ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post Reply
User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by ASRock » 14.07.2018, 00:02

Daudz man bija mk2,mk3,corrado,passat (C,CL,GL,GT,GTI,USA,Syncro,Vr6,ColourConcepti,Jubi,16V 9A,ABF,G60) un vel vairak detaļas no tiem+uztaisiti dažie citi projekti.Ticiet man,katra mašina nesa kkadas zinašanas un sikas detaļas.Pienacis laiks atstat 1 mašinu,apvienot visas zinašanas un detaļas.Parejo pardot,jo visu apvienot nesanaks :roll:

Galvenais nosacijums-tas mk2 jābūt unikals un pamanams.

3durvju virsbuve,bez lukas.ir defekti,bez tiem nevareja but,iespejams kadreiz ta mašinu bus velreiz pilnigi izjaukta un parkrasota.
Viennozimigi bus plastmasas arkas G60 un sliekšņi,bet ar šauriem bamperiem,lielo lupu ar bremžu trubam.
Kkads spoilers ari bus(ir gan GTI,gan Votex,gan Zender)
Hella magic green optika un laikam Hella Cat Eye reste
Salona šoreiz bus skaņas izolacija,brunas un melnas krasas detaļas,kkas noteikti paršuts.Nardi,Votex un citi elementi.
Maksimalas ekstras:el.logi,spoguli,central atslega,kruizs,pat muzika no jubi,gamma 4,ekvalaizers,subwoofer,changer.
Viennozimigi Vr6 piekare un motors kas jau parasta lieta=]
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by ASRock » 14.07.2018, 00:10

Te bus virsbuve.Nopirkts 11.08.16,driz 2gadi=]
Attachments
20180501_195606.jpg
20180501_195606.jpg (323.9 KiB) Viewed 3911 times
DSC_1386.JPG
DSC_1386.JPG (517.75 KiB) Viewed 3911 times
DSC_1385.JPG
DSC_1385.JPG (513.23 KiB) Viewed 3911 times
DSC_1384.JPG
DSC_1384.JPG (418.45 KiB) Viewed 3911 times
DSC_1347.JPG
DSC_1347.JPG (636.12 KiB) Viewed 3911 times
DSC_1346.JPG
DSC_1346.JPG (616.2 KiB) Viewed 3911 times
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by ASRock » 14.07.2018, 00:13

Interior bildes ipaši nav=]
Attachments
DSC09829.JPG
DSC09829.JPG (546.37 KiB) Viewed 3911 times
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by ASRock » 14.07.2018, 00:15

Motra bildes daudz=]
Attachments
IMG-20180103-WA0000.jpeg
IMG-20180103-WA0000.jpeg (291.31 KiB) Viewed 3910 times
DSC_0133.JPG
DSC_0133.JPG (521.64 KiB) Viewed 3910 times
DSC_0116.JPG
DSC_0116.JPG (460.63 KiB) Viewed 3910 times
DSC_0115.JPG
DSC_0115.JPG (243.09 KiB) Viewed 3910 times
20180410_144829.jpg
20180410_144829.jpg (265.53 KiB) Viewed 3910 times
20180410_141954.jpg
20180410_141954.jpg (227.28 KiB) Viewed 3910 times
20180410_141937.jpg
20180410_141937.jpg (303.15 KiB) Viewed 3910 times
20180323_130734_Burst02.jpg
20180323_130734_Burst02.jpg (319 KiB) Viewed 3910 times
20161019_133833.jpg
20161019_133833.jpg (533.91 KiB) Viewed 3910 times
tel. 22347143

User avatar
Marchs
Posts: 11181
Joined: 24.03.2006, 16:29
VW: Golf
Location: Latvia
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by Marchs » 15.07.2018, 16:34

Labas tev tās visas dzinēja daļas! (y)
Arī pēdējā!
Lai izdodās!
Mk2

User avatar
_jr_
Posts: 52
Joined: 26.09.2011, 11:27
VW: mk2 preFL
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by _jr_ » 15.07.2018, 17:15

Bija tas gods nedaudz redzēt detaļu krājumus :thumbs:

Domāju, ka galā te būs kaut kas diezgan labs, jo no kā to visu salikt ir.
`85 mk2 2door

User avatar
Marchs
Posts: 11181
Joined: 24.03.2006, 16:29
VW: Golf
Location: Latvia
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by Marchs » 18.07.2018, 10:57

Ja nemaldos, izņemot bloķi, lielākā daļa jau ir bijusi kustībā un ne par velti savā klasē golfs ir pirmajā vietā baltijas dragreisā, jeb palabo, asrock, kā tās sacensības saucās.
Mk2

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.

Post by ASRock » 18.07.2018, 19:18

Marchs wrote:
18.07.2018, 10:57
Ja nemaldos, izņemot bloķi, lielākā daļa jau ir bijusi kustībā un ne par velti savā klasē golfs ir pirmajā vietā baltijas dragreisā, jeb palabo, asrock, kā tās sacensības saucās.
Baltijas tagad nav,iespejams nakošgad vai aiznakoš bus Ziemeļ Eiropas čempionats,bet padaidam dažas 1. vietas Lietuvas čempionata un Latvijas atseiški,ka ari Latvijas pagajuš gada kopvertejuma 1.vieta.

Bloķa nebija,ķedes ari bija vecas,koiliveri ari nebija,noteikti bija mazaks svars neka bus šitam un dažas lietas kuras jau bija virziena uz sportu,nevis izskatu.Tagad jāapvieno gan izskatu,gan braukšanas komfortu,gan sporta iespejas.
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by ASRock » 29.09.2018, 23:25

Droš vien VR6 fani seko topikam,taka uzrakstišu te savo jauno pieredzi.

1 stasts :buch:

Atradijas te latvija VW Bora VR6 uz detaļam,izradijas iekša diezgan rets 12V VR6 AFP,kurš ir paris zirgu un dažus Nm jaudigaks neka AAA,taka par motoru eksperementiem paprasija parak dargi,papetiju interneta=]Palielam viss vienads ar AAA,atškiras karters-no aluminija un ar starpsienam,cik atradu cilindra diametrs vienads,bet virzuļi mazaki un pat labak dilst,butiska atškiriba iepludes kolektora,tas ir ar mainamo geometriju,bet vienada garuma visiem cilindriem,lai to kompenset tiek izmantotas dažadas sadelenes bank1 un bank2.Secinajums tads-ja ielikt kadas sporta sadelenes kuras parasti ir vienadas abas,šis dzinejs nedos tik daudz jaudas ka AAA un vispar nodedzinas talos virzuļus,var likt ja nakotne nevajadzes modificet.

2 stasts daudz aizraujošaks.

Te pat Latvija,bija iespeja aptaustit un kadam paveicas ari nopirkt,bet pardavejs izradijas pilnigi neadekvats cilveks.VW MULTIVAN DEHLER VR6 SYNCHRO,isi stastot tas ir pilnigakais iespejamais Multivan kuru vel partaisija jahtu firma DEHLER,neskaitot visadas gultas,tentus,atveramos jumtus,webasto,220v,izlietnes,podu,galdu,pakešu logus,6 rekaro sedekļus utt.
Manu uzmanibu pieverša csdd kur viņš skaitijas ka 3.03l 142kw,ka velak izradijas-naudu neželoja ari tam lai uzlikt ABT partaisitu dzineju,kurus saražoja nu ļoti maz.Par pamatu tika ņemts jebkads VR6 AAA,ABV,AMY.cilindri tika izslipeti lidz 82mm=2.9l+bija saražotas pec dažiem avotiem 300 vai 3000 kloķenes ar lielako gajienu 95.6mm,90.3mm vieta,tas atļava palielinat tilpumu lidz 3.1l,ielikt garakos klaņus uz uztaisit redlainu virs 7500apgr.Protams izmantotas ari citas sadalenes,iepludes kolektors,programma.viss tas iekš multivana saregulets uz 142kw,140zs vieta.Bet eksisteja ari golfi kuriem no 128kw jauda tika palielinata lidz 255zs un 330nm.Vot tadu multivanu šodien izdevas aptaustit bet nenopirkt :wallbash:
Attachments
20180929_111204.jpg
20180929_111204.jpg (313.37 KiB) Viewed 3305 times
20180929_111210.jpg
20180929_111210.jpg (184.24 KiB) Viewed 3305 times
Screenshot_2018-09-28-16-27-47.png
Screenshot_2018-09-28-16-27-47.png (621.27 KiB) Viewed 3305 times
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by ASRock » 15.10.2018, 20:47

Aizbraukts papildinat valsts kasi un parejos komersantus pabarot.octa+nodoklis+ta+vienas dienas atļauja+nomazgat=105evro)
Attachments
20181015_151100.jpg
20181015_151100.jpg (144.26 KiB) Viewed 3148 times
20181015_151119.jpg
20181015_151119.jpg (182.9 KiB) Viewed 3148 times
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by ASRock » 23.11.2018, 20:11

Ziemassvetku davana ir klat)
Attachments
20181123_200942_Burst01.jpg
20181123_200942_Burst01.jpg (150.61 KiB) Viewed 2948 times
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by ASRock » 02.01.2019, 23:41

Nu ko,visiem gribas kko palasit :?: nedaudz patiriju topiku,jo nekas ipaši nav izdarits=]

Uz šo bridi:
1)stav salikts motors,kuram ne velti biju pasutijis visas ķedes(bija jau izstiepušas),bet parejot uz programejamo kompi,bus atkal jājauc lai pariet no sadalitaja uz spolem.
2)ir ari salikta karba bez bloķa,kura staveja iepriekš,darba plauktos metajas kaudze ar detaļam priekš otras karbas
3)visa piekare ari ir gatava likšanai
4)darba ari metajas kondicioneris izjaukta veida=]
5)kkur pirms ziemassvetkiem,bija nepatikams parsteigums,ka cilveks paprasija atbrivot irejamo garažu,taka dzit pa sali negribu,stav setā zem čehola ta mašina nabaga :ops:

Nu pietiek lirikas,padališos ari ar pieredzi,šoreiz karbas buvešana.Kadreiz saku no 020 5 atrumas maiņas,pec tam vel reduktora 020,talak kkada zobrata maiņas jau 02a karbai,pec tam jau visu atrumu un attiecibas maiņas vr6,uzreiz pateikšu ka zobrati tik viegli no varpstam neiet nost,vajag gan noņemejus,gan karset utt,tapec lieko reizi neesmu jaucis lidz galam.šoreiz uz galda ir CCM(Vr6),CEW(B3 1.8mono) un CAT(B3 1.9D) atrumkarbas.
Palielam no CCM man vajag korpusu un 4 atrumu,ta atri izjauka,iekšas pardotas Lambertam 1.9tdi proektam
Talak izjaucu CEW atrumkarbu,korpus aizgaja lužņos,bija lielas ceribas,jo nobraukums minimals,eļļa ideali tira,bet nu jaucam talak,noņemot visis zobratus var tikt lidz gultņim kuru nekad nebiju parbaudijis,un te brinums-pinigi beigts,nu nekas,rupjigi parbaudot parejas detaļas izradijas ka 2 atruma zobratam stipri bojati ieslegšanas zobi un autosportam ta nav deriga
Un jau uz galda CAT atrumkarba,kurai jau kadreiz noņemts 5 atrums,eļļa pilnigi netira,pat ar udens emulsiju(vardu sakot bija ari atrumkarba tikko noņemta no ejoša tdi golfa,kura iekša bija 80% udens,neviena deriga detaļa nesaglabajas tur),jaucu ari šito un te brinums,kapec visbiežak plist korpus vr6,bet neviens negrib mani paklausities un piemetinat asi.Talak vel neesmu izjaucis,bet 2atruma zobrats izskatas labaks neka CEW.
taka vajag garo 5 atrumu,no lamberta dabuti zobrati ar 0.070 attiecibu,kura nav 02a,bet visticamak 02j-pilnigi der
Attachments
IMG-20181218-WA0016.jpeg
Tas gultņis kuru nevar redzet kamer visu nenoņemsi
IMG-20181218-WA0016.jpeg (156.02 KiB) Viewed 2725 times
20190102_185616.jpg
Korpuss ilgi neizturetu)
20190102_185616.jpg (167.64 KiB) Viewed 2725 times
20190102_185542.jpg
Ta vieniga tapiņa parluza un satelitu ass jau izgaja ara)
20190102_185542.jpg (198.47 KiB) Viewed 2725 times
tel. 22347143

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by msh » 03.01.2019, 00:07

Kāpēc jājauc motors lai pārietu no sadalītāja uz spolēm?

Par 02S kārbu nedomā?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by ASRock » 03.01.2019, 00:14

msh wrote:
03.01.2019, 00:07
Kāpēc jājauc motors lai pārietu no sadalītāja uz spolēm?

Par 02S kārbu nedomā?
nu janomana ķedes vaks,ar sadalitaja caurumu,pret vaku ar deveju,lai to izdarit ari varstu vaku un spriegotaju vajag noņemt

par 02s noteikti ne,nakošais solis kulacenu karba bez sinhronizatoriem,bet pagaidam 1 02a braukšanai,otra rezervei,pietiks
tel. 22347143

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: ASRock"s MK2 Final Edition.VR6

Post by msh » 03.01.2019, 00:20

Ā, VR6 tik vienkārši, var nolikvidēt sadalītāju un nav jāatstāj karājoties bārenis sadalītājs bez svečvadiem? :mrgreen: Man, ja gribētos pa smuko, vajadzētu uzlikt mk4 8v galvu... :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests