Page 1 of 1

Skaņas izolācija

Posted: 19.02.2018, 22:05
by Maikls
Varbūt kāds var palīdzēt, vēlos atbrīvoties no liekiem trokšņiem salonā no ārpuses.

Esu lasijis ka viss labāk palīdz durvju un arku nopakošanu ar vibro un skaņas izolāciju.

Ir kāds zinātājs kurš varētu pastāstīt sīkāk kas un kur labāk darāms?

Un varbūt kadam no pieredzes kādā ciparā tas aptuveni nostājās, ņemot vērā ka tiek izmantoti labi materiāli?

Auto mk4 golfs hečbeks 1998
Pilnībā izjaukts

Re: Skaņas izolācija

Posted: 19.02.2018, 23:27
by mihalich
ja pilnībā izjaukts, tad var nopakot visu grīdu un arkas ar 4mm skaņas-vibro izolāciju (bitums ar foliju), pie reizes var nopakot durvis ar 2mm skaņas-vibro izolāciju. Uz mk4 grīdu un arkām aizies ap 3 kastēm (1.kaste 70 eiro). ir lidzīgi materiāli ko izmanto celtniecībā (bitums ar foliju) un maksā krietni lētāk. Starpību neesmu parbaudijis, bet gan jau kāds var pakomentēt :roll:

Re: Skaņas izolācija

Posted: 19.02.2018, 23:34
by jj-ozzy
mihalich wrote:
19.02.2018, 23:27
ja pilnībā izjaukts, tad var nopakot visu grīdu un arkas ar 4mm skaņas-vibro izolāciju (bitums ar foliju), pie reizes var nopakot durvis ar 2mm skaņas-vibro izolāciju. Uz mk4 grīdu un arkām aizies ap 3 kastēm (1.kaste 70 eiro). ir lidzīgi materiāli ko izmanto celtniecībā (bitums ar foliju) un maksā krietni lētāk. Starpību neesmu parbaudijis, bet gan jau kāds var pakomentēt :roll:
Vibro izolācijai un skaņas izolācijai izmanto atšķirīgus materiālus. Vispirms izmanto vibroizolāciju, pēc tam švamveidīgu materiālu, Image

http://www.aux.lv/lv/191-skau-izolcijas-materili

Kādu mērķi gribi sasniegt? Kāds budžets? Jo šajā sfērā var iegrūst daudz naudas...

Re: Skaņas izolācija

Posted: 20.02.2018, 10:09
by TheRandominators
mihalich wrote:
19.02.2018, 23:27
ja pilnībā izjaukts, tad var nopakot visu grīdu un arkas ar 4mm skaņas-vibro izolāciju (bitums ar foliju), pie reizes var nopakot durvis ar 2mm skaņas-vibro izolāciju. Uz mk4 grīdu un arkām aizies ap 3 kastēm (1.kaste 70 eiro). ir lidzīgi materiāli ko izmanto celtniecībā (bitums ar foliju) un maksā krietni lētāk. Starpību neesmu parbaudijis, bet gan jau kāds var pakomentēt :roll:
Praksē ir piedzīvots, ka depiņa bituma lenta ir tuvu tam, kas pirkts pa dārgu naudu skaņas bodē. :D

Re: Skaņas izolācija

Posted: 20.02.2018, 23:12
by marux
Jep, Depo bitums strādā ļoti labi. Un cipars daaaaudz draudzīgāks makam nekā speciālie līdzekļi. :thumbs:

Re: Skaņas izolācija

Posted: 21.02.2018, 08:13
by jj-ozzy
marux wrote:
20.02.2018, 23:12
Jep, Depo bitums strādā ļoti labi. Un cipars daaaaudz draudzīgāks makam nekā speciālie līdzekļi. :thumbs:
Tik atšķirība tajā, ka Depo bitumu pēc tam nedabūsi nost no kuzova...

Re: Skaņas izolācija

Posted: 21.02.2018, 08:31
by mihalich
no viena auto meiģināju dabūt nost spec skaņas izolāciju-nekas nesanāca, bija pielīmēts tā, ka varēja dabūt tikai pa maziem gabaliņiem

Re: Skaņas izolācija

Posted: 21.02.2018, 20:08
by ar4iks
Kurā nodaļā var atrast to Depo bitumu? :?: Vēlētos apskatīties kāds tieši viņš ir. Vienkārši plānoju nopakot durvis, lai uzlabotu akustisko noformējumu audiosistēmai. :roll:

Re: Skaņas izolācija

Posted: 21.02.2018, 20:52
by mihalich
ja uz krastenes, tad meklē ārpuses nodaļā (tur kur ar auto var iebraukt), bituma lenta jumtiem. tur ir divi vai trīs veidi (platums).
bilde ieskatam
Image

Re: Skaņas izolācija

Posted: 22.02.2018, 12:52
by Maikls
jj-ozzy wrote:
19.02.2018, 23:34
Vibro izolācijai un skaņas izolācijai izmanto atšķirīgus materiālus. Vispirms izmanto vibroizolāciju, pēc tam švamveidīgu materiālu, Image

http://www.aux.lv/lv/191-skau-izolcijas-materili

Kādu mērķi gribi sasniegt? Kāds budžets? Jo šajā sfērā var iegrūst daudz naudas...
Mērķis bija, lai auto kļūtu klusāks braucot pa šoseju, mazāk dzirdētu ceļu ,diena sanāk 100+km nobraukt.
Budžets bij 200e,
Palielam sakot, zvanot uz incar audio un ar paris cilvēkiem aprunājoties, tika nolemt ka pie šīs lietas neķerties nebūtu saprātīgi jo tas efekts ko dotu durvju un arku nopakošana, nebūs īzsti tas uz ko es ceru.

Teica ka, lai auto paliktu krietni klusāks budžets 500+ un ir jānopako viss auto mīnus tam visam palielinoties auto svars

Re: Skaņas izolācija

Posted: 22.02.2018, 14:01
by jj-ozzy
Maikls wrote:
22.02.2018, 12:52
Mērķis bija, lai auto kļūtu klusāks braucot pa šoseju, mazāk dzirdētu ceļu ,diena sanāk 100+km nobraukt.
Budžets bij 200e,
Palielam sakot, zvanot uz incar audio un ar paris cilvēkiem aprunājoties, tika nolemt ka pie šīs lietas neķerties nebūtu saprātīgi jo tas efekts ko dotu durvju un arku nopakošana, nebūs īzsti tas uz ko es ceru.

Teica ka, lai auto paliktu krietni klusāks budžets 500+ un ir jānopako viss auto mīnus tam visam palielinoties auto svars
Nu labi, ka profi varēja apskaidrot Tev. Protams, var to darīt ar vienkāršākiem materiāliem, bet parādās problēma, ka var uzkrāties kondensāts, un tas nav vēlams. Tāpēc iesaka lietot kvalitatīvus materiālus.

Saabam ir ļoti labi nopakots salons. Golfs tomēr ir zemākas klases auto.

Re: Skaņas izolācija

Posted: 22.02.2018, 22:37
by msh
mihalich wrote:
19.02.2018, 23:27
ja pilnībā izjaukts, tad var nopakot visu grīdu un arkas ar 4mm skaņas-vibro izolāciju (bitums ar foliju), pie reizes var nopakot durvis ar 2mm skaņas-vibro izolāciju. Uz mk4 grīdu un arkām aizies ap 3 kastēm (1.kaste 70 eiro). ir lidzīgi materiāli ko izmanto celtniecībā (bitums ar foliju) un maksā krietni lētāk. Starpību neesmu parbaudijis, bet gan jau kāds var pakomentēt :roll:
Stiliņā čaļi kaut kad sen bija izmantojuši abus, gala slēdziens bija - nē, lol, nau werc, jo gala rezultātā izmaksas abiem bija līdzīgas... :D

Re: Skaņas izolācija

Posted: 02.03.2018, 12:23
by ASRock
No savas dzives pieredzes varu pateikt,ka cilveki lime to vibru kur vajag un kur nevajag un pec tam sudzas par svaru,to ir verts limet uz lielam platibam kur nav pastiprinajumu,durvjos,sparnos,jumtam,arkas var ari no arpuses sapust ar gumiju,bitumu,badlineru ka ari gridu,bet ar nosacijumu ka virsma bus tira,attaukota utt,nevis pa virsu rusai

Otrs moments ir germetiskums,ja durvim vai sparnam ir caurumi,gumijas,moldinga stiprinajumiem,korķi utt bus lieka skaņa+ta pleve zem apšuvuma vai cits materials ari ir svarigs gan hidro gan skaņas izolacijai.

Trešais moments,cik esmu jaucis gan tukšas komplektacijas,gan pilnas gti,gan luks klasa mašinas.Loti atškiras apšuvumu uzbuve,viennozomigi apšuvumi ar adas apdari bus klusaki,mk3 adas apšuvumiem pat gumija apkart nak.griesti ari ir gan cietie,gan paris slaņu.Taka nemam apšuvumus,iekšeja puse tukšas vietas jaaizpilda ar penoplastu teiksim,pa virsu cik atļauj skaņas slapešanas materialu,griestiem ari iekšpuse.

Zem paneļa ir verts aplimet visu apsildes sistemu un ta savienojuma vietas.Motorsienai parasti ir diezgan liels slanis no rupnicas,taka labak limet uz pašu paneli un visadiem vakiem cik atļauj.

Priekš mani joprojam nav skaidrs ko darit ar gridu,jo tur tak mitrums,kurš ja nonaks zem vibras vai cita materiala,neko labu nedos.

Re: Skaņas izolācija

Posted: 14.03.2018, 21:26
by GG.
Kāpēc mitrums? Sliekšņos, jā veidojas kondensāts. Bet ja grīda nav caura, ūdens iekšā netek un nekāp ar sniegainām kājām pa taisno uz paklāja, tad nevajadzētu būt ūdenim uz grīdas. :?

Re: Skaņas izolācija

Posted: 14.03.2018, 22:18
by ASRock
nu principa ja pa ziemu nebraukt,tad tiešam par mitrumu nav jauztraucas