GG. Mk2 atmo benzin
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Labs vakars/diena/rīts!
Šis tas ir pakustējies uz priekšu projekta sakarā.
Sagādāts jauns stūres pastiprinātāja bačoks, vienīgi korķis bildē nav īstais, būs sarkanais - jo sarkans ATF
Nolēmu pamainīt un atsvaidzināt ieplūdes kolektora izskatu, nokrāsots sudrabotā metālikā. Sagādātas jaunas skrūves, jo vecajām galvas jau bija nedaudz apmuļļātas.
Sagādāts jauns dzesēšanas šķidruma rezervuārs, ar iebūvēto līmeņa devēju.
Vārstu vākam arīdzan atsvaidzināts izskats.
Logu mazgājamā šķidruma bačoks bija salīdzinoši tīrs un labi saglabājies. Izmazgāts un sapucēts.
Šeit bilde ar modificēto gaisa kasti. Nebiju aizdomājies un piefiksējis, ka iepriekš gaisa ņemšanas "trompetei" bija pārāk mazs diametrs. No rokas uztaisīta lielāka trompete, kā arī kastes iekšpusē izgriezts viss liekais, plus uztaisīta trompete gaisa ņemšanas trubai pēc filtra kastes iekšpusē.
Bačoki savās vietās.
Daļas lēnām krājās
Tā, kā nesanāca dabūt ABF droseles tukšgaitas slēdzi, izmantošu šo no 1.8 8v digifanta
Kaudzīte ar jaunām skrūvēm, priekšējā motora balsta buksēm un Toledo ECU kronšteins
Neliels pierādījums tam, ka ir vērts pagaidīt dažādus sīkus loriņus, un salikt tos jaunus. Šeit piemēram gumija, pa kuru salonā ienāk AC kontroļu un MFA vakuuma trubiņas. Skaidri redzams, ka vecā nebūtu pildījusi savu pienākumu - rezultātā slapjums salonā un rūsa!
Atsvaidzinātas dzesēšanas sistēmas trubas, nokalpojušās samainītas pret jaunām. Jauni hamuti kur nepieciešams.
Dzinējs tiek lēnām apkarināts.
Degvielas sliede un puse kolektora savā vietā.
Gandrīz pabeigts. Visur saliktas jaunas blīves, piedzītas kolektora caurumiem.
Pusrāmis, kulise, AC šļaukas savās vietās.
Nopriecājos par sudrabotā golfa televizora labo stāvokli, oriģinālā krāsa. Pa virsu uzpūsta aizsardzība pret koroziju.
Dabūts b3 passat bremžu šķidruma bačoks ar atplūdi uz sajūgu. Iepriekš biju plānojis izmantot bačoku no mk3 ar ABS (vizuāli pievilcīgāks), bet beigās izrādījās, ka bačoks durās pret dzesēšanas šķidruma rezervuāru.
Sagādāta piekare. Izvēle krita uz Sachs Advantage amortizatoriem un -20mm Eibach ProKit atsperēm.
Stock 1.3 atspere salīdzinājumā ar Eibach. Izskatās jau ka būs solītais efekts - komforts mierīgi braucot un pietiekoša cietība braucot agresīvāk. Atspere ir krietni resnāka un progresīva.
Šeit jau salasīts ar jauniem putekļusargiem, atsperes atbalstiem un atbalsta gultņiem. Viss pārklāts ar pretkorozijas aizsardzību.
Izmantojot muciņas, koka gabalus, uzlocītas bremžu trubiņas pēc oriģinālā parauga. Sanāca ideāli.
Nevarēju atturēties nesalasot priekšējo resti, lai papriecātos kā izskatīsies gala produkts. Slēdzene izmazgāta, sasmērēta ar jaunu smēri, pielikta jaunā taure, lampas izmazgātas un sapucētas.
Stupicās saspiesti jauni gultņi un rēdzes, jauni dubļusargi.
Priekšējā piekare ir pabeigta, masīvās bremzes uzliktas. Tuvākajās dienās laidīšu priekšu uz riteņiem, un sākšu darbu pie aizmugurējā tilta.
Nobeigumam desertā, atzīmēšu pāris patīkamas lietas.
Dabūta sēdekļu apsilde, kura tagad jāieklonē iekšā Recaro beņķos. Būs elektriski regulējami, apsildāmi Recaro
Liels paldies Bergam, par kruīza kontroli. Ir tikai slēdzis, bet esmu izdomājis plānu kā uzdabūt kruīzu uz ABF'a un saslēgt ar šo slēdzi. Bet par to vēlāk kad dzinējs būs iekšā.
Zem tepiķa atrasts saucamais "build sheet". Lapa ar nepieciešamo aprīkojuma sarakstu, kas tiek pielipināta katrai virsbūvei salikšanas procesā. Svētais grāls
Paldies par uzmanību, drīzumā būs turpinājums!
Šis tas ir pakustējies uz priekšu projekta sakarā.
Sagādāts jauns stūres pastiprinātāja bačoks, vienīgi korķis bildē nav īstais, būs sarkanais - jo sarkans ATF
Nolēmu pamainīt un atsvaidzināt ieplūdes kolektora izskatu, nokrāsots sudrabotā metālikā. Sagādātas jaunas skrūves, jo vecajām galvas jau bija nedaudz apmuļļātas.
Sagādāts jauns dzesēšanas šķidruma rezervuārs, ar iebūvēto līmeņa devēju.
Vārstu vākam arīdzan atsvaidzināts izskats.
Logu mazgājamā šķidruma bačoks bija salīdzinoši tīrs un labi saglabājies. Izmazgāts un sapucēts.
Šeit bilde ar modificēto gaisa kasti. Nebiju aizdomājies un piefiksējis, ka iepriekš gaisa ņemšanas "trompetei" bija pārāk mazs diametrs. No rokas uztaisīta lielāka trompete, kā arī kastes iekšpusē izgriezts viss liekais, plus uztaisīta trompete gaisa ņemšanas trubai pēc filtra kastes iekšpusē.
Bačoki savās vietās.
Daļas lēnām krājās
Tā, kā nesanāca dabūt ABF droseles tukšgaitas slēdzi, izmantošu šo no 1.8 8v digifanta
Kaudzīte ar jaunām skrūvēm, priekšējā motora balsta buksēm un Toledo ECU kronšteins
Neliels pierādījums tam, ka ir vērts pagaidīt dažādus sīkus loriņus, un salikt tos jaunus. Šeit piemēram gumija, pa kuru salonā ienāk AC kontroļu un MFA vakuuma trubiņas. Skaidri redzams, ka vecā nebūtu pildījusi savu pienākumu - rezultātā slapjums salonā un rūsa!
Atsvaidzinātas dzesēšanas sistēmas trubas, nokalpojušās samainītas pret jaunām. Jauni hamuti kur nepieciešams.
Dzinējs tiek lēnām apkarināts.
Degvielas sliede un puse kolektora savā vietā.
Gandrīz pabeigts. Visur saliktas jaunas blīves, piedzītas kolektora caurumiem.
Pusrāmis, kulise, AC šļaukas savās vietās.
Nopriecājos par sudrabotā golfa televizora labo stāvokli, oriģinālā krāsa. Pa virsu uzpūsta aizsardzība pret koroziju.
Dabūts b3 passat bremžu šķidruma bačoks ar atplūdi uz sajūgu. Iepriekš biju plānojis izmantot bačoku no mk3 ar ABS (vizuāli pievilcīgāks), bet beigās izrādījās, ka bačoks durās pret dzesēšanas šķidruma rezervuāru.
Sagādāta piekare. Izvēle krita uz Sachs Advantage amortizatoriem un -20mm Eibach ProKit atsperēm.
Stock 1.3 atspere salīdzinājumā ar Eibach. Izskatās jau ka būs solītais efekts - komforts mierīgi braucot un pietiekoša cietība braucot agresīvāk. Atspere ir krietni resnāka un progresīva.
Šeit jau salasīts ar jauniem putekļusargiem, atsperes atbalstiem un atbalsta gultņiem. Viss pārklāts ar pretkorozijas aizsardzību.
Izmantojot muciņas, koka gabalus, uzlocītas bremžu trubiņas pēc oriģinālā parauga. Sanāca ideāli.
Nevarēju atturēties nesalasot priekšējo resti, lai papriecātos kā izskatīsies gala produkts. Slēdzene izmazgāta, sasmērēta ar jaunu smēri, pielikta jaunā taure, lampas izmazgātas un sapucētas.
Stupicās saspiesti jauni gultņi un rēdzes, jauni dubļusargi.
Priekšējā piekare ir pabeigta, masīvās bremzes uzliktas. Tuvākajās dienās laidīšu priekšu uz riteņiem, un sākšu darbu pie aizmugurējā tilta.
Nobeigumam desertā, atzīmēšu pāris patīkamas lietas.
Dabūta sēdekļu apsilde, kura tagad jāieklonē iekšā Recaro beņķos. Būs elektriski regulējami, apsildāmi Recaro
Liels paldies Bergam, par kruīza kontroli. Ir tikai slēdzis, bet esmu izdomājis plānu kā uzdabūt kruīzu uz ABF'a un saslēgt ar šo slēdzi. Bet par to vēlāk kad dzinējs būs iekšā.
Zem tepiķa atrasts saucamais "build sheet". Lapa ar nepieciešamo aprīkojuma sarakstu, kas tiek pielipināta katrai virsbūvei salikšanas procesā. Svētais grāls
Paldies par uzmanību, drīzumā būs turpinājums!
-
- Posts: 1077
- Joined: 25.08.2013, 22:29
- VW: Golf mk 2
- Location: Dzerauņa netalu no iecavas :D
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
šitādu vārdu ja godīgi dzirdējis nebijuGG. wrote:Stupicās saspiesti jauni gultņi un rēdzes, jauni dubļusargi
labi viss nostrādāts.
O.Z wrote:nav kvēps nav balle
-
- Posts: 3978
- Joined: 09.10.2011, 09:45
- VW: MK2
- Location: Alūksne/Rīga
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 18 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Es uzstūmu to toledo abs bremžu bačoku, man tikai liekot virsū piespiedās pie dzeses šķidruma trauka, kad iekrita savā vietā tad palika 3mm atstarpe, bet man arī labāk patiktu B3, vairāk OEM izskatas uz mk2...
Auto elektriķa pakalpojumi, elektrodiagnostika, retrofit, nestandarta risinājumi, dzinēja vadības bloku programmēšana, dpf, egr, adblue, flap, immo atslēgšana
-
- Moderators
- Posts: 7723
- Joined: 25.12.2007, 21:28
- VW: VW Golf1, VW Lupo,
- Location: Rīgas raj.
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 25 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Viss kā parasti ir augstākajā līmeni
Bet, man rādās, vai tiešām jaunajam hidro bačokam ir plaisa ?
Bet, man rādās, vai tiešām jaunajam hidro bačokam ir plaisa ?
-
- Posts: 354
- Joined: 10.06.2009, 13:15
- Location: Liepāja, Priekule
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- Contact:
-
- Posts: 3907
- Joined: 04.12.2010, 17:05
- Location: Engure
- Been thanked: 4 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
maniaks.
nepiebeigsi pusi jaunos bačokus stūķējot iekšā dzinēju?
Brizgaviku vietās nebija ruslans?
nepiebeigsi pusi jaunos bačokus stūķējot iekšā dzinēju?
Brizgaviku vietās nebija ruslans?
-
- Posts: 730
- Joined: 04.01.2014, 15:51
- VW: e39, PizGetz, e36
- Location: Jekabpils, Koknese
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 12 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Nav jau jēgas teikt, ka te viss notiek tā, kā tam būtu jānotiek.
Kas tas par slēdzi, blakus sēdekļu apsildei?
Kas tas par slēdzi, blakus sēdekļu apsildei?
-
- Posts: 1992
- Joined: 11.03.2007, 19:36
- VW: Jetta mk2
- Location: Latvia
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
To nesauc vienkārši par "rumbu"?krabpeople wrote:Pareizs nosaukums latviski, angliski wheel hub.
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Paldies vīri!
Aizmugurējos vēl neesmu noņēmis. Zem priekšējiem bija tikai smiltis. Rūsa nav vispār. Neesmu vēl satīrījis jo ārā auksts un nevar nomazgāt normāli.
Mēģināju likt apakšā šaibas lai paceltu dzesēšanas bačoku augstāk, vienalga nesagāja. Bet tev taisība šis izskatīsies vairāk OEM.Elijah wrote:Es uzstūmu to toledo abs bremžu bačoku, man tikai liekot virsū piespiedās pie dzeses šķidruma trauka, kad iekrita savā vietā tad palika 3mm atstarpe, bet man arī labāk patiktu B3, vairāk OEM izskatas uz mk2...
Nop, viss tā kā tam jābūt. Domā uz stūra?Marisio wrote:Viss kā parasti ir augstākajā līmeni
Bet, man rādās, vai tiešām jaunajam hidro bačokam ir plaisa ?
Precīzi neatceros, kautkas ap 10Eur/gabUrmas wrote: Cik maksāja dubļusargi diskiem?
Nop, cenšos būt akurātsFrukts wrote: nepiebeigsi pusi jaunos bačokus stūķējot iekšā dzinēju?
Brizgaviku vietās nebija ruslans?
Aizmugurējos vēl neesmu noņēmis. Zem priekšējiem bija tikai smiltis. Rūsa nav vispār. Neesmu vēl satīrījis jo ārā auksts un nevar nomazgāt normāli.
Skaļruņu balanss priekša/aizmugure, no VW Aktiv stereosistēmas.UldisV6K wrote: Kas tas par slēdzi, blakus sēdekļu apsildei?
-
- Posts: 5800
- Joined: 09.08.2010, 10:34
- Location: Rīga
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest