SPAMS 2018 PART III

Citas sarunas, spams.
Locked

Labvakar komandieris, miglas lukturus pārbaudījāt?

suporta remonts pie -2 grādiem guļot peļķē
13
17%
ar savirzi viss kārtībā
6
8%
TG/AM
2
3%
PURVCIEMS
7
9%
Ne dirs bomzi tev skauz nenormali
12
16%
kredīts bez pirmās iemaksas, arī ar sabojātu kreditvesturi
7
9%
Gonka līdz tolmetam
6
8%
siiki defekti, kas aatrumu nemazina
9
12%
Aifons suc
8
10%
Lidotais, tev lezenais ir?
7
9%
 
Total votes: 77

User avatar
Jujubokar
Posts: 919
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Golf MK4 1.8T
Location: Riga, Talsi
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by Jujubokar » 22.05.2018, 14:43

Para wrote:
22.05.2018, 14:38
Msh tu esi braucis ar auto uz koilām? Ne mk4 ne jetta vel nav tā lekusi ka es paceltos no krēsla, protams neesmu pūkas svarā, bet mazās arī vēl nav valcējušas jumtu.
Rakstot šo sapratu ka tas bija bezjēdzīgi kautko ieskaidrot. Tavā festā piekrišanu ganjau gūtu kategorijas - fiss pa granten cik iet, lētākais remonts skatei un piekares remonts dubļos.
A.k.a Dubbersquada mk3 drapaks ar stūri pakaļējā beņķī. :D
Jujubokar's MK4

"Not daily driving your project car is like not F***ing your girlfriend to save her for the next guy."

bergs
Posts: 8793
Joined: 27.10.2006, 10:14
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by bergs » 22.05.2018, 16:27


User avatar
bomels
Posts: 801
Joined: 24.08.2008, 16:01
VW: Golf MK4
Location: Aizpute - Liepāja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by bomels » 22.05.2018, 16:36

deivisk wrote:
22.05.2018, 13:08
Būtu atbraucis, redzētu uz vietas.
:thumbs:
Image

User avatar
GG.
Posts: 6654
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 39 times
Been thanked: 86 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by GG. » 22.05.2018, 17:11

Para wrote:
22.05.2018, 09:25

Ar 2.3 cm klīrensu mierīgi var pārvietoties, nepārsitot neko, pēc festa vēl 400km nobraucu pa vidzemes pusi kur nav ideāli ceļi, Rīga-Sigulda-Limbaži-Tūja-Salacgrīva-Rīga. Jāatzīst tas tik tapēc ka nepakļaujos šrotes* lobijam un jaunas bremzes visriņķī ļauj sabremzēties pie caurteku paaugstinājumiem utt,
Pārvietoties var, nav šaubu, es pats dullajā jaunībā nomaucu ļoti daudz kilometrus ar 3.3cm klīrensu. Izbraukāju Latviju, Igauniju. Galvenais ir nemīzt un maukt, un apzināties, ka es pats esmu tas lohs, kas ākstās ar muļķīgu sēdinājumu un no tā nav jācieš citiem un satiksmes drošībai. Ja redzi ka spogulī tuvojas fūre vai cits auto, nevajag mest pa nažiem lai apbrauktu akas vāku, vai risi. Vajag sakost zobus un dot pāri. Vinnē, vinnē, papis, papis. Visi šitie LENAK BRAUKSI TALAK TIKSI, KUR TA TEV JASKRIEN, GRIBI APDZEN.

Pēc viena festa Ventspilī biju liecinieks kā neko nenojautošs satiksmes dalībnieks gandrīz dibenā ieliek DAPPER STANCE GROBINA UZLIME UZ PRIEKSEJA LOGA STURE BARDACOKA MK4 varonim, kas izdomāja no šosejas ātruma nomesties uz 20km/h lai slīpi pārbrauktu diezgan fakin gludas sliedes. Realitātē tā ir avārijas bremzēšana, jo pārējie taču nenojauš, ka šiem cilvēkiem notiek zems.

Protams, vainīgs būtu tas, kas iebrauca pakaļā, jo veipojošā OBEY kepona īpašnieka arguments VAJADZEJA IZVELETIES DROSAKU DISTANCI ; )))) pēc likuma vienmēr stāvēs augstāk. Un tādi tur viņi, pīlīšu gājienā, brauca vairāki rindiņā. Likums saka, ka vainīgs būtu viens, bet fakti norāda uz to kurš būtu lohs.
These users thanked the author GG. for the post (total 2):
msh (22.05.2018, 18:16) • arniks8 (22.05.2018, 18:20)

User avatar
GG.
Posts: 6654
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 39 times
Been thanked: 86 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by GG. » 22.05.2018, 17:13

Kautkad pagājušo vasar maucu no Liepājas, bija tāds nelīdzens posms ar risēm. Priekšā pagadījās balta, glīta, sēdināta jetta uz, laikam, japan racing diskiem. Normāls cilvēks, pabīdījies uz maliņu brauca savā tempā, parādīja lai dzen garām. :thumbs:

User avatar
Barbara
Posts: 370
Joined: 29.01.2016, 15:31
VW: Golf MK4
Location: Rīga
Has thanked: 14 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by Barbara » 22.05.2018, 17:28

ibumetiins wrote:
22.05.2018, 10:55
Kaut kur var redzēt vinnētājus katrā klasē? Balticvagfest mājaslapā vēl pa ziemu nebija ielikti uzvarētāji no 2017 gada festa. :D
Saliks FB un mājaslapā. Drīz. :thumbs:

User avatar
Para
Posts: 490
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: B5 1.9tdi/mk4 tdi/mk2 1.8 karb
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by Para » 22.05.2018, 17:51

Tas gan, uz sliktākiem posmiem visu laiku čekoju kas notiek aizmugurē.. Vienīgā vieta kur ikdienā kādam varbūt traucēju ir dzelzceļa pārbrauktuve pie turības.

User avatar
BremzeLV
Posts: 95
Joined: 08.05.2017, 13:17
VW: MK4 GTI TDI ARL
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by BremzeLV » 22.05.2018, 18:02

GG. wrote:
22.05.2018, 17:11
Pārvietoties var, nav šaubu, es pats dullajā jaunībā nomaucu ļoti daudz kilometrus ar 3.3cm klīrensu. Izbraukāju Latviju, Igauniju. Galvenais ir nemīzt un maukt, un apzināties, ka es pats esmu tas lohs, kas ākstās ar muļķīgu sēdinājumu un no tā nav jācieš citiem un satiksmes drošībai. Ja redzi ka spogulī tuvojas fūre vai cits auto, nevajag mest pa nažiem lai apbrauktu akas vāku, vai risi. Vajag sakost zobus un dot pāri. Vinnē, vinnē, papis, papis. Visi šitie LENAK BRAUKSI TALAK TIKSI, KUR TA TEV JASKRIEN, GRIBI APDZEN.

Pēc viena festa Ventspilī biju liecinieks kā neko nenojautošs satiksmes dalībnieks gandrīz dibenā ieliek DAPPER STANCE GROBINA UZLIME UZ PRIEKSEJA LOGA STURE BARDACOKA MK4 varonim, kas izdomāja no šosejas ātruma nomesties uz 20km/h lai slīpi pārbrauktu diezgan fakin gludas sliedes. Realitātē tā ir avārijas bremzēšana, jo pārējie taču nenojauš, ka šiem cilvēkiem notiek zems.

Protams, vainīgs būtu tas, kas iebrauca pakaļā, jo veipojošā OBEY kepona īpašnieka arguments VAJADZEJA IZVELETIES DROSAKU DISTANCI ; )))) pēc likuma vienmēr stāvēs augstāk. Un tādi tur viņi, pīlīšu gājienā, brauca vairāki rindiņā. Likums saka, ka vainīgs būtu viens, bet fakti norāda uz to kurš būtu lohs.
Vot this guy gets it :thumbs:
Starp citu runājot par sēdinājumu, vajadzētu golfu pataisīt biš labāku pie ceļa, čut zemāku, stabilāku, bet nekādu stance, kāds jūsu domām labākais, ko var dabūt par salīdzinoši lētam naudām. Protams, lēts un labs neiet kopā, tomēr vismaz kaut kadu sākumu. Pašlaik ir mk4 golfs ar OEM gti atsperēm, pie 160++ sākas peldēšana, lai gan viss svaigs un labs(varbūt eļļas amortiņi jau sāk pēdējo dvašu laist), tapēc vajag kko nopientāku. Iesakam!
Vw golf mk4 gti TDI. GTB2056VL turbo with VwGolfClub stickers. 151.2kw 408.1NM. Powered by money, sweats and cursing.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Pie riteņa 129.4kw

User avatar
Jujubokar
Posts: 919
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Golf MK4 1.8T
Location: Riga, Talsi
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by Jujubokar » 22.05.2018, 18:06

Man ir lētās FK koilas, aizmugure uzskrūvēta uz augstāko, priekša kautkur pa vidam, nekāda lielā stance nav, bet pie ceļa turas stabili. Tā ka reāli stabili. Rādās ka nemaz baigie sūdi tās lētās koilas nav, maucu vairāk kā gadu, cauri visiem sāļiem, nekas apmīzies nav, arī skrūvējamie gredzeni izrādās vēl dzīvi. :thumbs:
Jujubokar's MK4

"Not daily driving your project car is like not F***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 1766
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by msh » 22.05.2018, 18:11

Para wrote:
22.05.2018, 14:38
Msh tu esi braucis ar auto uz koilām? Ne mk4 ne jetta vel nav tā lekusi ka es paceltos no krēsla, protams neesmu pūkas svarā, bet mazās arī vēl nav valcējušas jumtu.
Rakstot šo sapratu ka tas bija bezjēdzīgi kautko ieskaidrot. Tavā festā piekrišanu ganjau gūtu kategorijas - fiss pa granten cik iet, lētākais remonts skatei un piekares remonts dubļos.
Esmu - čomam ir corrado ar tādu piekares risinājumu. Kad šis bija atbraucis pie manis un mēs cīnījāmies ar 9A vadību, pēc tam vajadzēja uztaisīt izmēginājuma braucienu - uz manas ieliņas, kur ar savu golfu un dajebkuru citu normālu mašīnu es bez jebkādām emocijām braucu uz 60, lai arī diezgan nelīdzena, un ja būtu šausmīga vajadzība, arī simtu mierīgi izspiestu - ar to man pat nesanāca otro robu aizgriezt līdz galam kad nācās pārsimts metrus tālāk atmesties jo palika bail par ietriekšanos jumtā :D - un tas mašīnai, kurai riteņi arkās neberžas un spēj kustēties uz augšu un pie katras bedrītes un pacēluma vadītājs bikses nepieslapina un izmisīgi nemin bremžu pedāli grīdā. Protams, ir tas mazais momentiņš ka es neesmu sēdoša suņa augumā, līdz ar to kontaktam ar griestiem pietiktu lai mašīna mani pamestu 5 centimetrus uz augšu... :D

Diezgan švaki tev ir ar iztēli, ja vienīgais kas varētu būt pasākumos - vai nu kaut kas praktisks, vai šķūnings :D Ar attiecīgā stāvoklī esošu mašīnu es būtu ar mieru - ar golfu aizbraukt pagāzt pa biķeriem, vai ar audī aizbraukt uz kādu audī pasācienu, kurš, kā jau audī pieklājas, saturētu dragāšanu pa dubļu trasi, karoč kaut kas tāds, kur var kaut ko redzēt un gūt arī kādu baudu, nevis tikai padalīties ar šķūninga metožu pieredzi un stāstiem, kurš vairāk karterus pārsitis :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 6654
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 39 times
Been thanked: 86 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by GG. » 22.05.2018, 18:23

Jujubokar wrote:
22.05.2018, 18:06
Man ir lētās FK koilas, aizmugure uzskrūvēta uz augstāko, priekša kautkur pa vidam, nekāda lielā stance nav, bet pie ceļa turas stabili. Tā ka reāli stabili. Rādās ka nemaz baigie sūdi tās lētās koilas nav, maucu vairāk kā gadu, cauri visiem sāļiem, nekas apmīzies nav, arī skrūvējamie gredzeni izrādās vēl dzīvi. :thumbs:
Lētie koili turās kamēr asfalts ir līdzens, jo viņi parasti ir ļoti cieti. Tiklīdz kā ir reljefa maiņas līkumā, un vajadzīgs normāls amortizatora gājiens tā sāk izrādīties, ka ar galertu var maukt tikpat ātri :D

User avatar
arniks8
Posts: 1553
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 1.2TD
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 13 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by arniks8 » 22.05.2018, 18:23

msh wrote:
22.05.2018, 18:11
Esmu - čomam ir corrado ar tādu piekares risinājumu. Kad šis bija atbraucis pie manis un mēs cīnījāmies ar 9A vadību, pēc tam vajadzēja uztaisīt izmēginājuma braucienu - uz manas ieliņas, kur ar savu golfu un dajebkuru citu normālu mašīnu es bez jebkādām emocijām braucu uz 60, lai arī diezgan nelīdzena, un ja būtu šausmīga vajadzība, arī simtu mierīgi izspiestu - ar to man pat nesanāca otro robu aizgriezt līdz galam kad nācās pārsimts metrus tālāk atmesties jo palika bail par ietriekšanos jumtā :D - un tas mašīnai, kurai riteņi arkās neberžas un spēj kustēties uz augšu un pie katras bedrītes un pacēluma vadītājs bikses nepieslapina un izmisīgi nemin bremžu pedāli grīdā. Protams, ir tas mazais momentiņš ka es neesmu sēdoša suņa augumā, līdz ar to kontaktam ar griestiem pietiktu lai mašīna mani pamestu 5 centimetrus uz augšu... :D

Diezgan švaki tev ir ar iztēli, ja vienīgais kas varētu būt pasākumos - vai nu kaut kas praktisks, vai šķūnings :D Ar attiecīgā stāvoklī esošu mašīnu es būtu ar mieru - ar golfu aizbraukt pagāzt pa biķeriem, vai ar audī aizbraukt uz kādu audī pasācienu, kurš, kā jau audī pieklājas, saturētu dragāšanu pa dubļu trasi, karoč kaut kas tāds, kur var kaut ko redzēt un gūt arī kādu baudu, nevis tikai padalīties ar šķūninga metožu pieredzi un stāstiem, kurš vairāk karterus pārsitis :mrgreen:
Es brīnos, ka Tu vispār golfā vari ielīst :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

User avatar
msh
Posts: 1766
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by msh » 22.05.2018, 18:25

Kas tur ko brīnīties - vācieši ergonomiku ir mācējuši jau sen, atšķirībā, teiksim, no japāņiem... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 6654
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 39 times
Been thanked: 86 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by GG. » 22.05.2018, 18:26

msh wrote:
22.05.2018, 18:11
kur var kaut ko redzēt un gūt arī kādu baudu, nevis tikai padalīties ar šķūninga metožu pieredzi un stāstiem, kurš vairāk karterus pārsitis :mrgreen:
Nav jau tik traki, es cik esmu bijis gan stancējot, gan nestancējot, esmu labi pavadījis laiku. Protams, palīdz tas, ja ir paziņas un draugi ar ko papļāpāt un atrast kautko sev interesējošu. :thumbs:

User avatar
arniks8
Posts: 1553
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 1.2TD
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 13 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: SPAMS 2018 PART III

Post by arniks8 » 22.05.2018, 18:30

Ja jau aizgāja atkal par amīšiem, tad jau kkas par tēmu jāuzdod.
GG, Tu golfam pirki -20mm atsperes, jo vēlējies OEM GTi augstumu? To, ka -40mm ir maksimālais, ko mk2 var likt, lai nekropļotu ģeometriju, es esmu piefiksējis, bet vai mk2 vadāmībai -40mm > -20mm?
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest