Jujubokar's MK4

Post Reply
User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Jujubokar's MK4

Post by Jujubokar » 15.12.2015, 15:59

Sveiki, volksvāgenisti.

Šī gada februārī iegādāju savu pirmo personīgo auto. Auto tika pirkts galvenokārt tāpēc, ka Rīgas Satiksme kārtējo reizi pacēla cenas. :D Izvēle krita par labu 2 durvju Golf MK4 ar 1.8 20V bezturbo motoru. Diezgan koši sarkanā krāsā. :D Patiesībā jau kādu gadu iepriekš bija doma par tieši šāda auto iegādi, bet tā īsti nebija nepieciešams.

Kāpēc izvēlējos tieši šādu braucamo? Pirmkārt jau tāpēc, ka ļoti simpatizē ceturto golpu paskats. Dzinējs tika izvēlēts benzīnnieks tāpēc, ka nobraukums man nav tik liels, lai vajadzētu domāt par dīzeli - šajos ~10 mēnešos esmu nobraucis nepilnus 10k. Tiku skatījies arī uz 1.8T, bet izvēle krita par labu atmosfēriskajam dzinējam tāpēc, ka no daudziem dažādām paziņām ir redzēts, kā var ieberzties dārgos turbīnas remontos, motortelpā ir visādas liekas trubas un kas tik vēl ne, kas agrāk vai vēlāk novedīs pie galvas sāpēm. Turklāt šī 1.8 20V dzinēja 125hp ir pietiekami, lai uz ceļa galīgi kā sēne es nejustos.
Divu durvju auto es izvēlējos tāpēc, ka vizuāli tāds patīk labāk, pārsvarā braucu viens vai kopā ar draudzeni, turklāt, es neesmu nekāds sabiedriskais transports, ja tev ir grūti aizmugurē iekāpt, brauc ar tramvaju.

Kā es atradu konkrēto auto? Pāris mēnešus tika cītīgi ķemmēti sludinājumu portāli. Ar MK4 golfiem, kā izrādījās, ir tā, ka tirgū tobrīd bija pieejami totāli nopisteņi un norūsējušas grabažas - tiklīdz auto bija labā/sakarīgā stāvoklī, tā uzreiz īpašnieks par to prasīja kosmosu (bieži vien summa pietuvojās tādai, par kādu ir iespējams iegādāties MK5). Viss sakarīgais svinīgi tika izķerts stundas laikā - lielākajā daļā gadījumu pat nepaspēju sarunāt aizbraukt paskatīties. Tā kā lietotu auto pērkot tāpat ir jārēķinās, ka nauda iekšā būs jāliek, nospriedu, ka jāpērk ir max lēts aparāts, kuram dzinējs ir +/- labā stāvoklī un nav rūsas. Tādu arī izdevās atrast - auto bija mans jau kādus pusotru stundu pēc sludinājuma parādīšanās. Dzinējs, pēc VAGCOM spriežot, ir Ok stāvoklī, eļļu nerij, nekur nekas netek, rūsas, tfu tfu tfu, principā nav. Ir, bet tikai bagāžnieka vāka iekšpusē.
Tāpat arī uzreiz jāsaka, ka auto ir bijis sists - airbagu nav ne stūrē, ne blakussēdētājam priekšā. Par to liecina gan VAGCOM kļūdas, gan pēc skata var redzēt, ka tur ir līmēts kaut kas. Šī lieta man liekas diezgan sekundāra, kaut kad gan jau salīmēšu kārtīgāk un smukāk. :D

Auto aprīkojums. Nekā īpaša nav. Kondiškas nav. Ir lūka, kas principā kondiškas neesamību padara stipri sekundāru (šovasar kondišku prasījās kādas 3 dienas). Elektriski logi ir, pečka strādā. Salons ir auduma, Recaro tipa, diezgan neizsēdēts, tomēr pirmā svaiguma arī nav. 5 pakāpju manuālā kārba. Jau kopš pirkšanas aizmugurē ir 2 gabali 180W skaļruņi, kas principā izslēdz jebkādu vajadzību pēc subwoofera. Manā izpratnē nekas brendīgs tur nav, bet basus bliež labi. Nezinu, kas vēl ir pieminēšanas vērts. :D
Tagad uz ziemu ir uzliktas jaunas Michelin X-Ice XI3 riepas. Zinu, ka šādam golfam uz 15 collām rekomendētais riepu izmērs ir 195/65, es uzliku 205/65. Auto tagad ir pa kādu centimetru augstāks no zemes, braukšana liekas mīkstāka, arkās nekur nekas nestrīķējas.

Pēc-iegādes kāzusi. Protams, pēc nopirkšanas šādas tādas problēmas parādījās. Jau pie pirkšanas aizdomīgas izskatījās sajūga trubas, tomēr nebiju gaidījis, ka jau nākamajā dienā palikšu krustojumā ar nospiestu sajūga pedāli - viena truba izrādījās vairāk pušu nekā bija gaidīts un šķidrums tika izspiests pa asfaltu. Truba, tā kā replacement uz sitiena nebija dabūjams, tika sametināta un, tfu tfu tfu, ļoti labi kalpo vēl šodien. Tāpat arī karteris, uz bedres uzbraucot izskatījās metināts/līmēts n reizes. Protams, svinīgi pāris dienu izdevās to pārsist. Nopirku jaunu - pie reizes sanāca nomainīt arī eļļu un filtru, ko tāpat tuvākajā laikā pēc auto iegādes būtu darījis. Pie reizes no RLM tika iegādāts un uzlikts stiklašķiedras/epoksīda/kompozītmateriāla panna, kas vēl šobrīd, lai arī jau nedaudz apskrāpēta, savu aizsargfunkciju veic perfekti.
Pēc pāris mēnešiem manas lietošanas pēkšņi vairs nebija iespējams ielikt atpakaļgaitā - kulisē troses gals no vecuma bija iziris/izstiepies. Nomainīju troses un kulisi un arī - vēl šobaltdien, tfu tfu tfu, viss ir kārtībā.
Vēl bija šādi tādi sīkumi, kā nooksidējies salona apgaismojuma panelis un nepienākoša strāva bagāžnieka apgaismojumam, bet nu, tie, manuprāt, ir reāli sīkumi, kurus kādreiz gan jau atrisināšu.
Vēl jau kopš pirkšanas nedaudz sulojas stūres pastiprinātājs, bet eļļas līmenis principā nekrītas (šo 10 mēnešu laikā tas ir nokrities max par puscentimetru), līdz ar to arī šo problēmu risināšu "kaut kad". :D
Auto, pirms es to no perekupa tepat Rīgā nopirku, pēdējos gadus ir braucis pa laukiem. Līdz ar to šādas tādas salona plastmasas ir sagrabējušas, kā arī, laukos laikam auto daļu veikalu nav - daži lukturu stiprinājumi priekšā satīti ar drāti, arī loga pacēlāja plaukti bija satīti ar drāti, aizmugurē nestrādāja logu šķidruma smidzinātājs, jo bija aizkakāts ar smiltīm/putekļiem un logu šķidrums tecēja salonā. Perekups bija norāvis trubu pie aizmugurējās stoikas, lai šķidrums netek bagāžniekā, bet gan tek gar sānu lejā. :D

Kas ir izdarīts pa šiem mēnešiem? Pa šiem mēnešiem, kā jau rakstīju, ir nomainīts karteris, uzlikta aizsargpanna, nomainīta kulise ar trosēm un salona apgaismojuma panelis. Tāpat arī ir lauku variantā sataisītas pakaļējā loga smidzinātāja trubas, lai šķidrums netek pa stūriem.
Tāpat esmu pārlasījis principā visas hadenē esošās gumijas, pēc apskatē sazīmētajiem divniekiem ir mainīts gultnis un viens stūres pirksts. Pakaļējie bremžu diski bija sākuši rūsēt no iekšpuses, līdz ar ko tie tika mainīti, pie reizes nomainīju arī priekšējos. Klučus, protams, pie reizes arī nomainīju. Tāpat arī tika nomainīts ūdenssūknis, zobsiksna un visi klātesošie ruļļi, bet nu, tas jau pieder pie apkopēm un ir pašsaprotams.
Vēl esmu nomainījis logu pacēlājus uz normāliem ēBrejā pirktiem alumīnija klučiem, savests kārtībā izpūtējs, lai nepūstu garām visos stūros, kā arī samainīti daudz dažādi plastmasiņi salonā, priekšējie paspārni, amīšu putekļgumijas un dempferi. Nesen tika mainīta priekšējā bufera lūpa un izrādījās, ka buferis ir līmēts/špaktelēts/skrūvēts un pie auto turas ar vienu skrūvi. :D Šobrīd buferis ir kārtīgāk saskrūvēts, savilkts ar savilcējiem un kārtīgi pieskrūvēts pie mašīnas. Pakaļējais buferis ir tāds pats - špaktelēts un saskrūvēts. Pie mašīnas turās, pa gabalu acīs defekti nekrīt, pagaidām var braukt. :mrgreen:


Ko vēl vajadzētu izdarīt? Vajadzētu aizbraukt pie elektriķa un pārbaudīt, savest kārtībā elektronikas padarīšanas un panelī esošās lampiņas - šobrīd, lai arī kompī ir kļūdas, airbag lampiņa neder (perekups gan jau šo ir izravējis ārā), tāpat arī pie aizdedzes ieslēgšanas neiedegas ne check engine, ne ABS lampiņas, kas noteikti nozīmē, ka arī tās ir no paneļa izravētas. Par check engine lampiņas neesamību es sevišķi neuztraucos, kompis ir tīrs no dzinēja kļūdām, savukārt ABS strādā, par to šorīt pārliecinājos. :D Vēl būtu pēdējais laiks sataisīt apsildāmos spoguļus un aizmugurējo logu šķidruma smidzinātāju, savādāk tas šobrīd knapi spēj līdz loga vidum uzšļakstīties. :D Pēc tam vēl būtu nepieciešams kaut kādā nākotnē sataisīt puņķainās stūres pastiprinātāja trubas. Vēl derētu saprast, kāpēc bagāžniekā gaismiņai nepienāk strāva, kā arī ir vēl vesela kaudze ar daudz dažādiem sīkumiem, kuri braukšanu neietekmē. Vēl derētu savest kārtībā līdz galam pakaļējos supportus, jo atkal pie lēnu braucot kaut kas dažreiz mēdz čīkstēt. Itkā pats tiku tīrījis un ar vara smēri sasmērējis, pēc tam pa ceļam servisā man šī problēma tika risināta, bet nu, atkal ir atpakaļ. Kaut kad nākotnē derētu nomainīt amīšus un atsperes, šobrīd virsū ir oriģinālie, pēc paskata liekas, ka varētu būt no rūpnīcas. :D Saguruši ir, bet itkā vēl funkcionē.

Ko man vēl gribētos izdarīt? Protams, lir lietas, kuras darīt nav vajadzības, bet gribētos. :D Pirms gada ar auto reāli biju uz jūs, bet šobrīd tas man jau ir pārvērties par +/- nopietnu hobiju. Fātera garāžā zem/pie auto pavadīta nedēļas nogale manā izpratnē ir daudz labāk pavadīts laiks, kā nodzert Vecrīgā vai nospēlēt datorspēles (kas, patiesībā, ir mans otrs hobijs :D ). Kā jau pēc uzrakstītā varam redzēt, ko darīt vēl ir daudz un dikti.
Kaut kad laika gaitā gribētos mēģināt šim pašam atmosfēriskajam dzinējam nedaudz dabūt lielāku rāvienu pie maziem apgriezieniem, tas principā būtu viss, ko dzinējā ir plānot darīt. Skaņas pēc ir plāns uzlikt sporta induction kitu un paskatīties, vai ir iespējams dabūt sakarītu aftermarket izplūdes kolektoru + pašu izpūtēju. Cik internetos lasīts, ja pareizi šis upgreids tiek veikts, ar to būtu jāpietiek, lai šo uzrāvienu nedaudz palielinātu. Citi engine upgreidi nav pat plānoti. Ja kādreiz nebūs kur naudu bāzt, varētu papētīt kas notiek ar šādu dzinēju remappingu, bet gan jau, ka no tā jēga ir maza.
Vizuāli ar auto ir jāstrādā daudz un dikti - Gan tie apsistie buferi līdz galam jāsaved kārtībā vai jānomaina, tāpat oranžajā laternu gaismā var redzēt, ka visas auto detaļas nav vienādi sarkanā tonī, ir šādi tādi defekti uz motora pārsega (hvz vai ar kreiso kāju krāsots, vai tur kaut kādi netīrumi zem krāsas, mož iekonservēta rūsa or smth), tāpat arī salonā derētu apšifkām un visādiem plastmasiņiem nomainīt stiprinājumus, lai negrab.
Nezinu kā būtu smukāk, internetā neko salīdzināšanai baigi vērtīgu atradis neesmu, bet bija domā nokrāsot jumtu melnu, uz kapota uzlīmēt melnbaltu stickerbomb un uzlikt melnu resti bez VW logotipa. Gribētos gan vispirms redzēt kādu līdzīgu bildi, lai zinu, kā tas aptuveni varētu izskatīties dzīvē.
Uz vasaru ir doma iegādāties 16" vai sliktākajā gadījumā 17" GTI golfa BBS diskus (bija viens tīri labs piedāvājums, bet nomīzu, jo viens disks ir bijis metināts).

Pāris ar megafonu fotografētas bildes:
Dampis moiku pāris nedēļas nav redzējis, bet nu, vasks neļauj sūdiem tik traki saķept klāt, līdz ar to tik traki nemaz manuprāt nav. Ņemiet par labu. :D
Image
Image
Image
Last edited by Jujubokar on 16.06.2016, 03:31, edited 1 time in total.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Ralfijs
Posts: 125
Joined: 19.08.2014, 16:50
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Ralfijs » 15.12.2015, 21:53

Jujubokar wrote: bija domā nokrāsot jumtu melnu, uz kapota uzlīmēt melnbaltu stickerbomb un uzlikt melnu resti bez VW logotipa.
wow nais, vajg
Viss jau baigi forši, bet kur stance? :?

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Jujubokar » 15.12.2015, 21:59

Es jau tagad bez sēdināšanas esmu paspējis veco līmēto karteri sadauzīt, pannas apakšu apskrāpēt un veco bufera lūpu 3 vietās salauzt. :mrgreen: Kamēr ikdienā sanāk ripināties pa Rīgu un tramvaja sliedes kombinācijā ar kultūrvēsturisko izgāztuvi, tfu, bruģi veidos tādu šķēršļu joslu kā tagad, negribas domāt ne par sēdināšanu, ne par diskiem, kas būtu lielāki par 17 collām...

Starp citu, šitos 15 gadus vecos golfus tak neviens sen kā vairs nezog, ne? Par nekādiem imobilaizeriem un whatnot pastiprināti domāt nav vajadzības?
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Rimis
Posts: 1724
Joined: 07.06.2013, 08:31
VW: 4mo Passat, mk2 gti un Corrado
Location: Cēsis.
Has thanked: 12 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Rimis » 17.12.2015, 05:31

respekts par aprakstu.
Imageviewtopic.php?t=24814 ex mk2 un jaunais projekts.
viewtopic.php?f=112&t=23601&start=270 rusted mk4

User avatar
Kavacky
Posts: 5094
Joined: 16.09.2008, 20:32
Has thanked: 96 times
Been thanked: 62 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Kavacky » 20.12.2015, 06:07

Jā, apraksts vienkārši sex.

User avatar
tdi power
Posts: 1306
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by tdi power » 20.12.2015, 13:20

kur tu brauc?????? pāri bordām ,trotuāriem????? :lol:
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Jujubokar » 21.12.2015, 05:26

Prieks, ka tautai patīk apraksts. :gott:

Pāri bordām un trotuāriem īsti nemaucu, bet pārkings šur tur uz trotuāra sanāk. Kā arī, piemēram, pie VEF tilta tramvaja sliedes kombinācijā ar to srano bruģi ir diezgan katastrofālas.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Toxic
Posts: 835
Joined: 10.07.2013, 23:40
VW: Ko?
Location: Riga, Engure
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Toxic » 21.12.2015, 11:06

Es ar sēdinājumu esmu tur rāpojis pāri, nekas neiespējams nav, nesaprotu ko visi baidās no tā tilta :^^:

User avatar
mk4dīzelis
Posts: 5800
Joined: 09.08.2010, 10:34
Location: Rīga
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by mk4dīzelis » 21.12.2015, 11:33

Toxic wrote:Es ar sēdinājumu esmu tur rāpojis pāri, nekas neiespējams nav, nesaprotu ko visi baidās no tā tilta :^^:
++ ar 4,5cm klīrensu uz 20km/h nav problēmu.
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
E30 '88 | Tēma šeit
MK2 '88 TDI | Tēma šeit
MK3 TDI '95
B4 USDM '95

User avatar
UldisV6K
Posts: 730
Joined: 04.01.2014, 15:51
VW: e39, PizGetz, e36
Location: Jekabpils, Koknese
Has thanked: 25 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by UldisV6K » 21.12.2015, 13:33

Skata dēļ tiek zaudēts tā jau tas knapais komforts ko tas mk4 dod...
Arī nervi netur ar sēdinātu mašīnu pa to bruģi braukt. Ar R18 un sēdinājumu vispār nervi beigti.

Apraksts pa nopietno, bija ko palasīties. :thumbs:

User avatar
Pawy
Posts: 66
Joined: 28.10.2015, 10:44
VW: Santana CL
Location: Garāža
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Pawy » 21.12.2015, 15:06

Apraksts bomba, nu ko varu teikt, lai veicas! ;)
Image

1983-VW Santana - 1.6 (WV)
1993-VW Passat B4 - 2.0 (2E)
1991-VW Jetta MK2 - 1.6td (RA)

User avatar
kosmoss19
Posts: 2991
Joined: 21.12.2011, 13:47
VW: Golf MK2, MK3
Location: Pienava, Rīga (Imanta)
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by kosmoss19 » 21.12.2015, 20:28

Nu tu palagu sarakstīji pēc pirmās rindkopas jau biju aizmidzis :D Kāds vispār tika tālāk par kādu 1/4 ?
2x VW Golf II MK2 '89/'86
2x VW Golf III MK3 '94/'95
VW Passat B3 1.8i '88
Audi 100 Avant 2.0E '89

Image

Image Image

User avatar
Lakkijs
Posts: 1269
Joined: 26.02.2007, 13:07
VW: BOLF
Location: Talsi, Latvia
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by Lakkijs » 21.12.2015, 22:57

Nu tad kādreiz dzīvē jāapskata būs :thumbs: Sveikts ar Mk4!
Image

Coilovers, Sēdinātās atsperes, Piederumi! Tieši no Vācijas ražotāja

https://www.youtube.com/user/apSportfahrwerk

PM me :thumbs:

VW BOLF by Lakkijs

User avatar
KrustY
Posts: 1313
Joined: 07.03.2008, 21:59
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Olaine / Aizpute
Contact:

Re: Jujubokar's MK4

Post by KrustY » 23.12.2015, 12:25

kosmoss19 wrote:Nu tu palagu sarakstīji pēc pirmās rindkopas jau biju aizmidzis :D Kāds vispār tika tālāk par kādu 1/4 ?

Es pat nesaaku lassiit :D
VW Golf Mk2 1.8 20v Turbo

Visādas detaļas:
* VW Golf Mk4 , Mk5 , B6 , Bora , Polo , Lupo , EOS , Touran , Caddy
* Audi A3 , A2 , A4
* Seat Leon , Toledo , Altea , Altea XL , Ibiza
* Škoda Fabia , Octavia , Roomster , VRS

Tel. 26551695
Skype.VW_Olaine

nakurilijs
Posts: 76
Joined: 04.04.2015, 16:24
VW: golf
Been thanked: 2 times

Re: Jujubokar's MK4

Post by nakurilijs » 23.12.2015, 15:37

Labs apraksts un motora izvēle. Nebūtu man unītis ar iesvapotu 1.8 20v.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest