motora parliksana un registracija

Law | Technical inspection
mikimiki
Posts: 70
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mikimiki » 28.11.2018, 21:30

Tak chill!

Projektu sadai parbuvei ir diezgan easy uztaisit! Bilde procesu, pieraksti detalu kodus, ieliec shemas no etkas pie apraksta un projekts gatavs!

Atvainojos! Nemaku garumziimes!

User avatar
msh
Posts: 2251
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by msh » 28.11.2018, 21:56

Marisio wrote:
28.11.2018, 20:30
Kārba ietekmē, jo automātiski ir trošu kulise un visticamāk hidro sajūgs.
Cik man zināms, ir tikai viens auto, no kura der trošu kulise uz mk2 1:1
ASRock wrote:
28.11.2018, 21:11
Ja piepisties,tu vispar neiziesi ar tadu swapu,kulises maiņa,pedaļu partaisišana,lidz ar to ari bremžu sistemas parbuve jo vakumniks cits stav,stures kollonas parbuve jo stiprinas pie pedaļiem,pa ceļam vel pusrami drošvien no mk3 ieliksi lai nevibre,bremzes kadas lielakas)


Nu un? PG motors iekš mk2 nāca? Nāca. Kāda tam bija pieskrūvēta kārba? 02A. Kāda tam bija pedāļu grupa? Tā pati kas B3 passātā. Kāda stūres kolonna nāk jebkurā CE2 mk2? Tā pati kas B3 passātā. Vārdu sakot, iekš mk2 tiek ieliktas detaļas, kādas oriģināli tajā modelī nāca - labi, stūres kolonnu nebūs jāmaina [jāpārbūvē (c) asroks - jeb ja asroks domā par B4 pedāļu grupu, kurai tiešām atšķiras tas kolonnas stiprinājums, tad tur laikam jāliek B4 kolonna], jo tā tur jau ir. Bremžu pastiprinātājs, protams, paliek tas pats, un vispār, tiem kas tankā - pastiprinātāju un galveno cilindru drīkst likt no citiem modeļiem, tas ir konkrēti CSDD lapā pierakstīts kā izņēmums pie aizliegtajām pārbūvēm - bet nu te tas nav saistoši; nezinu no kurienes asroks rauj ka pastiprinātājs atšķiras :?

Es nesaprotu jūsu problēmas - čaļi iekš audī liek kārbas, kuras, un to kulises, no attiecīgo modeļu kārbām un kulisēm atšķiras spēcīgi, un viņiem pie3,14šas tikai tad, ja kronšteini ir paštaisīti, a jums te rodas problēmas ja robus pārslēdz divas troses, un sajūgs tiek izspiests ar bremžu šķidrumu :? To stāstu par 02A kulises pieskrūvēšanas problēmām pie mk2 esmu lasījis, bet nu ar taisnām rokām tai problēmai būtu jārisinās tā ka ne gailis pakaļ nedzied.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
ASRock
Posts: 3275
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 17 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by ASRock » 28.11.2018, 22:15

Nu nedraž tur tik stipri,liec un brauc,uz vietas visu uzzinasi
tel. 22347143

mikimiki
Posts: 70
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mikimiki » 28.11.2018, 23:15

Bet pirms liec kopaa, sabilde procesu, pedalus, sajuga cilindra stiprinajumu, kulisi utt!

ja liks rakstit projektu bus vieglak to izdarit
ta ka degvielas tips anyways jamaina, tas nozime ka ir vajadziga obligata pirmas pakapes parbuve! Man skiet ka droshak, ilgtermina letak un bez stresa ir uzbliezt 2 kategorijas projektu.
These users thanked the author mikimiki for the post:
TheRandominators (30.11.2018, 12:40)

Post Reply

Return to “Likumi | Ceļu policija | CSN”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest