Page 1 of 1

Vārstu brīvkustība

Posted: 29.10.2018, 23:30
by msh
Vajag skrūvētāju viedokli. Situācija sekojoša - pārlasot motoru, paskatījos galvai vārstu brīvkustības, un man tās nepatika - skatījos mk2 bentlijā [te gan motors bik jaunāks], tas saka ka vārstu brīvkustības jāpārbauda, ieliekot vārstu vadīklā tā ka vārsta gals līdz ar vadīklas galu, un mērīt brīvkustību, pieļaujamais 1 mm ieplūdes un 1,3 izplūdes vārstiem. Indikatorpulksteņa man nav, liku uz galvas virsmas lielāku muciņu un uz aci pret to - kaut kur ap to pieļaujamo robežu brīvkustības arī likās, ieplūdniekiem mazāk, izplūdniekiem vairāk - aizsūtīju galvu uz remontu, galvu aizveda viens čoms, savāca cits - pirmajam teica ka esošie vārsti vēl ir lietojami - šodien otrs man atveda galvu - galva smuki notīrīta, vārsti arī smuki notīrīti, galvā sapresētas jaunas vadīklas, izfrēzētas vārstu sēžas, pašiem vārstiem arī attiecīgās vietas pieslīpētas, viss ļoti skaisti, BET - es nejūtu īpašu uzlabojumu brīvkustības ziņā :? Līdz ir iedota kastīte ar vecajām vadīklām, virsū rakstīts Freccia G3593, kas atbilst tam, kas tajā galvā nāk, tā ka variants ka vadīklas būtu tikai kārtīgi notīrītas bet nebūtu nomainītas atkrīt. Vārstiem bīdmērs [laikam mazo mikrometru nekur nesazīmēšu] rāda tos 7 milimetrus. Kur ir problēma, vadīklās, vecajos vārstos vai manī? :? :D

Image

Re: Vārstu brīvkustība

Posted: 30.10.2018, 15:07
by Миша
Kada kantori tika remonteta galva?
Vajag samerit ar normaliem instrumentiem,tad jautajumiem vairs nevajadzetu rasties.

Re: Vārstu brīvkustība

Posted: 30.10.2018, 17:05
by msh

Re: Vārstu brīvkustība

Posted: 31.10.2018, 12:48
by msh
Atbrauca alvis, apskatījās un nonāca pie slēdziena ka kāds tajā iestādījumā laikam ir nolohojies pieslīpējot jaunās vadīklas, vai arī tās nemaz nav mainītas. Tātad - jāmaina vadīklas vēlreiz :motz: Paldies visiem par uzmanību.