SPAMS

Par visu un neko
Locked

Vajag spamu?

Vajag spamu
31
42%
Nevajag spamu
4
5%
Atlajst sajmu
14
19%
Balsot par kajminu
15
20%
Bojkotet circle k
10
14%
 
Total votes: 74

User avatar
fokume
Posts: 493
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by fokume » 18.10.2018, 22:08

Jujubokar wrote:
18.10.2018, 21:48
MSH, Tu savā metāllūznī šāles ieliki? Vairs nedūmo un veras lopā? :lol:
Iegaaza burku solidola motora.
fckns wrote:
18.10.2018, 22:07
Msh atmetās, ballīte beigusies.
Pēc nedēļas būs back. Beidzas ZZ internets.

User avatar
tdi power
Posts: 1065
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 8 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by tdi power » 18.10.2018, 22:17

mošk aizgāja golfam veiktspēju uzlabot
These users thanked the author tdi power for the post:
Elijah (18.10.2018, 22:30)
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Nordik
Posts: 3325
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 14 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 18.10.2018, 22:20

Uz diženo pēc sievas aizgāza. Pirmdien būs atpakaļ

John Newman

User avatar
Elijah
Posts: 3926
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2/B3
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Elijah » 18.10.2018, 22:32

Te vienkārši kā ar sienu runāt :D
Arī par kulisi -Tu vienkāŗši neesi braucis ar normālu mašīnu, teiksim tam pašam 2008g caddy kuri visi ir darba vāgeni(lasīt kā 2-3x lielāks nobraukums kā Tavam mk2 bez iejaukšanās kulisē) , robi slēdzas ideāli, 1/3 daļu kloķa gājiena tas ir jāvirza, tālak ielec pats dēļ kulises torņa specifikas.
Tālāk par mk2 neesi izaudzis,
Un nē, es nekādā ziņā nesaku ka mk2 ir sūdīgi uzprojektēts auto - kāds savā ziņā bija mk1 :D
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1879
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 18.10.2018, 22:38

Elijah wrote:
18.10.2018, 19:52
Kas vainas mk4 bezskavu bremzēm? Tādas ir 80procentiem mk4 un nav nekādu problēmu kamēr vaļera dubļos/salā/peļķē pa zemi vārtoties un mainot klučus nenorauj vītni vai neieskrūvē vadīklu šķībi kā tas ir lielākajā skaitā gadījumu
Tur tās vadīklas ar to tizlo iekšējo seškanti man nepatīk, tās vadīklu gumijas arī sūdīgi mainās. Ar "peldošo" suportu bremzēm vajag atskrūvēt vienu skrūvi un var nomainīt klučus, ar vadīklām un gumijām arī viss ir easy peasy.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
Elijah
Posts: 3926
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2/B3
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Elijah » 18.10.2018, 22:42

arniks8 wrote:
18.10.2018, 22:38
Tur tās vadīklas ar to tizlo iekšējo seškanti man nepatīk, tās vadīklu gumijas arī sūdīgi mainās. Ar "peldošo" suportu bremzēm vajag atskrūvēt vienu skrūvi un var nomainīt klučus, ar vadīklām un gumijām arī viss ir easy peasy.
Līdz brīdim kad ierūsē vadīklas un noķīlē bremzes? Vai kad skava izdilst tik traki ka kluči/diski dilst nevienmērīgi?

Vag grupai šīs gumijas vadīkas sevi ir pierādījušas kā mazāk problemātiskas, samainīt tās gumijas aizņem minūti uz abām (neskaitot korozijas patīrīšanu no suporta gadījumā ja tas ir Alu suports)
Nevajag tur smērēt pirmo solidolu ko atrod vectēva garažā, tur jāsmērē silikona bāzes smēre kas speciāli tam paredzēta un nebūs problēmu.
98% gadījumu tās vadiklas sačakarē vaļeras ka šķībi iegriež(uzķer) vai pievelkt pirzdami

Vēlviens pluss šim bremžu izpildījumam ir ka nav jaskrūve nost skava lai samainītu bremžu diskus = laika un līdzekļu ekonomija ilgtermiņā
These users thanked the author Elijah for the post:
Nordik (18.10.2018, 22:47)
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1879
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 18.10.2018, 22:47

Elijah wrote:
18.10.2018, 22:42
Līdz brīdim kad ierūsē vadīklas un noķīlē bremzes? Vai kad skava izdilst tik traki ka kluči/diski dilst nevienmērīgi?

Vag grupai šīs gumijas vadīkas sevi ir pierādījušas kā mazāk problemātiskas, samainīt tās gumijas aizņem minūti uz abām (neskaitot korozijas patīrīšanu no suporta gadījumā ja tas ir Alu suports)
Nevajag tur smērēt pirmo solidolu ko atrod vectēva garažā, tur jāsmērē silikona bāzes smēre kas speciāli tam paredzēta un nebūs problēmu.
98% gadījumu tās vadiklas sačakarē vaļeras ka šķībi iegriež(uzķer) vai pievelkt pirzdami

Vēlviens pluss šim bremžu izpildījumam ir ka nav jaskrūve nost skava lai samainītu bremžu diskus = laika un līdzekļu ekonomija ilgtermiņā
Tas golfs no kā ņēmu aizmugurē visu swapu bija ļoti ilgi nostāvējis un uz vadīklām nebija nekāda rūsa, iztīrīju skavas un sasmērēju ar vadīklu smēri, jaunas blīves saliku, hvz kas tur var noķīlēt :ka:
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
Nordik
Posts: 3325
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 14 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 18.10.2018, 22:52

Tad Tev paveicās, 70 procentu cik man nācies viņas jaukt ir noķīlējušas.

John Newman

User avatar
Elijah
Posts: 3926
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2/B3
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Elijah » 18.10.2018, 23:03

Un mēs tikko runājām par priekšu, nē? Aizmugurē īsti daudz variantu nav, ja neskaita lokus :D
Image

User avatar
Nordik
Posts: 3325
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 14 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 18.10.2018, 23:11

UFO brakes is tha best :D

Image
Last edited by Nordik on 18.10.2018, 23:14, edited 1 time in total.

John Newman

User avatar
arniks8
Posts: 1879
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 18.10.2018, 23:13

Runājām gan, bet priekšas daļām tas pats jau ir :D. Bet priekšā arī nebija nekādu problēmu ar vadīklām, vienīgi tur bija jāmaina visas, aizmugurē tikai divas :ka: . Ja man būtu parastās bremzes, noteikti nomainītu.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
Elijah
Posts: 3926
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2/B3
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Elijah » 18.10.2018, 23:20

Sākotnētjiem primīšiem arī esot bijuša barabančiku bremzes priekšā ka vazikiem :D

Vismaz bentlija manuālis arī tā saka :lol: :lol: :lol:
Image
Image

User avatar
Elijah
Posts: 3926
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2/B3
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Elijah » 18.10.2018, 23:22

Image
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1879
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 18.10.2018, 23:24

Agdieuz, nevaru ciest to anarhisko bremžu sistēmu xd
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GG.
Posts: 6832
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by GG. » 19.10.2018, 00:12

Arhaisko?

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests