Ķap-Ļap projektauto VW MK1

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 10.06.2018, 21:53

Brīvdienas beigušās ir daudz kas padarīts.
Uzlikti mk2 amartizatori ar stanēm un saprasts ka jāpārtaisa augšējie atbalsti.Tad nu kārtīgā folkreisa veidā vienk pārmetināju.
Image
Pacēlu par 5cm.Bildē redzami vienk testa kronšteini lai vieglāk precīzi atlikt.
Te jau gatava kreisā puse.Mazliet sanāca ielāpu taisīt, bet ko padarīsi ka garāžā visi metāla krājumi beigušies. :D
Image
Un dzinējs ar jau stāv iekšā.
Image
Te var redzēt cik augstu stāv bez pārtaisītiem atbalstiem.
Otram golfam ievilku pravodku priekš vems un uztādīju drošinātājus relejus.Notestēju ka viss strādā,Tālāk jāsataisa smuki devēju vadi motortelpā.
Image
Kaut kā tā.
Laikam jābeidz laukos katru vakaru gaļa cept savādāk nekas netiek izdarīts.Un beidzot jāsakārto garāža citādi pusdienu pavadu meklējot instrumentus skrūves utt. :lol:

User avatar
Husis
Posts: 274
Joined: 11.10.2013, 14:49
VW: Golf MK3
Location: Ogre
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by Husis » 11.06.2018, 01:14

Tam krosam golfam laikam ir nopietns zirneklis, ka tunelis ir tā pārbūvēts :D

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 11.06.2018, 10:05

Jā tunelis pamatīgi pārbūvēts lai zirnekli izveidotu.Protams nezinu cik viņs reāli efektīvs utt.Vislielākā šaize ka būs jāliek instrumentu panelis iekšā :|
Jo Dugu sertifikāts ir bet laf sporta pases nav kas nozīmē ka sanāk s pēc pases būvēta pēc 2017 gada un tad jābūt instrumentu panelim orģinālajam.

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 06.09.2018, 10:58

Kaut ko laikam jāieraksta te.

Pa šo laiku esam pārvākušies uz jaunām telpām 3fāzu elektrība - virpa un daudz vietas beidzot. :thumbs: Bija baigais bardaks tur neviens 5 gadi nebija darbojies.Divas nedēļas nogales norakstītas kamēr gaismas izvilkām un izmēzām visu.
Image
Image
Image
Mazliet ar esmu pieķēries pie golfa - Jasariktē droseles līdz galam dzesēšanas sistēma.Kārbā jaieliek bloķis - jādomā par pusasīm.Pašlaik ideja iekšējās granātas likt no A6.
Aizmugurē tik pārlikts tilts no mk3(mazliet platāks un izturīgāks) kā arī paplašinātas arkas ar stiklašķiedras spārniem.
Image
Droseles no motocikla tika ņemtas. Nogriezts org. kolektors un savienotas ar alumīnija trubiņam.Nav vēl pabeigtas bet šonedēļ vajadzētu savest līdz galam.
Image
Image
Sestdien sanāca ar pielaist 1 reiz
[youtube]https://youtu.be/6IpLxdOjkkg[/youtube]
Nesanāk tik daudz laika cik gribētu golfam.Vasarā te vēl comam kāzas vecpuišu balles un vēl visādi svētki + gatavojamies ērģu izaicinājumama 4x4.
Image

User avatar
UldisV6K
Posts: 687
Joined: 04.01.2014, 15:51
VW: b5+ 2.0tdi, V70 TeeDeešškI
Location: Ērgļi, Koknese
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by UldisV6K » 06.09.2018, 11:15

Diezgan ilgu laiku aizņēmis man pielekt, kas tu tāds esi, bet ieraugot, kur pārvākušies uzreiz pieleca, tas nekas, ka esmu bijis tikai tavā garāžā :D

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 06.09.2018, 13:01

Ieraudzīju džettu atcerējos :lol:

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by msh » 12.09.2018, 19:23

janka650 wrote:
10.06.2018, 21:53
Otram golfam ievilku pravodku priekš vems un uztādīju drošinātājus relejus.Notestēju ka viss strādā,Tālāk jāsataisa smuki devēju vadi motortelpā.
Tērēji tur tos pāris sotakus par viņu garajām čūskām, vai pats uzbūvēji pēc oficiālajām pamācībām? Kaut kā uz aci izskatās pēc pirmā varianta.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 13.09.2018, 22:34

Releju daļa no vems - pārējais mans.

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 13.09.2018, 22:42

Un map sensoru ieliku iekšējo dēļ droslēm. sākumā biju domājis iztikt ar ārējo, bet MPX4250AP sensors bij lētāks kā piem GM map sensors.

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by msh » 13.09.2018, 23:03

Vai tad te vispār tas MAPs ir vajadzīgs? Vīlēta atmosfēra, piedevām ar droselēm - tur tak pēc idejas vajag izmantot Alpha N un MAPu var vispār atstāt aiz borta - jeb esmu palaidis garām ka tev te ir kaut kur turbīna? :D

Tā VEMS releju čupa ir baigais overkills - ielas mašīnai es vispār neredzu jēgu pēc kaut kā cita kā OEM risinājums, kur degvielas sūkņa relejs nobaro visu, nu vienīgi varbūt sūknim releju tuvāk sūknim, ja nu motors ir ļurbo nezvērs - ja man kādreiz nāksies vadus būvēt kādai športa mašīnai, tur pakasīšu galvu un padomāšu vai nepielikt vēl vienu releju klāt - bet četri vai pieci releji, tas ir par daudz.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 20.09.2018, 17:49

Par to mapu - :? ja godīgi nebiju pat iedziļinājies ka var izmantot Alpha N un izmest mapu.
Ja par relejiem - tad palielam 5 nemaz nav tik daudz.Bendzīna sūkņiem man ir 2gb ar domu ja kaut kas tajā ķēdē nomirst- vismaz manā pieredzē bieža parādība.Ventilatoram viens un viens galvenais.

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by msh » 21.09.2018, 12:58

Te jau drīzāk ir runa nevis par "var", bet "vajag" - čaļi iekš VEMS wiki ir sarakstījuši ka vīlētiem motoriem ar platām sadalenēm MAP rādījums paliek neprecīzs, jo kolektorā ir lielākas pulsācijas, kas Alpha N neitekmē - šī paša iemesla dēļ, priekš tādiem motoriem, tik vēl ar gliemezi, VEMSim ir jauktais gaisa masas aprēķins - apakšās Alpha N, kas pie definēta spiediena pārslēdzas uz speed/density. Ar vīlētiem motoriem pieredzes man vēl nav, bet man jau nepatīk ka manam parastajam motoriņam normālā darbībā spiediena rādījums lēkā pāris kpa robežās... :D

Pastāsti par to degvielas sūkņu releju sprāgšanu - kas tev tur notiek ar viņiem - kontakti apdeg?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janka650
Posts: 38
Joined: 04.07.2017, 10:58
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķap-Ļap projektauto VW MK1

Post by janka650 » 21.09.2018, 14:14

Par degvielas sūkņiem - parasti paši sūkņi nomirst dēl pārkaršanas(Arī super izsavētie Bosh 044) arī čomam kas brauc VAZ krosa klasē.Bāka ir iekš izolēta nodalījuma- sūknis ārējais bieži vien lielos karstumos un slodzē vienk noklemē.Vai dēļ vibrācijām - sitieniem.Tapēc vienm lieku 2 sūkņus ar iepēju paŗslēgties ja viens atsaka.Tapēc ar taisu 2 neatkarīgas ķēdes ar 2 relejiem + slēdžiem.Releji paši ir vien nomiruši kad nācās stikla vietā likt režģi.Rezultātā stirpā lietū viss mašīnas salons vienk bija dubļu vanna.
Risinājums būtu iegādāties sportam paredzēto bāku ar iekšējo sūkni un švammi.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests