SPAMS

Par visu un neko
Locked

Vajag spamu?

Vajag spamu
31
42%
Nevajag spamu
4
5%
Atlajst sajmu
14
19%
Balsot par kajminu
15
20%
Bojkotet circle k
10
14%
 
Total votes: 74

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 11.10.2018, 14:54

mk2 sēdekli var plug n play ielikt iekš b3 passāta?
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
jj-ozzy
Posts: 1391
Joined: 11.11.2013, 13:45
VW: Jetta Mk2 Cl
Location: Tukums,Rīga
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by jj-ozzy » 11.10.2018, 15:05

arniks8 wrote:
11.10.2018, 14:54
mk2 sēdekli var plug n play ielikt iekš b3 passāta?
Nee

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 11.10.2018, 15:13

Shieeeeet
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GG.
Posts: 6832
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by GG. » 11.10.2018, 20:21

msh wrote:
11.10.2018, 12:17
x-taipā arī nav? :D

Nezinu gan cik tas jaguārs dzīvē ir patīkams, jo "dzīve" sastāv ne tikai no braukšanas, bet arī remontiem - reta marka, rets modelis, lietotu detaļu piedāvājums gan jau švaks - cilvēkam kurš grib pirkt mašīnu par pāris štukām varētu būt svarīgi ka šad un tad nav servisā jāatstāj četrciparu summiņa... :D
Nop, čoma ģimenē tāds ir, ļoti OK auto. PROTAMS, es nezinu cik labs ir tas no rumbulas ko es tur iemetu :D Vienīgais kas tur ir no mondeo ir priekšējās piekares daļas un bremzes.

No šrota var vajadzēt kādu salona detaļu vai virsbūves paneli
https://www.ss.com/lv/transport/spare-p ... -one-auto/
21 gab uz detaļām, vairāk kā pietiekoši. Visādus salona knibuļus un sūdiņus ganjau ka var pasūtīt no ebay.

Dilstošās daļas un filtri maksā kapeikas. Ok, nomirs kāda spole, 50eur jauna. Nedomāju, ka izmaksas tur salasās lielākas kā piecos gados ar golfs dīzeļa sprauslu un turbīnu remontiem, jo būsim reālistiski, visiem Golf 4 odometrs iet otro riņķi.

User avatar
fokume
Posts: 496
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by fokume » 11.10.2018, 20:45

man kadreiz baigi patika šitie, bet peerkot jaatliek ap 1.5k motora kapitalkai :D

https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ekppc.html

Liekas, ka šis jau vairāk kā gadu tirgojas.

User avatar
tdi power
Posts: 1069
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 8 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by tdi power » 11.10.2018, 20:49

tas jaguārs tāds ,nedaudz jancīgs izskatās ,nevar isti saprast tāds kroplīgs vai sakarīgs :?
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Nordik
Posts: 3326
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 14 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 11.10.2018, 20:57

fokume wrote:
11.10.2018, 13:23
A un vēl tas Mega anālās rAudi sprices.

Tas Raudi šprices visiem kadreiz bija, arī tiem MB autobūves šedevriem, gan arī Ferrari, Porsche 911 par kuru visi mīž karstu.
fokume wrote:
11.10.2018, 13:23
izpūstas galvas blīves
Man asocējās ar vecajiem BMW sešu cilindru motoriem, kuriem, jau tajos laikos galvas 100 reiz jau bija slīpētas. :D

John Newman

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 11.10.2018, 22:43

fokume wrote:
11.10.2018, 20:45
man kadreiz baigi patika šitie, bet peerkot jaatliek ap 1.5k motora kapitalkai :D

https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ekppc.html

Liekas, ka šis jau vairāk kā gadu tirgojas.
Amerikānis bez V8 ir gay Image
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
Nordik
Posts: 3326
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 14 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 11.10.2018, 23:09

Image

John Newman

User avatar
fokume
Posts: 496
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by fokume » 11.10.2018, 23:11

arniks8 wrote:
11.10.2018, 22:43
Amerikānis bez V8 ir gay Image
V8 ir degvielas tirgotāju LOBIJS

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by msh » 12.10.2018, 00:02

TheRandominators wrote:
11.10.2018, 13:00
Būsim atklāti. Autiņi, kas būtu spējīgi nobraukt 20-25 gadus, sen jau vairs netiek ražoti.

fokume wrote:
11.10.2018, 13:23
Un tādi nekad nav arī ražoti. Deviņdesmito sākumā nebija internets, kur ierakstīt ka nofisies kārtējais karburators, izpūstas galvas blīves, dizeli aizgājusi raznosa. A un vēl tas Mega anālās rAudi sprices.
Nejauciet "spēj" ar "ražotājs paredzējis". Tālajos astoņdesmitajos kaut kāds septiņsimtais volviķis bija ražotāja paredzēts būt labs 18 gadus - siermašīna 8 gadus - audī deva B3 10 gadu caurrūsēšanas garantiju, tātad ražotājs to mašīnu bija paredzējis kādiem padsmit gadiem - realitātē viņi dzīvo vismaz 30, pie noteikuma ka neiznīcina, vai arī īpašnieks neizdomā ka nav vērts tērēt 500 eiras 300 eiru vērtas mašīnas remontam. 20 gadus pie mums izvilks arī nullto gadu mašīnas - C5 ar garantiju, C6 gan jau arī, pie noteikuma ka 10-15 gadu vecumā kāds būs pārvācis motoru.

Ā, un četrkāršais komunist - par tām mega anālajām špricēm - nordiks jau vienu momentu pieminēja - K-jeti ir atrodami iekš 30-40 gadus veciem ferrari un porsche, kamēr KE-jetu tu atradīsi +/- jebkurā 30 gadus vecā MB, kuram ir šprice, vienalga vai tur būs 4, 6 vai 8 katli. Kā arī - skatoties objektīvi - tā šprice ir labāka par to tehnisko risinājumu, kas pumpē tava 1.6 nemotora katlos degvielu - un nav īpaši sliktāka arī par TDI ar sūkni, gan tehniskajā risinājumā, gan detaļu ilgmūžībā - tik vien ka KE jetam pietrūkst tā viena momenta, kas ir TDI - nav tā situācija "eu, vecais, tev jāliek KE-jetu, nenormāli ieseksosi centu, tev tikai būs jāsamaksā man daži simti rubuļu!" - problēma ir tajā, ka neviens nejēdz tās šprices diagnosticēt, regulēt un remontēt - bet nejēdz, jo atšķirībā no ķīseļu braucējiem, kuriem var noslaukt apaļas summiņas, tie kas ieķēruši kaut ko ar KE-jetu, lielākoties negrib un/vai nav spējīgi atļauties pirkt detaļas - jauna lambda, tas pa lielam varētu būt griesti - es pat stiliņa plašumos zinu labi ja 1-2 keksus, kas jebkad būtu mehāniskajai špricei pirkuši jaunas sprauslas [~50 eiras gabalā] - tāpēc arī nav motivācija skrūvētājiem to apgūt.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by msh » 12.10.2018, 00:08

TheRandominators wrote:
11.10.2018, 12:57
Es tomēr MK4 vēl ieliktu pie golfiem un teiktu, ka pie tiem golfi bet arī beidzas.
Bet atceroties kādu no piektdienas bazariem kādā stāvvietā, tas viss ir pārejošs. Lai paiet vēl dekāde, tad jau MK1 būs uz izmiršanas robežas, mk2 būs "Oldskūls nemirst", mk3 (ja nesapūs) būs pilns ar PD swapiem un mk4 būs "modernā klasika" un visi cepsies par mk6/7, ka tie jau ir uz steroīdiem uzsēdināti praktiski Passāti!
mk1 jau ir izmiruši un mk2 ir uz izmiršanas robežas, bet mk3 aktīvi mirst, tik vēl pagaidām viņi ir bik atlikušies. Bet tevis nosauktās sarunas būs iespējamas tikai puišeļu aprindās, kas nebūs braukuši ar neko vecāku par to pašu mk4 un mk5. Tevis nosauktais variants varētu notikt ja nebūtu pseidoekoloģijas problēmas - tad iekš mk7 nebūtu mazāku motoru par 2.0, un būtu tāda versija kas sauktos R36, un varbūt arī R40. A tā izbraucot tomēr ir bik starpība, ja vienai mašīnai vajag turbīnu lai tā spētu to, ko otra spēj bez turbīnas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 496
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by fokume » 12.10.2018, 00:10

keep calm and drink odekolon

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by msh » 12.10.2018, 00:12

Do it! Do it now!
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by msh » 12.10.2018, 00:13

arniks8 wrote:
11.10.2018, 14:54
mk2 sēdekli var plug n play ielikt iekš b3 passāta?
Jā, iekš B2 passāta. B3 passātam ir saderība ar B4 passātu, mk3 golfu, B3/B4 audī.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: aldl and 1 guest