Tiku pie ce1 spidometra, bet negribējās graizīt pravotku un nolēmu uztaisīt adapteri. Nekas sarežģīts nav, bet varbūt kādam aiztaupīs pūles meklējot info.
Vajadzīgs:
1) ce2 spidometra štepseļa gals;
2) ce1 spidometra štepseļus kas iet uz spidometru;
3) lodāmurs un piederumi;
4) izolene, bet labāks risinājums būtu kembriki.
Tātad no ce2 spidometra noņemam melno štekeri un ap kontaktiem pēc iespējas vairāk nogriežam to plati kurā ir kontakti.
Tad atveram a2resource un skatamies pie kura kontakta ir jāpielodē vads pēc attiecīgā kontakta nummura.
ce1 http://www.a2resource.com/electrical/CE1cluster.htm ce2 http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
Shēma
Vadoties pēc a2resource pielodējam vadus.
Kad vadi ir pielodēti, tad izolējam tos no savstarpējas saskaršanās.
Es vel pēc tam pārtinu ar izoleni pāri visiem vadiem, bet nav bilde. Ja man mājās būtu bijuši kembriki, tad būtu labāk izmantojis tos, bet šim variantam vajadzētu kalpot pietiekoši ilgi.
Ja visi vadi tika pielodēti pareizi, tad saspraužot vadus spidemetrs strādā kā nākas.
P.s. lūdzu bez komentāriem par to kā ir pielodēti vadi
mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra
-
- Posts: 7074
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 404 times
- Contact:
Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra
Gandrīz trīs gadi pagājuši un beidzot ieliku ce2 mfa slēdzi ar oem vadiem , bet, lai tas strādātu vajag papildus masu kā redzams shēmā! Pāreja bezprobļemi izvilka trīs gadus, tā kā tiku pie graizāmiem mk3 vadiem, tad tagad gan salodēju pa tiešo uz ce1 štekeriem, lai nebūtu pārejai paildus pini jāliek.
Iepriekšējā postā shēmas MFA vadi ir domāti diy slēdzim/neejot caur relejukasti, sp slēdzim ir masa.
Iepriekšējā postā shēmas MFA vadi ir domāti diy slēdzim/neejot caur relejukasti, sp slēdzim ir masa.
-
- Posts: 9601
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra
Ar to masu ir vienkārši - tev tur tavā mašīnā kaut kas ir ne pa ķeksi Shēmas rāda ka MFA slēdzis un MFA tiek sazemēti pie motora galvas.
Man vispār palika interesanti kā ir man tas viss - bet iespējams ka nejauši ir sanācis pareizi - man likās ka spidometram ir viena masa, bet laikam ir divas, jo tad kad man uz spidometru aizejošā masa kas ir motortelpā paliek karājoties gaisā, spidometrs joprojām pulksteni rāda
Man vispār palika interesanti kā ir man tas viss - bet iespējams ka nejauši ir sanācis pareizi - man likās ka spidometram ir viena masa, bet laikam ir divas, jo tad kad man uz spidometru aizejošā masa kas ir motortelpā paliek karājoties gaisā, spidometrs joprojām pulksteni rāda
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7074
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 404 times
- Contact:
Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra
Bez tās papildus masas var spiest mfa pogu un nekas nenotiek, nezinu kāpēc tā
-
- Posts: 9601
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: mk2 ce2 adapteris priekš ce1 spidometra
Tāpēc ka nav masas.
Lūk, shēma - MFA masa redzama apkšā pa vidu. Tā masa zemējas pie galvas lai eļļas temperatūras rādījums būtu precīzāks.
Lūk, shēma - MFA masa redzama apkšā pa vidu. Tā masa zemējas pie galvas lai eļļas temperatūras rādījums būtu precīzāks.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests