msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 13.02.2018, 23:14

Uzliku donora aizmugurējās pederes, toledo unikālās oriģinālās aizmugures pederes. Atlaistā stāvoklī augstums 1:1 ar mana golfa dzimtajām pederēm, tik vien ka var redzēt ka ceturtdaļvijuma vairāk. Pēc uzlikšanas golfam aizmugure palika 1 centimetru augstāka [un līdz ar to centimetru augstāka nekā priekša], ļoti gribētos cerēt ka arī stingrāka. Procesā nosecināju ka pakaļas amarti ir diezgan draņķīgi un sulo, tātad kaut kad pavasarī - vasarā būs kādus sachs advantage jāuzliek. Es vienīgi nesaprotu vienu joku - pierakstos rakstīts ka pirms kādiem 4 gadiem golfam uzlikti visi četri amarti jauni - vai pa 4 gadiem amartam var izlīst rūsa uz korpusa + štoks tajā vietā kur nāk atdure ap šķīvīti, norūsēt tā ka rūsa jāklapē nost? :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 14.02.2018, 23:22

Šodien sanāca 60 km brauciens. sajātā riepa krīt uz nerviem, un kreisajam pakaļas amartam aizgāja sprosts, un tam pietika ar nelīdzenāku asfaltu... :wallbash: Uzmetu aci donora pakaļas amartiem - nezinu kāpēc man likās ka vienam ir pizģec - tagad liekas ka abi ir normāli - būs jāaplūko vēlreiz, bet laikam būs abi jāliek virsū; vienīgais cits variants būtu esošajam piemetināt to atduri ar dažiem punktiem...

Par visu pārējo - jā, sajūga pedālis ir jocīgs, bet sajūgs darbojas labi, kārba pirms pirmā brauciena slēdzās stīvi, bet pēc tam kad jaunā eļļa tika kārtīgi izdzenāta pa visu kārbu, sāka slēgties pieņemami, tb labāk par veco, vienīgi reizēm otrais robs ar parasto spēku neieliekas; droši vien sinhronizators. Stūres pastiprinātājs diemžēl pie auksta motora joprojām nīd, ko vēl vajag mainīt lai tas apklustu? :wallbash: No otras puses, es sapratu vienu iemeslu kāpēc mašīna palikusi nestabilāka - ar šito reiku pastiprinātājs ir palicis stiprāks - sāk pēc servotronika prasīties... :lol:

Ar "jaunajām" pederēm nepārsteidzošā kārtā mašīnā palicis patīkamāk iekāpt un izkāpt 8)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 24.02.2018, 19:20

Image

Image

Iepirktas bik detaļas - nu un vēl Gultņos ir uzsūtīti gultņi - vēl jāpaskatās un jāpadomā, varbūt tomēr pasūtīt aizmugurei kādu jaunu lokano trubu. Jācer ka veselība atļaus nākamnedēļ pa vakariem visu sasmilšot un sakrāsot un līdz nākamās nedēļas vidum salikt, ja nē, tad uz apskati būs jābrauc ar domu par divniekiem un par apskates iešanu aprīlī, beidzot dabūnot mašīnu ārā no ziemas :D

Tā kā vakar uznāca putenis, tad mašīnas diezgan nervozā vadāmība palika pavisam nepatīkama. Vakarā paštukoju ka riteņu attālināšanās no virsbūves jārezultējas tam ka riteņi griežas uz āru, šodien paskatījos - jā, tas jau ar neapbruņotu aci redzams ka riteņi skatās uz āru :D Vajadzēs nākamnedēļ mēģināt tikt uz bedres un pagriezt kādu apgriezienu uz iekšu; savērsums tiks taisīts tad, kad priekšā tiks uzliktas lielās bremzes.

Ar kārbu un 2E elastību esmu apmierināts - to ka kārba palikusi garāka, principā nejūtu; atsevišķās situācijās vienīgi sev atgādinu ka varbūt tomēr braukt ceturtajā, nevis piektajā robā :D

Tagad vēl kopš aukstuma viļņa sākšanās vemša manis praktiski neaiztiktā starta trekninājuma līkne sāka palikt nederīga auksta motora iedarbināšanai - pie -5 motors kādas 5 reizes uzsita pirms pieleca, pie -15 bija kopā kādas 20 sekundes jāgriež, motoram visu laiku uzsitot, līdz pieleca. Tā kā mans garāžas porķiks bija pamanījies dabūt salu un nosprāgt, tad vakardien sagaidījis sievu ar viņas porķiku bik pacēlu starta trekninājumu - šodien pamēģināju - ir labāk, bet labi nav - tātad jāturpina celt, līdz auksts sāks lekt no pusapgrieziena kā tam jālec :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 02.03.2018, 00:23

Golfam pirms divām dienām palika 29 gadi :eg:

Un un un, klusā daba...

Image
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 03.03.2018, 00:20

Image

Šodien bik iepirkos. Vispirms aizbraucu uz gultņiem, jo biju pirms nedēļas pasūtījis aizmugurējos gultņus - nav - pārdevējs papētīja pierakstus - otrdien atnākuši, ķipa savākti, vārdu sakot, otrs pārdevējs kaut kam pārdevis... :D Šī kāša dēļ otrdien laikam uz apskati neaizbraukšu, bet nu papildu laiks varētu noderēt. Tālāk aizbraucu uz jurecki, jo ja agrāk domāju ka nevajag tam pakaļas tiltam jaunas gumijas trubeles, tad bik pārdomāju - tās, kas pie supportiem, lai paliek vecās, tās tāpat ir tikušas locītas labi ja 15-20 reizes, bet tās, kas pie paša tilta, tik tiek locītas nobraucot kilometru, tad nu lai tur tiek kaut kas jauns - uz iepakojumiem mk1 detaļas kods un uzraksts Audi 80 79-86... :D

Pēc tam sekmīgi izdevās paspēt Pie Henrika un tika paņemtas 20 56 omu pretestības, no kurām būvēt termotronikam rezistoru - tā kā viņš, kā parasti, divdesmitnieku nebija spējīgs izmainīt, aizskrēju uz Zummeru - tā kā vajadzēja kaut ko nopirkt, nopirku 4 kontaktu hermētiskā štekera komplektu; šobrīd centrālajai atslēgai vadi uz motoriņiem iet pa tiešo, un varētu rasties vajadzība vienas durvis izcelt, šie štekeri liekas ka varētu līst caur pakaļas durvju gofrām... :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
skaida
Posts: 2189
Joined: 05.11.2012, 21:38
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Liepaja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by skaida » 03.03.2018, 08:59

Sac izmantot intercars vai vismaz grosu.nebus jagaida nedelam gulnus utt

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 03.03.2018, 10:02

Tur gaidīšanas laiks tāds pats - es vienkārši uz liepāju braucu piektdienās un pamatā neiespringstu. Gross tiek izmantots ja kaut kas jāpasūta nebraucot uz liepāju - divas bildes augstāk redzamās lietas kas nav bremžu caurules, nāca no grosa - piezvanu čomam, šis pasūta, tālāk vai nu zvanu citam čomam lai atved, vai piektdienā piebraucu savākt.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
skaida
Posts: 2189
Joined: 05.11.2012, 21:38
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Liepaja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by skaida » 03.03.2018, 10:20

msh wrote:
03.03.2018, 10:02
Tur gaidīšanas laiks tāds pats - es vienkārši uz liepāju braucu piektdienās un pamatā neiespringstu. Gross tiek izmantots ja kaut kas jāpasūta nebraucot uz liepāju - divas bildes augstāk redzamās lietas kas nav bremžu caurules, nāca no grosa - piezvanu čomam, šis pasūta, tālāk vai nu zvanu citam čomam lai atved, vai piektdienā piebraucu savākt.
Intercars var ari pievest :D

User avatar
Nordik
Posts: 3326
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 14 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Nordik » 03.03.2018, 12:12

skaida wrote:
03.03.2018, 08:59
Sac izmantot intercars vai vismaz grosu.nebus jagaida nedelam gulnus utt
Tikko sagaidīju no Intercars izpūējam plakano bunduli priekš GTI 16V, jāgaida bija mēnesi, ar ekspresi nāca +10 eiro, tā būtu ilgāk.

John Newman

User avatar
skaida
Posts: 2189
Joined: 05.11.2012, 21:38
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Liepaja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by skaida » 03.03.2018, 12:36

Tas ir specpasutijums.
Džipam habus gaidiju 6nedeļas bet dabuju par 100eur letak neka jebkur LV piedavajumos.
Standarta detalas max 1 diena jagaida.

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 03.03.2018, 14:57

Netaisos maksāt par kaut kādu ķiņķēziņu piegādi uz rucavu... :lol: Gāzes balons tika ar kurjeru sūtīts, jo man bija lielas aizdomas ka pakomātā neielīdīs... :D
These users thanked the author msh for the post:
skaida (03.03.2018, 20:33)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 04.03.2018, 02:03

Image

Šīvakara klusā daba - beidzot tika sasmilšoti pakaļas tilta bleķi, un nogruntēti. Asis krāsoju pieskrūvētas pie tilta lai nesanāktu tā ka nevienāda krāsas biezuma dēļ pakaļas tiltam savērsums aiziet pilnīgā sviestā... :D Bildē nav, bet tika nosmilšots un nokrāsots arī viens priekšas G54 supports.

Tikmēr golfa dzimtās trumuļu bezbremzes, saprasdamas ka pizģec viņām ir, un aizstājējs ir rokas stiepiena attālumā, nolēma aiziet uz blīkšķi - tā nu man šovakar aizbraucot uz darbu, piepeši bremžu pedālis palika grīdā... Apskatoties zem mašīnas - nu jā - stulbajām trumulenēm pie nodilušiem lokiem, cik dzirdēts, mēdz virzulīši tik izspiesti ārā, un tas arī ir noticis ar labo bremzi... :motz: Dabūs no rīta ar kaut ko glušīt nost to bremzi, lai vismaz ar trijiem riteņiem var normāli bremzēt vēl atlikušās trīs dienas... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 04.03.2018, 12:06

Tu tās esošās asis plāno vispār izmantot, ka nokrāsoji?
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 04.03.2018, 12:40

Pašām asīm speciāli virsū pūtis neesmu, maskējošā lente pie rokas nebija, kas būs lieki sapūties virsū, to pēc tam nokasīs nost.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2182
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 08.03.2018, 00:45

Mazā atskaitīte.

Image

Pirmdiena, klusā daba.

Image

Pa pāris vakariem, nesteidzīgi sēžot pie datora, saliku aizmugures bremzes. Izrādās ka lai ērti uzliktu sprostgredzenu, visu to pajebūciju vajag iespiest ar šitādu uzparikti un pēc tam var mierīgi ar skrūvgriezni iebakstīt sprostgredzenu vietā.

Otrdiena - iemocīju pakaļas tiltā bukses. Pie viena golfam beidzās apskate.

Trešdiena - salēju tiltam tukšumos vecu eļļu; bija no sākuma doma par movilu, tad apskatījies kāds tas izskatās, sapratu ka to labākajā gadījumā varētu dabūt tikai trubās, un arī tikai ar sildīšanu to varētu piespiest iztecēt - tā nu nācās palikt pie atrabotkas. Golfam pacēlu pakaļu uz klučiem, norāvu nost tiltu - viss tur sen nekustināts, izņemot amartu skrūves, un sapuvis - bukšu skrūvēm uzgriežņi apgriezās pāris reizes un nosprūda, nācās uzmanīgi uzgriežņiem kādu kanti nofleksēt - bremžu trubām viss sapuvis, nācās kniebt pušu pašas trubas - rocenes trosēm gali iepuvuši trubās, tās arī nācās pārfleksēt. Vārtoties pa ledu, ar flekša palīdzību dabūju nost vienas bremžu trubas galu, otru atstāju rītdienai. Ar rocenes trošu galiem solās būt jautri un pilnai laimei salīdzinot donora rocenes trosi ar jaunajām, atklājās ka jaunajām pati trose ir kādus 6 cm īsāka, radot aizdomas ka troses būs par īsu, lai arī būtu jāder... :? Vecajam tiltam trīs no četriem bremžu trubu turētājiem bija veseli, atšķirībā no jaunā tilta, kur vajadzēja noņemt veselas trubas, lai būtu formas paraugs, un tāpēc lielākā daļa turētāju salūza, vecajam tiltam par trubām bija po, tā nu trubas tika sagrieztas gabalos un izvilktas no turētājiem, tos nesalaužot.

Gultņi mani uzmeta ar gultņiem; nekad tur vairs nemēģināšu pirkt bezpiedziņas pakaļas riteņu gultņus - varbūt vienīgi priekšējos. Attiecīgi čoms tika aizsūtīts uz veikalu, un tas tika atbrīvots no attiecīgajiem gultņiem; viens ir FAGucis, otrs žoptimālis.

Ļoti labi ka ir pieejams bentlija manuālis; tajā ir daudz neatsveramas informācijas :)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests