CE2 18tais drošinātājs - sūknis/o2 zondes sildītājs.

Wiring | Electronics
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
User avatar
Awkid
Posts: 84
Joined: 08.11.2017, 13:56
VW: Golf mk2 (2E digifant)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

CE2 18tais drošinātājs - sūknis/o2 zondes sildītājs.

Post by Awkid » 11.02.2018, 21:03

Auto - mk2 ar CE2 pravodku, iecelts digifants (2.0 2E).

Tika ielikta jauna zonde, pārlodēti vadi. Problēma sekojoša - nobraukts vesels vakars, tad tika izsists 18 drošinātājs (20A atbild par degv.sūkni un zondes sildelementu). Testējot kas un kā, momentu pēc braukšanas uzsākšanas drošinātājs tiek izsists. Izraujot zondes štekeri un ieliekot 30A (beidzās pa rokai 20nieki) mašīna rūc un brauc. Loģiski ka tas problēmu neatrisina, jo bez zondes jau nebraukās.
Tātad, problēma ir ar jauno zondi. Jautājums - vai divi baltie vadi kas atbild par sildelementu zondē ir kaut kāda veidā marķēti, secīgi jasaliek? Jebšu, es marķējumus un info neatradu, masu, strāvu salodēju kā vajag, bet baltos uz zini vai mini. Vai ir jēga tos pārlodēt pretēji, vai meklēt kkur pārrāvumus izolācijā kas pēkšņi maģiski radušies (ar veco zondi šādu problēmu nebija)

User avatar
zipo93
Posts: 2739
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 260 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: CE2 18tais drošinātājs - sūknis/o2 zondes sildītājs.

Post by zipo93 » 11.02.2018, 22:03

Zondes apsildei nav polaritātes. Ja tas drošinātājs atbild arī par sūkni, tad varbūt tur ir vaina. Iespējams viņam ir beigu sākums un sāk rīt vairāk elektrības dēļ izdiluma.
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: CE2 18tais drošinātājs - sūknis/o2 zondes sildītājs.

Post by msh » 11.02.2018, 22:54

Nevajag zīlēt bet gan ar niknu ampērmetru pamērīt cik lielu strāvu patērē tas lambdas sildītājs un cik sūknis.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Awkid
Posts: 84
Joined: 08.11.2017, 13:56
VW: Golf mk2 (2E digifant)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: CE2 18tais drošinātājs - sūknis/o2 zondes sildītājs.

Post by Awkid » 11.02.2018, 23:20

zipo93 wrote:
11.02.2018, 22:03
Zondes apsildei nav polaritātes. Ja tas drošinātājs atbild arī par sūkni, tad varbūt tur ir vaina. Iespējams viņam ir beigu sākums un sāk rīt vairāk elektrības dēļ izdiluma.
iemēģināts ar diviem sūkņiem. Tas ar kuru pimrreizēji izsita ir aptuveni pustoru mēnesi vecs, pirkts jauns. Kaut kā negribas ticēt ka pie vainas sūknis. Drīzāk vecajai zondei tas sildelements jau sen neveica funkciju, ieceļot motoru jau secināju ka brangi treknu spļauj. Saņēmos ielikt jaunu zondi.
Labi, ja polaritātes nav, tad pārlodēt nevajag. Domājams ka sākšu ar to ka iziešu pilnā garumā caur vadiem no zondes atpakaļ, cik tālu tikšu kaut ko saprastdams. Varbūt tiešām vecajai tā sildīšana nemaz negāja, tagad pieliekot jauno, cauri iet strāva - sazin, kkur pie būra met motortelpā.

Post Reply

Return to “Elektrība | Elektronika”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest