Spidometra attīšana.

Do It Yourself!
Sadaļa par paveiktajiem darbiem pašu rokām - kā pamācība citiem!
Post Reply
krivits
Posts: 56
Joined: 06.12.2016, 22:49
VW: Golf 2
Location: Jūrmala
Been thanked: 1 time
Contact:

Spidometra attīšana.

Post by krivits » 15.02.2018, 12:19

Labdien!
Gribēju pajautāt, kā attīt spidometru mk2, ja tiek mainīts spidometrs kuram ir lielāks nobraukums kā esošajam spidometram, lai nerastos mega liels lēciens Csdd datos km.
Paldies!

User avatar
msh
Posts: 9601
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: Spidometra attīšana.

Post by msh » 15.02.2018, 12:42

Atminoties kādu vēl tofiku tu nesen biji uzcepis, jāprasa kāpēc tu šobrīd maini spidometru - MFA vai spidometru ar tahometru liec? Ja jā, un joprojām ir 1.3, pārliec esošo spidometra pulksteni, jo 084/085-to un 020-to kārbu spidometri atšķiras - mazā bloka motoru kārbām nāk spidometri, kam uz ciparnīcas rakstīts 935, lielā bloka kārbām 950.

Atgriežoties pie sākotnējā jautājuma - izārdot. No galvas nianses neatceros, šībrīža spidometru golfā ieliku pirms bik vairāk kā gada, bet tā doma bija tāda ka izspiežot asīti - vai paplešot korpusu - tiešām neatceros - jādabū lai asīte, uz kuras ir zobratiņi, kas savieno blakus esošos ciparu ripuļus, būtu vienā galā laukā no savas vietas, izšķiebta ārā, atļaujot ar pirkstiem uzgriezt vēlamos ciparus, un pēc tam jāsaliek atpakaļ; liekot atpakaļ jāuzmanās salikt pareizi, jo zobiņi ripuļiem ir 2x vairāk, var nejauši kādu ripuli uzlikt pa vidam starp cipariem. Procesā ir jāņem nost ciparnīca un bulta; liekot atpakaļ vispirms jāpieķer ciparnīca ar skrūvēm, bulta ir jānotēmē uz atzīmi, kura atrodas aiz sākuma atdures - tāda balta svītriņa - pēc tam jāatskrūvē ciparnīca lai pārliktu bultu pāri atdurei. Ja esi dabā novērojis ka spidometram ir nemainīga kļūda ātruma rādījumā uz augšu, vari bultu atlikt nevis pēc atzīmes, bet vairāk pretēji pulksteņa rādītāju virzienā.

Manā golfā līdz šim ir bijuši trīs spidometra pulksteņi - dzimtais 935-tais, pēc tam, kad jau pēc motora maiņas atklāju ka šis skaita par daudz, iebāzu donora seat toledo 960-to, un šobrīd ir mk2 950-tais - abās spidometra pulksteņa maiņas reizēs odometrs tika kruķīts.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

krivits
Posts: 56
Joined: 06.12.2016, 22:49
VW: Golf 2
Location: Jūrmala
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Spidometra attīšana.

Post by krivits » 15.02.2018, 13:21

msh wrote:
15.02.2018, 12:42
Atminoties kādu vēl tofiku tu nesen biji uzcepis, jāprasa kāpēc tu šobrīd maini spidometru - MFA vai spidometru ar tahometru liec? Ja jā, un joprojām ir 1.3, pārliec esošo spidometra pulksteni, jo 084/085-to un 020-to kārbu spidometri atšķiras - mazā bloka motoru kārbām nāk spidometri, kam uz ciparnīcas rakstīts 935, lielā bloka kārbām 950.

Atgriežoties pie sākotnējā jautājuma - izārdot. No galvas nianses neatceros, šībrīža spidometru golfā ieliku pirms bik vairāk kā gada, bet tā doma bija tāda ka izspiežot asīti - vai paplešot korpusu - tiešām neatceros - jādabū lai asīte, uz kuras ir zobratiņi, kas savieno blakus esošos ciparu ripuļus, būtu vienā galā laukā no savas vietas, izšķiebta ārā, atļaujot ar pirkstiem uzgriezt vēlamos ciparus, un pēc tam jāsaliek atpakaļ; liekot atpakaļ jāuzmanās salikt pareizi, jo zobiņi ripuļiem ir 2x vairāk, var nejauši kādu ripuli uzlikt pa vidam starp cipariem. Procesā ir jāņem nost ciparnīca un bulta; liekot atpakaļ vispirms jāpieķer ciparnīca ar skrūvēm, bulta ir jānotēmē uz atzīmi, kura atrodas aiz sākuma atdures - tāda balta svītriņa - pēc tam jāatskrūvē ciparnīca lai pārliktu bultu pāri atdurei. Ja esi dabā novērojis ka spidometram ir nemainīga kļūda ātruma rādījumā uz augšu, vari bultu atlikt nevis pēc atzīmes, bet vairāk pretēji pulksteņa rādītāju virzienā.

Manā golfā līdz šim ir bijuši trīs spidometra pulksteņi - dzimtais 935-tais, pēc tam, kad jau pēc motora maiņas atklāju ka šis skaita par daudz, iebāzu donora seat toledo 960-to, un šobrīd ir mk2 950-tais - abās spidometra pulksteņa maiņas reizēs odometrs tika kruķīts.
Cepiens bija un pārgāja. Par motora maiņu nolēmu par labu pilnam swapam ar KR motoru.
Par spidometru runājot - ir iegādāts spidometrs ar Mfa no 1.8 gti.

User avatar
msh
Posts: 9601
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: Spidometra attīšana.

Post by msh » 15.02.2018, 18:29

Ieraudzīju kas par donoru - liksi ar visu 02A kārbu un hidraulisko sajūgu? Neaizmirsti ka vajadzēs arī normālas bremzes piepirkt... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “DIY sadaļa”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests