ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Daudz man bija mk2,mk3,corrado,passat (C,CL,GL,GT,GTI,USA,Syncro,Vr6,ColourConcepti,Jubi,16V 9A,ABF,G60) un vel vairak detaļas no tiem+uztaisiti dažie citi projekti.Ticiet man,katra mašina nesa kkadas zinašanas un sikas detaļas.Pienacis laiks atstat 1 mašinu,apvienot visas zinašanas un detaļas.Parejo pardot,jo visu apvienot nesanaks
Galvenais nosacijums-tas mk2 jābūt unikals un pamanams.
3durvju virsbuve,bez lukas.ir defekti,bez tiem nevareja but,iespejams kadreiz ta mašinu bus velreiz pilnigi izjaukta un parkrasota.
Viennozimigi bus plastmasas arkas G60 un sliekšņi,bet ar šauriem bamperiem,lielo lupu ar bremžu trubam.
Kkads spoilers ari bus(ir gan GTI,gan Votex,gan Zender)
Hella magic green optika un laikam Hella Cat Eye reste
Salona šoreiz bus skaņas izolacija,brunas un melnas krasas detaļas,kkas noteikti paršuts.Nardi,Votex un citi elementi.
Maksimalas ekstras:el.logi,spoguli,central atslega,kruizs,pat muzika no jubi,gamma 4,ekvalaizers,subwoofer,changer.
Viennozimigi Vr6 piekare un motors kas jau parasta lieta=]
Galvenais nosacijums-tas mk2 jābūt unikals un pamanams.
3durvju virsbuve,bez lukas.ir defekti,bez tiem nevareja but,iespejams kadreiz ta mašinu bus velreiz pilnigi izjaukta un parkrasota.
Viennozimigi bus plastmasas arkas G60 un sliekšņi,bet ar šauriem bamperiem,lielo lupu ar bremžu trubam.
Kkads spoilers ari bus(ir gan GTI,gan Votex,gan Zender)
Hella magic green optika un laikam Hella Cat Eye reste
Salona šoreiz bus skaņas izolacija,brunas un melnas krasas detaļas,kkas noteikti paršuts.Nardi,Votex un citi elementi.
Maksimalas ekstras:el.logi,spoguli,central atslega,kruizs,pat muzika no jubi,gamma 4,ekvalaizers,subwoofer,changer.
Viennozimigi Vr6 piekare un motors kas jau parasta lieta=]
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.
Te bus virsbuve.Nopirkts 11.08.16,driz 2gadi=]
- Attachments
-
- 20180501_195606.jpg (323.9 KiB) Viewed 3911 times
-
- DSC_1386.JPG (517.75 KiB) Viewed 3911 times
-
- DSC_1385.JPG (513.23 KiB) Viewed 3911 times
-
- DSC_1384.JPG (418.45 KiB) Viewed 3911 times
-
- DSC_1347.JPG (636.12 KiB) Viewed 3911 times
-
- DSC_1346.JPG (616.2 KiB) Viewed 3911 times
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.
Interior bildes ipaši nav=]
- Attachments
-
- DSC09829.JPG (546.37 KiB) Viewed 3911 times
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.
Motra bildes daudz=]
- Attachments
-
- IMG-20180103-WA0000.jpeg (291.31 KiB) Viewed 3910 times
-
- DSC_0133.JPG (521.64 KiB) Viewed 3910 times
-
- DSC_0116.JPG (460.63 KiB) Viewed 3910 times
-
- DSC_0115.JPG (243.09 KiB) Viewed 3910 times
-
- 20180410_144829.jpg (265.53 KiB) Viewed 3910 times
-
- 20180410_141954.jpg (227.28 KiB) Viewed 3910 times
-
- 20180410_141937.jpg (303.15 KiB) Viewed 3910 times
-
- 20180323_130734_Burst02.jpg (319 KiB) Viewed 3910 times
-
- 20161019_133833.jpg (533.91 KiB) Viewed 3910 times
tel. 22347143
-
- Posts: 52
- Joined: 26.09.2011, 11:27
- VW: mk2 preFL
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.
Bija tas gods nedaudz redzēt detaļu krājumus
Domāju, ka galā te būs kaut kas diezgan labs, jo no kā to visu salikt ir.
Domāju, ka galā te būs kaut kas diezgan labs, jo no kā to visu salikt ir.
`85 mk2 2door
-
- Posts: 11181
- Joined: 24.03.2006, 16:29
- VW: Golf
- Location: Latvia
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.
Ja nemaldos, izņemot bloķi, lielākā daļa jau ir bijusi kustībā un ne par velti savā klasē golfs ir pirmajā vietā baltijas dragreisā, jeb palabo, asrock, kā tās sacensības saucās.
Mk2
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.
Baltijas tagad nav,iespejams nakošgad vai aiznakoš bus Ziemeļ Eiropas čempionats,bet padaidam dažas 1. vietas Lietuvas čempionata un Latvijas atseiški,ka ari Latvijas pagajuš gada kopvertejuma 1.vieta.
Bloķa nebija,ķedes ari bija vecas,koiliveri ari nebija,noteikti bija mazaks svars neka bus šitam un dažas lietas kuras jau bija virziena uz sportu,nevis izskatu.Tagad jāapvieno gan izskatu,gan braukšanas komfortu,gan sporta iespejas.
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Droš vien VR6 fani seko topikam,taka uzrakstišu te savo jauno pieredzi.
1 stasts
Atradijas te latvija VW Bora VR6 uz detaļam,izradijas iekša diezgan rets 12V VR6 AFP,kurš ir paris zirgu un dažus Nm jaudigaks neka AAA,taka par motoru eksperementiem paprasija parak dargi,papetiju interneta=]Palielam viss vienads ar AAA,atškiras karters-no aluminija un ar starpsienam,cik atradu cilindra diametrs vienads,bet virzuļi mazaki un pat labak dilst,butiska atškiriba iepludes kolektora,tas ir ar mainamo geometriju,bet vienada garuma visiem cilindriem,lai to kompenset tiek izmantotas dažadas sadelenes bank1 un bank2.Secinajums tads-ja ielikt kadas sporta sadelenes kuras parasti ir vienadas abas,šis dzinejs nedos tik daudz jaudas ka AAA un vispar nodedzinas talos virzuļus,var likt ja nakotne nevajadzes modificet.
2 stasts daudz aizraujošaks.
Te pat Latvija,bija iespeja aptaustit un kadam paveicas ari nopirkt,bet pardavejs izradijas pilnigi neadekvats cilveks.VW MULTIVAN DEHLER VR6 SYNCHRO,isi stastot tas ir pilnigakais iespejamais Multivan kuru vel partaisija jahtu firma DEHLER,neskaitot visadas gultas,tentus,atveramos jumtus,webasto,220v,izlietnes,podu,galdu,pakešu logus,6 rekaro sedekļus utt.
Manu uzmanibu pieverša csdd kur viņš skaitijas ka 3.03l 142kw,ka velak izradijas-naudu neželoja ari tam lai uzlikt ABT partaisitu dzineju,kurus saražoja nu ļoti maz.Par pamatu tika ņemts jebkads VR6 AAA,ABV,AMY.cilindri tika izslipeti lidz 82mm=2.9l+bija saražotas pec dažiem avotiem 300 vai 3000 kloķenes ar lielako gajienu 95.6mm,90.3mm vieta,tas atļava palielinat tilpumu lidz 3.1l,ielikt garakos klaņus uz uztaisit redlainu virs 7500apgr.Protams izmantotas ari citas sadalenes,iepludes kolektors,programma.viss tas iekš multivana saregulets uz 142kw,140zs vieta.Bet eksisteja ari golfi kuriem no 128kw jauda tika palielinata lidz 255zs un 330nm.Vot tadu multivanu šodien izdevas aptaustit bet nenopirkt
1 stasts
Atradijas te latvija VW Bora VR6 uz detaļam,izradijas iekša diezgan rets 12V VR6 AFP,kurš ir paris zirgu un dažus Nm jaudigaks neka AAA,taka par motoru eksperementiem paprasija parak dargi,papetiju interneta=]Palielam viss vienads ar AAA,atškiras karters-no aluminija un ar starpsienam,cik atradu cilindra diametrs vienads,bet virzuļi mazaki un pat labak dilst,butiska atškiriba iepludes kolektora,tas ir ar mainamo geometriju,bet vienada garuma visiem cilindriem,lai to kompenset tiek izmantotas dažadas sadelenes bank1 un bank2.Secinajums tads-ja ielikt kadas sporta sadelenes kuras parasti ir vienadas abas,šis dzinejs nedos tik daudz jaudas ka AAA un vispar nodedzinas talos virzuļus,var likt ja nakotne nevajadzes modificet.
2 stasts daudz aizraujošaks.
Te pat Latvija,bija iespeja aptaustit un kadam paveicas ari nopirkt,bet pardavejs izradijas pilnigi neadekvats cilveks.VW MULTIVAN DEHLER VR6 SYNCHRO,isi stastot tas ir pilnigakais iespejamais Multivan kuru vel partaisija jahtu firma DEHLER,neskaitot visadas gultas,tentus,atveramos jumtus,webasto,220v,izlietnes,podu,galdu,pakešu logus,6 rekaro sedekļus utt.
Manu uzmanibu pieverša csdd kur viņš skaitijas ka 3.03l 142kw,ka velak izradijas-naudu neželoja ari tam lai uzlikt ABT partaisitu dzineju,kurus saražoja nu ļoti maz.Par pamatu tika ņemts jebkads VR6 AAA,ABV,AMY.cilindri tika izslipeti lidz 82mm=2.9l+bija saražotas pec dažiem avotiem 300 vai 3000 kloķenes ar lielako gajienu 95.6mm,90.3mm vieta,tas atļava palielinat tilpumu lidz 3.1l,ielikt garakos klaņus uz uztaisit redlainu virs 7500apgr.Protams izmantotas ari citas sadalenes,iepludes kolektors,programma.viss tas iekš multivana saregulets uz 142kw,140zs vieta.Bet eksisteja ari golfi kuriem no 128kw jauda tika palielinata lidz 255zs un 330nm.Vot tadu multivanu šodien izdevas aptaustit bet nenopirkt
- Attachments
-
- 20180929_111204.jpg (313.37 KiB) Viewed 3305 times
-
- 20180929_111210.jpg (184.24 KiB) Viewed 3305 times
-
- Screenshot_2018-09-28-16-27-47.png (621.27 KiB) Viewed 3305 times
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Aizbraukts papildinat valsts kasi un parejos komersantus pabarot.octa+nodoklis+ta+vienas dienas atļauja+nomazgat=105evro)
- Attachments
-
- 20181015_151100.jpg (144.26 KiB) Viewed 3148 times
-
- 20181015_151119.jpg (182.9 KiB) Viewed 3148 times
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Ziemassvetku davana ir klat)
- Attachments
-
- 20181123_200942_Burst01.jpg (150.61 KiB) Viewed 2948 times
tel. 22347143
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Nu ko,visiem gribas kko palasit nedaudz patiriju topiku,jo nekas ipaši nav izdarits=]
Uz šo bridi:
1)stav salikts motors,kuram ne velti biju pasutijis visas ķedes(bija jau izstiepušas),bet parejot uz programejamo kompi,bus atkal jājauc lai pariet no sadalitaja uz spolem.
2)ir ari salikta karba bez bloķa,kura staveja iepriekš,darba plauktos metajas kaudze ar detaļam priekš otras karbas
3)visa piekare ari ir gatava likšanai
4)darba ari metajas kondicioneris izjaukta veida=]
5)kkur pirms ziemassvetkiem,bija nepatikams parsteigums,ka cilveks paprasija atbrivot irejamo garažu,taka dzit pa sali negribu,stav setā zem čehola ta mašina nabaga
Nu pietiek lirikas,padališos ari ar pieredzi,šoreiz karbas buvešana.Kadreiz saku no 020 5 atrumas maiņas,pec tam vel reduktora 020,talak kkada zobrata maiņas jau 02a karbai,pec tam jau visu atrumu un attiecibas maiņas vr6,uzreiz pateikšu ka zobrati tik viegli no varpstam neiet nost,vajag gan noņemejus,gan karset utt,tapec lieko reizi neesmu jaucis lidz galam.šoreiz uz galda ir CCM(Vr6),CEW(B3 1.8mono) un CAT(B3 1.9D) atrumkarbas.
Palielam no CCM man vajag korpusu un 4 atrumu,ta atri izjauka,iekšas pardotas Lambertam 1.9tdi proektam
Talak izjaucu CEW atrumkarbu,korpus aizgaja lužņos,bija lielas ceribas,jo nobraukums minimals,eļļa ideali tira,bet nu jaucam talak,noņemot visis zobratus var tikt lidz gultņim kuru nekad nebiju parbaudijis,un te brinums-pinigi beigts,nu nekas,rupjigi parbaudot parejas detaļas izradijas ka 2 atruma zobratam stipri bojati ieslegšanas zobi un autosportam ta nav deriga
Un jau uz galda CAT atrumkarba,kurai jau kadreiz noņemts 5 atrums,eļļa pilnigi netira,pat ar udens emulsiju(vardu sakot bija ari atrumkarba tikko noņemta no ejoša tdi golfa,kura iekša bija 80% udens,neviena deriga detaļa nesaglabajas tur),jaucu ari šito un te brinums,kapec visbiežak plist korpus vr6,bet neviens negrib mani paklausities un piemetinat asi.Talak vel neesmu izjaucis,bet 2atruma zobrats izskatas labaks neka CEW.
taka vajag garo 5 atrumu,no lamberta dabuti zobrati ar 0.070 attiecibu,kura nav 02a,bet visticamak 02j-pilnigi der
Uz šo bridi:
1)stav salikts motors,kuram ne velti biju pasutijis visas ķedes(bija jau izstiepušas),bet parejot uz programejamo kompi,bus atkal jājauc lai pariet no sadalitaja uz spolem.
2)ir ari salikta karba bez bloķa,kura staveja iepriekš,darba plauktos metajas kaudze ar detaļam priekš otras karbas
3)visa piekare ari ir gatava likšanai
4)darba ari metajas kondicioneris izjaukta veida=]
5)kkur pirms ziemassvetkiem,bija nepatikams parsteigums,ka cilveks paprasija atbrivot irejamo garažu,taka dzit pa sali negribu,stav setā zem čehola ta mašina nabaga
Nu pietiek lirikas,padališos ari ar pieredzi,šoreiz karbas buvešana.Kadreiz saku no 020 5 atrumas maiņas,pec tam vel reduktora 020,talak kkada zobrata maiņas jau 02a karbai,pec tam jau visu atrumu un attiecibas maiņas vr6,uzreiz pateikšu ka zobrati tik viegli no varpstam neiet nost,vajag gan noņemejus,gan karset utt,tapec lieko reizi neesmu jaucis lidz galam.šoreiz uz galda ir CCM(Vr6),CEW(B3 1.8mono) un CAT(B3 1.9D) atrumkarbas.
Palielam no CCM man vajag korpusu un 4 atrumu,ta atri izjauka,iekšas pardotas Lambertam 1.9tdi proektam
Talak izjaucu CEW atrumkarbu,korpus aizgaja lužņos,bija lielas ceribas,jo nobraukums minimals,eļļa ideali tira,bet nu jaucam talak,noņemot visis zobratus var tikt lidz gultņim kuru nekad nebiju parbaudijis,un te brinums-pinigi beigts,nu nekas,rupjigi parbaudot parejas detaļas izradijas ka 2 atruma zobratam stipri bojati ieslegšanas zobi un autosportam ta nav deriga
Un jau uz galda CAT atrumkarba,kurai jau kadreiz noņemts 5 atrums,eļļa pilnigi netira,pat ar udens emulsiju(vardu sakot bija ari atrumkarba tikko noņemta no ejoša tdi golfa,kura iekša bija 80% udens,neviena deriga detaļa nesaglabajas tur),jaucu ari šito un te brinums,kapec visbiežak plist korpus vr6,bet neviens negrib mani paklausities un piemetinat asi.Talak vel neesmu izjaucis,bet 2atruma zobrats izskatas labaks neka CEW.
taka vajag garo 5 atrumu,no lamberta dabuti zobrati ar 0.070 attiecibu,kura nav 02a,bet visticamak 02j-pilnigi der
- Attachments
-
- Tas gultņis kuru nevar redzet kamer visu nenoņemsi
- IMG-20181218-WA0016.jpeg (156.02 KiB) Viewed 2725 times
-
- Korpuss ilgi neizturetu)
- 20190102_185616.jpg (167.64 KiB) Viewed 2725 times
-
- Ta vieniga tapiņa parluza un satelitu ass jau izgaja ara)
- 20190102_185542.jpg (198.47 KiB) Viewed 2725 times
tel. 22347143
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Kāpēc jājauc motors lai pārietu no sadalītāja uz spolēm?
Par 02S kārbu nedomā?
Par 02S kārbu nedomā?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
nu janomana ķedes vaks,ar sadalitaja caurumu,pret vaku ar deveju,lai to izdarit ari varstu vaku un spriegotaju vajag noņemt
par 02s noteikti ne,nakošais solis kulacenu karba bez sinhronizatoriem,bet pagaidam 1 02a braukšanai,otra rezervei,pietiks
tel. 22347143
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6
Ā, VR6 tik vienkārši, var nolikvidēt sadalītāju un nav jāatstāj karājoties bārenis sadalītājs bez svečvadiem? Man, ja gribētos pa smuko, vajadzētu uzlikt mk4 8v galvu...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests