arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post Reply
User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 10.06.2017, 00:16

msh wrote:
09.06.2017, 21:33
Pedāļu slēdžu darbība pārbaudīta?

Bet tā, velkom tu ze klab :D Man šobrīd mašīnā ir jaunais audī vadības bloks, passāta kloķis un C4 2.5 klak klak pedāļu slēdzīši - izmēģinājums, sūkņa vietā pieslēdzot gaismas diodes, beidzās ar neko, slinkums vilkt ārā viduskonsoli skatīties kas darbojas un kas nē.

Kāds risinājums droseles virināšanai?
Man sistēma ir no b3 passāta un tur nevirina droseli, bet gan pedāli, slēdzis man ar tik viens, jo nāca no automāta, bet ar vienu var iztikt :D.
Slēdzis un vakuuma membrāna garām neko nelaiž, manuāli uzsūcu vakuumu un pārbaudīju :D . Pieņemu, ka pumpi un slēdzi varētu pārbaudīt, noņemot vadības bloku un tur salaižot savienojumus.
zipo93 wrote:
09.06.2017, 07:40
Image

Ja tev šis viss ir saslēgts, tad hvz kāds signāls vēl varētu būt viņam vajadzīgs :?
Pēc šīs shēmas šķiet, ka vientuļo vadu pie 20. Drošinātāja jāpielaiž. Pagaidām gan to vadu neaiztikšu.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2743
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 261 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by zipo93 » 10.06.2017, 10:39

arniks8 wrote:
10.06.2017, 00:16
Pēc šīs shēmas šķiet, ka vientuļo vadu pie 20. Drošinātāja jāpielaiž. Pagaidām gan to vadu neaiztikšu.
Nu tad jau sanāk, ka tev nav pieslēgta barošana. Bez tās jau nu diez vai tas kruīzs ies :D
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
msh
Posts: 9571
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by msh » 10.06.2017, 10:41

Vispār jau pareizā shēma ir šitā http://autolib.diakom.ru/CAR/Volkswagen ... S/7339.pdf

Ja jau tu esi atstājis kādu vadu karājamies, kāpēc brīnies ka nestrādā?

Kruīza cilindrītis virina droseli, neatkarīgi no tā, pa tiešo vai ar trosi un gāzes pedāli pa vidu :eg: Pēc audī man tā pagrūti pierast pie fofāgena lētuma; audī cilindrītis vienmēr bija motortelpā, daļai motoru bija droseles ar divām asītēm lai kruīzam gāzējot, gāzes pedālis paliktu miera stāvoklī.

Mešalkai ir vajadzīgi abi slēdži, kad pabrauksi, sapratīsi - tas tomēr ir normāli ka izspiežot sajūgu vai pabremzējot, kruīzs izslēdzas. Otru slēdzi vari šrotā izvilkt no B4 vai C4 TDI audī - par mk3 golfu nezinu, audī līdz vismaz deviņdesmito vidum kā TDI pedāļu slēdžus izmantoja tos pašus vakuuma kruīza slēdžus, tikai ar vakuuma daļu neizmantotu, tikai kaut kur deviņdesmito beigās sāka ekonomēt, izmantojot slēdžus bez vakuuma daļas. Bleķītis varbūt derēs tas pats, kas ir tam slēdzim tajā caurumā, varbūt arī nē - jebkurā gadījumā to audī modeļu bremžu lukturu slēdžu bleķītis der.

Vakkuma sistēmas blīvumu pārbauda ar diviem vadiem piemetot sūknī esošajam vārstiņam barošanu un pēc tam piemetot vēl plusu sūkņa motoram lai tas sapumpē retinājumu, un tad skatoties cik ilgi drosele tiek noturēta vaļā - ja viss ir labi, tad hoķ pēc stundas. Tipiska problēma ir pedāļu slēdzīšu nehermētiskums, risinās izjaucot, iztīrot un nedaudz sasmērējot to vietu kas blīvējas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 14.06.2017, 23:01

Kruīzs sataisīts :smoker: vaininieks tik tiešām bija tas vientuļais vads, ko biju iepriekš rādijis. To pielaidu pie D 11 kontakta un volā :^^: . Testam biju sūkni atstājis salonā, bet motortelpā nevarēju atrast kur varētu pieskrūvēt kronšteinu. Ienāca prātā pieskrūvēt pie L veida dzelža, kas uz kārbas atrodas, bet vai tur drīkstētu likt to sūkni :?:
IMG_20170614_225602.jpg
IMG_20170614_225602.jpg (404.36 KiB) Viewed 1841 times
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9571
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by msh » 15.06.2017, 01:12

Labāk nevajag.

Sūknim domāts būt kaut kur motortelpas kreisajā aizmugurējajā stūrī. Es atradu apmēram caurumu, kur viņš ielīstu un uztaisīju atbilstošu kronšteinu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 26.06.2017, 23:34

Tad nu kruīzs uzstelēts, skate uz gadu un pa svētkiem sanāca 500km izgāzt ar jettu :^^: , motors nepievīla un kruīzs ir bomba vecam vw :smoker: . Topiks būs gan jāliek mierā, jo nekas nopietns te nenotiek :D
DSC_0031.JPG
DSC_0031.JPG (688.47 KiB) Viewed 1744 times
DSC_0034.JPG
DSC_0034.JPG (500.64 KiB) Viewed 1744 times
DSC_0032.JPG
DSC_0032.JPG (619.6 KiB) Viewed 1744 times
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 26.06.2017, 23:36

DSC_0038.JPG
DSC_0038.JPG (511.48 KiB) Viewed 1744 times
DSC_0018.JPG
DSC_0018.JPG (371.14 KiB) Viewed 1744 times
DSC_0016.JPG
DSC_0016.JPG (391.13 KiB) Viewed 1744 times
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 26.06.2017, 23:39

DSC_0019.JPG
DSC_0019.JPG (838.88 KiB) Viewed 1743 times
DSC_0104.JPG
DSC_0104.JPG (550.47 KiB) Viewed 1743 times
hgs.jpg
hgs.jpg (761.74 KiB) Viewed 1743 times
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Elijah
Posts: 3978
Joined: 09.10.2011, 09:45
VW: MK2
Location: Alūksne/Rīga
Has thanked: 90 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by Elijah » 27.06.2017, 11:16

Tev tā AC arī strādā?
Auto elektriķa pakalpojumi, elektrodiagnostika, retrofit, nestandarta risinājumi, dzinēja vadības bloku programmēšana, dpf, egr, adblue, flap, immo atslēgšana

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 27.06.2017, 11:21

Nē, jo nav freons sistēmā, vajadzētu vienreiz iepildīt :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 08.06.2018, 18:04

Laiks kā ceļš ir aizvijies, tagad daudz kas mainījies.

Biju pie sevis nosolījies, ka topikā nerakstīšu neko kamēr nebūs valveris, bet sanāca citas pārmaiņas :D

Pa rudens periodu nekas nenotika, jo sākās studijas un nospriedu, ka priekšā arī vajag cilvēcīgas bremzes, vecajām bremzēm es dabūju mainīt vadīklu, nu nah to dizainu, kad suports pa taisno ir pieskrūvēts pie stupicas sapratu, ka vienīgais ko tām bremzēm darīšu būs iemešana metāllūžņu čupā. No ASRock dabūju 256mm ventilējamo bremžu swapu :thumbs: . Lēnā garā par RTU studentu naudu pirku detaļas :lachtot: un tad beigās savācās maza kaudzīte :roll:
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Norestaurēju suportus, notīrīju no rūsas skavas un stupicas, stupicām jauni gultņi, gribēju likt SKF, bet apē pārdevējs ieteica kkādus japāņu, neatceros nosaukumu, ieliku tos, pagaidām sūdzēties nevar :D
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Kaut kad aprīlī, laika trūkuma dēļ tikai saliku. Pie reizes arī uzliku lemforder šarnīrus un vienu stūres pirkstu, otrs pirms kādiem 700km jau bija mainīts.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Šādas bremzes man priekšā bija pirms tam, tas bija pilnīgi pizģec, labi, ka neizraisīju nevienu CSN :lachtot:
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Nākošajā sestdienā pēc bremžu salikšanas ar brālēnu gaisojām bremzes, it kā pabeidzām, piestartēju mašīnu, bet pedālis mīksts takā krāniņš bļed :fluch: :xplode:, nu neko nospļāvos un devos iztestēt, lēnām pa granteni braucot likās pizģec, bremžu nav, uzbraucu uz asfalta, pie 120 nodevu pa nažiem un par pārsteigumu uzreiz riepas sāk kaukt 8O, bremzes ir, bet tas lētais 22mm galvenais cilindrs ir tāds jobanutijs, savu darbu dara, bet pedālis nejēgā mīksts un pie tā jāpiešaujas :D

Dabūju gala bunduli ar tjip ņeržas galiem kā GTi un krēsliem atbilstošus durvju apšuvumus, bet ar sagaterizētām tumbu vietām, par laimi bija ko paņemt no oriģinālajiem apšuvumiem :D
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Image

iemetu ātri, lai piemērītu, viss, protams, netīrs, bet +/- iztīrīju kad sāku braukt, nebija īsti laika līdz galam iztīrīt salonu, bet nav tā, ka būtu kauns cilvēkus vest.
Image
savedu kaut kādus sīkumus kārtībā un sāku braukt, visa nauda, protams, aizgāja beņā, bet bija ļoti forši braukt, sabiedriskais galīgi nerullē, pat tad, ja brauc tikai pa zaķi :D. Kruīzs un vag sport rada milzīgu atšķirību iekš mk2, es pat gribētu apgalvot, ka mk2 ar pareizo papildaprīkojumu un standarta amīšiem/augstumu ir diezgan ērts.

Tiku arī pie BBS'iem, bet kā jau bildē redzams, vajag valcēt.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Tā nu es braucu līdz brīdim, kad sāku badoties un pusi no pusdienu naudas, kas man tika atvēlēta uz nedēļu, sāku liet bākā Image. Tad arī sāka pa galvu maisīties domas par TD iestādīšanu kā tas bija paredzēts, kad vispār pirku mašīnu. Tā kā mājās donors bija, diezgan daudz par to pārdomāju un domas svārstijās, vairākas reizes jau biju gatavs jettu likt uz "operācijas galda", bet beigās ar atziņu "nafig man to dīzeli" pārdomāju, ka tomēr nevajag. Tad beidzās nauda, pavisam :lol:. Aizbraucu uz Rīgu ar vilcienu, atbraucu mājās ar vilcienu un pie sevis noteicu, ka vairs nebraukšu ar vilcienu :D

Un tad notika šis
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

Peles bija donoram haubes apšuvumā iemetušās un to materiālu savilka arī motorā :lol:

Image
Image
Image
bikiņ patīriju vienzzz sešzii soļķinieku :D
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Image
Image
Image
Hokus pokus, presto manifesto
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Motoru ieliku ātrāk kā pieskrūvēju stūres pastiprinātāja sūkni un ģeneratoru :lol:
Image
Motors ir laikam ar kodu JR, spidometrā bija 543k km, bet realitātē tai mašīnai ir dahujā vairāk, pēdējo gadu vai divus sencis bez spidometra troses brauca :lol:. Fun fact, tā mašīna vācija tika pārdota autoskolai un ar to mašīnu daudzi iemācījās braukt :D , Autoskola līdz kādam 96' noripoja ap 300k ar to mašīnu, es arī ar to pašu mašīnu iemācījos braukt 7 gadu vecumā un arī spolēt iemācījos :D

Sāku braukt, pirmās domas, pizģets ko es esmu nodarījis nabaga mašīnai :lachtot:, ņihujā negāja, ja es ietu uz baznīcu, tad pirms katras apdzīšanas mestu krustu :lol:. Paldies jj-ozzy, par to, ka iedeva Garajs kontaktus un, protams, paldies Garajas par sūkņa sakruķīšanu :gott: :thumbs: Es jau būtu nosities, ja sūknis nebūtu sakruķīts :D

Pēc sūkņa sakruķīšanas tas motors arī kustas :D, žopometrs, protams, melo, jo neiet kā 2e, bet pēc spido ceļ diezgan pieklājīgi, māsas TDi boru varētu diezgan normāli izcirst :D

Tā kā priekš 2E tika ielikta mk3 bāka ar MPI sūkni, mk2 degvielas pacēlāja diametrs ir ievērojami mazāks un tas neder mk3 bākai, lai nebūtu jābrauc ar vilcienu, iemetu to štruntu un aptinu ar lupatu kamēr dabūtu mk3 pacēlāju, patīkami nebija, kādas 4 dienas nobraukāju ar drausmīgu soļķa smaku salonā :D

Braucot uz Jelgavu pēc mk3 pacēlāja, pekšņi mašīnai motors izdvesa nepatīkamas skaņas, izspiedu sajūgu - noslāpst :shocked:, palaidu vaļā, lai pielaistu, bubinās un negrib darboties, pēkšņi zili dūmi salonā, tā pamatīgi smird pēc deguma :shocked:. Apstājos turpat esošajā autobusa pieturā.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
"Ieliec dīzeli" viņi teica, "būs jautri" viņi teica :D
Image
Image
Par to sakusušo sūkņa vadu es biju šokā, hvz kāpēc tas notika, aizbraucu līdz Jelgavai, savācu pacēlāju, pieliku vadu pa taisno no aķīša un maucu mājās :D

Biju ar brālēnu ķīpenē un tad uztaisījām pāris fotkas, fočēts ar nepabeigtiem laboratorijas darbiem :D
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šādi izskatās no priekšas

Image

Bet šādi no aizmugures Image

Image

Var dabūt vēl vāaaaaaaaaaaaaaaaaairāk dūmus, bet mums nesanāca uzķert bildē :lol:

Image

Image
Image
Q: Kāpēc Tev nav buferis koa?
A: Vajag bedri, lai viņu uzliktu, bet bedre bija aizņemta + tur ir diezgan liels pisaks, jo vai nu bufera balka vai tā uz kuras balstās motors ir līka/šķība, bez domkrata palīdzības nevar uzlikt, kā arī man nebija laiks viņu pielikt.

Nu kaut kā tā, VAJAGA VALVERIS JA!!!1111!!! :D
Last edited by arniks8 on 08.06.2018, 19:39, edited 1 time in total.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
jj-ozzy
Posts: 1542
Joined: 11.11.2013, 13:45
VW: Jetta Mk2 Cl
Location: Tukums,Rīga
Has thanked: 91 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by jj-ozzy » 08.06.2018, 19:02

Kamēr studentc tikmēr ir labi arī ar dīzelīti. Man pašam bija nabaguNOS. Arī varēja iztikt :D

Labāk pirmajos 2 kursos nestrādāt, vismaz ne pilnā slodzē, augstskola tomēr ir nozīmīga. Velti vairāk laika sevis attīstīšanai. :thumbs:

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 08.06.2018, 19:14

Es biju domājis varbūt praksē kkad aiziet ja laiks būtu, bet strādāt gan ne, tad nesanāk laiks īsti nekam, ja nu vienīgi nestrādā evolutionā :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Rimis
Posts: 1724
Joined: 07.06.2013, 08:31
VW: 4mo Passat, mk2 gti un Corrado
Location: Cēsis.
Has thanked: 12 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by Rimis » 09.06.2018, 14:10

Un tagad kruīzs iet? :D
Imageviewtopic.php?t=24814 ex mk2 un jaunais projekts.
viewtopic.php?f=112&t=23601&start=270 rusted mk4

User avatar
arniks8
Posts: 7064
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 403 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT

Post by arniks8 » 09.06.2018, 15:28

Nu bet, protams 8) :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest