msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
Elijah
Posts: 3978
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 90 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Elijah » 04.10.2018, 00:14

Vēl jo vairāk, varēji taču kundzi aizvest uz kādu glaunu restorānu nevis vecā hlamā guldīt milzumu naudas ko tavi bērni noteikti nenovērtēs :thumbs:
Auto elektriķa pakalpojumi, elektrodiagnostika, retrofit, nestandarta risinājumi, dzinēja vadības bloku programmēšana, dpf, egr, adblue, flap, immo atslēgšana

User avatar
Jujubokar
Posts: 2933
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 191 times
Been thanked: 235 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Jujubokar » 04.10.2018, 00:20

Elijah wrote:
04.10.2018, 00:14
Vēl jo vairāk, varēji taču kundzi aizvest uz kādu glaunu restorānu nevis vecā hlamā guldīt milzumu naudas ko tavi bērni noteikti nenovērtēs :thumbs:
:lol:
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Tomtoms
Posts: 1355
Joined: 21.03.2010, 16:39
VW: Passat B5+
Has thanked: 4 times
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Tomtoms » 04.10.2018, 07:16

C'mon. Cik nu te nākas pasekot līdzi, jums neliekas ka no mazas pasmiešanās un ierēkšanas jums tas viss ir pārtapis par kkādu slimu nodiršanu visos aspektos, tikai tapēc ka tas ir MSH? Lielākā daļa, kas viņu te nozākā pārsvarā uzturās msh mk2 topikā vai spamā.
Es nesaku ka msh ir ahujenns čalis un ka viss ko viņš dara ir zbis. Bet nu nopietni, dažiem no jums ir lielākas problēmas galvā nekā šim cilvēkam.

User avatar
Toms_Lusis
Posts: 754
Joined: 08.06.2014, 19:46
VW: Variant
Has thanked: 6 times
Been thanked: 17 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Toms_Lusis » 05.10.2018, 00:03

msh wrote:
01.10.2018, 17:36
Te droši vien arī būtu prasījies kaut ko darīt ar cilindriem, bet pagaidām iztiks - nākotnē mošk jāizmanto kāda 1.9 TDI apakša tam, kam tā ir vislabāk lietojama - lai no tās uztaisītu 2.1 benzīnnieku... :D
Tā kāds ir jau uzbūvējis? Ir kkur lasāms topiks?
Bentlija manuālis / Jānis Jaunvīrs / Zatlers atlaiž saeimu

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 05.10.2018, 12:45

Protams, pameklē rietumu forumos. Pa lielam doma ir - paņemt 1Z apakšu, izborēt uz 82,5mm, atstāt iekšā ķīseļa kloķeni, sanāk kaut kas uz 2042 kubiem vai kā tā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 05.10.2018, 23:28

Image

Apciemoju veikalu. Tā kā tur abiem pārdevējiem grafiks katru nedēļu ir savādāks, tad šo piektdien attiecīgi ir tas pats čalis, kas bija piektdienā pirms divām nedēļām. Tā nu šis paņēma atpakaļ tās ne pa ķeksi uzsūtītās hvz kāda motora sadalenes šāles, un izrādījās ka aksiālās šāles tur visu laiku kaut kur bija uz letes stāvējušas, tik viņa kolēģis tās nebija pamanījis :mrgreen: Tālāk parādīju viņam parazītvārpstas Glyco kataloga kodus - izrādījās ka viņam tur stāv plauktā pāris maisiņos pāris pāri ar tām šālēm - vēl viņš sameklēja plauktos visus trīs priekšējos vārpstu blīvslēgus, aizmugurējo kloķenes blīvslēgu, vārstu blīvslēgus - nu un tā kā nokonstatēju ka viens, kas man teica ka labais aizmugures gabarīts nedeg, nemeloja, un kreiso spuldzīti izskrūvējot paraugam, tā radās melna, nopirku divas spuldzītes. Vēl tika pasūtīti:

galvas blīve
galvas skrūves
abas ieplūdnieka blīves
izplūdnieka blīve
zobene
vārstu vāka blīve

Tātad man ir principā viss, kas vajadzīgs lai saliktu motora apakšu [jādabū īsā eļļas filtra vītne un 1.9 priekškamernieka eļļas atsitējs], būs vēl jāpamazgā bloks ar benzīnu, jāsamaina parazītvārpstas šāles un jāliek apakša kopā - kā arī jāizjauc galva un to jāiedod lai tai norauj minimālu skaidu, kā arī tai jāizborē caurumi priekš gāzes dīzēm. Jāizjauc 120A ģenerators lai to pārlasītu, jāsameklē kāda garuma ģeneratora siksna vajadzīga ja kondiša kompresoru pagaidām atstāj aiz borta [paraugs garajai siksnai man būtu... :D ], jāizjauc abas kolektora puses, no ārpuses jāuzpūš smiltis, iekšpusē liekie grubuļi jānobrucina, kaut kā tā...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 15.10.2018, 23:43

Tā, jāatzīmējas, bilžu gan nav, jo tās nejauši un pēkšņi aizbrauca uz dižo pilsētu :D

Tātad, pirms nedēļas tika veikalā savāktas uzsūtītās lietas, kopš tā laika apakša gandrīz salikta. Sadalīju reizinātājos ģeneratoru, nolocīju 30 eiras par jaunām detaļām - divi gultņi, rotora slīdgredzeni un jauna šokolāde - ģeneratora korpusa abas puses nosmilšotas un nokrāsotas, vēl tik jādabū nost no rotora vecie slīdgredzeni un tad varēs stellēt kopā. Abas ieplūdnieka puses agrāk nosmilšotas un nokrāsotas. Galva savākta no ēvelēšanas. Hansaflexī atstātas dažas eiras par pusduci blīvgredzenu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 18.10.2018, 00:36

Image

Saliku ģeneratoru. Iekšā ielikti pāris Nachi gultņi, nezināmas izcelsmes 14,5v šokolāde un jauni slīdgredzeni. Vēl tik vajadzētu dabūt citu aizmugures vāciņu, jo šis ir salauzts; man te viens karakters solīja atdot detaļām vienu šitā veida ģeneratoru, teica ka arī esot bošs, tad varētu tādā veidā dabūt citu vāciņu.

Man vispār šitā veida ģeneratori iepatikās - jaucas smukāk par vecajiem, jaudīgāki, neprasa aizmugures vāciņu ar gaisa pievadu [fofāgens varbūt tādu neizmantoja, bet audī gan izmantoja].
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 17.11.2018, 23:40

Image

Džips! Jāsēdina!
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.11.2018, 18:29

Image

Kaut kas palēnām notiek - rīt varbūt būs pirmie rūcieni. Man gan vēl jānoskaidro kas tas par muļķīgu kloķenes zobenes zobratu tam motoram trāpījies, jo tas ir kaut kāds neriktīgs, kura dēļ skriemeļa atzīme atšķiras no spararata atzīmes par 2 vai 3 zobiem - bet nu šī interese ir vairāk zinātniska, jo neskaitot nepareizu skriemeļā orientāciju, citas problēmas nav novērojamas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 30.11.2018, 02:19

Beidzot saliku un izbraucu. Pilns ar dzelziskiem un regulējuma gļukiem, kas būs pa vienam jāķer laukā...

* neizdevās panākt termostata atvēršanos - VEMSis redzēja temperatūras 96-98 robežās, it kā gribētos lai nav vairāk par 95 - termostats pārlikts no 2E. A mošk man tikai rādās un patiesībā viss notiek labi - augšējā truba ir karsta, bet tā ir gara - ja nebūtu lielajā lokā cirkulācijas, tai nebūtu jābūt vienmērīgi siltai... :D
* noliekot uz riteņiem sapratu kāpēc pavasarī man iestājās tas joks ar šķību savērsumu un noēstām riepu kantēm - mk2 un mk3 XTR reikām stienis ir savādāka garuma :motz: mk3 tas acīmredzot ir garāks - tātad, pavasarī ieliekot mk2 reikas vietā mk3 reiku, riteņi skatījās uz iekšu - tagad samainot pretējajā virzienā, riteņi ļoti uzkrītoši skatās uz āru. Izskrūvēju stieņus divus apgriezienus uz āru; par maz, būs vēl vismaz divus jāizgriež ārā, un nākamnedēļ jānoorganizē savērsums.
* no AEK nākušais stūres pastiprinātāja sūknis radās sasprūdis hvz kāpēc, tāpēc uzliku no 2E sūkni - bet tas izdomājis nestrādāt kā nākas un brīvgaitā neko nedara...
* radiatora ventilatora labās puses propellera lāpstiņas metas pret ģeneratora ierosmes štekeri. Jāizdomā, likt citu ventilatoru vai citu štekeri... :D
* VEMSis kloķenes apgrieziena devēja signālu nesaprot - jo hvz kāpēc tam devējam paredzēta 12v barošana, un pie 5v barošanas sprieguma tas dod laukā 1v signālu, kas ir par maz. Pagaidām ir uzlikts 2E sadalītājs, jānopērk 12v sprieguma regulators [negribas ar tik svarīgu detaļu riskēt un barot pa tiešo no borta elektrosistēmas, kur ir 14,5v] un tad varēs slēgt klāt.
* bija man vēl tāds mazs aplauziens ar radiatoru; gribēju likt B4 radiatoru, par cik AEK trubas prasīja izvadus otrā pusē, bet nebiju pamanījis ka tas radiators ir labu strēķīti par augstu... :D Tad nu vecais radiators nāca atpakaļ, kopā ar veco apakšējo trubu un alumīnija termostata flanci [liekot virsū trubu sapratu kāpēc deviņdesmito vidū fofāgens ieviesa pa virsu flancim vēl leņķi - tur tak knapi var dabūt to savilcēju saspiest...] , bet augšējā truba tika nogriezta un sastiķēta ar vēl diviem gabaliem un uzmetinātu 90 grādu leņķi.
* Jāsakārto pāris vakuuma trubiņas

Darbība praktiski visam, kas saistīts ar degvielas padevi un brīvgaitu, šim motoram atšķiras, tāpēc bija jautri to motoru dabūt pie dzīvības; benzīnam bija jāpieliek kādi 20% degvielas klāt, savādāk knapi leca un fiksi ģība nost - daļu gan jau sanāks atkal noņemt nost, sprauslas gan jau lēnākas nekā 2E. Gāzei arī kaut kas bija jāpieliek + paskrūvēju lielāku spiedienu, cik, vēl neesmu skatījies. Brīvgaitnieku tā ļoti aptuveni ar no pirksta izzīstiem cipariem piekalibrēju, brīvgaita ir, bet ar tieksmi noģībt, sevišķi ja atstiepj un atmetas, tas būs nākamais ko saregulēt.

Darbība, cik jau nu var izjust ar šķību regulējumu un mašīnu kas ne pārāk taisni vēlas braukt, līdz ~2k ir apmēram kā ar 2E, bet tālāk ir bik vairāk, aizgriežot līdz 4k sajūtas ir patīkamas, tālāk negriezu, nav ko jaunos gredzenus plēst :D

Izdarītais:

* Salikts un samainīts motors
* Atlikta atpakaļ iepriekšējā mk2 tipa no toledo nākusī XTR reika, jo mk2 stieņiem tikai kāda puse no vītnes tur izmantojās; reikai pie viena saregulēta sazobe, graboņa bija viens no diviem iemesliem kāpēc tā tika mainīta.
* Beidzot mašīnā ielikts mk3 21,5 mm stabilizatora stienis kopā ar lemfordera buksēm un žoprāna "labās ķīnas" atsaitēm
* Tā kā droseles trose man prasīja nomainīt B3 gāzes pedāli pret B4 gāzes pedāli, bet tam radās esam izcilnis priekš kruīza cilindrīša, tad nu pie viena tika uzlikts arī no šarāna izņemtais kruīza cilindrītis. No paštaisītajām lietām tur pie kājām ir palicis vairs tikai kronšteins :D
* Aiz restes esošā taurīte nomainīta pret divām B3 audī taurītēm, aizbāztām aiz kreisā spārna
* Samazināts uz lanžeriem esošās rūsas daudzums
* Ģeneratora uzlabojums, 90A vietā 120A

Aptuvenās izmaksas šitentajam pasācienam - 500e

Bildes kādu citu dienu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 30.11.2018, 12:53

Image

Viena biuža.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Para
Posts: 764
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: statek mk2
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 46 times
Been thanked: 31 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Para » 30.11.2018, 15:51

Viss izskatās tīkami, tikkai tās dzeses trubas lec acīs un ne parāk patīk. :thumbs:
Nesēdināt ir grēks.

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 30.11.2018, 18:18

Es tev pilnīgi piekrītu :D Es būtu licis B4 radiatoru lai varētu izmantot veselas, nesagraizītas trubas, ja vien neizrādītos ka tas ir stipri par augstu priekš mk2.... :D Tagad šis ir pagaidu variants, nākotnei ir trīs varianti - 1) mk3 AEK/AFT truba, pie noteikuma ja es nevēlēšos tikt pie eļļas dzesētāja [man viņš nav, tieši augšējās trubas dēļ] 2) mk4 dzeses trubas, vai kombinācija ar tām; es neesmu redzējis kā izskatās dabā mk4 1.6 vai 2.0, bet es esmu apčamdījis šrotā no mašīnas izrautu mk4 1.6; tur augšējais flancis ir ar atsevišķu izvadu eļļas dzesētājam, bet prasa citu augšējo trubu 3) Sastellēt trubu pašam ar sametinātiem trejgabaliem - galu galā, ABA augšējā dzeses truba ir līdzīgi uztaisīta, tikai metāla vietā ir plastmasa, un smukāk, jo rūpnīcā :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
oskarinsh
Posts: 791
Joined: 04.09.2007, 16:12
VW: MK 2 GTI Rally
Location: LV
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by oskarinsh » 30.11.2018, 22:24

uzliec 1 releju kas vemsam nosledz nost stravas + padevi kad sledz dzineju ara. motors vel ruc bet vems nesanem +. pie izslegsanas. tava gadijuma ir iespejam tendence izkurinat draiverus vemsa. uzliec releju vems + pie 1 atslegas pozicijas jau lai rubas ara kad slape nost auto.
VW Golf MK II GTI Rally 177 Zs / 214 Nm
Image
VW sagatavošana autosportam, dzinēji, izpūtēji, elektrība, Megasquirt, vw ātrumkārbu galvenie pāri

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests