2 pakāpes pārbūve

Typ 19E, 1G2, 1983-1992
User avatar
mihalich
Posts: 527
Joined: 08.09.2015, 14:46
VW: Golf Mk3
Location: Lielvārde
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by mihalich » 11.10.2018, 19:07

ieliku iekš mk3 (1.6) motoru no mk4 1.8t. aizbraucu uz CSDD, pateicu ka gribu reģistrēt pārbūvi. Džeki apskatījās, uzprasija motora tilpumu, parbaudija pēc kataloga un teica ka man nevajag reģistrēt pārbūvi. gan mk3 gan mk4 ir 1.8 motori, turbo var uzlikt arī vr6. stiprinājumi visi oem

User avatar
Saspraude_mk2
Posts: 2319
Joined: 07.01.2013, 16:01
VW: golf mk2
Has thanked: 36 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by Saspraude_mk2 » 11.10.2018, 19:48

Iepriekšējam golfam no 1.6td pārgāju uz 1.9TDI, neko nereģistrēju, 2 gadus gāju tehnisko, visas reizes inspektori saprata, ka TDI, bet neko neteica. Pašreizējam golfam pārgāju no 1.3 uz 1.9TDI, vienkārši aizbraucu uz tehniskās apskates boksiem, samaksāju, izstāvēju rindu, paši visu safočēja un izdarīja, neprasīja ne tilpumu, ne jaudu, tas arī nav atzīmēts tehniskajā pasē. Uzskatu, ka tā ir vieglāk nekā rakstīt pieteikumu.

mikimiki
Posts: 83
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by mikimiki » 12.10.2018, 09:08

Saspraude_mk2 wrote:
11.10.2018, 19:48
Iepriekšējam golfam no 1.6td pārgāju uz 1.9TDI, neko nereģistrēju, 2 gadus gāju tehnisko, visas reizes inspektori saprata, ka TDI, bet neko neteica. Pašreizējam golfam pārgāju no 1.3 uz 1.9TDI, vienkārši aizbraucu uz tehniskās apskates boksiem, samaksāju, izstāvēju rindu, paši visu safočēja un izdarīja, neprasīja ne tilpumu, ne jaudu, tas arī nav atzīmēts tehniskajā pasē. Uzskatu, ka tā ir vieglāk nekā rakstīt pieteikumu.
Kad pārgāji no 1.3 uz tdi?
Pārbūves noteikumi mainījās jūlijā! Informācija uz csdd stacijām nonāk lēnām! Attiecīgā csdd stacijā jautāju ko darīt lai no benzīna pārietu uz 1.9tdi csdd teica ka pirmās pakāpes parbuve! Samaksa naudu un ej skati! Pārjautāju vai tiešām? Zēnu uzzvanīju uz Rīgu un tad teica ka otrās pakāpes parbuve! Tā kā jā! MK noteikumi Csdd nodaļas nesasniedz uz sitienu! Izpratne pat noteikumiem ir atšķirīga katra nodaļa! Agrāk lidzigi bija ar vr6, vienā nodaļā saka ka ir 2 kat pārbūvē! Citā izej skati bez aizrādījuma!


Msh pareizi saka uz 1.6d bloka vari krāmēt ko gribi! Sūkni galvu turbo! Tāpēc ar 1.6d var saiet
tdi!

Bet par projektu! Vnk raksti! Kko! Sākuma! Plānu ar detaļām ko mainisi! Un tad jau csdd Tev teiks kas nav skaidrs un ko vajag uzlabot!

User avatar
TheRandominators
Posts: 476
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: 2.5tds
Location: LV-2167
Has thanked: 39 times
Been thanked: 13 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by TheRandominators » 12.10.2018, 12:56

Mans stāsts ir laikam citdāks.
Jeb AFN iekš Jetta MK1. :D (khem...uz tirgu!)
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
#KKPDLV

User avatar
Saspraude_mk2
Posts: 2319
Joined: 07.01.2013, 16:01
VW: golf mk2
Has thanked: 36 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by Saspraude_mk2 » 12.10.2018, 23:08

Pārbūvi veicu nezinu, pirms 2 gadiem varētu būt, bet tāpat tas skaitījās pie otrās pakāpes pārbūves. Izstāstīju, ka tika likts pusrāmis no mk3, stiprinājumi sakrīt ar mk2, tika likta pedāļgrupa no b4, stiprinajumi sakrīt, tika izurbts caurums ugunssienā hidrauliskajam sajūgam un ka mainīta kulise, kas tika pārtaisīta, lai var pieskrūvēt orģinālajos urbumos. Tā ka nezinu gan vai tie ir jaunie noteikumi.

mikimiki
Posts: 83
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by mikimiki » 13.10.2018, 09:03

TheRandominators wrote:
12.10.2018, 12:56
Mans stāsts ir laikam citdāks.
Jeb AFN iekš Jetta MK1. :D (khem...uz tirgu!)
Process tas pats! Tikai vajag kronšteinu bildes un rasējumus! Aprēķinus nevajag!
These users thanked the author mikimiki for the post:
TheRandominators (15.10.2018, 09:26)

mikimiki
Posts: 83
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by mikimiki » 13.10.2018, 09:08

Saspraude_mk2 wrote:
12.10.2018, 23:08
Pārbūvi veicu nezinu, pirms 2 gadiem varētu būt, bet tāpat tas skaitījās pie otrās pakāpes pārbūves. Izstāstīju, ka tika likts pusrāmis no mk3, stiprinājumi sakrīt ar mk2, tika likta pedāļgrupa no b4, stiprinajumi sakrīt, tika izurbts caurums ugunssienā hidrauliskajam sajūgam un ka mainīta kulise, kas tika pārtaisīta, lai var pieskrūvēt orģinālajos urbumos. Tā ka nezinu gan vai tie ir jaunie noteikumi.
Tu rakstīji projektu? Ar bildēm un procesu, shēmām? Projektu kur uz katras lapas ir csdd spiedogs un paraksts, kurš drukātā formātā jāuzrāda csdd ekspertīzes laikā?

Te arī ir tā starpība, tagad jāuzraksta projekts, kuru izskata CSDD un apstiprina, un tad ar projektu uz csdd.

tas ka Tu inspektorams stāsti ko darīji, tagad neiet cauri!

mikimiki
Posts: 83
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by mikimiki » 13.10.2018, 09:14

Un ja pēc motora koda jauda pārsniedz to kas nācis no rūpnīcas kaut par 1kW, tad ir jāveic trokšņu un bremžu tests! Kas principā ir 500 eur un diena bieķerniekos!

Kāds CSDD pārstāvis man stāstīja, ka bremžu tests izpaužas ar 0-100-0 un tā desmit reizes! So good luck ar trumuļiem! :D KKur lasīju ka tas ir uz stenda 0-180-0 un tā trīs reizes! So idk!

User avatar
ASRock
Posts: 3322
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by ASRock » 13.10.2018, 17:24

Driz marchs iespejams mums pastatstis ka pieregistret vr6 iekš mk2,bet problema nevajadzetu but.

ka tur rakstit jauda nedrikst parsniegt jaudigako modeļi,pat grosauto uzskata ka tas ir 211hp
Attachments
Untitled.png
Untitled.png (373.96 KiB) Viewed 154 times
tel. 22347143

User avatar
Lauriko
Posts: 1613
Joined: 03.09.2008, 20:44
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by Lauriko » 13.10.2018, 19:40

Grosam taisnība! 😉👍
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... um=android

I found this offer at mobile.de:

Volkswagen Golf MK2 GTI 16V 1987 mit G60 Motor
First Registration: 01/1987
Mileage: 11.167 km
Fuel: Petrol
Power: 154 kW (209 Hp)

Price: €24,950
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!v
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv

User avatar
ASRock
Posts: 3322
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by ASRock » 13.10.2018, 21:36

Speciali pepetiju dziļak,parunaju ar paris cilvekiem,tiešam kkas izmainijas šogad,bet priekš mums tas nozime tikai lielaki terejumi lai pieregistret,nekas nepalika neiespejams.

Vienigais,zinu ka eksiste R32 mk2 Jetta,pec visa saprotams ka tadu nav iespejams pieregistret,bet pieļauju ka csdd neviens neiedzilinajas.kads zin šo stastu?
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3322
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by ASRock » 13.10.2018, 22:39

edit,pats papetiju,nav ta jetta registreta.
Attachments
Новый точечный рисунок.png
Новый точечный рисунок.png (93.66 KiB) Viewed 131 times
tel. 22347143

mikimiki
Posts: 83
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by mikimiki » 14.10.2018, 10:02

Ja neko nejaucu tad CSDD pārbūves Kristaps teica ka mk2 GTi ir jaudīgākais ar 102 kw! Par g60 var mēģināt strīdēties! Nezinu kā viņi skatās!

R32 domāju ka arī var reģistrēt! Kronšteinus jau var mainīt! Galvenais kvalitatīvi visu nostrādāt, un par to sākotnēji runāt ar csdd!

User avatar
ASRock
Posts: 3322
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by ASRock » 14.10.2018, 10:36

mikimiki wrote:
14.10.2018, 10:02
Ja neko nejaucu tad CSDD pārbūves Kristaps teica ka mk2 GTi ir jaudīgākais ar 102 kw! Par g60 var mēģināt strīdēties! Nezinu kā viņi skatās!

R32 domāju ka arī var reģistrēt! Kronšteinus jau var mainīt! Galvenais kvalitatīvi visu nostrādāt, un par to sākotnēji runāt ar csdd!
Nu pilnas muļkibas uzrakstiji,pieļauj viņi tos 155kw,bet r32 tapat vairak,kadi kronšteini jau nav tik svarigi,jo javeic ta ekspertize kura vel sarežgitaka izskatas)
tel. 22347143

User avatar
msh
Posts: 2487
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 33 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: 2 pakāpes pārbūve

Post by msh » 14.10.2018, 17:36

Saspraude_mk2 wrote:
10.10.2018, 18:29
Tieši tā kā Randoms raksta, vienmēr tā ir bijusi 2. pakāpes pārbūve. Nekā sarežģīta tur nav, apskata vai viss pareizi un kārtīgi salikts, safočē un viss. Tiesa gan ir inspektori, kuri diez ko daudz nesaprot un tad tas ievelkās, kamēr sazvanās ar zinošiem cilvēkiem. Kā arī var nākties pašam visu darīto stāstīt.
Saspraude_mk2 wrote:
11.10.2018, 19:48
Iepriekšējam golfam no 1.6td pārgāju uz 1.9TDI, neko nereģistrēju, 2 gadus gāju tehnisko, visas reizes inspektori saprata, ka TDI, bet neko neteica. Pašreizējam golfam pārgāju no 1.3 uz 1.9TDI, vienkārši aizbraucu uz tehniskās apskates boksiem, samaksāju, izstāvēju rindu, paši visu safočēja un izdarīja, neprasīja ne tilpumu, ne jaudu, tas arī nav atzīmēts tehniskajā pasē. Uzskatu, ka tā ir vieglāk nekā rakstīt pieteikumu.
Šis ir labs - saucas "tā vienmēr ir bijusi otrās pakāpes pārbūve, bet es patiesībā nemaz nezinu kas tā otrās pakāpes pārbūve vispār ir!" :lol: Otrajā postā aprakstītā darbība ir pirmās pakāpes pārbūve - patlaban ja tu aizbrauktu, ja tu vispār tiktu līdz boksiem, tevi vienkārši pasūtītu, un vienīgais veids kā tu varētu izvairīties no projekta rakstīšanas, būtu aizbraukt pie kāda privātdarboņa/privātuzņēmēja, kas ar to nodarbojas, un apmaiņā pret apaļas summiņas nolocīšanu, uzrakstītu to projektu priekš tevis.

Un vispār tā tava pēdējā pirmās pakāpes pārbūve ir bijusi tāda aizdomīga - es ceru ka uz papīra tā nav vienkārši degvielas veida maiņa, bet pie tā ka nav ne kubatūra, ne jauda, tas pēc tā izklausās, lasīt, likuma priekšā tu brauc ar 1.6D vai 1.6TD, un pastāv iespējamība nākamajā apskatē tevi uzvilks par nereģistrētu pārbūvi, apmēram tāpat kā tikko elmimotors Miham apskatē iedeva divnieku par B4 audī smuki ieliktu 1.8T, izmantojot OEM kronšteinus, kurš tur atrodas jau vismaz pāris gadus, bet tagad, tadā - par to divnieks - protams, novēlu lai tev tā negadītos.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “vw Golf 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest