msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 11.01.2017, 01:54

Tā kā nejauši te ir sanācis pieregoties, tad jāatzīmējas. Vienīgā problēma - rakstīts "pirmajā postā jābūt īsam aprakstam" - nu kā lai raksta īsu aprakstu par mašīnu, ar kuru bik vairāk par gadu braukts? :lachtot:

Tātad, objekts noripoja no volfsburgas konveijera tālā 1989. gada 28. februārī, sakomplektēts komplektācijā "plika žurka" - nu labi, nē - man kā audistam mk2 potenciālais plikums ir grūti aptverams, bet zem CL tak bija vēl arī C komplektācija - jebkurā gadījumā - 2G nemotoriņš, četru robu kārba, spoguļi, kas regulējami no salona, reiz bijušas oriģinālās miglas, kā liecināja vadi, un tas arī viss - biju šokā ieraugot ka salona lampiņai pat aizmugures durvju slēdži nekad nav bijuši :shocked:

Mašīna latvijā ir no kaut kāda otrā vai trešā gada, esmu latvijā trešais īpašnieks, pirms tam divi pensionāri, katrs pa sešiem gadiem - vispirms mana vectētiņa viens draugs, pēc viņa nāves mans vectētiņš to mašīnu atpirka no viņa atraitnes - un pēc mana vectētiņa nāves to savācos es, jo neviena pretendenta nebija. Sākotnēji man pat nebija domas par braukšanu ar šo mašīnu, jo es tolaik sirsnīgi braucu ar saviem velosipēdiem

Image

šito mazo, piemērotu gabaliem līdz kādiem 100 km, un vienu lielo, ar kuru tika braukti arī tālāki gabali. Vectētiņš bija uz nāvi slims ar vēzi, neredzēju vajadzības pēc plika mk2 [pašam ir projektā iesprūdis B3 A90q], bet nu - pārāk labs lai pamestu zem preses, un Zubris arī reizēm noder, tā nu paņēmu un savlaicīgi pārreģistrēju. Pēc tam - shit happens - sāku ar to mašīnu braukt un kaut ko darīt. Pirmie uzlabojumi notika otrajā nedēļā, pāris dienas pēc vectētiņa nāves - ieliku mīksto paneli, kurš bija stāvējis dažus gadus šķūnītī, un Gamma 3 maģi, kurš bija uziets šrotā.

Sākumā nebija ar ko fočēt; te jau bildes mēnesi vai divus vēlāk

Image

Image

Image

Image

Bija jau pagūts nomainīt CL baranku uz "mašīna ar stūres pastiprinātāju" baranku un uzbūvēt spidometru ar tahometru - kombinācija bija - VDO klak klak spidometrs ar tahometru, Motometer tahometrs no cita spidometra [šausmīgi peldošs] un vecais 935. spidometrs.

Image

Tālāk jau sākās nopietnākas lietas. Tā kā no A90 bija pieredze ar graujošo starpību starp dalītajiem un pilnajiem lukturiem, un mk2 papildnieki dod to pašu konfigurāciju kā B3 A90 lukturi, tātad vajadzēja papildniekus. No audī bija pierasts ka jebkam, kas nav bāzīte, aftermarkets neeksistē, tikai šrots - vispirms paņēmu šrotā salauztu resti ar papildniekiem, to centos līmēt, tad nejauši paņēmu šito - tobrīd pat nepamanīju vizuālo starpību un neko nezināju par Typ19 un Typ1E vai kā viņu tur - kāds jau bija to resti ielauzis, liekot pārāk jaunai mašīnai, es attiecīgi augšējo stiprinājumu atliekas nogriezu un pieliku tāpat....

Image

...bet beigās izrādījās ka armandoparts.lv var nopirkt jaunu aftermarketa resti pa 8 eirām, atlika tikai čomam, kurš brauca uz jelgavu, paprasīt lai nopērk... :lachtot:

Image

Mājās stāvēja audī detaļas un aiz gara laika paspēlējos ar pulksteņiem - atklājās ka no B4 A80 UN4 spidometra var ielikt pašu pulksteņa ekrānu mk2 pulkstenī, iegūstot pretēju krāsu kombināciju 8)

Image

Tad šrotā patrāpījās neizļurkāta GTI baranka...

Image

Ieliku aizmugurē skaļruņus, nekā labāka liepājas zummerā nebija. SŪDI! Grab jau vismaz pusgadu - izgrabināti ar oriģinālo maģi klausoties LKR! :lachtot:

Image

Tad sākās problēmas - ātrāk par simtu negāja un sāka patērēt tādus degvielas daudzumus, kas pat tam nemotoriņam bija daudz - taisns šosejas brauciens 9l/100km. Pārlasīju karbuli, nekāda rezultāta...

Svētdienas vakarā, pie vecmāmiņas garāžā samainījis kārbas blīvslēgus, izdomāju ielīst sadalītājā, ja nu tur kaut kas ne tā - holla devējs apvainojās ka šo aiztiek un nosprāga - astoņi svētdienas vakarā, kur dabūsi citu - nevienu traucēt negribēju, aizgāju tos 23 km uz mājām ar kājām... Nākamajā dienā noorganizēju lai man atved, kamēr es darbā, donorsadalītāju, laikam no kāda mono, un vakarā ar salieķi dragāju mainīt hollu.

Image

Nomainīju sveces, nekā...

Image

Beigās man sāka teikt "tev izpūtējs ciet". Aizbraucis pie vecmāmiņas lai viņu aizvestu uz ziemassvētku dievkalpojumu, vispirms norāvu pakaļas izpūtēja bunduli - kā tad, uzreiz varēja izspiest 145 :D Pēc tam atgriezu vaļā, izrādījās ka no vidējā bunduļa sapūsta vate, un kaut kā aizpļūtīju ciet.

Image

Cēsis, pagājušā gada 1. janvāris, -15 grādi - mikroaķītis knapi uzgrieza motoru, baidījos ka līdzbraucēji dabūs stumt - pilna mašīna braucām no viena pasāciena - iebraucot rīgā atklāju ko nepatīkamu - izrādās ka siltumu sāk pūst virs 2,5k, ko nebiju pamanījis, jo uz šosejas vienmēr bija 3,5k, bet toreiz braucu ar lecenēm, jo braucot uz cēsīm, ar tankiem kājās, bija problēmas noturēt ātrumu zem 100 :D

Image

3. janvāris, -19 grādu salā mikroaķītis vairs neko nespēja, nācās iemest svaigu, audī domātu, deta senatoru.

Image

Kaut kur pa vidu gāju apskati, iedeva dažus divniekus - stūres pirksts, stāvābols, kosmiskas atgāzes - samainīju stūres pirkstus, stāvābolus, saregulēja karbuli, te jau stāvu uz atkārtoto.

Image

Šitas nekam neder un tāpēc...

Image

...braucot no apskates iebraucu SD autocentrā un nopirku šīs.

Image

Sāku domāt par centrālo [kaut gan šis varbūt nav tas bloks, kas nonāca mašīnā]

Image

Pārraku vienā šrotā plauktus, meklējot piekabes āķa lampeli, tā vietā atradu un ieķēru šitos pa piecīti gabalā :D

Image

Laiks pirmajam nopietnākam elektrosistēmas uzlabojumam - pāreja uz jauno drošinātāju kasti - bildē redzami - kaste ar štekeriem no mk3 klak klak, stūres kolonnas vadu bunts no tā paša, mk2f priekšējo lukturu vadu bunts ar lukturu korektoriem, kam jau lukturu vadi samainīti pret normāliem - 2,5mm2 tuvajiem un 4mm2 tālajiem un masai, mk2f drošinātāju kastes tureklis un iepriekšējā bildē redzamie B3 passāta slēdži.

Image

Lielākā izprieca, protams, bija ar paneļa vadu buntu...

Image

Sākumā vēl domāju atstāt vecos slēdžus bet procesā pārdomāju, tālāk iestājās opcija "zvans diviem draugiem", viens uz šrotu, un viens čalim, kas ikdienā braukā šitentos 45 km uz liepāju, un vakarā B3 passāta stūres kolonna jau stāvēja saimniecības virtuvē uz plīts...

Image

Paneļa vadu bunts jau pārstrādāts pēc jaunā standarta + uzlikti releji priekš lukturiem.

Image

Te jau rūc.

Pirmajā braucienā pēc šī pasāciena uzsprāga salona radiators. Tik pēc tam atklāju ka sistēmā ir spiediens... Samainīju sūkni, bet redzot vecā stāvokli, nebija pārsteiguma ka izmaiņu nav. Tikmēr braukāju ar ledusskapi...

Image

Stiliņā ar vienu čali sabīdīju darījumu par durvju skaļruņu sietiem, šis piedāvāja arī šķūninga atribūtiku, nolēmu uzkāpt uz šitentā grābekļa, jo uz sarkana tonēti lukturi vismaz neizskatās pēc sūda [audī ir pelēks], bet nu diez kas nav, uz apskati samainīšu un atpakaļ diez vai likšu.

Image

Šrotā ieraudzīju B2 passātā interesantu spidometru; attiecīgi spidometra labā puse pārceļoja uz manējo.

Image

Sāku būvēt pasažiera pacēlāju no audī elektriskā pacēlāja un mk2 airējamā - būvēju 4 mēnešus un nobraucu gandrīz visu vasaru ar puļķi pacēlāja vietā :D

Image

Sāku būvēt centrālo

Image

Tika sameklēti un pa velti dabūti nelietoti šitentie atribūti.

Image

Image

Nu un jā - motora problēmu dēļ nācās sākt ātrāk domāt par nemotora maiņu uz motoru, jo es tak neiešu 1.3 remontēt... Jēdzīgu variantu tuvumā trūkuma dēļ jau taisījos samierināties ar 1.8 mono no šrotā esoša toledo, bet tas tika ļoti fiksi pa nedēļu utilizēts tā ka nākamajā sestdienā tur bija vairs tikai atmiņas - bet nākamajā nedēļā tika ss'ā atrasts pie ogres esošs šitentais nabags, noorganizēta piekabe un vedējs, un atvilkts - 100 par donoru, 35 par piekabi un vēl kaut kādas 50 eiras par ko piegāzt piekabi velkošajam B5 A4 1.9q bāku.

Image

Motortelpa aizdomīgi eļļaina, pa ceļam, saldū, tika ielūrēts lai redzētu iztrūkumus - dzeses šķidrums, pārplūdes trauka korķis un bremžu pastiprinātāja truba, attiecīgi tie tika šrotā nākamajā dienā savākti, ieliku mikroaķīti, ar skrūvgriezi pagriezu kontaktgrupu un pat pieleca - benzīna pietika lai nobrauktu pāris km garu izmēginājuma braucienu.

Image

Nākamās dienas rīts, protams, metot ārā spēka agregātu kaut kas aizmirsās un velkot ar traktoriņu prom donoru no spēka agregāta, noplēsts masas vads un atpakaļgaitas slēdža vads :D

Image

Bāka, sūknis un kulise laukā, velkam prom.

Image

Juhū, mums ir pareizā elektrisko logu vadība! 8)

Image

Cik labi ka ir donors - kas to būtu domājis ka šitie reikai ar un bez pastiprinātāja atšķiras...

Image

Zvans draugam un iestūmām pa diviem to kluci golfā.

Image

Donora radiators bija aizdomīgs, šrotā tika ieķerts radiators no B3 ar kondišu, izrādījās esam par lielu, nācās izlīdzēties...

Image

...un GTI ir dzimis...

Image

Mani pārsteidza donora ķebļu stāvoklis un prikola pēc tos iemetu - vajadzēja pierast, sajūta kā sēžot uz spilveniem.

Image

Image

Vismaz vienreiz viņu bija jānofočē :D

Image

Bik pabraucu, izdomāju ka eļļa jānomaina. Filtrons bija aizķēries vectētiņam plauktā.

Image

Uzliku kulisei remkomplektu, bet tāpat diez kas nebija

Image

Jā, ne par velti donorā motoram ieplūdes gofra pret glāzi berzās... :lol:

Image

Nost ar plastmasu!

Image

Ādas baranka, lietojama gumijas ermoņika un mk3 kulises stienis ar atsvaru.

Image

Atklāju spidometram 5% kļūdu un uzzināju ka 084/085 un 020. kārbām atšķiras spidometri, toledo 960. spidometrs iekšēji atklājās esam gandrīz kā mk2 spidometrs, atlika bik pieslīpēt ciparnīcu, ielikt mk2 korpusā, sakombinēt nuļļojamo pogu un uzlikt mk2 bultu.

Image

Kā sapārot centrālo ar mk2 durvju slēdzeni...

Image

Centrālā pie vietas, kruīzs vēl tikai balastam.

Image

Ardievu donor...

Image

Bija nepatīkams eļļas patēriņš, norāvu galvu, samainīju blīvslēgus, blīves, izkasīju pievienoto vērtību no degkamerām un kanāliem, pieslīpēju vārstus un nokrāsoju noņemtās alumīnija detaļas. Pie vienām sāpēm arī zobeni, rulli ne, labs un viegli pieejams.

Image

Beidzot CE2 plaukts un slēdžu plastmasi, un lai arī sapisti, bet tomēr pakaļas logu pacēlāji.

Image

Laiks uzlabot kulisi.

Image

Vuala

Image

Te mums arī ir gultņi.

Image

Biju šrotā atradis šito spainīti, tad jau tomēr jāsastellē apmīzēji... Pārējās detaļas bija no B4 passāta.

Image

Image

Image

Beidzot sagaidīju šrotā B3 passātu ar elektriskajiem spoguļiem. Viņus, galu galā, praktiski nevienam nevajag...

Image

...un no viņiem sanāk mk2 spoguļi :)

Image

Beidzot sagaidīju ka šrotā uzrodas mk3 ar športa ķebļiem, kuriem piederošais pakaļas ķeblis ir divdaļīgs, ar pagalvjiem un ar elkoņbalstu :shocked: Nu jā, nevis Golf GT, bet gan Vento GT, tāpēc.

Image

29. decembrī, kad bija jābrauc uz saldu, uz vienu pasācienu, izbeidzās starteris. Nu neko, pa ceļam šrotā tika paņemts ķīseļa starteris un jau labi pēc pusnakts zem klajas debess samainīts...
These users thanked the author msh for the post:
skaida (30.03.2018, 10:03)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 11.01.2017, 02:05

Bildes ir bik novecojušas, šis tas ir izdarīts kas nav safočēts, enīvei, vēl bišķi klusā daba

Image

Lielākais caurums mašīnā - vēl pāris caurumiņi apakšā un bik brūnais ir iegrauzies pakaļas arkās zem moldingiem un zem lielo logu gumijām, citur tik sāk vietām parādīties.

Image

Novecojusi motortelpas bilde, tagad vēl daži alumīnija gabali ieguvuši sudraba krāsu.

Image

Image


Patreizējais aprīkojums:

2E motors/AMC kārba
Lukturu korektori
Lukturu apmīzēji
Papildus tālie
Stūres pastiprinātājs
Stabilizators priekšā
mk4 centrālā
Gamma 3 maģis
GTI spoilerītis
Trīs elektriskie logi ar toledo logu vadību [a ļa B3 passāc] - fūres variants, savs jāairē, pārējie trīs elektriski - beidzot jāuzbūvē arī savai durvij mehānisms
Elektriskie spoguļi, tik ar parastajiem stikliņiem.
Spidometrs ar nepilnīgu MFA
Piekabes āķis
mk3 športa ķebļi, civilizēti pārtaisīti lai ieliktu un pilnvērtīgi funkcionētu
99. logu tīrītāju relejs
kamei šķūninga elkoņbalsts
bardaka slēdzene
pakaļas durvju apgaismojuma slēdzīši :lol:

Kas vēl būs:

Donora bremzes - ventilējamie diski priekšā, diski aizmugurē, bremžu spēka regulators
ABS
Tūlīt būs kruīzs.
Tālākā nākotnē derētu salasīt kondišu un droši vien arī kaut kādu klimatu.
14" ripuļi
Grabažnieka lampiņas slēdzis un lampiņa :mrgreen:

Pabeigt puslikto aprīkojumu, savest kārtībā visu, kas nedarbojas kā vajag, iznīcināt rūsu, pārkrāsot, vēl sāku lēnām morāli briest ka varbūt tomēr vajadzēs sagāzēt - ja tā, tad tikai ar VEMS, lai būtu arī ekonomija un jauda, ne tikai smaka :mrgreen: Kaut kā tā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Rimis
Posts: 1536
Joined: 07.06.2013, 08:31
VW: Borester
Location: Cēsis.
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Rimis » 11.01.2017, 09:48

Interesanta lasāmviela! :thumbs:
ImageZems Notiek.

User avatar
deivisk
Posts: 790
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 41 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by deivisk » 11.01.2017, 11:06

Izdarījis esi daudz un ar to apsveicu, bet "aizgāju tos 23 km uz mājām ar kājām.." - wat.
Sveicints VWgolfklubā!

User avatar
Tomtoms
Posts: 1357
Joined: 21.03.2010, 16:39
VW: Passat B5+
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Tomtoms » 11.01.2017, 12:17

Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Kur un pa cik šādus iegādājies? :?

User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 11.01.2017, 12:48

Gultņu veikalā, šajā gadījumā veikalam ir arī atbilstošs nosaukums - Gultņi :D Bet vispār neiesaku tos savienojumus - viņus prasās kopt un turēt sterilos apstākļos - pa vasaru uzliku, tagad būs drīzumā jānoņem un jāsasmērē, palikuši stīvi un čīkst. Savam šībrīža ričukam izmantoju tādus pašus, tur apstākļi vēl nežēlīgāki, visādu sūdu daudz vairāk, rezultāts vēl smagāks

Image

Abiem - gan kulisei, gan ričukam būs jāpamēģina slēgtie bumbveida savienojumi, nu tāda principa kā stūres pirksti - man gan veikalnieks teica ka izdilstot varot izkabināties, bet nu jāpamēģina.
deivisk wrote:Izdarījis esi daudz un ar to apsveicu, bet "aizgāju tos 23 km uz mājām ar kājām.." - wat.
Sveicints VWgolfklubā!
Pirms šī mašīna nepaņēma manu fizisko stāvokli, varēju ar ričuku dienā nobraukt pārsimts kilometrus, un tāpēc 25 km arī nekas dižs nebija :xplode:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Marchs
Posts: 11165
Joined: 24.03.2006, 16:29
VW: Golf
Location: Latvia
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Marchs » 11.01.2017, 18:11

Labs dzinējs!

P.s. Bet divlitrīgie drīzumā tiks aizliegti ar likumu! :mrgreen:
Katram savi diski tuvāki

User avatar
Kavacky
Posts: 4746
Joined: 16.09.2008, 20:32
VW: GTI TDI 20 Jahre
Has thanked: 0
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Kavacky » 11.01.2017, 20:09

Haha, labs lasāmais, jā. :thumbs:

Guļamvellis arī interesants padevies. :D
Image

User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 11.01.2017, 21:49

Marchs wrote: P.s. Bet divlitrīgie drīzumā tiks aizliegti ar likumu! :mrgreen:
Ka man šitā apskates rūķītis pēc mēneša nepasaka :lol: Vai vismaz nepiekasās pie bezbremzēm, jo tās vēl ir vecās - pagājušogad stāvot pie stenda knapi valdīju smieklus, ieraugot ka priekšā ir 1 un aizmugurē 0,7 , un pēc tam izbrīnu ka tam nepiesējās - šogad noteikti izdomās ka priekš 2.0 ir par vāju, un es tam pilnīgi piekrītu - šis motors to mašīnu tiešām ir spējīgs novest līdz stāvoklim, no kura šīs bremzes glābt nespēj :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
ASRock
Posts: 3275
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 17 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by ASRock » 11.01.2017, 22:11

Marchs wrote:Labs dzinējs!

P.s. Bet divlitrīgie drīzumā tiks aizliegti ar likumu! :mrgreen:
kas par likumu?man divlitrigs oficiali registrets=]
tel. 22347143

User avatar
924
Posts: 563
Joined: 17.02.2011, 23:04
VW: T3 / 924
Location: Liepaja
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by 924 » 11.01.2017, 22:39

No kuras Liepājas puses tad esi?

User avatar
Rimis
Posts: 1536
Joined: 07.06.2013, 08:31
VW: Borester
Location: Cēsis.
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Rimis » 11.01.2017, 22:39

ASRock wrote: kas par likumu?man divlitrigs oficiali registrets=]
Par alu bij domāts... :D
ImageZems Notiek.

User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 12.01.2017, 00:27

924 wrote:No kuras Liepājas puses tad esi?
Agrāk bija Nīca, tagad Rucava :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 22.01.2017, 04:56

Image

Pirms pāris nedēļām kaut kas uznāca un praktiski uzlodēju kruīza buntiņu un iemetu mašīnā - slēdzis un vadības bloks tur jau ir - vēl no pāris audī pedāļu kastēm jāizlupina ārā dzelzīši lai ieliktu kruīza pedāļu slēdzīšus [jo audī ar tādiem fiksēja arī bremžu slēdzīšus, par cik audī pedāļu kastes no alumīnija taisīja] un jāsaliek tie slēdzīši, jāpiemet kompresora vietā pāris spuldzītes un jāpabraukā lai pārliecinātos ka elektronika darbojas tā, kā jādarbojas - nu un tālāk pāris kronšteini jāuzbūvē pārējajiem mezgliem.

Image

Iebraucu Gultņos, atstāju tur cēneri apmaiņā pret šitiem diviem, kad veselība uzlabosies, pārjauks kulisi un divus no sešiem esošajiem aizstās ar šitiem, izmēģinājuma pēc - vaļējie nerullz, ja nu vienīgi ja tos noziestu ar biezu smēres kārtu - vai arī regulāri laizāmas svētdienas mašīnas variants. Šobrīd man salonā pa vidu ir stīva, ogļu čupā iesprausta šķipele, ar kuru panākt vēlamos pārnesuma skaitļus starp motoru un ceļu var panākt uz atmiņu un izjūtu to šķipeli iebakstot pareizajā pozīcijā... :mrgreen: Nē nu pati kārba man arī stīvi slēdzas [laikam eļļa bieza - neesmu vēl mainījis, tik pārliecinājies ka tās tur netrūkst], bet tie kustīgie savienojumi ir izžuvuši un vēl saņēmuši nedaudz dubļus un palikuši stīvi un čīkstoši... :lol:

Ak jā, kruīzs tika uzlodēts jo mašīna beidzot tika pie agrīna MFA - kurš gan vēl līdz galam jāpabeidz - paneļa vadu bunts satur visus vajadzīgos vadus un vēl čupiņu rezervē, bet vēl jāsakombinē kaut kāds MAP devējs panelim, jo tā dzimtais bija beigts - agrīno gan jau meklēt ir bezcerīgi, dabūju kaut kādu B3 passāta paneli no kura izcelt - nekur jau nav teikts ka tam MAPam jābūt obligāti piestiprinātam oriģinālajā vietā :mrgreen: - lai tas panelis rēķinātu nedaudz realitātei pietuvinātu patēriņu, nevis kā tagad - 16 litrus uz simtu :lol: Panelis, protams, bija kārtējā pie rokas esošo detaļu sakombinēšana ar tikko iegūtajām, reāli nomainījās paneļa korpuss, pulksteņa daļa kopā ar MFA daļu nu un vēl spidometrs, jo izdomāju ka gribu pielāgotā Seata 960-tā vietā golfa 950-to lai ir strīpas pareizajā formā - nevis uz viena pulksteņa resnas strīpas un uz otra tievas. Sakruķīju odometram ne tikai nobraukumu, bet arī nometamo ciparu uz vecā spidometra cipariem, tā jau viss forši, vienīgi šitas ir nestabilāks par seata spidometru - tas bija stabils, šis plivinās kilometra robežās. Kaut kas nepatīk fofāgena spidometriem manā seata spidometra trosē, golfa 935-tais līdzīgi uzvedās [+ mazā bloka spidometra nepiemērotība]. Bultu izdevās uzlikt tā ka uz GPS sotaku rāda 99, jāpierod ka jācenšas braukt uz 95, nevis uz 100 :D , bet MFA tajā pašā laikā rēķina 96-97... Ā, un vēl būs kaut kad jāapgādājas ar abiem MFA temp devējiem un jāpievieno tiem vadi motora vadu buntā.

Palūrēju csdd lapā cik tad maksā pirmās pakāpes pārbūve, jo nevēlos apskatē sacensties muldēšanā ar apskates rūķīti - mļa, piģišons - tuvākajos pāris mēnešos kādām trīs vai četrām lietām vajadzēs tā pavairāk to papīriņu, tik jāatrod koks, kurā tos varētu saplūkt... :motz:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Oss
Posts: 446
Joined: 08.12.2010, 02:27
Location: Rīga, Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Oss » 22.01.2017, 20:35

opā, mshasdhfjshkfnvbgskajnvgfsa arī šeit. Spamā likās, ka pārskatījos :lol:

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests