mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 05.12.2018, 22:25

Ja dodot pedal to metal nekas nešņāc garām un nav kļūdu par trūkstošu spiedienu kolektorā, tad vaļā viņš iepriekš neveras. Ja atmetoties tikai nopūš lieko gaisu un nav turbīnas flutteris (vai kā nu to sauc), tad arī vaļā veras korekti. That's about it.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by msh » 07.12.2018, 00:19

Jamka wrote:
05.12.2018, 21:40
Man ir tāds kam regulējas atspere, un nevar saprast lai viņš strādā korekti.. :?
Nu tad noņem viņu un papūt ar muti; atmosfēras spiedienā tam būtu jābūt ciet.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 07.12.2018, 01:19

Baigi patiesībā atkarīgs no ražotāja. Man ir FMDVSPLTR, kam regulējas atspere un ir 53 klikšķi - pūš kautko biš virs 1 bar, ir kautkas, neatceros, bet pie 25 klikšķiem un tur. Pa lielam jāregulē un jātestē. :thumbs:
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by msh » 08.12.2018, 10:01

Nē nu pēc idejas pie atmosfēras spiediena tam vārstam ir jābūt ciet un viss - noteikti arī vēl zemāk; vaļēju to vārstu vajag tikai atmešanās brīdī. Protams, es zinu kāpēc tādi regulējamie vispār eksistē - lai varētu izmantot sportam paredzētiem motoriem, kam ir platas sadalenes, un tāpēc ieplūdē zems vakuums, a to parasts vārsts tādam vai nu lēni atvērtos, vai varbūt pat neatvērtos.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jamka » 09.12.2018, 17:25

Tad jautājums, cik jāiegriež dzinējs lai atmetot atvērtos vārsts? :?
Varbūt kāds var pastāstīt sīkāk, kā pareizāk viņu uzregulēt.

User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 09.12.2018, 18:10

Tas vārsts vispār stāv vaļā visu laiku, kamēr sistēmā ir vakuums.

A kas pa problēmu? Ko un kāpēc Tu tur gribi regulēt?
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jamka » 09.12.2018, 18:29

Jujubokar wrote:
09.12.2018, 18:10
Tas vārsts vispār stāv vaļā visu laiku, kamēr sistēmā ir vakuums.

A kas pa problēmu? Ko un kāpēc Tu tur gribi regulēt?
Tāpēc ka viņš tika izjaukts iztīrīts. Un nebija piefiksēts cik stingra iepriekš bij tā atspere..

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jamka » 09.12.2018, 18:32

Izskatās šāds.
Attachments
20181209_150857.jpg
20181209_150857.jpg (279.95 KiB) Viewed 1605 times

User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 09.12.2018, 19:09

Nu, principā jāgriež ciet tik ilgi, kamēr spiežot gāzi vairs nedzird, ka pūstu garām. Ja atmetoties dzird ftuftuftu skaņu, tad zini, ka ir aizgriests par daudz.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jamka » 09.12.2018, 19:25

Ar kādu mērinstrumentu nevar kaut ko samērīt?

User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 10.12.2018, 12:09

Diez vai. Vienīgais turbīnas spiediena dačikā var pētīt, vai nesāk krist spiediens turbīnai, kautkādā brīdī, kad brien grīdā.
Nezinu kā tam brīnumam, kas Tev tur ir pieskrūvēts, bet Forges blingblingiem nāk līdz manuālis, kurā rakstīts apmēram cik līdz cik klikšķiem uz kādiem spiedieniem nepieciešams.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jamka » 10.12.2018, 12:21

Man jau viņš bij virsū kad tika iegādāts autiņš un nav instrucijas. Šitam nav nekādu klišķu tijai parasta skrūve ar caurumu vakuma trubai.
Varbūt var nomērīt pie cik liela vakuma sāk atvilkt to vārstu? :?

User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 10.12.2018, 13:00

Aa, nu tad jau, visticamāk, nekas tur neregulējas. Tik cik, ja spiediens lielāks, tad atspere paliek par mīkstu un spiediens viņu spiež vaļā. Var mēģināt uztaisīt kautkādu trubu miksli, kurā iespraust spiediena dačiku un kompresoru un kautkā pētīt pie cik liela spiediena viņš sāk vērties vaļā.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Myers
Posts: 1294
Joined: 17.02.2011, 16:56
VW: AUDIX
Location: Jelgava
Has thanked: 13 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Myers » 10.12.2018, 17:31

Uzliec stock varstu un nečakare prātu :D
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM

User avatar
Jujubokar
Posts: 2901
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 230 times
Contact:

Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.

Post by Jujubokar » 10.12.2018, 18:33

Tas oriģinālais Bosch mēsls ar membrānu ir mēsls un maksā dārgi. :D

Edit, jaucu, ebayā zem 10€. :lol:
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest