msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 04.06.2018, 05:38

Golfam patlaban iestājies tāds sīkumu laiks. Pirms kādas nedēļas sāku mocīt grabažniekā iekšā balonu, procesā saskāros ar pāris tehniskām grūtībām, kuras šonedēļ tiks atrisinātas + atradu ka pa pēdējajiem diviem gadiem apkārt bākas kakliņa caurumam pāris pagari caurumi iemetušies - tātad tos drīz būs jāaizmetina; pie viena radīsies pieredze, kuru baidos ka nāksies arī uz muteres golfu pielietot... :D Uztaisīju plauktu buksēm čaulas, bet labā puse vēl grabinās, saucas "regulē vēl". Kreisā aizmugurējā durve pasāka pretīgi grabēt [agrāk vienu brīdi jau bija, bet tad pazuda], sāku meklēt iemeslu - šīrīta secinājums ka izļurkāts slēdzenes pipuka mehānisms tomēr tas nebija, jārok vēl. Sagatavoju ieplūdnieku temp devēja vietas piemetināšanai un nodevu čomam, šonedēļ tiks sametināts, kad tiks likts mašīnā, nezinu :D Tā kā man apnika ka motors šādās tādās situācijās ģībst nost, sevišķi silts, pastāvējis motors, kuram vispār pēc piešķilšanas brīvgaita varēja nebūt, tomēr paņēmu paregulēju IAT/TPS karti lai degvielas padeves šķībums nemainītos atkarībā no temperatūras, secinājums - esošā devēja izmērītā temperatūra no faktiskās siltam motoram atšķiras ļooooti daudz - ja noklusētajai kartei pie 20 grādiem ir 100% trekninājums, pie 40 94% un pie 60 87, tad man tagad, kad panākts ka pie IAT 30 un 60 grādiem viss paliek daudzmaz vienādi, tās trīs kolonnas atšķiras diezgan minimāli... :D Tātad vēl viena mācība - uzliekot jaunu konfigurāciju, vispirms motors jādabū kaut kā braucams, tad jāsaregulē temperatūras korekcijas karte un pēc tam var sākt regulēt pa īstam degvielas karti. Pēc korekciju kartes izmaiņām atklājās ka pēcstarta trekninājums siltam motoram tomēr nav vajadzīgs; ja lambda jau bija pamodusies, slēgtā cikla kontrole to ņēma nost, noņēmu to nost, bik pieliku degvielu brīvgaitas apvidos un tajās vietās, caur kurām motors iziet atmetoties - nu vienīgā situācija, kur motors var ņemt un noģībt ir tāda, kad pēc bremzēšanas ar motoru izspiež sajūgu; esmu 90% pārliecināts ka tas notiek situācijās, kur mana pseidosecīgā iesmidze notiek secībā kas neatbilst vajadzīgajai, un tāpēc motoram kurā nav degvielas, vajag vismaz divus kloķenes apgriezienus lai sāktu darboties. Tātad - vajag impulsratu, ko gribu jau sen. Tā kā kloķenes pakaļējā blīvslēga komplektiņš ar impulsratu maksā 80 eiras un man ir viegli graboša motora apakša, būs jāpaņem kāds bik jaunāks motors ar impulsratu; tas pats rezultāts par zemāku cenu :D Vienā šrotā skatos uz pāris tādiem motoriem no šarāniem, būs viens jāpaņem.

Jāuzskaita tuvākās nākotnes darbi, kaut vai tāpēc ka es pusi no tiem aizmirstu... :D

samainīt spidometra trosi
samainīt stabilizatora stieni un tā gumijas
samainīt stūres pastiprinātāja eļļu
apskatīties sajūga trosi; tā pasākusi būt par vaļīgu
nourbt vectētiņa kniedējumu vadītājam zem kājām un sametināt + pie vienām sāpēm pie izņemta ķebļa šofera ķeblim sasmērēt stīvo augstuma regulācijas mehānismu
tikt galā ar graboņu kreisajās aizmugures durvīs
novērst klakšķi priekšā labajā pusē
salikt četros elektrisko logu slēdžos zaļas diodes
ielikt citu sildītāja vadības panelīti + bik pārtaisīt sildītāja vadu buntu lai ventilatora slēdzis nelauztu ārā no vietas to panelīti
uzlikt divas taures
ielikt citu grabažnieka apgaismojuma slēdzīti
uzlikt miglas [vai varbūt tomēr nē... :D ]

kaut ko noteikti aizmirsu... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

NaDeO
Posts: 182
Joined: 18.09.2014, 21:24
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by NaDeO » 13.06.2018, 13:11

msh wrote:
04.06.2018, 05:38
Golfam patlaban iestājies tāds sīkumu laiks. Pirms kādas nedēļas sāku mocīt grabažniekā iekšā balonu, procesā saskāros ar pāris tehniskām grūtībām, kuras šonedēļ tiks atrisinātas + atradu ka pa pēdējajiem diviem gadiem apkārt bākas kakliņa caurumam pāris pagari caurumi iemetušies - tātad tos drīz būs jāaizmetina; pie viena radīsies pieredze, kuru baidos ka nāksies arī uz muteres golfu pielietot... :D Uztaisīju plauktu buksēm čaulas, bet labā puse vēl grabinās, saucas "regulē vēl". Kreisā aizmugurējā durve pasāka pretīgi grabēt [agrāk vienu brīdi jau bija, bet tad pazuda], sāku meklēt iemeslu - šīrīta secinājums ka izļurkāts slēdzenes pipuka mehānisms tomēr tas nebija, jārok vēl. Sagatavoju ieplūdnieku temp devēja vietas piemetināšanai un nodevu čomam, šonedēļ tiks sametināts, kad tiks likts mašīnā, nezinu :D Tā kā man apnika ka motors šādās tādās situācijās ģībst nost, sevišķi silts, pastāvējis motors, kuram vispār pēc piešķilšanas brīvgaita varēja nebūt, tomēr paņēmu paregulēju IAT/TPS karti lai degvielas padeves šķībums nemainītos atkarībā no temperatūras, secinājums - esošā devēja izmērītā temperatūra no faktiskās siltam motoram atšķiras ļooooti daudz - ja noklusētajai kartei pie 20 grādiem ir 100% trekninājums, pie 40 94% un pie 60 87, tad man tagad, kad panākts ka pie IAT 30 un 60 grādiem viss paliek daudzmaz vienādi, tās trīs kolonnas atšķiras diezgan minimāli... :D Tātad vēl viena mācība - uzliekot jaunu konfigurāciju, vispirms motors jādabū kaut kā braucams, tad jāsaregulē temperatūras korekcijas karte un pēc tam var sākt regulēt pa īstam degvielas karti. Pēc korekciju kartes izmaiņām atklājās ka pēcstarta trekninājums siltam motoram tomēr nav vajadzīgs; ja lambda jau bija pamodusies, slēgtā cikla kontrole to ņēma nost, noņēmu to nost, bik pieliku degvielu brīvgaitas apvidos un tajās vietās, caur kurām motors iziet atmetoties - nu vienīgā situācija, kur motors var ņemt un noģībt ir tāda, kad pēc bremzēšanas ar motoru izspiež sajūgu; esmu 90% pārliecināts ka tas notiek situācijās, kur mana pseidosecīgā iesmidze notiek secībā kas neatbilst vajadzīgajai, un tāpēc motoram kurā nav degvielas, vajag vismaz divus kloķenes apgriezienus lai sāktu darboties. Tātad - vajag impulsratu, ko gribu jau sen. Tā kā kloķenes pakaļējā blīvslēga komplektiņš ar impulsratu maksā 80 eiras un man ir viegli graboša motora apakša, būs jāpaņem kāds bik jaunāks motors ar impulsratu; tas pats rezultāts par zemāku cenu :D Vienā šrotā skatos uz pāris tādiem motoriem no šarāniem, būs viens jāpaņem.

Jāuzskaita tuvākās nākotnes darbi, kaut vai tāpēc ka es pusi no tiem aizmirstu... :D

samainīt spidometra trosi
samainīt stabilizatora stieni un tā gumijas
samainīt stūres pastiprinātāja eļļu
apskatīties sajūga trosi; tā pasākusi būt par vaļīgu
nourbt vectētiņa kniedējumu vadītājam zem kājām un sametināt + pie vienām sāpēm pie izņemta ķebļa šofera ķeblim sasmērēt stīvo augstuma regulācijas mehānismu
tikt galā ar graboņu kreisajās aizmugures durvīs
novērst klakšķi priekšā labajā pusē
salikt četros elektrisko logu slēdžos zaļas diodes
ielikt citu sildītāja vadības panelīti + bik pārtaisīt sildītāja vadu buntu lai ventilatora slēdzis nelauztu ārā no vietas to panelīti
uzlikt divas taures
ielikt citu grabažnieka apgaismojuma slēdzīti
uzlikt miglas [vai varbūt tomēr nē... :D ]

kaut ko noteikti aizmirsu... :D
Tas ir posts jeb eseja?

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 13.06.2018, 17:25

Posts priekš tiem, kas māk lasīt, eseja priekš tiem kas vidusskolā čīksteja kad literatūras skolotāja uzdeva izlasīt 100 lpp obligāto literatūru :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 15.06.2018, 00:25

Pagājušo nedēļ tika iestūķēts gāzes balons, sestdien uzpildījos, otrdien saliku motortelpas daļu, trešdien palaidu. Diez kas nav, vairāku iemeslu dēļ. Ir atklājies iemesls kāpēc Hana Gold sprauslām nebija iekšā dīzes un kāpēc gāzes vadības bloks bija saglabājis datus no kalibrācijas pie 1,8 bāriem - kāds to visu tai iekārtai esot tās dzimtajā mašīnā bija samudrījis, jo reduktora spiediens kaut kāda iemesla dēļ nereaģē uz ieplūdes spiedienu, un savādāk nepietika degvielas, lai arī ar tām sprauslām būtu jāvar nobarot 1.8T. Darbība arī nav pārāk patīkama, motors viegli raustās, nevar saprast, kas pie vainas, sprauslas vai tomēr vadības bloka pašregulējums. Vadības bloka pašregulācijas spējas man ir nepatīkams pārsteigums, tagad man ir jāizštuko kā nodrošināt lai ar vemša regulēšanu es necīnītos pret gāzes bloka korekcijām... :lol: Jebkurā gadījumā - pie tā ka es par iekārtu samaksāju nepieklājīgi maz, var uzskatīt ka es savulaik nopirku lietotu vadības bloku, un pārējais viss nāca bonusā, tāpēc nav ko ļaunoties ja kaut kas nedarbojas :D Tagad laikam būs jāuzsūta jauns reduktors, jauns Shark 1200 maksā bik zem 60 eirām, pēc tam skatīsies kādas būs izmaiņas, ja vajadzēs, nopirks arī jaunas sprauslas, kādas hana vai barracuda.

Pirms liku atpakaļ gāzes iekārtas motortelpas daļu, nomainīju beidzot spidometra trosi, jo pretējā secība nozīmētu lielu ķēpu, jo gāzes iekārtas trubu mudžeklis maisītos pa kājām. Aftermarketa trose prasīja aftermarketa zobratu, uz toledo esošais zobrats nelīda uz jaunās troses virsū, jo bija nedaudz par maz - tāpēc arī tā trose man plauktā 2 gadus nostāvēja. Nesen nopirku jaunu žoprāna zobratu, tas apmēram virsū līda, tā nu nomainīju trosi - nu vairs spidometrs mazos ātrumos neplivinās :)

Šovakar novērsu graboņu kreisajās aizmugures durvīs - nesapratu kā iepriekšējo reizi nebiju pamanījis - logu pacēlāja mehānismam bija atlūzis apakšējais stiprinājums; agrākā dzīvē kāda sķūnera nofleksēts lai iemudrītu to pacēlāju priekšas durvīs un manis pirms pāris gadiem ar pulverdrāti piepunktēts atpakaļ - tad nu sametināju kārtīgi. Kad jau reiz apšuvums bija nost un logs ārā, uzliku citu slēdzenes pipuka sviru un ieliku citu aizmugures stiklu kurš nav ar fleksi sajāts.

Saīsinātais darbu saraksts:

samainīt stabilizatora stieni un tā gumijas
samainīt stūres pastiprinātāja eļļu
apskatīties sajūga trosi; tā pasākusi būt par vaļīgu
nourbt vectētiņa kniedējumu vadītājam zem kājām un sametināt + pie vienām sāpēm pie izņemta ķebļa šofera ķeblim sasmērēt stīvo augstuma regulācijas mehānismu
novērst klakšķi priekšā labajā pusē
salikt četros elektrisko logu slēdžos zaļas diodes
ielikt citu sildītāja vadības panelīti + bik pārtaisīt sildītāja vadu buntu lai ventilatora slēdzis nelauztu ārā no vietas to panelīti
uzlikt divas taures
ielikt citu grabažnieka apgaismojuma slēdzīti
uzlikt miglas [vai varbūt tomēr nē... :D ]
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 17.06.2018, 16:27

Image

Pirms pāris dienām beidzot nolēmu nourbt vectētiņa uzkniedēto skārda ielāpu - pēc tepiķa izņemšanas atklājās ka problēmu ir vairāk nekā likās sākumā - pēc nourbšanas atklājās šāds skats. Nu neko, aizmetināju otro lielāko caurumu, jāturpina ar pārējajiem - pie viena izmantojot izdevību, izgriezu gabalu, kur man ir lielais caurums, no viena sapuvuša Typ19 bundžas - gabals aprūsējis, bet ne caurs - būs jāprovē transplantēt manā mašīnā.

Image

Vakardien pavadīju stundu šrotā pārkravājot plauktus, ar mērķi atrast mk2 ķebļu apsildes slēdzi - rezultātā man par pārsteigumu atradās ar', un vēl šis tas - kaut kas priekš sevis, kaut kas krājumiem un kaut kas muteres golfam.

Image

Un citur tika no mk2 divdurvnieka izcelti melnie tepiķi un pāris nieki, kā arī B4 passāta šofera ķeblis ar divu kloķu apakšu un ergonomikas funkciju atzveltnē - poroloni lidos miskastē, dzelžus plānots izmantot golfa šofera ķeblī.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Toms_Lusis
Posts: 691
Joined: 08.06.2014, 19:46
VW: Variant
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Toms_Lusis » 19.06.2018, 15:25

msh wrote:
17.06.2018, 16:27
Image

Pirms pāris dienām beidzot nolēmu nourbt vectētiņa uzkniedēto skārda ielāpu - pēc tepiķa izņemšanas atklājās ka
Ģeds labi pašancējis :lol:
Var redzēt, no kurienes tevī dzimis "talants" ..
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
These users thanked the author Toms_Lusis for the post:
skaida (19.06.2018, 19:26)
Bentlija manuālis / Jānis Jaunvīrs / Zatlers atlaiž saeimu

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 25.06.2018, 22:20

Pēdējās nedēļas laikā šis tas noticies.

Vispirms bija grīdas metināšanas maratons - divi mazākie caurumi tika aizlāpīti, lielākajā caurumā, zem kura arī nesošajai sijai viena puse nopuvusi, tika transplantēts gabaliņš no viena sapuvuša Typ19 grīdas. Tā nu viss tas tika sametināts līdz trešdienai, kad bija jābrauc uz plato galu, noslīpēt un nokrāsot laika nepalika - tas notiks šonedēļ.

Image

Pēc tam trešdien neilgi pirms izbraukšanas man atveda no šrota šito - bildē grūti saprast - no agrīna Seat Alhambra nācis ADY motors. Plāns ir no tā iestutēt golfā apakšu, galu galā - kolektori man neder, ja likt to galvu, tad tā jāpārvāc un jāurbj caurumi priekš gāzes smidzinātājiem, tā ka tad labāk tikai apakšu. Būs kaut kad drīzumā jāsūta detaļas augšā un jādala tas klucis reizinātājos, pie viena palūrot kas lācītim vēderā.

Image

Trešdienas vakarā tika apmeklēts lietotājs bergs un ceturtdien iestājās Leather Seats Happens. Es tā nopratu ka tiem ķebļiem ir gara un interesanta pagātne :D , jebkurā gadījumā uzkrītoši redzams ka līdz šim tie mk2, kur tie atradušies, ir bijuši ar retu pakaļas ķebļa izmantojumu - atzveltne nav priekš mk2 pielāgota, pasažiera ķeblim ārējā kāja ir uztaisīta vai pastiprināta ar aprūsējušu leņķa dzelzi, kura gals ir labi redzams. Mani īstermiņa plāni - aizmugures ķebļa atzveltnei ielikt iepriekšējo ķebļu atzveltņu rāmjus [slinkums vēl vienas pārtaisīt], šoferniekam ielikt divu kloķu apakšu, un, iespējams, atzveltni ar ergonomikas funkciju, dabūt pasažierniekam iztrūkstošo atmešanas kloķa plastmasiņu, pārbaudīt sildelementu darba spējas un, ja vajadzīgs, tos remontēt, un sastellēt apsildei vadus. Ilgtermiņā, ja izdosies pārvarēt slinkumu, uztaisīt pasažierniekam smuku ārējo kāju :D

Pie viena tika arī ielikti melni tepiķi.

Pa brīvajām dienām tika aizbraukts uz otru latvijas galu un atpakaļ, protams, ar aušvicas iekārtu - patēriņš diezgan liels, ap 9 litriem, bet nu pie tā ka tur darbība ir tāda ne pārāk laba + stāvot uz vietas jūtama smaķele, laikam normāli :D Bik vēl pabakstīju vemsim gāzes regulējuma degvielas karti, liekas ka bik nokritās patēriņš, raustās arī bik mazāk, minot grīdā iet +/- kā uz benzīna. Drīzumā jāsūta augšā jauns reduktors, par cik esošajam ir spiediena anomālijas + mēdz nogļukot elektriskais vārsts, kā arī gabalu gumijas trubas, ko uzlikt esošās sakaltušās vietā, lai tiktu vaļā no noplūdēm.

Image

Šodien tika no asroka paņēmti šitentie amarti.

Image

Šodien tika no dižās pilsētas atpakaļ braukts tā lai liepājā paspētu uz šrotu - galvenais mērķis bija no tās Alhambras izlasīt apsildes vadus - diemžēl izrādījās ka tur apsilde laikam nebija bijusi, un laikam bija bijusi vienā šarānā, kas jau izārdīts - bet nu vismaz slēdzis tur mētājās, no tā tika paņemts štekeris, un priekš slēdžiem štekeri tika nokniebti divos deviņdesmito fofāgenos no lūku slēdžiem - tā ka izejmateriāls priekš ķebļu apsildes vadu buntiņa būtu. Vēl no viena agrīna B5 tika izcelts Gamma 4 maģis bez koda, jo neliek mieru doma par tādu + Yatour - būs jāpaprovē tikt pie koda, ja nē, dabūs kodu kaut kur pirkt. Cena tiem atribūtiem bija atbilstoša - man gribēja tos atdot - es tomēr piecīti iedevu... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 01.07.2018, 01:37

Image

Aiz nevēlēšanās darīt kaut ko citu noārdīju tiktāl to ADY. Lielākais atrastais kāsis procesa laikā - kāds savulaik bija nolohojies un liekot atpakaļ kolektora augšu, nebija piefiksējis ka trešā katla blīvgumija kaut kur izkritusi, un tā nu noteikti trešais katls diez ko labi nedarbojās... Lielākais pārsteigums bija par dzeses sistēmu - svežaks - vienīgā rūsa ir kaut kādi graudiņi blokā caurumā, pie kura ūdenssūknis skrūvējas, un garajai metāla trubai ārpusē :shocked: Galvas flanču caurumos iekšā spīd sudraba krāsas metāls, eļļas dzesētājam korozija nav redzama ne izvadu iekšpusē, ne ārpusē, garajai trubai iekšpusē ir redzama tikai krāsa ar maziem burbulīšiem, kurus pakasot nost, atklājas spīdīgs metāls, sūkņa korpuss, kurš ir oriģinālais, iekšpusē izskatās kā jauns - laikam tai alhambrai dzeses šķidrums tika mainīts ik pēc 2 gadiem... :D Aina zem vārstu vāka ir samērā tumša, bet ar to darvas kārtu, kas bija manam 2E zem vārstu vāka, nesalīdzināt.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
alvis
Posts: 311
Joined: 13.09.2014, 18:13
VW: passat b3+/-;b5++
Location: StanceLiepāja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by alvis » 01.07.2018, 11:55

Uz rudbāržu ielas kode viņus,kau kādi 20 oiro...
BM auto Lauris. 29 777 249
These users thanked the author alvis for the post:
msh (01.07.2018, 15:47)
ātri un lēti - nav labi
lēti un labi - nav ātri
labi un ātri - nav lēti...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 03.07.2018, 00:50

Image

Šodien daskrūvējos šitik tālu. Cilindros honējums vēl ir redzams, lai arī ir kaut kādas ar nagu nesataustāmas švīkas, bet nu gan jau derēs. Vēl tik jāizņem kloķene un jāpalūr uz šālēm. Nebūtu slikti pamērīt kloķeni, bet tur uzreiz iestājas problēma ka vajag mikrometru - varētu nopirkt, bet pamatnieku sēžas ir nepilni 54 mm, klaņu šāļu sēžas nepilni 48 mm, tiem izmēriem pa vidu ir mikrometru izmēru robeža, divus negribas pirkt... :lol:

Tik šodien jaucot nost sapratu kādu karteri mēs pirms pāris dienām nēsājot apkārt to motoru ar kolēģi klapējām - bļin, tas tak ir alumīnija karteris... :lol: Vai likšu golfā, nezinu, bleķinieks tā kā būtu praktiskāks, grūtāk pārsist :D

Galvai ieraudzīju vienu mazu kāsi, pa gala dzeses flanča caurumu redzama lējumā plaisiņa, kura sanāk ceturtā katla izplūdes kanāla lējumā - bet nu tā plaisiņa izskatās pēc lējuma defekta ne vēlākas plaisāšanas, un cauri nav izgājusi - tad jau ja gribēsies, tomēr to galvu varēs lietot.

Image

Paspēlējos vēl ar šitādiem grabuļiem. Man iepatikās ADY sprauslas un reika, bet 2E kolektoram tos tieši uzlikt nevar, sprauslu caurumi lielāki, bet ne tik lieli kā K-jetam. John Newman ieminējās ka ABFam, kam tāda pat veida sprauslas, var ielikt ko citu, iespraužot sprauslas reikas apakšā - jā, te tas pats, tik tajā apakšā jāizgriež pāris robi lai reika normāli derētu, un četri padziļinājumi priekš sprauslu ligzdām, jo tās ADY sprauslas, kā izrādās, ir tādas pamazākas. Tagad tik dilemma kā darīt - no 2E reikas apakšas izgriezt tikai tos gabaliņus kuros sprauslas iespraužas, lai izmantotu kā pārejas, vai tomēr izmantot visu apakšu - otrais variants ir nesmukāks un aizņem vairāk vietas, toties būtu stabilāks...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 06.07.2018, 00:07

Image

Beidzot pabeidzu apstrādāt sametināto grīdu/siju. Kad jau gruntēju, nosecināju ka laikam būtu derējis izkasīt visu vibroizolāciju un nokrāsot visu to grīdas pleķi, bet nu labi, citreiz... :D

Image

Pieliecies no sāna apakšai lai iepūstu movilu sijā, manu uzmanību pievērsa viena plaisiņa grīdas mastikā. Izdomāju pakasīt, domājot ka tur apakšā būs rūsa - tā vietā atklājās ka tur ir vēl viens ar skārdu aiztaisīts caurums, tik šoreiz ne piekniedēts, bet ar epoksīdu pielīmēts... :motz: :lol: Tā iet ka visu piķi nenomazgā - no augšpuses nevarēja manīt, jo tas caurums sanāk tieši zem sijas uz kuras ķebļa priekša balstās. Nu neko, saspiedu movilu sijā, izņemot galu - tālāk vajadzēs atkasīt lai saprastu kas un kā, noteikti vajadzēs atkal kaut kur izgriezt kādu donorgabalu sijas galam.

Jātiek galā ar šito un pēc tam cīņa ar rūsu pārmetīsies uz kreiso pakaļas arku, un tālāk pa apli apkārt mašīnai... :D

Pārbaudīju ķebļu apsildi - testeris rāda ka sildelementi ir dzīvi - tā kā man slinkums lodēt augšā apsildes buntiņu, jāpaprovē būs sestdien dabūt šarāna buntiņu... Ja nē, tad lodāmurs rūks un viss notiks.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 11.07.2018, 13:30

Image

Sestdien pa šrotiem salasīti TD filtra kaste, viens B3 bleķinieku vāciņu komplektiņš un šarāna apsildes vadi.

Image

Vakardien tika šrotā pavadītas pāris stundas; mērķis bija no agrīna B4 passāta izvākt ledusskapi - procesā ieraudzīju stūres kolonnu ar regulējamu augstumu un atčaknījos ka tā kā B3/B4 kolonna = mk2 CE kolonna, tātad tā derēs lai uzkāptu tam grābeklim un nevajadzēs reanimēt plauktā stāvošo izvaroto toledo kolonnu, un tika paņemta arī tā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
deivisk
Posts: 734
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 28 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by deivisk » 11.07.2018, 14:00

Salona filtru varēji jau neņemt :D

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 11.07.2018, 14:09

Nūūūū... Passāta ledusskapis stiprinās pie mašīnas trijos punktos - pie iztvaicētāja izvada divas skrūves, augšā pie gaisa ieplūdes divas skrūves, un āķis sijā. Gribu noskaidrot kā tas ir mk2 ledusskapim, vai tiešām tikai pie izvada divas skrūves [noskaidrots ka ir tāpat kā passātam] un tas viens plastmasas uzgrieznis kas parastam sildītājam - ja pārtaisītu golfu uz passāta variantu, ieplūdei izurbtu divus caurumus divām skrūvēm no augšas, un piemetinātu augšā no passāta tādu mazu kronšteiniņu, golfā varētu ielikt passāta salona filtru - visas detaļas man ir, izņemot to kronšteiniņu, un tas pusizjukušais passāta salona filtrs ir gadījumam, ja būtu jāpērk jauns - vienmēr vienkāršāk kaut ko nopirkt ir noliekot veikalā esošo uz galda :D

Tas, vai un kā passāta variants iederētos golfā, būs drīzumā jānoskaidro - nē, savu golfu eksperimentāli ne urbšu, ne graizīšu, bet ir pieejamas vienas mk2 atliekas, kur kā reiz varētu šādas perversijas pamēģināt... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 2038
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 18.07.2018, 00:34

Image

Pirms nedēļas beidzot atcerējos ka derētu golfu aprīkot ar normālām taurēm - noskrūvējos šrotā no viena B5 A4 taures - viena aizsmakusi, otrai vispār pizģec - tad nu vakar no viena B3 A90 noskrūvējos šitentās - te viss kārtībā, skaņa ir patīkama un skaļa; izmēģinot ausis krīt ciet - tad nu jāuzbūvē kronšteins un jāliek iekšā, aiz spārna - aiz restes būtu diezgan trūcīgi ar vietu.

Image

Un beidzot no d-pils ieradās pasūtītā paciņa - jauns Shark 1200 reduktors, krutais filtriņš [ietekmējos no stiliņa gāzes tofika lietotājiem] un metrs jaunas trubas. Ņēmos likt virsū - procesā nosecināju ka principā vienīgā jēga no jaunā reduktora ir izskats [kaut kad tak vajadzēs iekārtu sertificēt; 8 gadus vecs, nosūbējis reduktors neizskatās piederīgs jaunai iekārtai... :lol: ]; dažas reizes novērotais gļuks kad reduktora elektrovārsts aizvērās zem slodzes izrādījās esam no aukstās lodes štekerī, tā ka vecajam reduktoram var uzlikt remkomplektu un tas ir lietojams - jaunais filtriņš ir jauks un pieļauj foršākas uzlikšanas iespējas, par cik viņam izejošo izvadu var izgrozīt uz visām pusēm, un jaunā truba arī ir forša; pie reduktora tai iekārtai pirms manis gāzeris bija ielicis trubā spirāli lai neaizlokās truba zem lauziena, ko es atstāju, jo man tur arī ir lauziens, ar jauno trubu nosecināju ka spirāle nav vajadzīga, jo truba neaizlocīsies, nu un truba kā jau jauna truba, ir smuka, elastīga :)

Uztaisīju izmēģinājuma braucienu - vairs praktiski nekas nesmird, un var manīt ka nu augšās pieaugusi sprauslām ražība; vemša slēgtā cikla kontrole nespēj visu lieko degvielu noraut nost, jo uzstādījumi nepieļauj tik lielu korekciju... :lol: Tātad vēl bik jāpagriež nost spiediens. Raustīšanās diemžēl ir palikusi, tātad, kad mainīšu motoru, pie viena būs jāizmazgā sprauslas - ja tas nedos uzlabojumu, būs jāuzsūta jaunas barakudas - nu tad gan viss kas nolietojas būs samainīts... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider] and 1 guest