SPAM4IX PART IV (2K19)

Par visu un neko
Locked

Arslanam audī ručki golfā?

liftēt nav grēks
10
14%
paldies dievam visus vw pardevu un vairs nevajadzes sedet te un lasot ka kadi dauni komente visu ko var un nevar
19
28%
maksimāla mazspēja
5
7%
vairs neraustās dodot mīslī
13
19%
TG/AM
2
3%
ja nebūtu audī ručkas, paņemtu
9
13%
ATLAIJST BLYAT ĢIMENES DROŠO VĀRDU FILTRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111ONE!!!!!!!!111
11
16%
 
Total votes: 69

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by msh » 21.06.2019, 09:02

ibumetiins wrote:
20.06.2019, 17:29
msh pirms 5 minūtēm redzēts pie servisa ar paceltu pārsegu :D
Nu jā, garām lidojot laikam nevarēja redzēt ko es daru zem tās haubes... :D Izdomāju ka pietiks braukt ar eļļu uz minimuma, tā nu piebraucu pie veikala un nopirku puslitru izlejamās eļļas, kuru tad nu arī turpat nācās ieliet :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by msh » 21.06.2019, 09:16

Jujubokar wrote:
18.06.2019, 18:48
Šrotā motoru pa 500€ nopirki Tu. Es pa 1k (kopējās izmaksas maybe pat ir nedaudz mazākas) nopirku motoru + piekari + Jetex izplūdi + ādas Recaro salonu un vēl bonusā nāca vesela kaudze loriņi, kādus Tu katru vīkendu meklē cukuriņa miskastēs (un varbūt vēl par viņiem maksā naudu).
Es savulaik pirmos divus punktus un vēl čupu sīkumu nopirku pa 100 eirām + ~ 90 eiras lai to donoru atvilktu pāri pusei latvijas. Piemetam vēl klāt ādas ķebļus pa sotaku, un ciparu attiecība sanāk interesanta... :troll: Redzi, man ir tāds slikts paradums - ja tev pietiek ar to ka darbojās, tātad saiģot - man ir tāds paradums samainīt dilstošās detaļas un vēl kaut ko nokrāsot - tā nu pakaļas tilta maiņa vien man izmaksāja kaut kādas 200 eiras, pieņemot ka tilts bija par velti. Šrotā motoru neviens nepirka pa 500 eirām - tika nopirkts viens vesels klucis pa 100 eirām un no otra motora viss, izņemot apakšu, atkal pa 100 eirām - pārējais viss atkal bija detaļas, un galvas remonts, kamēr tev "saiģot, angļičan ņehuja nejezģil" un tāpēc jaunas detaļas nevajag.

P.N. Runājot par sīkumiem - tu vari nodixt mdz - es sīkumus tikai lasu pa šrotiem - viņš savulaik bez tā ir arī zvanījis ssā uz pārdošanu esošo mašīnu īpašniekiem un diedelējis lai pārdod kādu retu detaļu :troll:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by msh » 21.06.2019, 09:18

mdz wrote:
18.06.2019, 18:40
Hvz, AEB un tam, no kā man bija vadība, jaudas ir pilnīgi vienādas. Tas, ka es kafiju dzerot uztaisiju vinam čipu un tagad jauda ir ~30% vairāk ieguldot precīzi 0eur, ir cits stāsts.
Nu jā, bet tu nevis iecēli veselu AEB, bet gan sastellēji no diviem motoriem vienu un sakrāmēji čupu ar jaunām detaļām, bet varēji tikai iecelt veselu motoru - kāpēc? :troll:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Nordik
Posts: 7072
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by Nordik » 21.06.2019, 09:34

Strids par to kurs iepisa lielaku kapeiku
Ze end of story

User avatar
Jujubokar
Posts: 2963
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 193 times
Been thanked: 239 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by Jujubokar » 21.06.2019, 09:43

Uz cukuriņa bremžu diskiem un čoma misenē atrastām riepām enīvei var iepist vislielāko kapeiku.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 406 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by arniks8 » 21.06.2019, 10:48

msh wrote:
21.06.2019, 09:16
Es savulaik pirmos divus punktus un vēl čupu sīkumu nopirku pa 100 eirām + ~ 90 eiras lai to donoru atvilktu pāri pusei latvijas. Piemetam vēl klāt ādas ķebļus pa sotaku, un ciparu attiecība sanāk interesanta... :troll: Redzi, man ir tāds slikts paradums - ja tev pietiek ar to ka darbojās, tātad saiģot - man ir tāds paradums samainīt dilstošās detaļas un vēl kaut ko nokrāsot - tā nu pakaļas tilta maiņa vien man izmaksāja kaut kādas 200 eiras, pieņemot ka tilts bija par velti. Šrotā motoru neviens nepirka pa 500 eirām - tika nopirkts viens vesels klucis pa 100 eirām un no otra motora viss, izņemot apakšu, atkal pa 100 eirām - pārējais viss atkal bija detaļas, un galvas remonts, kamēr tev "saiģot, angļičan ņehuja nejezģil" un tāpēc jaunas detaļas nevajag.

P.N. Runājot par sīkumiem - tu vari nodixt mdz - es sīkumus tikai lasu pa šrotiem - viņš savulaik bez tā ir arī zvanījis ssā uz pārdošanu esošo mašīnu īpašniekiem un diedelējis lai pārdod kādu retu detaļu :troll:
Tie 2.0 8v nav nekas rets un dārgs. Nezinu par kādu summu visu pārlasīji, u.t.t, bet, piemēram, par 300 vai vairāk eiro var tos motorus sapirkties tā ka mazbērniem pietiks. Ir reizes kad nevajag tik dziļi līst iekšā.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
fckns
Posts: 4933
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 125 times
Been thanked: 169 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by fckns » 21.06.2019, 10:56

Msh nesaprot kāpēc citi tērē vairāk nekā viņs, un ja tā ir - tad tā ir lieki izmesta nauda.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6880
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 319 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by GatisGirdenis » 21.06.2019, 12:35

fckns wrote:
21.06.2019, 10:56
Msh nesaprot kāpēc citi tērē vairāk nekā viņs, un ja tā ir - tad tā ir lieki izmesta nauda.
Es strīdu sapratu kā: "Tu esi lohs, jo šrotā nopirki motoru, kurš grab, + detaļas, bet neatradi kas grab, kamēr es nopirku pa divreiz lielāku naudu daudz vairāk, bet man negrab"
Šrota vienmēr būs loterija, jebkurā gadījumā, es savam Polo domāju nopirkšu rezerves motoru, nopirku viņu praktiski pliku pa 20€ lētāk nekā sākotnējo AR PILNĪGI VISU, kuru pirku Rīgā, rezultāts - 80€ motors ir aptuveni metāllūznis, kamēr 100€ komplekts ir vēl braucams, bet ar neizprotamu graboņu. Vēl trakāk ir, ka šortā centās sākumā iesmērēt 1.4, jo tas jau ķipa ir 1.6, vedu atpakaļ, teica vai nu citu, vai nu pa 20€ mazāk atdošot.

Lai paskaidrotu cik liels metāllūznis - plaisa blokā, sadalene uzrūsējusi 1mm rūsas kārtu, piedarbinot eļļa momentāli uzmet baltu krēmu, un karteri noņemot vienīgais, kas bija iekšā bija 1cm eļļas ar 30% metāla skaidu saturu, tikmēr "lētākā motorā" pilnīgi neko tādu neatradu, tikai nedaudz sadilušas šāles
Last edited by GatisGirdenis on 21.06.2019, 12:39, edited 1 time in total.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by fokume » 21.06.2019, 12:38

Nopērc rucosu seatu kaa arnixD un vinnē 8)

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6880
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 319 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by GatisGirdenis » 21.06.2019, 12:42

fokume wrote:
21.06.2019, 12:38
Nopērc rucosu seatu kaa arnixD un vinnē 8)
Tas 1.4, ko mēģināja iesmērēt bija rūcošs, aizgāju pie viņiem, teica lai kāpjot iekšā un uzsvilinot riepas / pārbaudot. Tik daudz sarkanu karogu, bet nu tā es pakāsu 80€ :D
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
Jujubokar
Posts: 2963
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 193 times
Been thanked: 239 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by Jujubokar » 21.06.2019, 13:07

Viens ir nopirkt šrotā metāllūzni, kas ne tuvu nav deficīts un mistiska iemesla pēc sagrūst viņā naudu.
Cits ir nopirkt rūcošu un braucošu auto bez problēmām, plus ar motoru, kam ir vismaz kautkāda neliela pievienotā vērtība un nemainīt iekšā visu tikai mainīšanas pēc.
Par dārgumu un cenu ir subjektīvi runāt, jo tos pašus 1.8T, ABF, VR6 vai kaut kādu AFN īsti nevar salīdzināt ar 2.0 8v kluci, ko citi nodod tolmetā, lai vietā ieswapotu ko citu. Var jau teikt, ka jā, naudas katram ir tik cik ir, bet, ja iespējas ir mazas, tad kāpēc to savu grūti sakrāto naudu mest zemē remontējot atkritumus? Visu cieņu MSH zināšanām un tehniskajai domāšanai, bet nu, pievienotā vērtība lielākajai daļai viņa vipedroniem nav absolūti nekāda.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by ASRock » 21.06.2019, 13:18

Ir mums ari te vr6 maksimalas veiktspejas pa leto)es tak ari 1 ieceļu,pec 2 nedeļam otro,pec meneša trešo un ja nebutu visu sakartojis,joprojam mainitu)citi vr6 karbas maina katru gadu,jo negrib satelit asi sametinat)
tel. 22347143

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 406 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by arniks8 » 21.06.2019, 13:20

Jujubokar wrote:
21.06.2019, 13:07
Var jau teikt, ka jā, naudas katram ir tik cik ir, bet, ja iespējas ir mazas, tad kāpēc to savu grūti sakrāto naudu mest zemē remontējot atkritumus?
Dis

Ja naudas ir maz tad vajag kvalitatīvi pafilosofēt un izskatīt dažādas alternatīvas vai viedokļus, jo nav "daudz vietas" kļūdām.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6880
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 319 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by GatisGirdenis » 21.06.2019, 13:27

ASRock wrote:
21.06.2019, 13:18
Ir mums ari te vr6 maksimalas veiktspejas pa leto)es tak ari 1 ieceļu,pec 2 nedeļam otro,pec meneša trešo un ja nebutu visu sakartojis,joprojam mainitu)citi vr6 karbas maina katru gadu,jo negrib satelit asi sametinat)
Izdari to pašu ar 24V VR6 :D Pie trešā, Latvijas gadījumā potenciāli atdurtos pie tā, ka nav vairs ko pirkt
Last edited by GatisGirdenis on 21.06.2019, 13:36, edited 1 time in total.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6880
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 319 times
Contact:

Re: SPAM4IX PART IV (2K19)

Post by GatisGirdenis » 21.06.2019, 13:35

Jujubokar wrote:
21.06.2019, 13:07
Viens ir nopirkt šrotā metāllūzni, kas ne tuvu nav deficīts un mistiska iemesla pēc sagrūst viņā naudu.
Cits ir nopirkt rūcošu un braucošu auto bez problēmām, plus ar motoru, kam ir vismaz kautkāda neliela pievienotā vērtība un nemainīt iekšā visu tikai mainīšanas pēc.
Par dārgumu un cenu ir subjektīvi runāt, jo tos pašus 1.8T, ABF, VR6 vai kaut kādu AFN īsti nevar salīdzināt ar 2.0 8v kluci, ko citi nodod tolmetā, lai vietā ieswapotu ko citu. Var jau teikt, ka jā, naudas katram ir tik cik ir, bet, ja iespējas ir mazas, tad kāpēc to savu grūti sakrāto naudu mest zemē remontējot atkritumus? Visu cieņu MSH zināšanām un tehniskajai domāšanai, bet nu, pievienotā vērtība lielākajai daļai viņa vipedroniem nav absolūti nekāda.
Tur ir divi skatapunkti no kuriem filozofēt. Viens ir remontēt lūzni, otrs - noprikt citu, bet divi iznākumi, vai nu lūznis iet, ja salīdzinoši viegli labojams, kā pārsvarā liekas - tobiš, kā man LIKĀS, ka šāles vai kompensatori, tad kāpēc ne? Otrs variants, nopērc citu lūzni un gadās atkal metāllūznis - tā pērkot viņus var diez gan izmest lieku naudu, un tāpat būs remontējami tie dzinēji, zobenes, sūkņi, potenciāli šāles un kompensatori.
Papildus punkts - Liepājā ir aptuveni divkāršs uzcenojums lūžņiem, cik esmu manījis, ja ne pat viss trīskāršais, kas liek vairāk liekties remonta virzienā
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest