Laiks kā ceļš ir aizvijies, tagad daudz kas mainījies.
Biju pie sevis nosolījies, ka topikā nerakstīšu neko kamēr nebūs valveris, bet sanāca citas pārmaiņas
Pa rudens periodu nekas nenotika, jo sākās studijas un nospriedu, ka priekšā arī vajag cilvēcīgas bremzes, vecajām bremzēm es dabūju mainīt vadīklu, nu nah to dizainu, kad suports pa taisno ir pieskrūvēts pie stupicas sapratu, ka vienīgais ko tām bremzēm darīšu būs iemešana metāllūžņu čupā. No ASRock dabūju 256mm ventilējamo bremžu swapu
. Lēnā garā par RTU studentu naudu pirku detaļas
un tad beigās savācās maza kaudzīte
Norestaurēju suportus, notīrīju no rūsas skavas un stupicas, stupicām jauni gultņi, gribēju likt SKF, bet apē pārdevējs ieteica kkādus japāņu, neatceros nosaukumu, ieliku tos, pagaidām sūdzēties nevar
Kaut kad aprīlī, laika trūkuma dēļ tikai saliku. Pie reizes arī uzliku lemforder šarnīrus un vienu stūres pirkstu, otrs pirms kādiem 700km jau bija mainīts.
Šādas bremzes man priekšā bija pirms tam, tas bija pilnīgi pizģec, labi, ka neizraisīju nevienu CSN
Nākošajā sestdienā pēc bremžu salikšanas ar brālēnu gaisojām bremzes, it kā pabeidzām, piestartēju mašīnu, bet pedālis mīksts takā krāniņš bļed
, nu neko nospļāvos un devos iztestēt, lēnām pa granteni braucot likās pizģec, bremžu nav, uzbraucu uz asfalta, pie 120 nodevu pa nažiem un par pārsteigumu uzreiz riepas sāk kaukt
, bremzes ir, bet tas lētais 22mm galvenais cilindrs ir tāds jobanutijs, savu darbu dara, bet pedālis nejēgā mīksts un pie tā jāpiešaujas
Dabūju gala bunduli ar tjip ņeržas galiem kā GTi un krēsliem atbilstošus durvju apšuvumus, bet ar sagaterizētām tumbu vietām, par laimi bija ko paņemt no oriģinālajiem apšuvumiem
savedu kaut kādus sīkumus kārtībā un sāku braukt, visa nauda, protams, aizgāja beņā, bet bija ļoti forši braukt, sabiedriskais galīgi nerullē, pat tad, ja brauc tikai pa zaķi
. Kruīzs un vag sport rada milzīgu atšķirību iekš mk2, es pat gribētu apgalvot, ka mk2 ar pareizo papildaprīkojumu un standarta amīšiem/augstumu ir diezgan ērts.
Tiku arī pie BBS'iem, bet kā jau bildē redzams, vajag valcēt.
Tā nu es braucu līdz brīdim, kad sāku badoties un pusi no pusdienu naudas, kas man tika atvēlēta uz nedēļu, sāku liet bākā
. Tad arī sāka pa galvu maisīties domas par TD iestādīšanu kā tas bija paredzēts, kad vispār pirku mašīnu. Tā kā mājās donors bija, diezgan daudz par to pārdomāju un domas svārstijās, vairākas reizes jau biju gatavs jettu likt uz "operācijas galda", bet beigās ar atziņu "nafig man to dīzeli" pārdomāju, ka tomēr nevajag. Tad beidzās nauda, pavisam
. Aizbraucu uz Rīgu ar vilcienu, atbraucu mājās ar vilcienu un pie sevis noteicu, ka vairs nebraukšu ar vilcienu
Un tad notika šis
bikiņ patīriju vienzzz sešzii soļķinieku
Hokus pokus, presto manifesto
Motoru ieliku ātrāk kā pieskrūvēju stūres pastiprinātāja sūkni un ģeneratoru
Motors ir laikam ar kodu JR, spidometrā bija 543k km, bet realitātē tai mašīnai ir dahujā vairāk, pēdējo gadu vai divus sencis bez spidometra troses brauca
. Fun fact, tā mašīna vācija tika pārdota autoskolai un ar to mašīnu daudzi iemācījās braukt
, Autoskola līdz kādam 96' noripoja ap 300k ar to mašīnu, es arī ar to pašu mašīnu iemācījos braukt 7 gadu vecumā un arī spolēt iemācījos
Sāku braukt, pirmās domas, pizģets ko es esmu nodarījis nabaga mašīnai
, ņihujā negāja, ja es ietu uz baznīcu, tad pirms katras apdzīšanas mestu krustu
. Paldies jj-ozzy, par to, ka iedeva Garajs kontaktus un, protams, paldies Garajas par sūkņa sakruķīšanu
Es jau būtu nosities, ja sūknis nebūtu sakruķīts
Pēc sūkņa sakruķīšanas tas motors arī kustas
, žopometrs, protams, melo, jo neiet kā 2e, bet pēc spido ceļ diezgan pieklājīgi, māsas TDi boru varētu diezgan normāli izcirst
Tā kā priekš 2E tika ielikta mk3 bāka ar MPI sūkni, mk2 degvielas pacēlāja diametrs ir ievērojami mazāks un tas neder mk3 bākai, lai nebūtu jābrauc ar vilcienu, iemetu to štruntu un aptinu ar lupatu kamēr dabūtu mk3 pacēlāju, patīkami nebija, kādas 4 dienas nobraukāju ar drausmīgu soļķa smaku salonā
Braucot uz Jelgavu pēc mk3 pacēlāja, pekšņi mašīnai motors izdvesa nepatīkamas skaņas, izspiedu sajūgu - noslāpst
, palaidu vaļā, lai pielaistu, bubinās un negrib darboties, pēkšņi zili dūmi salonā, tā pamatīgi smird pēc deguma
. Apstājos turpat esošajā autobusa pieturā.
Par to sakusušo sūkņa vadu es biju šokā, hvz kāpēc tas notika, aizbraucu līdz Jelgavai, savācu pacēlāju, pieliku vadu pa taisno no aķīša un maucu mājās
Biju ar brālēnu ķīpenē un tad uztaisījām pāris fotkas, fočēts ar nepabeigtiem laboratorijas darbiem
Q: Kāpēc Tev nav buferis koa?
A: Vajag bedri, lai viņu uzliktu, bet bedre bija aizņemta + tur ir diezgan liels pisaks, jo vai nu bufera balka vai tā uz kuras balstās motors ir līka/šķība, bez domkrata palīdzības nevar uzlikt, kā arī man nebija laiks viņu pielikt.
Nu kaut kā tā, VAJAGA VALVERIS JA!!!1111!!!