Nu jā, garām lidojot laikam nevarēja redzēt ko es daru zem tās haubes... Izdomāju ka pietiks braukt ar eļļu uz minimuma, tā nu piebraucu pie veikala un nopirku puslitru izlejamās eļļas, kuru tad nu arī turpat nācās ieliet
SPAM4IX PART IV (2K19)
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Es savulaik pirmos divus punktus un vēl čupu sīkumu nopirku pa 100 eirām + ~ 90 eiras lai to donoru atvilktu pāri pusei latvijas. Piemetam vēl klāt ādas ķebļus pa sotaku, un ciparu attiecība sanāk interesanta... Redzi, man ir tāds slikts paradums - ja tev pietiek ar to ka darbojās, tātad saiģot - man ir tāds paradums samainīt dilstošās detaļas un vēl kaut ko nokrāsot - tā nu pakaļas tilta maiņa vien man izmaksāja kaut kādas 200 eiras, pieņemot ka tilts bija par velti. Šrotā motoru neviens nepirka pa 500 eirām - tika nopirkts viens vesels klucis pa 100 eirām un no otra motora viss, izņemot apakšu, atkal pa 100 eirām - pārējais viss atkal bija detaļas, un galvas remonts, kamēr tev "saiģot, angļičan ņehuja nejezģil" un tāpēc jaunas detaļas nevajag.Jujubokar wrote: ↑18.06.2019, 18:48Šrotā motoru pa 500€ nopirki Tu. Es pa 1k (kopējās izmaksas maybe pat ir nedaudz mazākas) nopirku motoru + piekari + Jetex izplūdi + ādas Recaro salonu un vēl bonusā nāca vesela kaudze loriņi, kādus Tu katru vīkendu meklē cukuriņa miskastēs (un varbūt vēl par viņiem maksā naudu).
P.N. Runājot par sīkumiem - tu vari nodixt mdz - es sīkumus tikai lasu pa šrotiem - viņš savulaik bez tā ir arī zvanījis ssā uz pārdošanu esošo mašīnu īpašniekiem un diedelējis lai pārdod kādu retu detaļu
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Nu jā, bet tu nevis iecēli veselu AEB, bet gan sastellēji no diviem motoriem vienu un sakrāmēji čupu ar jaunām detaļām, bet varēji tikai iecelt veselu motoru - kāpēc?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 2963
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 239 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Uz cukuriņa bremžu diskiem un čoma misenē atrastām riepām enīvei var iepist vislielāko kapeiku.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Tie 2.0 8v nav nekas rets un dārgs. Nezinu par kādu summu visu pārlasīji, u.t.t, bet, piemēram, par 300 vai vairāk eiro var tos motorus sapirkties tā ka mazbērniem pietiks. Ir reizes kad nevajag tik dziļi līst iekšā.msh wrote: ↑21.06.2019, 09:16Es savulaik pirmos divus punktus un vēl čupu sīkumu nopirku pa 100 eirām + ~ 90 eiras lai to donoru atvilktu pāri pusei latvijas. Piemetam vēl klāt ādas ķebļus pa sotaku, un ciparu attiecība sanāk interesanta... Redzi, man ir tāds slikts paradums - ja tev pietiek ar to ka darbojās, tātad saiģot - man ir tāds paradums samainīt dilstošās detaļas un vēl kaut ko nokrāsot - tā nu pakaļas tilta maiņa vien man izmaksāja kaut kādas 200 eiras, pieņemot ka tilts bija par velti. Šrotā motoru neviens nepirka pa 500 eirām - tika nopirkts viens vesels klucis pa 100 eirām un no otra motora viss, izņemot apakšu, atkal pa 100 eirām - pārējais viss atkal bija detaļas, un galvas remonts, kamēr tev "saiģot, angļičan ņehuja nejezģil" un tāpēc jaunas detaļas nevajag.
P.N. Runājot par sīkumiem - tu vari nodixt mdz - es sīkumus tikai lasu pa šrotiem - viņš savulaik bez tā ir arī zvanījis ssā uz pārdošanu esošo mašīnu īpašniekiem un diedelējis lai pārdod kādu retu detaļu
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Msh nesaprot kāpēc citi tērē vairāk nekā viņs, un ja tā ir - tad tā ir lieki izmesta nauda.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Es strīdu sapratu kā: "Tu esi lohs, jo šrotā nopirki motoru, kurš grab, + detaļas, bet neatradi kas grab, kamēr es nopirku pa divreiz lielāku naudu daudz vairāk, bet man negrab"
Šrota vienmēr būs loterija, jebkurā gadījumā, es savam Polo domāju nopirkšu rezerves motoru, nopirku viņu praktiski pliku pa 20€ lētāk nekā sākotnējo AR PILNĪGI VISU, kuru pirku Rīgā, rezultāts - 80€ motors ir aptuveni metāllūznis, kamēr 100€ komplekts ir vēl braucams, bet ar neizprotamu graboņu. Vēl trakāk ir, ka šortā centās sākumā iesmērēt 1.4, jo tas jau ķipa ir 1.6, vedu atpakaļ, teica vai nu citu, vai nu pa 20€ mazāk atdošot.
Lai paskaidrotu cik liels metāllūznis - plaisa blokā, sadalene uzrūsējusi 1mm rūsas kārtu, piedarbinot eļļa momentāli uzmet baltu krēmu, un karteri noņemot vienīgais, kas bija iekšā bija 1cm eļļas ar 30% metāla skaidu saturu, tikmēr "lētākā motorā" pilnīgi neko tādu neatradu, tikai nedaudz sadilušas šāles
Last edited by GatisGirdenis on 21.06.2019, 12:39, edited 1 time in total.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Tas 1.4, ko mēģināja iesmērēt bija rūcošs, aizgāju pie viņiem, teica lai kāpjot iekšā un uzsvilinot riepas / pārbaudot. Tik daudz sarkanu karogu, bet nu tā es pakāsu 80€
-
- Posts: 2963
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 239 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Viens ir nopirkt šrotā metāllūzni, kas ne tuvu nav deficīts un mistiska iemesla pēc sagrūst viņā naudu.
Cits ir nopirkt rūcošu un braucošu auto bez problēmām, plus ar motoru, kam ir vismaz kautkāda neliela pievienotā vērtība un nemainīt iekšā visu tikai mainīšanas pēc.
Par dārgumu un cenu ir subjektīvi runāt, jo tos pašus 1.8T, ABF, VR6 vai kaut kādu AFN īsti nevar salīdzināt ar 2.0 8v kluci, ko citi nodod tolmetā, lai vietā ieswapotu ko citu. Var jau teikt, ka jā, naudas katram ir tik cik ir, bet, ja iespējas ir mazas, tad kāpēc to savu grūti sakrāto naudu mest zemē remontējot atkritumus? Visu cieņu MSH zināšanām un tehniskajai domāšanai, bet nu, pievienotā vērtība lielākajai daļai viņa vipedroniem nav absolūti nekāda.
Cits ir nopirkt rūcošu un braucošu auto bez problēmām, plus ar motoru, kam ir vismaz kautkāda neliela pievienotā vērtība un nemainīt iekšā visu tikai mainīšanas pēc.
Par dārgumu un cenu ir subjektīvi runāt, jo tos pašus 1.8T, ABF, VR6 vai kaut kādu AFN īsti nevar salīdzināt ar 2.0 8v kluci, ko citi nodod tolmetā, lai vietā ieswapotu ko citu. Var jau teikt, ka jā, naudas katram ir tik cik ir, bet, ja iespējas ir mazas, tad kāpēc to savu grūti sakrāto naudu mest zemē remontējot atkritumus? Visu cieņu MSH zināšanām un tehniskajai domāšanai, bet nu, pievienotā vērtība lielākajai daļai viņa vipedroniem nav absolūti nekāda.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Ir mums ari te vr6 maksimalas veiktspejas pa leto)es tak ari 1 ieceļu,pec 2 nedeļam otro,pec meneša trešo un ja nebutu visu sakartojis,joprojam mainitu)citi vr6 karbas maina katru gadu,jo negrib satelit asi sametinat)
tel. 22347143
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Dis
Ja naudas ir maz tad vajag kvalitatīvi pafilosofēt un izskatīt dažādas alternatīvas vai viedokļus, jo nav "daudz vietas" kļūdām.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Izdari to pašu ar 24V VR6 Pie trešā, Latvijas gadījumā potenciāli atdurtos pie tā, ka nav vairs ko pirkt
Last edited by GatisGirdenis on 21.06.2019, 13:36, edited 1 time in total.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: SPAM4IX PART IV (2K19)
Tur ir divi skatapunkti no kuriem filozofēt. Viens ir remontēt lūzni, otrs - noprikt citu, bet divi iznākumi, vai nu lūznis iet, ja salīdzinoši viegli labojams, kā pārsvarā liekas - tobiš, kā man LIKĀS, ka šāles vai kompensatori, tad kāpēc ne? Otrs variants, nopērc citu lūzni un gadās atkal metāllūznis - tā pērkot viņus var diez gan izmest lieku naudu, un tāpat būs remontējami tie dzinēji, zobenes, sūkņi, potenciāli šāles un kompensatori.Jujubokar wrote: ↑21.06.2019, 13:07Viens ir nopirkt šrotā metāllūzni, kas ne tuvu nav deficīts un mistiska iemesla pēc sagrūst viņā naudu.
Cits ir nopirkt rūcošu un braucošu auto bez problēmām, plus ar motoru, kam ir vismaz kautkāda neliela pievienotā vērtība un nemainīt iekšā visu tikai mainīšanas pēc.
Par dārgumu un cenu ir subjektīvi runāt, jo tos pašus 1.8T, ABF, VR6 vai kaut kādu AFN īsti nevar salīdzināt ar 2.0 8v kluci, ko citi nodod tolmetā, lai vietā ieswapotu ko citu. Var jau teikt, ka jā, naudas katram ir tik cik ir, bet, ja iespējas ir mazas, tad kāpēc to savu grūti sakrāto naudu mest zemē remontējot atkritumus? Visu cieņu MSH zināšanām un tehniskajai domāšanai, bet nu, pievienotā vērtība lielākajai daļai viņa vipedroniem nav absolūti nekāda.
Papildus punkts - Liepājā ir aptuveni divkāršs uzcenojums lūžņiem, cik esmu manījis, ja ne pat viss trīskāršais, kas liek vairāk liekties remonta virzienā
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest