Kārtējais TDI neJiet topiks

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
User avatar
Kavacky
Posts: 5094
Joined: 16.09.2008, 20:32
Has thanked: 96 times
Been thanked: 62 times
Contact:

Kārtējais TDI neJiet topiks

Post by Kavacky » 19.04.2014, 14:24

AFN.

Pareizāk sakot, nevis neJiet, bet iet tā, it kā būtu jāiet, tikai uz siltā laika atgriešano atgriezās arī vecā vaina - dažreiz 2. ātruma, bet tipiski, protams, 3. galā ir pāris sekunžu aizture, pirms cēlies turpinās.

Tā kā samērā nesen, kad ārā bija pagalam auksts, biju diagnosticēties, bet neko neatradām, jo pa ziemu šaize bija pazudusi, tad domāju, ka lēnā garā gan jau kaut kā līdz tam tiks...

Līdz nejauši sanāca pieslēgties pie kompja, kur stāvēja lietas, par ko žoklis noslīdēja līdz grīdai:

Code: Select all

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference

005533 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 Open or Short to Ground

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 Open or Short to Ground - Intermittent
Šo nodzēsām, uzreiz atpakaļ uzleca, tikai bez Intermittent:

Code: Select all

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground
Izgāju testa braucienā, pēc kura bija nu jau:

Code: Select all

Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 Short to Plus - Intermittent

1269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground
Starp iepriekšējo pārbaudi un šo brīdi ir mainīta zobsiksna. Tas kaut kā varētu ietekmēt to N108 kļūdu, jebšu tas ir par ko citu? Un vai tas var būt kaut kā saistīts ar to, ka šad un tad, jaudai nezūdot, tiek izpūsti melni dūmi, kad dod mizā? Jo parasti dūmu nav vispār.

Man jau iepriekš, kad bija neiešana, likās, ka pienācis N75 laiks, bet tagad nu šķiet, ka ir pa īstam. Tikai kāpēc visas tās MAF un MAP kļūdas samestas? Ķipa salasījos, ka, ja N75 neregulē, tad kompis sajūdzas un izdomā, ka arī tie mērījumi neatbilst patiesībai un ieslēdz. Tā tas ir?

Tad nu te ir logs no izbrauciena*. Apakšējā mazajā grafikā ar peli var iezīmēt posmu, ko apskatīt tuvāk lielajā - ļoti noderīgi, citādi neko tur tāpat nevar saprast.

Tad nu pēc šitā es sajutos, ka nu ir galīgi pizdohen. Pirmais atvilciens - neskaitot raustīšanos 3. roba beigās un 4. robā, pirmie divi vnk skaisti ~2.5 bar prasīto 1.95 vietā... te arī 2. roba beigās bija jau minētais ~sekundes iebremzējiens, tāpat arī 3. beigās.

Nākamajos atvilcienos var redzēt, ka esošais spiediens tik augstu uzlec tikai nedaudz un tad atkal nokrītas, bet tāpat līmenis vislaik raustās kā puņķis uz drāts. Te jāpiezīmē, ka pirms atvilkšanas neilgi bija pasēņots - ķipa var manīt, ka ieķeras, bet, iekustināts atkal iet neeedaudz labāk.

Par ko tas liecina? Tīri N75, vai izskatās, ka pati sēne/turbīna jau arī ķeras?

* - laipni lūgtum izmantot šo rīku, ko uzcepu logu apskatei. Pagaidām ļoti nepabeigts, jo uz ātro pagaidām neko vairāk nepaspēju sataisīt.

User avatar
skaida
Posts: 2251
Joined: 05.11.2012, 21:38
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Liepaja
Has thanked: 28 times
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: Kārtējais TDI neJiet topiks

Post by skaida » 19.04.2014, 15:28

ko tu gribi teikt ka tev ta vnt15 pus 2,5bar?

User avatar
archijs
Posts: 1560
Joined: 28.07.2010, 20:01
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Kaimiņa auto darbnīca
Contact:

Re: Kārtējais TDI neJiet topiks

Post by archijs » 20.04.2014, 16:58

Tak nē, tie, kas ņemas ar vagcomu, saprot, ka uzrādītajam spiedienam ir jāatņem atmosfēras spiediens, pa rupjo 2.5-1= 1.5
Image

KAIMIŅA AUTO DARBNĪCA -sīkāks info- ŠEIT

User avatar
skaida
Posts: 2251
Joined: 05.11.2012, 21:38
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Liepaja
Has thanked: 28 times
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: Kārtējais TDI neJiet topiks

Post by skaida » 20.04.2014, 17:10

archijs wrote:Tak nē, tie, kas ņemas ar vagcomu, saprot, ka uzrādītajam spiedienam ir jāatņem atmosfēras spiediens, pa rupjo 2.5-1= 1.5
tam varetu ticet :D

User avatar
Kavacky
Posts: 5094
Joined: 16.09.2008, 20:32
Has thanked: 96 times
Been thanked: 62 times
Contact:

Re: Kārtējais TDI neJiet topiks

Post by Kavacky » 20.04.2014, 19:20

Kas tiesa, tas tiesa - tāpēc tukšgaitā ir ~1 bar. Arī pieprasītais, jo būtu jocīgi prasīt lieku gaisu tikai tam, lai nenoslāptu. :D

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest