mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra

Do It Yourself!
Sadaļa par paveiktajiem darbiem pašu rokām - kā pamācība citiem!
Post Reply

Vai pamācība ir noderīga?

Ir
3
30%
nav
0
No votes
spex ir kvēpos
6
60%
spex bez kvēpiem
1
10%
 
Total votes: 10

User avatar
arniks8
Posts: 7074
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 404 times
Contact:

mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra

Post by arniks8 » 17.07.2016, 02:58

Tiku pie ce1 spidometra, bet negribējās graizīt pravotku un nolēmu uztaisīt adapteri. Nekas sarežģīts nav, bet varbūt kādam aiztaupīs pūles meklējot info.

Vajadzīgs:
1) ce2 spidometra štepseļa gals;
2) ce1 spidometra štepseļus kas iet uz spidometru;
3) lodāmurs un piederumi;
4) izolene, bet labāks risinājums būtu kembriki.

Tātad no ce2 spidometra noņemam melno štekeri un ap kontaktiem pēc iespējas vairāk nogriežam to plati kurā ir kontakti.

Image


Tad atveram a2resource un skatamies pie kura kontakta ir jāpielodē vads pēc attiecīgā kontakta nummura.

ce1 http://www.a2resource.com/electrical/CE1cluster.htm ce2 http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html

Image

Shēma
Untitled.png
Untitled.png (153.33 KiB) Viewed 1236 times

Vadoties pēc a2resource pielodējam vadus.

Image

Image


Kad vadi ir pielodēti, tad izolējam tos no savstarpējas saskaršanās.

Image

Es vel pēc tam pārtinu ar izoleni pāri visiem vadiem, bet nav bilde. Ja man mājās būtu bijuši kembriki, tad būtu labāk izmantojis tos, bet šim variantam vajadzētu kalpot pietiekoši ilgi.

Ja visi vadi tika pielodēti pareizi, tad saspraužot vadus spidemetrs strādā kā nākas.



P.s. lūdzu bez komentāriem par to kā ir pielodēti vadi :mrgreen:
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7074
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 404 times
Contact:

Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra

Post by arniks8 » 07.05.2019, 00:29

Gandrīz trīs gadi pagājuši un beidzot ieliku ce2 mfa slēdzi ar oem vadiem :D , bet, lai tas strādātu vajag papildus masu kā redzams shēmā! Pāreja bezprobļemi izvilka trīs gadus, tā kā tiku pie graizāmiem mk3 vadiem, tad tagad gan salodēju pa tiešo uz ce1 štekeriem, lai nebūtu pārejai paildus pini jāliek.

Iepriekšējā postā shēmas MFA vadi ir domāti diy slēdzim/neejot caur relejukasti, sp slēdzim ir masa.
Untitled.jpg
Untitled.jpg (233.36 KiB) Viewed 1128 times
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9601
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra

Post by msh » 07.05.2019, 18:40

Ar to masu ir vienkārši - tev tur tavā mašīnā kaut kas ir ne pa ķeksi :D Shēmas rāda ka MFA slēdzis un MFA tiek sazemēti pie motora galvas.

Man vispār palika interesanti kā ir man tas viss - bet iespējams ka nejauši ir sanācis pareizi - man likās ka spidometram ir viena masa, bet laikam ir divas, jo tad kad man uz spidometru aizejošā masa kas ir motortelpā paliek karājoties gaisā, spidometrs joprojām pulksteni rāda :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7074
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 404 times
Contact:

Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra

Post by arniks8 » 07.05.2019, 18:43

Bez tās papildus masas var spiest mfa pogu un nekas nenotiek, nezinu kāpēc tā :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9601
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra

Post by msh » 07.05.2019, 18:51

Tāpēc ka nav masas.

Lūk, shēma - MFA masa redzama apkšā pa vidu. Tā masa zemējas pie galvas lai eļļas temperatūras rādījums būtu precīzāks.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “DIY sadaļa”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests