mk2 Beņķi
mk2 Beņķi
Sveicināti , gribēju painteresēties vai mk2 golf der beņķi no mk3 , ja neder tad varbūt varētu ieteikt vietu kur atjauno(restaurē) beņķus ?
-
- Posts: 2150
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 36 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
Tev tie mk3 beņķi jau ir? Cik lieli bojājumi? Vwvortexā ir teikts ka apakšas daļai var vnk samainīt porolonu.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
-
- Posts: 1637
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Augšlīgatne
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 8 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
Tur ar tām apakšām ir kā kuriem benķiem. Piemēram Mk2 Facelifta VAGSportu uzbūve ir identiska Mk3 VAGSportiem un tur var vienkārši apakšas "pannas" apmainīt, bet pirms Facelifta benķiem ir citādāk un tur neko nevar apmainīt no Mk3
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Daily
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v
Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v
Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca
Re: mk2 Beņķi
Nav , man vienkārši šofera beņķim labā puse ir iesēdusies (saplīsis) , nē , grīdā nav caurums

-
- Posts: 2150
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 36 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
Tu domā recaro vai vag sport, jo ir ļoti daudzi, kas vag sport uztver par recaro. Ielikt var, bet nav plug n play, tur kkas bija jāpieloka un jāmetina vai kkā tā, bet uz vēlo gadu mk2 apakšām var pārlikt visu un nav jāčakarējas. rekur ir par apakšu maiņu https://forums.vwvortex.com/showthread.php?2827431 Ja pameklēsi, tad arī atradīsi kā mk3 ķebļus pielāgot, ja to vēlies. Var jau arī ielikt citu mk2 salonu ar attiecīgajiem durvju apšuvumiem, nav ne grūti atrast, ne ielikt.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
-
- Posts: 2682
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 25 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
mk3 ķebļu ielikšana:
Šofera ķeblis - apakšas ārējo [sliekšņa puses] kājai jāizgriež laukā vairāki centimetri garuma, ar stipru metināmo aparātu jāsametina [tur ir dubultā truba; šajā forumā klīštošie stāsti par pārmetinātu trubu regulāru lūšanu noteikti izriet no metināšanas ar sūdīgiem pusautomātiem - es tāpēc saviem ķebļiem kājas darbā metinu ar lielo padomju laika svarku un resniem elektrodiem] un ar rezaku jāpaliec; no 52 cm jādabū uz 48.
Pasažiera ķeblis - ja neregulējamais, jānogriež nost tas bleķītis kas liekas sliedē no trubas, protams, atkal sliekšņa pusē, ar rezaku jāpaliec tā truba uz iekšu, bik jāsaīsina, jāpiemetina tas bleķītis atpakaļ. Ja ķeblis ar augstuma regulāciju, skatīt šofernieka ķebļa variantu.
Aizmugures ķeblis - apakša visvienkāršākais no visiem - jānogriež ar fleksi tām plāksnītēm, kas skrūvējas pie virsbūves, nost izciļņi - pēc tam tur viss ir plug'n'play. Toties augša ir interesanta - ja nav vēlme augšu virināt, un ja ķebļi ir nākuši no golfa, kur parasti priekšas športinieki komplektējas ar pliku nedalāmu pakaļējo ķebli, var vienkārši atzveltni iekabināt puļķos, tā tur būs, bet ja gribēsies izkabināt ārā, būs no otras puses jāpaķibinās ar skrūvgriezni - iekabināšana gan arī to saturēs. Bet ja atzveltne būs divdaļīga un gribēsies to regulāri virināt - tad jāmetina apakšā no mk3 izgriezti sānu stiprinājumi, un pa vidu no mk3 izskrūvēts vidus stiprinājums [mk3 tas nāk pieskrūvēts pie virsbūves - iekš mk2 tas mk3 gabaliņš, pie kura tas skrūvējas, nav jāmetina klāt - ir jāpiemetina tas stiprinājums pa tiešo pie mk2 virsbūves], kā arī iestājas problēma ka mk2 un mk3 tie puļķi, kuros ieķeras āķi, ir bik savādākā pozīcijā attiecībā pret aizmugures plauktiem, un plauktiem forma arī savādāka - rietumu forumos redzēti varianti ar plauktu griešanu vai ko tādu - tā kā es cenšos pielāgot detaļas mašīnai, un nevis otrādi, es atzveltnēm izgriezu laukā tās āķu vietas un piemetināju kaut kādus milimetrus uz āru + āķiem augšdaļas nogriezu nost, lai forma sanāk apmēram kā mk2 ķebļa āķiem.
Šofera ķeblis - apakšas ārējo [sliekšņa puses] kājai jāizgriež laukā vairāki centimetri garuma, ar stipru metināmo aparātu jāsametina [tur ir dubultā truba; šajā forumā klīštošie stāsti par pārmetinātu trubu regulāru lūšanu noteikti izriet no metināšanas ar sūdīgiem pusautomātiem - es tāpēc saviem ķebļiem kājas darbā metinu ar lielo padomju laika svarku un resniem elektrodiem] un ar rezaku jāpaliec; no 52 cm jādabū uz 48.
Pasažiera ķeblis - ja neregulējamais, jānogriež nost tas bleķītis kas liekas sliedē no trubas, protams, atkal sliekšņa pusē, ar rezaku jāpaliec tā truba uz iekšu, bik jāsaīsina, jāpiemetina tas bleķītis atpakaļ. Ja ķeblis ar augstuma regulāciju, skatīt šofernieka ķebļa variantu.
Aizmugures ķeblis - apakša visvienkāršākais no visiem - jānogriež ar fleksi tām plāksnītēm, kas skrūvējas pie virsbūves, nost izciļņi - pēc tam tur viss ir plug'n'play. Toties augša ir interesanta - ja nav vēlme augšu virināt, un ja ķebļi ir nākuši no golfa, kur parasti priekšas športinieki komplektējas ar pliku nedalāmu pakaļējo ķebli, var vienkārši atzveltni iekabināt puļķos, tā tur būs, bet ja gribēsies izkabināt ārā, būs no otras puses jāpaķibinās ar skrūvgriezni - iekabināšana gan arī to saturēs. Bet ja atzveltne būs divdaļīga un gribēsies to regulāri virināt - tad jāmetina apakšā no mk3 izgriezti sānu stiprinājumi, un pa vidu no mk3 izskrūvēts vidus stiprinājums [mk3 tas nāk pieskrūvēts pie virsbūves - iekš mk2 tas mk3 gabaliņš, pie kura tas skrūvējas, nav jāmetina klāt - ir jāpiemetina tas stiprinājums pa tiešo pie mk2 virsbūves], kā arī iestājas problēma ka mk2 un mk3 tie puļķi, kuros ieķeras āķi, ir bik savādākā pozīcijā attiecībā pret aizmugures plauktiem, un plauktiem forma arī savādāka - rietumu forumos redzēti varianti ar plauktu griešanu vai ko tādu - tā kā es cenšos pielāgot detaļas mašīnai, un nevis otrādi, es atzveltnēm izgriezu laukā tās āķu vietas un piemetināju kaut kādus milimetrus uz āru + āķiem augšdaļas nogriezu nost, lai forma sanāk apmēram kā mk2 ķebļa āķiem.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...
Re: mk2 Beņķi
Vot šito es arī skatijos ! Sāku apsvērt tādu veidu.arniks8 wrote: ↑29.10.2018, 14:57Tu domā recaro vai vag sport, jo ir ļoti daudzi, kas vag sport uztver par recaro. Ielikt var, bet nav plug n play, tur kkas bija jāpieloka un jāmetina vai kkā tā, bet uz vēlo gadu mk2 apakšām var pārlikt visu un nav jāčakarējas. rekur ir par apakšu maiņu https://forums.vwvortex.com/showthread.php?2827431 Ja pameklēsi, tad arī atradīsi kā mk3 ķebļus pielāgot, ja to vēlies. Var jau arī ielikt citu mk2 salonu ar attiecīgajiem durvju apšuvumiem, nav ne grūti atrast, ne ielikt.
-
- Posts: 2150
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 36 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
Ar recaro tā nevarēs izdarīt (skatīt bildi spoilerī), bet ar vag sport gan.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
-
- Posts: 442
- Joined: 03.05.2016, 11:59
- VW: Jetta MK2
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
Kas tieši nepieciešams, lai MK2 ieliktu MK3 RECARO? Tikai vidusdaļa beņķim priekšā atšķiras, vai vēl kas?
-
- Posts: 2150
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 36 times
- Contact:
Re: mk2 Beņķi
synthia.custom wrote: ↑05.11.2018, 13:53Kas tieši nepieciešams, lai MK2 ieliktu MK3 RECARO? Tikai vidusdaļa beņķim priekšā atšķiras, vai vēl kas?
msh wrote: ↑29.10.2018, 20:29mk3 ķebļu ielikšana:
Šofera ķeblis - apakšas ārējo [sliekšņa puses] kājai jāizgriež laukā vairāki centimetri garuma, ar stipru metināmo aparātu jāsametina [tur ir dubultā truba; šajā forumā klīštošie stāsti par pārmetinātu trubu regulāru lūšanu noteikti izriet no metināšanas ar sūdīgiem pusautomātiem - es tāpēc saviem ķebļiem kājas darbā metinu ar lielo padomju laika svarku un resniem elektrodiem] un ar rezaku jāpaliec; no 52 cm jādabū uz 48.
Pasažiera ķeblis - ja neregulējamais, jānogriež nost tas bleķītis kas liekas sliedē no trubas, protams, atkal sliekšņa pusē, ar rezaku jāpaliec tā truba uz iekšu, bik jāsaīsina, jāpiemetina tas bleķītis atpakaļ. Ja ķeblis ar augstuma regulāciju, skatīt šofernieka ķebļa variantu.
Aizmugures ķeblis - apakša visvienkāršākais no visiem - jānogriež ar fleksi tām plāksnītēm, kas skrūvējas pie virsbūves, nost izciļņi - pēc tam tur viss ir plug'n'play. Toties augša ir interesanta - ja nav vēlme augšu virināt, un ja ķebļi ir nākuši no golfa, kur parasti priekšas športinieki komplektējas ar pliku nedalāmu pakaļējo ķebli, var vienkārši atzveltni iekabināt puļķos, tā tur būs, bet ja gribēsies izkabināt ārā, būs no otras puses jāpaķibinās ar skrūvgriezni - iekabināšana gan arī to saturēs. Bet ja atzveltne būs divdaļīga un gribēsies to regulāri virināt - tad jāmetina apakšā no mk3 izgriezti sānu stiprinājumi, un pa vidu no mk3 izskrūvēts vidus stiprinājums [mk3 tas nāk pieskrūvēts pie virsbūves - iekš mk2 tas mk3 gabaliņš, pie kura tas skrūvējas, nav jāmetina klāt - ir jāpiemetina tas stiprinājums pa tiešo pie mk2 virsbūves], kā arī iestājas problēma ka mk2 un mk3 tie puļķi, kuros ieķeras āķi, ir bik savādākā pozīcijā attiecībā pret aizmugures plauktiem, un plauktiem forma arī savādāka - rietumu forumos redzēti varianti ar plauktu griešanu vai ko tādu - tā kā es cenšos pielāgot detaļas mašīnai, un nevis otrādi, es atzveltnēm izgriezu laukā tās āķu vietas un piemetināju kaut kādus milimetrus uz āru + āķiem augšdaļas nogriezu nost, lai forma sanāk apmēram kā mk2 ķebļa āķiem.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest