Page 1 of 1

mk2 Beņķi

Posted: 28.10.2018, 19:57
by Dekoderis
Sveicināti , gribēju painteresēties vai mk2 golf der beņķi no mk3 , ja neder tad varbūt varētu ieteikt vietu kur atjauno(restaurē) beņķus ?

Re: mk2 Beņķi

Posted: 28.10.2018, 20:39
by jj-ozzy
Neder

Re: mk2 Beņķi

Posted: 28.10.2018, 22:12
by arniks8
Tev tie mk3 beņķi jau ir? Cik lieli bojājumi? Vwvortexā ir teikts ka apakšas daļai var vnk samainīt porolonu.

Re: mk2 Beņķi

Posted: 28.10.2018, 22:54
by zipo93
Tur ar tām apakšām ir kā kuriem benķiem. Piemēram Mk2 Facelifta VAGSportu uzbūve ir identiska Mk3 VAGSportiem un tur var vienkārši apakšas "pannas" apmainīt, bet pirms Facelifta benķiem ir citādāk un tur neko nevar apmainīt no Mk3

Re: mk2 Beņķi

Posted: 29.10.2018, 13:54
by Dekoderis
arniks8 wrote:
28.10.2018, 22:12
Tev tie mk3 beņķi jau ir? Cik lieli bojājumi? Vwvortexā ir teikts ka apakšas daļai var vnk samainīt porolonu.
Nav , man vienkārši šofera beņķim labā puse ir iesēdusies (saplīsis) , nē , grīdā nav caurums :D un pluss iepriekšējais īpašnieks ir bijis "zaļo mantu" cienītājs un visi beņķi ir ar caurumiem , pluss, aizmugurējais beņķis ir iekšā bagāžniekā. Bija doma ka no mk3 recaro ielikt, jo čoms saka ka der , citi saka ka neder. Tapēc gribu ievākt info lai nav pēc tam jānožēlo pirkums.

Re: mk2 Beņķi

Posted: 29.10.2018, 14:57
by arniks8
Tu domā recaro vai vag sport, jo ir ļoti daudzi, kas vag sport uztver par recaro. Ielikt var, bet nav plug n play, tur kkas bija jāpieloka un jāmetina vai kkā tā, bet uz vēlo gadu mk2 apakšām var pārlikt visu un nav jāčakarējas. rekur ir par apakšu maiņu https://forums.vwvortex.com/showthread.php?2827431 Ja pameklēsi, tad arī atradīsi kā mk3 ķebļus pielāgot, ja to vēlies. Var jau arī ielikt citu mk2 salonu ar attiecīgajiem durvju apšuvumiem, nav ne grūti atrast, ne ielikt.

Re: mk2 Beņķi

Posted: 29.10.2018, 20:29
by msh
mk3 ķebļu ielikšana:

Šofera ķeblis - apakšas ārējo [sliekšņa puses] kājai jāizgriež laukā vairāki centimetri garuma, ar stipru metināmo aparātu jāsametina [tur ir dubultā truba; šajā forumā klīštošie stāsti par pārmetinātu trubu regulāru lūšanu noteikti izriet no metināšanas ar sūdīgiem pusautomātiem - es tāpēc saviem ķebļiem kājas darbā metinu ar lielo padomju laika svarku un resniem elektrodiem] un ar rezaku jāpaliec; no 52 cm jādabū uz 48.

Pasažiera ķeblis - ja neregulējamais, jānogriež nost tas bleķītis kas liekas sliedē no trubas, protams, atkal sliekšņa pusē, ar rezaku jāpaliec tā truba uz iekšu, bik jāsaīsina, jāpiemetina tas bleķītis atpakaļ. Ja ķeblis ar augstuma regulāciju, skatīt šofernieka ķebļa variantu.

Aizmugures ķeblis - apakša visvienkāršākais no visiem - jānogriež ar fleksi tām plāksnītēm, kas skrūvējas pie virsbūves, nost izciļņi - pēc tam tur viss ir plug'n'play. Toties augša ir interesanta - ja nav vēlme augšu virināt, un ja ķebļi ir nākuši no golfa, kur parasti priekšas športinieki komplektējas ar pliku nedalāmu pakaļējo ķebli, var vienkārši atzveltni iekabināt puļķos, tā tur būs, bet ja gribēsies izkabināt ārā, būs no otras puses jāpaķibinās ar skrūvgriezni - iekabināšana gan arī to saturēs. Bet ja atzveltne būs divdaļīga un gribēsies to regulāri virināt - tad jāmetina apakšā no mk3 izgriezti sānu stiprinājumi, un pa vidu no mk3 izskrūvēts vidus stiprinājums [mk3 tas nāk pieskrūvēts pie virsbūves - iekš mk2 tas mk3 gabaliņš, pie kura tas skrūvējas, nav jāmetina klāt - ir jāpiemetina tas stiprinājums pa tiešo pie mk2 virsbūves], kā arī iestājas problēma ka mk2 un mk3 tie puļķi, kuros ieķeras āķi, ir bik savādākā pozīcijā attiecībā pret aizmugures plauktiem, un plauktiem forma arī savādāka - rietumu forumos redzēti varianti ar plauktu griešanu vai ko tādu - tā kā es cenšos pielāgot detaļas mašīnai, un nevis otrādi, es atzveltnēm izgriezu laukā tās āķu vietas un piemetināju kaut kādus milimetrus uz āru + āķiem augšdaļas nogriezu nost, lai forma sanāk apmēram kā mk2 ķebļa āķiem.

Re: mk2 Beņķi

Posted: 30.10.2018, 19:15
by Dekoderis
arniks8 wrote:
29.10.2018, 14:57
Tu domā recaro vai vag sport, jo ir ļoti daudzi, kas vag sport uztver par recaro. Ielikt var, bet nav plug n play, tur kkas bija jāpieloka un jāmetina vai kkā tā, bet uz vēlo gadu mk2 apakšām var pārlikt visu un nav jāčakarējas. rekur ir par apakšu maiņu https://forums.vwvortex.com/showthread.php?2827431 Ja pameklēsi, tad arī atradīsi kā mk3 ķebļus pielāgot, ja to vēlies. Var jau arī ielikt citu mk2 salonu ar attiecīgajiem durvju apšuvumiem, nav ne grūti atrast, ne ielikt.
Vot šito es arī skatijos ! Sāku apsvērt tādu veidu.

Re: mk2 Beņķi

Posted: 30.10.2018, 20:06
by arniks8
Dekoderis wrote:
30.10.2018, 19:15
Vot šito es arī skatijos ! Sāku apsvērt tādu veidu.
Ar recaro tā nevarēs izdarīt (skatīt bildi spoilerī), bet ar vag sport gan.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Re: mk2 Beņķi

Posted: 30.10.2018, 20:34
by Dekoderis
arniks8 wrote:
30.10.2018, 20:06
Ar recaro tā nevarēs izdarīt (skatīt bildi spoilerī), bet ar vag sport gan.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Skaidrs , paldies , par info .

Re: mk2 Beņķi

Posted: 05.11.2018, 13:53
by synthia.custom
Kas tieši nepieciešams, lai MK2 ieliktu MK3 RECARO? Tikai vidusdaļa beņķim priekšā atšķiras, vai vēl kas?

Re: mk2 Beņķi

Posted: 05.11.2018, 15:44
by arniks8
synthia.custom wrote:
05.11.2018, 13:53
Kas tieši nepieciešams, lai MK2 ieliktu MK3 RECARO? Tikai vidusdaļa beņķim priekšā atšķiras, vai vēl kas?
msh wrote:
29.10.2018, 20:29
mk3 ķebļu ielikšana:

Šofera ķeblis - apakšas ārējo [sliekšņa puses] kājai jāizgriež laukā vairāki centimetri garuma, ar stipru metināmo aparātu jāsametina [tur ir dubultā truba; šajā forumā klīštošie stāsti par pārmetinātu trubu regulāru lūšanu noteikti izriet no metināšanas ar sūdīgiem pusautomātiem - es tāpēc saviem ķebļiem kājas darbā metinu ar lielo padomju laika svarku un resniem elektrodiem] un ar rezaku jāpaliec; no 52 cm jādabū uz 48.

Pasažiera ķeblis - ja neregulējamais, jānogriež nost tas bleķītis kas liekas sliedē no trubas, protams, atkal sliekšņa pusē, ar rezaku jāpaliec tā truba uz iekšu, bik jāsaīsina, jāpiemetina tas bleķītis atpakaļ. Ja ķeblis ar augstuma regulāciju, skatīt šofernieka ķebļa variantu.

Aizmugures ķeblis - apakša visvienkāršākais no visiem - jānogriež ar fleksi tām plāksnītēm, kas skrūvējas pie virsbūves, nost izciļņi - pēc tam tur viss ir plug'n'play. Toties augša ir interesanta - ja nav vēlme augšu virināt, un ja ķebļi ir nākuši no golfa, kur parasti priekšas športinieki komplektējas ar pliku nedalāmu pakaļējo ķebli, var vienkārši atzveltni iekabināt puļķos, tā tur būs, bet ja gribēsies izkabināt ārā, būs no otras puses jāpaķibinās ar skrūvgriezni - iekabināšana gan arī to saturēs. Bet ja atzveltne būs divdaļīga un gribēsies to regulāri virināt - tad jāmetina apakšā no mk3 izgriezti sānu stiprinājumi, un pa vidu no mk3 izskrūvēts vidus stiprinājums [mk3 tas nāk pieskrūvēts pie virsbūves - iekš mk2 tas mk3 gabaliņš, pie kura tas skrūvējas, nav jāmetina klāt - ir jāpiemetina tas stiprinājums pa tiešo pie mk2 virsbūves], kā arī iestājas problēma ka mk2 un mk3 tie puļķi, kuros ieķeras āķi, ir bik savādākā pozīcijā attiecībā pret aizmugures plauktiem, un plauktiem forma arī savādāka - rietumu forumos redzēti varianti ar plauktu griešanu vai ko tādu - tā kā es cenšos pielāgot detaļas mašīnai, un nevis otrādi, es atzveltnēm izgriezu laukā tās āķu vietas un piemetināju kaut kādus milimetrus uz āru + āķiem augšdaļas nogriezu nost, lai forma sanāk apmēram kā mk2 ķebļa āķiem.