hehe
Laiks skrien ātri un pagājuši 3 gadi kopš pēdējā apdeita
Laikam, ir pienācis tas brīdis, kad jāturpina. Ir nedaudz laika un ir iedvesma. Sākumā nedaudz pastāsīšu par iecerēto tālāko projekta gaitu, kas ir nedaudz pamainījusies no sākotnējām idejām. Sākumā doma bija nebraukt ārā no garāžas kamēr nebūšu sataisījis visu līdz galam, tai skaitā vizuālo, salonu utt. Ņemot vērā manu mazohistisko un neproduktīvo pieeju katram sīkumam, tas notiktu pēc gadiem 30. Veselā saprāta un vēlmes FUCK BROUKT vadīts es pieņēmu lēmumu novienkāršot šo procesu. Salikšu tehnisko daļu, lai tas auto ir braucams, tad sametināšu kas metināms, piekrāsošu kas piekrāsojams un tad, lēnu garu kā atsevišķus weekend projektiņus, sākšu krāmēt virsū visas ekstras, vizuālos apgreidus utt. Tas, ka darīšu darbus citādā secībā nenozīmē, ka viss notiks mazāk pedantiski.
Darbu plāns uz šo mirkli:
-pārlasīt donora tiltu un aizmugurējās disku bremzes
-savilkt jaunas visas bremžu trubiņas
-paskatīties vai siksnas nav sakaltušas, dabūt motoru rūcošu
-uzbūvēt izpūtēju visā garumā
-pārtaisīt kulises stiprinājumu
-sakopt diskus
-braukt uz apskati
Iespējams, ka augstāk minēto paspēšu izdarīt šosezon, ar ko es arī būtu pilnīgi apmierināts.
Pa ziemu, vai nākamsezon plānā būtu
-sametināt to kas metināms (laikam, kopā 6 vietas)
-pēc vajadzības, atkarībā no metināšanas veiksmīguma, piekrāsot
-izvilkt pāris senās buktes, plus pāris kas uzradās hibernācijas periodā :aiwa:
-nokrāsot, sakopt, uzlikt bamperus, arkas, sliekšņus un pārējos loriņus
-uzlikt kruīzu
-salikt elektro logus, spoguļus, lūku, centrālo atslēgu
-sakopt recaro sēdekļus, ielikt apsildi, pāršūt aizmugurējo dīvānu
Protams, ka katrs punkts izklausās baigi vienkārši, bet sevī slēpj miljons klipšus, loriņus un dažādus procesus, kam jāiziet cauri atbilstošajā secībā.
Tā nu Golfs tusējās pa garāžu.
Uzstellēju kautkādus riteņus, piepūtu plakanās riepas un izstūmu ārā.
Sakārtoju kosmiskos atkritumus, kam ir tendence sakrāties katrā brīvā vietā un tad jau varēja sākt kautko darīties.
Jānomaina tilts. Kāpēc jāmaina tilts? Jo CL modeļa tilts ir no plānāka metāla un tajā nav GTI modeļa tiltā iebūvētā "stabilizatora", kas realitātē ir tiltā iemetināta caurule, kas padara tiltu noturīgāku pret vērpi. Donora tilts nomērīts, atzīts par taisnu un labu esam. Izdauzīju ārā bukses, noņēmu visu lieko un aizvedu uz Metal CNC uz smilšu strūklu un pulverkrāsu.
Sākotnēji biju cerējis neņemt nost no virsbūves tilta stiprinājuma skavas, kuras lai noliktu precīzi savā vietā, VW pielieto specinstrumentu. Tā, kā CL modelim nebija aizmugurējo bremžu spēka regulatora, bet lai to uzliktu ir nepieciešama cita tilta skava ar kronšteinu priekš regulatora - jāņem vien būs nost viena no skavām. Kāpēc es negribēju viņu ņemt nost? Jo Golfam aizmugurē nekas īsti neregulējas, un šo skavu novietojums atbild par to vai mašīnai būs taisna savirze.
Paldies Karosam un Metal CNC par ātri un labi paveikto darbu, saņēmu atpakaļ daļas ļoti laicīgi, eleganti ietītas plēvē, ļoti patīkami.
Nolēmu pamēģināt no dažādiem niekiem noņemt rūsu ar skābi. Jau sen biju pamanījis, ka Depo pārdodās 28% sālsskābe, kas šai nodarbei ir kā radīta. Ja kādam ir interese var pagūglēt
rust removal hydrochloric (vai muriatic) acid. Process vienkāršs, pārbaudam vai trauki iztur skābi (PP un PET plastmasa derēs). Pa taisno no pudeles skābe darbojās ļooooti ātri, ja ir vēlme procesu piebremzēt var atjaukt ar ūdeni (atceramies skolā mācīto un lejam skābi ūdenī nevis ūdeni skābē

). Vēlams to darīt labi ventilējamā telpā vai ārā, jo procesā rodās ūdeņraža gāze (RIP HINDENBURG), smaka diezgan nepatīkama un kodīga.
Iejaucam vēlvienu trauku ar sārmainu sodas ūdeni skābes neitralizēšanai un vēlvienu trauku ar destilētu ūdeni pēdējai skalošanai.
Pirmais izmēģinājuma trusītis:
Procesā:
Pēc aptuveni minūtes:
Visus sīkos krāmus, uzgriežņus, skrūves, atsperītes utt. tagad apstrādāšu ar skābi, ļoti jautrs process.
Kā mēs visi zinām, lielākais ļaunums uz planētas Zeme ir VAG aizmugurējie suporti, kam rokasbremzes mehānisms ir integrēts suportā. Ideja, protams, forša līdz momentam kamēr tas viss nesapūst lupatās un nenoķīlē.
Donora suportu stāvoklis pirms restaurācijas. Yummy!
Sāku likt kopā suportus, izbirstējot visas iekšas utt, viss pēc fenšui. Kopā lieku ar ATE Bremszylinder paste un ATE Plastilube. Virzuļi, atspere un rocenes asis jaunas.
Jebkuram normālam auto, lai ieliktu vietā suporta virzulīti atliek paņemt virzulīti un...ielikt virzulīti. Šeit zem virzuļa slēpjās tikai 14 detaļas. :aiwa:
FAQ:
Kāpēc suporti sarkani?
-Jo priekšējie jau ir sarkani
Kāpēc priekšējie jau ir sarkani?
-Jo iepriekšējais kantoris kur vedu strūklot/krāsot lietas smagi sapisās. Gribēju melnus suportus, bet Vasja paziņoja A KAK VSE ŽE KRASJAT KRASNIJ
Kāpēc nepārgāji uz mk4 suportiem un Polo gultņiem
-Jo negribēju, un man patīk restaurēt suportus.
Šodien aptrūkās laiks un pacietība, iztēlojieties bildi ar pārlasītiem suportiem.
Kautkad sakopu mīksto paneli (mīkstais panelis ir mīksts. Ar vinilu apšūts preskartons, atšķirībā no trūkumversijas cietā plastmasas paneļa, kurā nemaz nevar ielikt Digifiz). Nobirstēju ar putām, iesmērēju ar ķīmiju. 50/50. Saliku iekšā OEM tumbeles no oriģinālā paneļa. Nourbu nost stock instrumentu paneļa kronšteinus un iekniedēju vietā Digifiz kronšteinus.
Neskatoties uz to, ka cenšos visu ieturēt oriģinalitātes rāmjos, nevarēju atteikties no šī moda. Mk3 GTI 20 Jahre pārslēdzēja, paldies Saspraudem
Kautkad izmazgāju no iekšpuses un ārpuses mk3 bāku, kas ir praktiski identiska mk2 bākai, tikai ar vietu lielajam degvielas sūknim. Sačinīju kakliņa masas vadu, nezināju, ka tāds mēdz tur būt, jo parasti tur viss ir lupatās sapuvis.
Pagaidām viss, tagad apdeiti būs vairāk vai mazāk regulāri, cenšos katru nedēļu divas, trīs reizes pieķerties pa pāris stundām.