Nuuu, Liepāja -> Rīga, atšķirība starp 90 km/h un 110 km/h ir 25 minūtes, tas man liekas nav tik maz. +ja tev waze un nebaidies taisnos posmos uzspiest 120 km/h tad tās ir vēl kādas 10 minūtes nost.
SPAMS Part I (2019)
-
- Posts: 2328
- Joined: 27.09.2016, 21:21
- VW: Golf 3, 1.8 Mono
- Location: Liepāja/Rīga
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 88 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Manā pasaulē tas ir maz, tā ir viena čurupauze vai piestāšana pēc hotdoga. Es nevienā momentā neapgalvoju, ka braucu ar atļauto ātrumu, bet es parasti nesteidzos, labāk izbraucu laicīgi un lieki neapstājos ēst miskastes desas.
Bet tas viss tēmas "nevar apdzīt, štepselē trešajā, uzmet krustu, vinnē vinnē, papis papis" ietvaros. Ja mašīna neļauj, neies taču līst uz frontālo, tāpēc ka VAJAG un jāsteidzās.
Bet tas viss tēmas "nevar apdzīt, štepselē trešajā, uzmet krustu, vinnē vinnē, papis papis" ietvaros. Ja mašīna neļauj, neies taču līst uz frontālo, tāpēc ka VAJAG un jāsteidzās.
Re: SPAMS Part I (2019)
Uzspiest 120? Watch out, we have a badass here...ibumetiins wrote: ↑23.01.2019, 17:15Nuuu, Liepāja -> Rīga, atšķirība starp 90 km/h un 110 km/h ir 25 minūtes, tas man liekas nav tik maz. +ja tev waze un nebaidies taisnos posmos uzspiest 120 km/h tad tās ir vēl kādas 10 minūtes nost.
25 minūtes tev ir varbūt uz papīra, reāli vidējo ātrumu tas maz ietekmēs. Ja vien tu nehujārī visiem bez apstājas garām.
Tāpat apmēram 30% braukšanas laika ir... Rīga. Jā, man kaut kā tā sanāk, ka stundu tu mīcies, kamēr vispār tiec ārā, pēc tam pats brauciens tikai sākas. A tur sataupīt ar pārdesmit km/h... nu veiksmi. Tad jau labāk dažas reizes pārspiest uz sarkano pāri, būs reālāks ieguvums.
Un tad raustīties no musariem, radariem, par ko, par 3 minūtēm galā? Paldies, nē. Braucu ar atļauto, stress 0, ieguvums 100.
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Ekzeklī, 100 reiz pārbaudīts pilsētā spēlējot SKRĒJIENS PĒC MILJONA ar draugiem, ka braucot pāri sarkanajiem ietaupās daaaaaaaaaaaaudz vairāk laika.
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Tev vajag? Varu uzdāvināt, iespējams, piemetot vēl stūres stieņus, kaut kur būtu jābūt arī kardāniņam un, iespējams, arī gofrai. Reikai vienīgi ir viens defekts, tā metāla konstrukcija, uz kuras uzmaucas gofra, ir bik salocīta, bet tā kā tas ir tērauds nevis alumīnijs, tas ir labojams.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Vispār jau otrādi - ironiski ka manas gada izmaksas ir tik lielas, kā tās tevis nosauktā LC izmaksas - es nomainīju motoru, kārbu, abus tiltus, visu bremžu sistēmu, katrā punktā saliekot trīsciparu summu vērtas jaunas detaļas, un vēl šadas tādas ekstras - bet tam kruzakam tik vajadzēja lai tas paliktu lietojams un tā funkcionalitāte nesamazinātos... Mans kaimiņš kaut kad vasarā nopirka diezgan smuku B5.5 2.0 TDI passātu - viņš pa atlikušo gada laiku sakrāmēja līdzīgu summu kā es golfā gada laikā, un atkal, īsti ne par ko... Cik tūkstoši būtu jānoloka lai tām divām mašīnām nomainītu to, ko es pagājušogad nomainīju savam golfam?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Paga, kā tur bija - no tukuma līdz dižajai pilsētai vienīgās lēnās vietas bija w-pilene pret jūrmalu, tā? Esmu pāris reizes braucis un jau piemirsis. Jebkurā gadījumā, ļoti smuks cipars - esmu jau paguvis piemirst, bet man braucot no liepājas līdz rīgai ar +5, vidējais sanāca kaut kādi 70 kmph. Normāls brauciens agrā rīta stundā no dižās pilsētas līdz rucavai, varbūt ar īsu pieturu benzīntankā, ir ap trīsarpus stundām; 250 km.arniks8 wrote: ↑23.01.2019, 16:48Tur jau tā lieta, ja vari iztikt bez apdzīšanas vai apdzen bez čakarēšanās, tad vidējais ātrums ir diezgan tuvu ātrumam ar kuru brauc lielāko daļu. Kad ar jettu svētdienās ap pusnakti braucu uz Rīgu, tad es to 85km posmu pēc MFA nobraucu ar vidējo ātrumu 95km/h ieskaitot braukšanu gar radariem un mazu posmu Rīgā, braucu kruīzā ar 100km/h, Rīgā, protams, lēnāk bet arī ne ar atļauto ātrumu , svarīgs ir vidējais ātrums un to saglabāt, sēdēšana astē ir vidējā ātruma zaudēšana.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 4895
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 168 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Tu laikam esi parpratis un es neesmu iedziļinājies tavos tēriņos - mana doma bija tāda, ka LC120 kruzakam izmaksas ir tikpat lielas, cik tu savā miskastē ieliec pa gadu tiri apkopēm. Ja tu esi lielu trīsciparu summu esi ielicis tikai detaļās un visados loriņos, tad labi tev. Mans uzskats ir ka ja pērk ikdienas auto, tad max pilnu cik var dabut un to pisaku var atstāt projekta auto.msh wrote: ↑23.01.2019, 19:33Vispār jau otrādi - ironiski ka manas gada izmaksas ir tik lielas, kā tās tevis nosauktā LC izmaksas - es nomainīju motoru, kārbu, abus tiltus, visu bremžu sistēmu, katrā punktā saliekot trīsciparu summu vērtas jaunas detaļas, un vēl šadas tādas ekstras - bet tam kruzakam tik vajadzēja lai tas paliktu lietojams un tā funkcionalitāte nesamazinātos... Mans kaimiņš kaut kad vasarā nopirka diezgan smuku B5.5 2.0 TDI passātu - viņš pa atlikušo gada laiku sakrāmēja līdzīgu summu kā es golfā gada laikā, un atkal, īsti ne par ko... Cik tūkstoši būtu jānoloka lai tām divām mašīnām nomainītu to, ko es pagājušogad nomainīju savam golfam?
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 7027
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
-
- Posts: 7027
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Nu ir viens ciems un šur tur 70, lai būtu no citiem ceļiem vieglāk izgriesties uz ventspilenes, bet ja nav intensīva satiksme vai redzu ka neviens neplāno izgriezties, tad braucu neatmetoties. Es vispār esmu sācis braukt lēnāk kopš netrafarētie mani uz jūrmalenes paķēra decembrīmsh wrote: ↑23.01.2019, 19:39Paga, kā tur bija - no tukuma līdz dižajai pilsētai vienīgās lēnās vietas bija w-pilene pret jūrmalu, tā? Esmu pāris reizes braucis un jau piemirsis. Jebkurā gadījumā, ļoti smuks cipars - esmu jau paguvis piemirst, bet man braucot no liepājas līdz rīgai ar +5, vidējais sanāca kaut kādi 70 kmph. Normāls brauciens agrā rīta stundā no dižās pilsētas līdz rucavai, varbūt ar īsu pieturu benzīntankā, ir ap trīsarpus stundām; 250 km.
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Zinu cilveku kurš mak riga-saulkrasti pa 30minutem,bet nu tagad vairak radaru paradijas,atrums dažos posmos 200+
P.s aizmirsu jau to sajutu apdzenot fures ar mk2 vr6,pat 5 atruma ļoti viegli un atri)
P.s aizmirsu jau to sajutu apdzenot fures ar mk2 vr6,pat 5 atruma ļoti viegli un atri)
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
- Attachments
-
- Screenshot_2019-01-23-21-09-04.png (756.13 KiB) Viewed 1840 times
tel. 22347143
-
- Posts: 7027
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Detaļas kodu rakstīju to, kas it kā nāk kopā ar korpusu
Uz ātro nesanāca atrast paša korpusa kodu, varbūt ar GG vai kādu citu kam ir tas korpuss var sarunāt aizlienēt/iegūt parametrus, lai varētu ar 3D printeri uztaisīt kopijas.
-
- Posts: 2739
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: SPAMS Part I (2019)
Man liekas, ka daudzām mašīnām ECU izslēdz kondišku, kad nospiež gāzi līdz galam...
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot], msh and 1 guest