mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Ja dodot pedal to metal nekas nešņāc garām un nav kļūdu par trūkstošu spiedienu kolektorā, tad vaļā viņš iepriekš neveras. Ja atmetoties tikai nopūš lieko gaisu un nav turbīnas flutteris (vai kā nu to sauc), tad arī vaļā veras korekti. That's about it.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 9456
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 509 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Nu tad noņem viņu un papūt ar muti; atmosfēras spiedienā tam būtu jābūt ciet.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Baigi patiesībā atkarīgs no ražotāja. Man ir FMDVSPLTR, kam regulējas atspere un ir 53 klikšķi - pūš kautko biš virs 1 bar, ir kautkas, neatceros, bet pie 25 klikšķiem un tur. Pa lielam jāregulē un jātestē.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 9456
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 509 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Nē nu pēc idejas pie atmosfēras spiediena tam vārstam ir jābūt ciet un viss - noteikti arī vēl zemāk; vaļēju to vārstu vajag tikai atmešanās brīdī. Protams, es zinu kāpēc tādi regulējamie vispār eksistē - lai varētu izmantot sportam paredzētiem motoriem, kam ir platas sadalenes, un tāpēc ieplūdē zems vakuums, a to parasts vārsts tādam vai nu lēni atvērtos, vai varbūt pat neatvērtos.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Tad jautājums, cik jāiegriež dzinējs lai atmetot atvērtos vārsts?
Varbūt kāds var pastāstīt sīkāk, kā pareizāk viņu uzregulēt.
Varbūt kāds var pastāstīt sīkāk, kā pareizāk viņu uzregulēt.
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Tas vārsts vispār stāv vaļā visu laiku, kamēr sistēmā ir vakuums.
A kas pa problēmu? Ko un kāpēc Tu tur gribi regulēt?
A kas pa problēmu? Ko un kāpēc Tu tur gribi regulēt?
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Tāpēc ka viņš tika izjaukts iztīrīts. Un nebija piefiksēts cik stingra iepriekš bij tā atspere..
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Izskatās šāds.
- Attachments
-
- 20181209_150857.jpg (279.95 KiB) Viewed 1605 times
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Nu, principā jāgriež ciet tik ilgi, kamēr spiežot gāzi vairs nedzird, ka pūstu garām. Ja atmetoties dzird ftuftuftu skaņu, tad zini, ka ir aizgriests par daudz.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Diez vai. Vienīgais turbīnas spiediena dačikā var pētīt, vai nesāk krist spiediens turbīnai, kautkādā brīdī, kad brien grīdā.
Nezinu kā tam brīnumam, kas Tev tur ir pieskrūvēts, bet Forges blingblingiem nāk līdz manuālis, kurā rakstīts apmēram cik līdz cik klikšķiem uz kādiem spiedieniem nepieciešams.
Nezinu kā tam brīnumam, kas Tev tur ir pieskrūvēts, bet Forges blingblingiem nāk līdz manuālis, kurā rakstīts apmēram cik līdz cik klikšķiem uz kādiem spiedieniem nepieciešams.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Man jau viņš bij virsū kad tika iegādāts autiņš un nav instrucijas. Šitam nav nekādu klišķu tijai parasta skrūve ar caurumu vakuma trubai.
Varbūt var nomērīt pie cik liela vakuma sāk atvilkt to vārstu?
Varbūt var nomērīt pie cik liela vakuma sāk atvilkt to vārstu?
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Aa, nu tad jau, visticamāk, nekas tur neregulējas. Tik cik, ja spiediens lielāks, tad atspere paliek par mīkstu un spiediens viņu spiež vaļā. Var mēģināt uztaisīt kautkādu trubu miksli, kurā iespraust spiediena dačiku un kompresoru un kautkā pētīt pie cik liela spiediena viņš sāk vērties vaļā.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 1294
- Joined: 17.02.2011, 16:56
- VW: AUDIX
- Location: Jelgava
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Uzliec stock varstu un nečakare prātu
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
-
- Posts: 2901
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 230 times
- Contact:
Re: mk4 AGU 1.8t zūd jauda.
Tas oriģinālais Bosch mēsls ar membrānu ir mēsls un maksā dārgi.
Edit, jaucu, ebayā zem 10€.
Edit, jaucu, ebayā zem 10€.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest