Kā jau šeit, visticamāk, zināms - darbi saistībā ar projekta auto mēdz ieilgt, tādēļ impulsīvu lēmumu dēļ iegādājos sev arī otro auto!
Kā arī šis ir iemesls kāpēc 24V-nieks ievelkas
VW Polo MK2 Coupe (Facelifts, vienkārši MK2, MK3, katrs saukā citādāk) Violetblau (LA4A). Auto, kurš standarta iepakojumā ir par 42cm īsāks, 44cm šaurāks un 9cm zemāks nekā MK4 Golfs.
Uz aizmugurējiem stūriem rakstīts Mikado (no uzlīmēm gribu tikt vaļā), tas laikam aptuveni tas pats, kas Bon Jovi MK3 Golfs
1992. gads, 1.05l monošprice ar katalizātoru (kurš pat vēl atrodas savā vietā) un nežēlīgiem 45 zirgspēkiem, no kuriem puse padodas jau pie spararata, kurš novada jaudu uz 5 ātrumu 085 kārbu (kurai, lai ieliktu šajā papildus 5. ātrumā ir nedaudz jāpaliecas uz priekšu) , kas stumj auto ar pašmasu 770kg (pēc tehniskās pases) vai tukšo masu 660kg (pēc melnās metāla plāksnes zem pārsega)
ss'ā ieraudzīju sludinājumu, ka par 320 eiro atdos ar apskati līdz augusta beigām (pirku, ja pareizi atceros kaut kad aprīlī), pus nakti nevarēju pagulēt, jo iepatikās no pirmā acu skatiena (pirmo reizi apzināti ieraudzīju tādu VW modeli un es vienmēr esmu gribējis hatchbacku ar kvadrātainiem lukturiem (dīvaini, ka tādi ir retums)), nākošā dienā viss jau bija sakārtots tā, ka ripoja no Rīgas uz savām jaunajām mājām Liepājā.
Trīs lielākie mīnusi, kas bija zināmi pirms pirkšanas:
[*]"Nedaudz sista priekša"
Beigās izrādījās "nedaudz" vairāk sista nekā pirmajā acu uzmetienā, bet nav mirstama kaite.
[*]Dažreiz nelec, it kā esot jāmaina holla devējs
Holla devējs tik dzīvs, cik vien iespējams, kontaktgrupa bija vaininieks.
[*]No termostata flanča zūd dzesēšanas šķidrums
Samainīju, viss bumbās
Bildes, kurā ir tādā stāvokli kādā bija, kad iegādājos.
Protams, kopskatu arī gribējās uzlabot.
Sākumā piepacēlu priekšējo buferi, jo tas bija visbēdīgākais (kas bija brīdis, kad atklāju, ka ir "nedaudz" vairāk sista, nekā sākumā iedomājos)
Kā arī nopirku diskus R14 6J ET38 diskus un ieģērbu 165/60/14 riepās, nomainot R13 4.5J ET38 ar 155/75/13 (džips = dzīvesstils)
Bagāžnieks ir krāsots neuzmatējot iepriekšējo krāsu, kā arī plastmasi ir krāsoti ar vienkārši melnu krāsu.
Diski vēl līdz galam jānostrādā, jo pašlaik ir bijis tikai mēģinājums tikt vaļā no krāsas un korozijas
Sākumā auto likās ellīgi nāvīgs braucot uz 100km/h pa šoseju, jo staigāja pēc katras bedres, nekāda stabilitāte un vēlās kā laiva. Pa grantētiem ceļiem kāja nespiedās vairāk par 90km/h, kā arī līkumos baigi nepārliecināti braucu, jo testējot auto vairākas reizes sanāca neparedzēti "apcirsties".
Atsperes, bišķi uzstieptas riepas, un poliuretāna bukses padarīja šo auto diez gan līdzīgu kartingu sugai un braukšana kļuva par baudu, jo cietība ir tieši vietā, pa bedrēm nedaudz uzsit, bet tik cik lai saprastu kāda tā bedre patiesībā bija. Stūre atbild momentāli, reikā brīvkustība ir neeksistējoša, kas ir gan kā pluss, gan mīnus. Pa granti brauc ļoti stabili un paredzami arī sānslīdē un ar visu sēdinājumu nekur nekas neķeras un neberžas, tikai prasās vairāk jaudas.
Ir šādas tādas idejas dullas, ko iesākt ar auto, precīzāk dzinēju, bet to redzēsim nākotnē!