Pareizāk sakot, nevis neJiet, bet iet tā, it kā būtu jāiet, tikai uz siltā laika atgriešano atgriezās arī vecā vaina - dažreiz 2. ātruma, bet tipiski, protams, 3. galā ir pāris sekunžu aizture, pirms cēlies turpinās.
Tā kā samērā nesen, kad ārā bija pagalam auksts, biju diagnosticēties, bet neko neatradām, jo pa ziemu šaize bija pazudusi, tad domāju, ka lēnā garā gan jau kaut kā līdz tam tiks...
Līdz nejauši sanāca pieslēgties pie kompja, kur stāvēja lietas, par ko žoklis noslīdēja līdz grīdai:
Code: Select all
01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 Short to Plus - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
005533 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 Open or Short to Ground
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 Open or Short to Ground - Intermittent
Code: Select all
01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground
Code: Select all
Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 Short to Plus - Intermittent
1269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground
Man jau iepriekš, kad bija neiešana, likās, ka pienācis N75 laiks, bet tagad nu šķiet, ka ir pa īstam. Tikai kāpēc visas tās MAF un MAP kļūdas samestas? Ķipa salasījos, ka, ja N75 neregulē, tad kompis sajūdzas un izdomā, ka arī tie mērījumi neatbilst patiesībai un ieslēdz. Tā tas ir?
Tad nu te ir logs no izbrauciena*. Apakšējā mazajā grafikā ar peli var iezīmēt posmu, ko apskatīt tuvāk lielajā - ļoti noderīgi, citādi neko tur tāpat nevar saprast.
Tad nu pēc šitā es sajutos, ka nu ir galīgi pizdohen. Pirmais atvilciens - neskaitot raustīšanos 3. roba beigās un 4. robā, pirmie divi vnk skaisti ~2.5 bar prasīto 1.95 vietā... te arī 2. roba beigās bija jau minētais ~sekundes iebremzējiens, tāpat arī 3. beigās.
Nākamajos atvilcienos var redzēt, ka esošais spiediens tik augstu uzlec tikai nedaudz un tad atkal nokrītas, bet tāpat līmenis vislaik raustās kā puņķis uz drāts. Te jāpiezīmē, ka pirms atvilkšanas neilgi bija pasēņots - ķipa var manīt, ka ieķeras, bet, iekustināts atkal iet neeedaudz labāk.
Par ko tas liecina? Tīri N75, vai izskatās, ka pati sēne/turbīna jau arī ķeras?
* - laipni lūgtum izmantot šo rīku, ko uzcepu logu apskatei. Pagaidām ļoti nepabeigts, jo uz ātro pagaidām neko vairāk nepaspēju sataisīt.