no tā paša 1.6 td un arī ķīļsiksnas skriemelis ir ļoti tuvu lonžerona apakšai un straujāk uzsākot kad motors sašūpojas, tad strīķējas pret lonžeronu. ar kurām detaļām esmu nošāvis greizi? nevaru saprast
Labi saprotu ka 020 kārba nav tā labākā priekš tdi, vēl ar savu mazo sajūgu. bet kronšteiniem tacu vajadzeja būt īstajiem ne?
Esmu uzdūries tieši uz šīs pašas problēmas- ir ielikts 1Z iekš mk2 1.6 td vietā.
Spilveni visi jauni no 1.6 td un kronšteini arī visi no 1.6 td kārba 020 arī no tā paša 1.6 td un arī ķīļsiksnas skriemelis ir ļoti tuvu lonžerona apakšai un straujāk uzsākot kad motors sašūpojas, tad strīķējas pret lonžeronu. ar kurām detaļām esmu nošāvis greizi? nevaru saprast
Labi saprotu ka 020 kārba nav tā labākā priekš tdi, vēl ar savu mazo sajūgu. bet kronšteiniem tacu vajadzeja būt īstajiem ne?
-
- Posts: 2501
- Joined: 07.01.2013, 16:01
- VW: golf mk2
- Has thanked: 187 times
- Been thanked: 41 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
Es personīgi piemeklēju mazāka izmēra skriemeli un aizvedu pie virpotāja, lai no abiem uztaisa vienu. Respektīvi, lai centrs der pa skrūvēm, bet pats "šķīvis" ir mazāks, kā orģināli. Šo problēmu jau noskaidroji pirms motora maiņas. Tiesa gan, nav tas labākais risinājums, jo uz stūres pastiprinātāju sanāks lielāki apgriezieni, kā paredzēts.M_berzinsh wrote: ↑02.10.2020, 11:25Sveiki!
Esmu uzdūries tieši uz šīs pašas problēmas- ir ielikts 1Z iekš mk2 1.6 td vietā.
Spilveni visi jauni no 1.6 td un kronšteini arī visi no 1.6 td kārba 020 arī no tā paša 1.6 td un arī ķīļsiksnas skriemelis ir ļoti tuvu lonžerona apakšai un straujāk uzsākot kad motors sašūpojas, tad strīķējas pret lonžeronu. ar kurām detaļām esmu nošāvis greizi? nevaru saprast
Labi saprotu ka 020 kārba nav tā labākā priekš tdi, vēl ar savu mazo sajūgu. bet kronšteiniem tacu vajadzeja būt īstajiem ne?
-
- Posts: 178
- Joined: 03.07.2019, 08:51
- VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
kad es liku iekšā 1.8 20v, arī biju uztūnējis pasažiera puses spilvenu, lai varētu visu salikt, bet kad gribēju samainīt uz oriģinālo atdūros pret to, ka kronšteins, kas pie motora bloka skrūvējas ir par īsu. man bija no 1.8 karburatora, īsto noskrūvēju no 1.8 monošprices. apm par puscentimetru garāks, vizuāli uzreiz nevarēja pateikt. bet ticu, ka šeit arī vajadzētu pameklēt šo garāko.
alternatīva - nogriezt spilvenam ausi un smuki pārmetināt mazliet tālāk, nokrāsot apbružātun aiziet. pārbūvi izgāju ar šo setapu, bet tagad jau viss pareizi salikts
alternatīva - nogriezt spilvenam ausi un smuki pārmetināt mazliet tālāk, nokrāsot apbružātun aiziet. pārbūvi izgāju ar šo setapu, bet tagad jau viss pareizi salikts
Re: Mk2 1.9d swap - motora balsti
par šķīvīša metināšanu arī biju domājis, varētu kautvai ūdenssūkņa šķīvi izmantot un pārmetināt tam vidu.Saspraude_mk2 wrote: ↑02.10.2020, 12:26Es personīgi piemeklēju mazāka izmēra skriemeli un aizvedu pie virpotāja, lai no abiem uztaisa vienu. Respektīvi, lai centrs der pa skrūvēm, bet pats "šķīvis" ir mazāks, kā orģināli. Šo problēmu jau noskaidroji pirms motora maiņas. Tiesa gan, nav tas labākais risinājums, jo uz stūres pastiprinātāju sanāks lielāki apgriezieni, kā paredzēts.
Sākumā bija doma uztaisīt visu uz vienas celiņsiksnas- ko arī izdarīju, BET
Tad saparatu ka šādi visu saliekot ūdenssūknis griezīsies pretējā virzienā un nācās vien likt atpakaļ ķīļsiksnu
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest