Gata Violetblau MK2F 86C

Post Reply
User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Gata Violetblau MK2F 86C

Post by GatisGirdenis » 04.08.2018, 01:37

Sveiki otrreiz!

Kā jau šeit, visticamāk, zināms - darbi saistībā ar projekta auto mēdz ieilgt, tādēļ impulsīvu lēmumu dēļ iegādājos sev arī otro auto!
Kā arī šis ir iemesls kāpēc 24V-nieks ievelkas :roll:

VW Polo MK2 Coupe (Facelifts, vienkārši MK2, MK3, katrs saukā citādāk) Violetblau (LA4A). Auto, kurš standarta iepakojumā ir par 42cm īsāks, 44cm šaurāks un 9cm zemāks nekā MK4 Golfs. :shocked:
Uz aizmugurējiem stūriem rakstīts Mikado (no uzlīmēm gribu tikt vaļā), tas laikam aptuveni tas pats, kas Bon Jovi MK3 Golfs :lol:
1992. gads, 1.05l monošprice ar katalizātoru (kurš pat vēl atrodas savā vietā) un nežēlīgiem 45 zirgspēkiem, no kuriem puse padodas jau pie spararata, kurš novada jaudu uz 5 ātrumu 085 kārbu (kurai, lai ieliktu šajā papildus 5. ātrumā ir nedaudz jāpaliecas uz priekšu) , kas stumj auto ar pašmasu 770kg (pēc tehniskās pases) vai tukšo masu 660kg (pēc melnās metāla plāksnes zem pārsega)

ss'ā ieraudzīju sludinājumu, ka par 320 eiro atdos ar apskati līdz augusta beigām (pirku, ja pareizi atceros kaut kad aprīlī), pus nakti nevarēju pagulēt, jo iepatikās no pirmā acu skatiena (pirmo reizi apzināti ieraudzīju tādu VW modeli un es vienmēr esmu gribējis hatchbacku ar kvadrātainiem lukturiem (dīvaini, ka tādi ir retums)), nākošā dienā viss jau bija sakārtots tā, ka ripoja no Rīgas uz savām jaunajām mājām Liepājā.

Trīs lielākie mīnusi, kas bija zināmi pirms pirkšanas:
[*]"Nedaudz sista priekša"
Beigās izrādījās "nedaudz" vairāk sista nekā pirmajā acu uzmetienā, bet nav mirstama kaite.
[*]Dažreiz nelec, it kā esot jāmaina holla devējs
Holla devējs tik dzīvs, cik vien iespējams, kontaktgrupa bija vaininieks.
[*]No termostata flanča zūd dzesēšanas šķidrums
Samainīju, viss bumbās :thumbs:

Bildes, kurā ir tādā stāvokli kādā bija, kad iegādājos.
Image
Image



Protams, kopskatu arī gribējās uzlabot. 8)

Sākumā piepacēlu priekšējo buferi, jo tas bija visbēdīgākais (kas bija brīdis, kad atklāju, ka ir "nedaudz" vairāk sista, nekā sākumā iedomājos)
Kā arī nopirku diskus R14 6J ET38 diskus un ieģērbu 165/60/14 riepās, nomainot R13 4.5J ET38 ar 155/75/13 (džips = dzīvesstils)
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Biju super neapmierināts ar kopskatu pēc disku nomaiņas, jo ar bleķiniekiem vēl džipa dzīve izskatījās kā pienākas, tāpēc tikpat impulsīvi, cik impulsīvi pirku auto, pasūtīju gan 80/60 atsperes (ar visu šo sēdinājumu klīrenss ir aptuveni kā standarta MK4 Golfam, ja ne pat nedaudz lielāks. kādu dienu jānomēra :?: ), gan pilnu poliuretāna bukšu komplektu (4 no 6 buksēm arī tika uzliktas, divas vēl gaida, bildes diemžēl nav.)
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Auto bija spēcīgi pabalējis, tāpēc iepirku dažas pastas, kaut kādas pulējamās švammes un rīkojos ar urbi starp 4 daudzstāvu dzīvojamām ēkām. Rezultāts nav izcils, bet apmierinošs ņemtot vērā krāsas stāvokli, budžetu un apstākļus
Bagāžnieks ir krāsots neuzmatējot iepriekšējo krāsu, kā arī plastmasi ir krāsoti ar vienkārši melnu krāsu.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Image
Un aptuveni šāds lūk auto ir patreiz 8)
Diski vēl līdz galam jānostrādā, jo pašlaik ir bijis tikai mēģinājums tikt vaļā no krāsas un korozijas
Image
Image

Sākumā auto likās ellīgi nāvīgs braucot uz 100km/h pa šoseju, jo staigāja pēc katras bedres, nekāda stabilitāte un vēlās kā laiva. Pa grantētiem ceļiem kāja nespiedās vairāk par 90km/h, kā arī līkumos baigi nepārliecināti braucu, jo testējot auto vairākas reizes sanāca neparedzēti "apcirsties".
Atsperes, bišķi uzstieptas riepas, un poliuretāna bukses padarīja šo auto diez gan līdzīgu kartingu sugai un braukšana kļuva par baudu, jo cietība ir tieši vietā, pa bedrēm nedaudz uzsit, bet tik cik lai saprastu kāda tā bedre patiesībā bija. Stūre atbild momentāli, reikā brīvkustība ir neeksistējoša, kas ir gan kā pluss, gan mīnus. Pa granti brauc ļoti stabili un paredzami arī sānslīdē un ar visu sēdinājumu nekur nekas neķeras un neberžas, tikai prasās vairāk jaudas. :^^:

Ir šādas tādas idejas dullas, ko iesākt ar auto, precīzāk dzinēju, bet to redzēsim nākotnē!
Last edited by GatisGirdenis on 21.03.2020, 01:55, edited 2 times in total.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by msh » 04.08.2018, 17:40

Vajag viņā provēt iestutēt iekšā kādu 2.0, saskrūvētu kopā ar 02A kārbu... :D Nākamā paaudze tādā ziņā ir foršāka, tur jau no fabriķa nāca lielais bloks iekšā [polo, kam tika tikai nemotori, vienīgi 1.7D, bet ibizā bija gan 2E, gan ABF, gan 1.8T], bet te droši vien ar 02A arī varētu iestutēt - 020 būs par garu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 04.08.2018, 18:20

msh wrote:
04.08.2018, 17:40
Vajag viņā provēt iestutēt iekšā kādu 2.0, saskrūvētu kopā ar 02A kārbu... :D Nākamā paaudze tādā ziņā ir foršāka, tur jau no fabriķa nāca lielais bloks iekšā [polo, kam tika tikai nemotori, vienīgi 1.7D, bet ibizā bija gan 2E, gan ABF, gan 1.8T], bet te droši vien ar 02A arī varētu iestutēt - 020 būs par garu.
Šim lielbloki neder iekšā, nedarot diez gan lielas pārvērtības, jo nav fiziski tāda lieta kā pusrāmis. Piekare līdzīga c4 audi, stabilizātora stienis un divas sviras. Varētu ielikt 1.4 16v no 6n GTI ar tiem 105 zirgspēkiem, vai 1.6 16v arī laikam no 6n, vai Lupo Tāpat arī varētu meklēt G40, bet tā kā šis dzinējs ir pārāk uzticams, gribās izdarīt kaut ko dumju, nezinu, varbūt turbīnu pieskrūvēt un izpūst vārstus, un parādīt klaņiem saules gaismu :lol:
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by msh » 04.08.2018, 19:00

Ielikt jau var, vienīgi droši vien otrās pakāpes projekts garantēts. Man vienreiz sanāca stiliņā padiskutēt ar vienu čali kas bija licis mk2 polo lielo bloku - ideja bija tāda ka ar 020 piecinieci tas viss sanāk pārāk garš, kārbas gals sanāk tur, kur atrodas kreisais ritenis labajā pagriezienā :D , ar 020 četrinieci to visu iestūķēt var, tik lanžeri apakšā bija jāpafleksē. 02A varētu būt īsāka un to gājienu pieļaut. Bet ja gribas iet uz mazo bloku, 085. kārba esot vājais punkts un neturot slodzi...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 04.08.2018, 20:07

msh wrote:
04.08.2018, 19:00
Ielikt jau var, vienīgi droši vien otrās pakāpes projekts garantēts. Man vienreiz sanāca stiliņā padiskutēt ar vienu čali kas bija licis mk2 polo lielo bloku - ideja bija tāda ka ar 020 piecinieci tas viss sanāk pārāk garš, kārbas gals sanāk tur, kur atrodas kreisais ritenis labajā pagriezienā :D , ar 020 četrinieci to visu iestūķēt var, tik lanžeri apakšā bija jāpafleksē. 02A varētu būt īsāka un to gājienu pieļaut. Bet ja gribas iet uz mazo bloku, 085. kārba esot vājais punkts un neturot slodzi...
Un kārbā vājais punkts ir kniedes diferim, tas pats kas 02J, kā arī 5 ātrums, jo visbiežāk izbeidzas ātruma štoka blīvslēgs un iztek eļļa, un tā kā 5. atrodas visaugstāk, tad tas ir pirmais cietējs.

Garblokam vajag metināt pusrāmi, vai pirkt jau gatavu, kas ir tuvu vienam žūksnim, ko es labāk nē :lol:
Mani fascinē doma par 9krpm un gliemezi šim pašam tilpumam, šitais varētu labi griezties, jo ir 75mm virzuļi un 59mm cēliens, kas ir diezgan paliels overbore un ir tīri labi priekš augstiem apgriezieniem. Vienīgi nezinu visu, ko tādam pasācienam vajag, lai aizgrieztu tik tālu. Galvu varētu paņemt no 1.3 un ielikt 1.6 sadaleni, vai arī kādu Schricku paņemt. Nebūtu ārpus iespējama budžeta, jo 8v dzinējiem viss ir salīdzinoši pa kapeikām, ja salīdzina ar 24v. Uzlikt vēl MPI, bet tad tas kopumā izklausās vairāk pēc standalone, un atkal problēmas :D
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by msh » 04.08.2018, 21:35

Nu nezinu, man tur tas čalis kaut ko minēja par gultņiem, nevis kniedēm. Bet nu lai jau būtu kā tu saki.

Ja gribas kaut kādu jaudu, tur jebkurā gadījumā par VEMS jādomā... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 04.08.2018, 23:34

msh wrote:
04.08.2018, 21:35
Nu nezinu, man tur tas čalis kaut ko minēja par gultņiem, nevis kniedēm. Bet nu lai jau būtu kā tu saki.

Ja gribas kaut kādu jaudu, tur jebkurā gadījumā par VEMS jādomā... :D
Tagad kad mini, tad jā, gūltņi arī bija viens no biežajiem, bet kārbu pārvākt reizi gadā/divos nebūtu tas trakākaks, lai gan cik lasīju, tad šis manāmi grūtāk pārvācoties nekā 02a.

Tas gan, jā. Runājot par VEMS iespējām, gribēju painteresēties vai tur var dalīt degvielas regulāciju, piemēram, tukšgaitā un līdz 20% slodzei pēc MAP, vai pedāļa pozīcijas un pie lielākas slodzes pārslēdzas uz citu veidu?
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by msh » 05.08.2018, 00:20

Jā, var. Degvielas padevi "normāliem" motoriem aprēķina pēc speed/density aprēķina [ieplūdes spiediens], bet var izmantot arī Alpha N [droseles stāvoklis], kuru pamatā vajag motoriem ar platām sadalenēm, kur MAP rādījums sāk pārāk lēkāt ieplūdes pulsāciju dēļ - nu un priekš situācijas, kur tādam motoram vēl ir uzmesta turbīna, pastāv variants, kur apakšās ir Alpha N, kurš pie noteikta [uzlikta] spiediena pārslēdzas uz speed/density.

Vemša galvenie lietotāji, protams, ir sportisti, un pēc tam seko hobijisti, tāpēc arī tam blokam ir visādas sportam paredzētas funkcijas - kaut gan priekš hobijistu vajadzībām dažu oriģinālaprīkojumu atbalsta funkcijas arī ir parādījušās pēdējo gadu laikā - nu un tas bloks arī iet uz priekšu un sāk atbalstīt visādas sadaleņu fāžu regulācijas, griesti šobrīd laikam ir tur kaut kāda bembija V8 quad vanos...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 27.09.2018, 23:52

Neliels updeits.

Vismaz viens no auto ir kaut cik uzticams :roll:
Image

Apskate ar otro piegājienu godam izieta. Pirmajā piegājienā bija divi divnieki. Viens par atpakaļgaitu, jo to, ka nedeg atpakaļgaita pamanīju tikai tad, kad jau stāvēju rindā uz apskati. Samainīju "ļegušku" un viss bumbās. Un otra lieta - aizmugurējās vilkšanas cilpas kronšteins bija atrauts no lonžerona ar daļu no paša lonžerona, ko arī nepamanīju, jo starp reizi, kad vilku vienu cilvēku, kuram gribēju izpalīdzēt (garš stāsts īsumā, cilvēks nemāk tikt vilkts un nabaga polo, tas bija smags trieciens pa kūzavu :lol: ), un apskati, netiku uzbraukt uz bedres. Uzmetu pāris kārtīgus puņķus un tur arī viss bumbās, pat likās, ka turēs, bet nu to vēl neesmu ierāvis testā. :D

Nenozīmigs Ruslans arī ticis bildē, bet tā kā vēl nevaru izlemt vai auto tiks dots minirallijā vai būs dzīvotājs, tad nu sadzīvoju ar to kā ir.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 24.12.2018, 22:19

Sveiciens!

Tā kā šijā galā Ziemassvētki nepastāv, gribēju papildināt postu!

Polo pārcieš sirds operāciju (jā! man tagad ir divas mašīnas, bet neviena nerūc! :lol: )

Jaudīgajam 1.05 liekas, ka ir galvas blīves defekts, jo ir spiediens izplešanās traukā, blīvju komplekts ir nopirkts, BET kā jau vienmēr man vajag kaut kādus s*dus :D

Izdomāju nabagam taisīt 1.6 ABU swapu (vismaz kaut kā precīzāk attiecināms uz golf klubu tagad :D )

Šeit vecā sirds pirms amputācijas
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Šeit izcelta ārā un demontēta kārba
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
ABU dzinējam tika samainīta zobsiksna ar visu ūdenssūkni, vārstu vāka blīve, blīves izplūdes kolektoram, sveces un svečvadi. Uzlikts ABU spararats ar sajūgu (lietots, bet piespiedējdiskā vēl pat frēzēšanas rievas bija), jo vecais starteris nederēja un ar ABU starteri nesniedzās līdz spararatam. It kā derēja arī vecais Polo sajūgs, bet tas NEDAUDZ nobrauktāks bija un diametrā mazāks, domāju varbūt lielais sajūgs nedaudz vairāk jaudas panesīs (un ātrāk nogalinās kārbu)
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Šeit dzinējs jau iekšā motortelpā, kura tika nedaudz apmazgāta. Pievienotas visas dzesēšanas trubas (atskaitot radiatoru) un pārējie loriņi.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Ar monošprici bija divi varianti. Meklēt citu gāzes trosi un pagarināt degvielas caurules vai FLEKSIS un URBIS. Protams, ka izvēlējos otro variantu, jo bija vienkāršākais un pieejamākais tajā brīdī. Tikai atdrūos pret vienu problēmu. Lielais pankūkfiltrs atdurās pret ugunssienu (vai nu kā viņu tur sauc) un ABU "elkonis" uz gaisa filtra kasti iet nepareizā virzienā, jo apgriezu monošprici. Pankūkfiltru varu apfleksēt un iegūt to, ka varu uzbāzt viņu virsū, bet klīrenss ir aptuveni 1cm, un kā jau zinām, tad dzinējs kustās. :?:
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Pa LIELAM atlikuši vēl tikai vadi, kas neliekas pārāk traģiski, bet tomēr vēl ir ko paņemties. Esmu jau oriģinālo vadu žūgsni saīsinājis, jo Golfam nāk kāds pusotrs / divi metri no apaļā štekera špricei līdz blokam, kamēr Polo pietiek ar 30cm, jātiek tik piejūgt visi vadi pie rāmja.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by arniks8 » 25.12.2018, 00:01

Uzliec komisko filtru :D, nebūs jāiespringst ar to pankūkfiltru un "elkoņa" novietojumu. Man viens komiskais mājās mētājas, ja sanāk uz Tukuma pusi braukt, vari dabūt.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 25.12.2018, 00:45

arniks8 wrote:
25.12.2018, 00:01
Uzliec komisko filtru :D, nebūs jāiespringst ar to pankūkfiltru un "elkoņa" novietojumu. Man viens komiskais mājās mētājas, ja sanāk uz Tukuma pusi braukt, vari dabūt.
kā ta es bez tā elkoņa to konisko piejūgšu? tieši tā daļa, kas šprici un to filtra kasti savieno ir pastulbi novietota, jo ir tikai viens veids kā viņu uzlikt. viņš man sanāk gandrīz precīzi uz bremžu šķidruma trauku ar liekumu uz salona pusi. oriģināli nāk uz otru un ar nelielu liekumu uz priekšu. Pankūkfiltram vismaz var iekšā stiprinošo flanci apfleksēt un to var rotēt līdz debīls paliek :D
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by msh » 25.12.2018, 12:24

Vajadzēja likt 1.6 pilno šprici, nevis lielā bloka caurplūdnieku, bet to ērmīgo mazā bloka pilno šprici :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6761
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 94 times
Been thanked: 309 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by GatisGirdenis » 25.12.2018, 14:59

msh wrote:
25.12.2018, 12:24
Vajadzēja likt 1.6 pilno šprici, nevis lielā bloka caurplūdnieku, bet to ērmīgo mazā bloka pilno šprici :D
Šo jau par lielo bloku nevar nosaukt, razmērā tikpat liels cik 1.05, karteris bišķi biezāks un blokam ribas, lai kloķenei ir kur palikt :D
Un 1.3 pilno šprici pagrūti atrast un ieplūdes kolektoru pagrūti pielāgot. Jeb šādam 1.6 blokam ir arī pilnā?
Labots: Polo 1.6 laikam nāk arī pilnā šprice :?
Šim ar laiku būs CBR900 špļāvēji tāpat noteikti 8)

Tagad gribu uzzināt vai oriģinālā sadalene no 1.3 ar kodu GK (monošprice ar 75hp :shocked: ) būtu uzlabojums. Tādu jaunu var par mazām naudām dabūt. Vai arī jāmeklē Šriks, kur sanāk diez gan vairāk investēt.
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: Gata MK2F 86C eko-kaste

Post by arniks8 » 25.12.2018, 16:40

GatisGirdenis wrote:
25.12.2018, 00:45
kā ta es bez tā elkoņa to konisko piejūgšu? tieši tā daļa, kas šprici un to filtra kasti savieno ir pastulbi novietota, jo ir tikai viens veids kā viņu uzlikt. viņš man sanāk gandrīz precīzi uz bremžu šķidruma trauku ar liekumu uz salona pusi. oriģināli nāk uz otru un ar nelielu liekumu uz priekšu. Pankūkfiltram vismaz var iekšā stiprinošo flanci apfleksēt un to var rotēt līdz debīls paliek :D
Doma bija tāda, ka uzliekot komisko būtu pajebaķ kurā virzienā tas elkonis rāda, jo komiskajam vajag tikai trubu uz kuras to uzmaukt :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests