Golf MK1 ABF 02A

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Pārsliņa
Posts: 21
Joined: 24.07.2015, 01:31
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Golf MK1 ABF 02A

Post by Pārsliņa » 12.07.2018, 11:39

Sveiki!
Cīnos ar savu projekta auto, MK1 golfā gribu ielikt ABF ar 02A kārbu. Oriģināli 1.6D, tad cik noprotu dzinēja kronšteini nemainās, vajag tikai kronšteinu 02A kārbai. Tur arī jatājums vai ir kādi kontakti pie kā var dabūt gatavu produktu, dabūt paraugu vai rasējumu lai meisterotu pats?

Pie reizes varbūt kāds var dot ieskatu kas vēl jāmainās motortelpā, lai sapārotu dzinēju un kārbu ar MK1? Donors MK3 GTI.

P.S. Kontakti tādam Andrim, redzēju vienā citā postā, kas uzmetinātu izplūdes kolektoru? Der arī kāda cita zinoša/pieredzējuša cilvēka kontakti.

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by arniks8 » 12.07.2018, 12:10

Es ieteiktu uzjautāt iekš mk1.lv, noteikti kāds jau tur to ir darījis.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

mikimiki
Posts: 65
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by mikimiki » 13.07.2018, 10:20

RM iekš MK1.lv

vai ebay par kronšteiniem

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by msh » 13.07.2018, 10:31

Un kāpēc vajag sarežģīt dzīvi ar to 02A? Vajag tam motoram pieskrūvēt ar mk1 saderīgu 020-to kārbu [vai arī pielāgot vēlīnu 020 priekš mk1] un mest iekšā. Neaizmirsti ka 02A prasa hidraulisko sajūgu, vai samērā retās seata detaļas lai to pārtaisītu uz trosi, un trošu kulisi.

Pie citām izmaiņām jāmin tas sīkumiņš ka mk1 filtra kaste atrodas kreisajā pusē - nu, ja izmanto komisko filtru, tādu droši vien var nolikt labajā pusē...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

mikimiki
Posts: 65
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by mikimiki » 13.07.2018, 10:38

Tapēc ka 020 netur griezi! Vienkāršāk ir uzlikt 02a atdot ap kkādu 40-60 extra euro un nestraukties, par slīdošu sajūgu vai beigtu kārbu! Tas retais mehānisms nav nemaz tik rets, ir arī uz passata un gan jau vēl citiem agregātiem! Un ko lūdzu par filtra kasti?

User avatar
TheRandominators
Posts: 449
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: 2.5tds
Location: LV-2167
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by TheRandominators » 13.07.2018, 10:48

Pie tam 02A kārbai var uzmest 02J torni un kulisi no mk4 un var iegūt mehānismu bez luftes!
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
#KKPDLV

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by msh » 13.07.2018, 11:02

mikimiki wrote:
13.07.2018, 10:38
Tapēc ka 020 netur griezi! Vienkāršāk ir uzlikt 02a atdot ap kkādu 40-60 extra euro un nestraukties, par slīdošu sajūgu vai beigtu kārbu! Tas retais mehānisms nav nemaz tik rets, ir arī uz passata un gan jau vēl citiem agregātiem! Un ko lūdzu par filtra kasti?
Rietumu forumos zināmais John Newman aka rubjohnny iekš sava mk2 ilgi lietoja ABF sajūgtu ar 020. kārbu un man kaut kā privāti nevienu sliktu vārdu neteica - tagad kaut kāda iemesla dēļ šis vienīgi ielika mk4 vai mk5 kārbu. 020. kārbas ražotāja noteiktā izturība ir 200 nm, kuros ABF ierakstās; pilnai laimei var vēl salikt skrūvju komplektu. Nevarētu teikt ka tā 02A būtu diži izturīgāka; zināmam čalim sportā [folkreisā laikam] 2E ir jau nokāvis čupiņu ar 02A... :D

"Tas retais mehānisms nav nemaz tik rets" - jā, cik bieži passātam ir sajūgs ar trosi? Nu labi, kaut kādiem pirmā laidiena passātiem bija tāda opcija, tāpat kā bija 02A ar četriem robiem, bet tas tā vairāk zināšanai, jo dabā man vēl nekad nav izdevies ieraudzīt vienu vai otru :D Seat Toledo 1.9 TDI, ar 02A kārbu un trosi, gan ir gadījies.

Par filtra kasti - es par šito nesvarīgo sīkumiņu
Image
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

mikimiki
Posts: 65
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by mikimiki » 13.07.2018, 15:27

Tieši tā! Lietot var, ir kas lieto! Ir kas lieto un satraucas par to ka sajūgs slīd!Ir visādi! 02A piedāvā lielāku komfortu, kulise labāka un nav jāsatraucas par to ka sajūgs varētu neturēt! Un tā kā 02a jau nāca kopā ar motoru, ieguldīt vēl salīdzinoši nedaudz naudu un laiku, lai ilgtermiņa viss būtu skaisti un bez problēmām ir loģiski!

Filtra kaste dīzeļiem atrodas labajā pusē vai uz ieplūdes kolektora!

Vienā šrotā no kādiem 10 passātiem kur kādi 5 bija ar 02a vienam bija nepieciešamais mehānisms! Tā nu mans meklējums izbeidzās ar vienu šrota apmeklējumu! Atrast var!

Un var arī uztaisīt hidro sajūgu!

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by msh » 13.07.2018, 17:38

Nē nu ja 020-to saliek ķep ļep variantā ar nosvilinātu sajūgu un izļurkātu kulisi, tad jā, 02A, kura ir salikta normāli, ir labāka :mrgreen: 020 ir pieejama ar sajūgu klāstu līdz pat 250 nm, kas priekš kaut kāda ABFa ir vairāk nekā pietiekami, attiecībā par kulisi - piekrītu, ja sūdīgi strādājoša kulise ir "labāk", tad 02A ir labāka - pilnīgā pakaļā esoša 020 kulise slēdzas daudz labāk un precīzāk par tādā pat stāvoklī esošu 02A, bet tad ja tā 02A ir normālā stāvoklī, tad tā vienalga neslēdzas labāk par normālu 020-to.

Šajā gadījumā ir vienkārša izvēle - plug'n'play 020 - nu vai gandrīz plug'n'play, jo vēlākām kārbām priekš mk1 laikam jāurbj caurumi kronšteina špiļkām - vai arī 02A ar saviem abstraktajiem labumiem un otrās pakāpes pārbūves projektu oriģināli neeksistējoša kronšteina dēļ. Ja te kāds taisītos likt VR6, vai arī 020 pieciniece būtu par garu priekš mašīnas platuma - jā, tad piekrītu, 02A ir labāka/vienīgā iespēja.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
TheRandominators
Posts: 449
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: 2.5tds
Location: LV-2167
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by TheRandominators » 15.07.2018, 22:10

Pameklē info @ AUTOKLĒTS! Puikas zinās!
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
#KKPDLV

Pārsliņa
Posts: 21
Joined: 24.07.2015, 01:31
VW: Golf MK1
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by Pārsliņa » 15.07.2018, 23:00

TheRandominators wrote:
15.07.2018, 22:10
Pameklē info @ AUTOKLĒTS! Puikas zinās!
Tieši tā arī izdarīju, informāciju savācu. Par cik ir abas gan 020 (no oriģinālā dzinēja) un 02A (no donora), tad nolēmu tagad salikt auto ar 020, piešķilt dziesmā. Tad jaukt visu ārā lai var dot krāsot un dzinēju pārlasīt, tad arī pieņems gala lēmumu par kārbu. Ja neturēs 020, liks 02A.
mikimiki wrote:
13.07.2018, 15:27
Tieši tā! Lietot var, ir kas lieto! Ir kas lieto un satraucas par to ka sajūgs slīd!Ir visādi! 02A piedāvā lielāku komfortu, kulise labāka un nav jāsatraucas par to ka sajūgs varētu neturēt! Un tā kā 02a jau nāca kopā ar motoru, ieguldīt vēl salīdzinoši nedaudz naudu un laiku, lai ilgtermiņa viss būtu skaisti un bez problēmām ir loģiski!

Filtra kaste dīzeļiem atrodas labajā pusē vai uz ieplūdes kolektora!

Vienā šrotā no kādiem 10 passātiem kur kādi 5 bija ar 02a vienam bija nepieciešamais mehānisms! Tā nu mans meklējums izbeidzās ar vienu šrota apmeklējumu! Atrast var!

Un var arī uztaisīt hidro sajūgu!
Kur meklēt šo šrotu?

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by msh » 16.07.2018, 00:49

Liekot 020, lai nebūtu jābrēc par sajūgu, kā te dažs labs to dara, noteikti derētu uzmest 210 mm sajūga komplektu un atbilstošu spararatu [ja tas gadījumā atšķiras dažādiem izmēriem], par cik esošais sajūga komplekts, ja jau bijis priekš 1.6D paredzēti, noteikti ir stipri mazāks un paredzēti griezes momentam zem ABFa spējām.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
oskarinsh
Posts: 786
Joined: 04.09.2007, 16:12
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by oskarinsh » 17.07.2018, 21:08

mSh taisniba 020 tikai...

es rallijā braucu 13 gadus jau ar 020 2y bazes karbu. ja man ir gan paris no syncro gan varpstas no leon seata gan quife, bet neviens no sinhriniem vai zobratiem nekad nav aprauts nekad nav izgerbusies ta karba.. nekad. man ir abf 214 nm kuru lidz 7700rpm griezu, man stav r14 grunts riepas tici man slodze liela tai karbai, man stav sajuga disks sachs 6 atsperes 510 NM viegli atradisi sistema (ap 250 eur ape motors)un spararats parbuvets no oe , bet vienalga neredzu jegu o2a likt ielaas auto. autokrosa dzeki liek 02a jo tur 1-3 robs jazage visu laiku.

csdd vajadzigs projekts ja tev mainas paduskas. pat poasutot ebay csdd skati tu neiziesi vinji diezgan trenneti uz so te uzreiz 2 liek.

troses vs stoks var viegli parbuvet pat 020 uz trosem, ja velies to precizo kulisi.

es karbu apkopju viena vieta visus sos gadus un ka saka man meistars ja iespraudidi roba pirms sajugs atlaists un karbu nejasi lidz kraksim viss tures
vaja vieta ir diferencialja kniedes kas musdienas aizstajas ar skruvem.
VW Golf MK II GTI Rally 177 Zs / 214 Nm
Image
VW sagatavošana autosportam, dzinēji, izpūtēji, elektrība, Megasquirt, vw ātrumkārbu galvenie pāri

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by msh » 18.07.2018, 01:19

oskarinsh wrote:
17.07.2018, 21:08
troses vs stoks var viegli parbuvet pat 020 uz trosem, ja velies to precizo kulisi.
Precīza kulise sanāk ja to 020-tās kārbas kulisi sakārto, izņemot no konstrukcijas fofāgena inženieru feniņu skaitīšanu. Es savam golfam visas trīs plastmasas sviriņas esmu aizvietojis ar sviriņām, kas uztaisītas ar slēgtajiem lodveida savienojumiem, kārbas kronšteinā bukses vietā iestumti divi gultnīši, pārslēdzēja tornī bukses aizvietotas ar gultņiem un bumba ar vēl vienu gultni, uzlikta mk3 svira ar atsvaru un uztaisīts 50% šortšifteris, un tā nu visā mehānismā ir palikušas divas bukses, caur kurām stienis bīdās, un abi kloķa plastmasas lodveida savienojumi. Cik jau nu tās trošu kulises ir sanācis paslēgāt, tās slēgājas tā pilnīgi nekā - man tikmēr kloķis pēc pirmās pretestības pārvarēšanas [šortšifteris tomēr] bezmaz pats aizlec uz priekšu... :D Neprecīza tur arī nekā nav.

Image

Image
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

mikimiki
Posts: 65
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Golf MK1 ABF 02A

Post by mikimiki » 18.07.2018, 11:12

msh wrote:
13.07.2018, 10:31
Un kāpēc vajag sarežģīt dzīvi ar to 02A?
msh wrote:
18.07.2018, 01:19

Precīza kulise sanāk ja to 020-tās kārbas kulisi sakārto, izņemot no konstrukcijas fofāgena inženieru feniņu skaitīšanu. Es savam golfam visas trīs plastmasas sviriņas esmu aizvietojis ar sviriņām, kas uztaisītas ar slēgtajiem lodveida savienojumiem, kārbas kronšteinā bukses vietā iestumti divi gultnīši, pārslēdzēja tornī bukses aizvietotas ar gultņiem un bumba ar vēl vienu gultni, uzlikta mk3 svira ar atsvaru un uztaisīts 50% šortšifteris, un tā nu visā mehānismā ir palikušas divas bukses, caur kurām stienis bīdās, un abi kloķa plastmasas lodveida savienojumi. Cik jau nu tās trošu kulises ir sanācis paslēgāt, tās slēgājas tā pilnīgi nekā - man tikmēr kloķis pēc pirmās pretestības pārvarēšanas [šortšifteris tomēr] bezmaz pats aizlec uz priekšu... :D Neprecīza tur arī nekā nav.
Jo no nulles uzbūvēt kulisi nav dzīves sarežgīšana!

Jā ok! 020 var sabūvēt, pārlasīt un lolot un nebūs problēmas! Bet tas ir jādara, un tur jāiegulda attiecīgi līdzekļi!

Turpretim 02a jāpiemaksā ap 50 eur par kronšteiniem un vēl apmēram tik pat birokrātijai par otrās pakēpes pārbūvi! Naudiskā izteiksmē 1. un 2. kategorijas pārbūves nav tik krasi atšķirīgas!

Tā kā mainās degvielas tips tad ir jāveic 1.kat pārbūve, un ja pēcāk izdomās ka grib 02a tad jāveic vēlreiz 2. kat pārbūve!

PS Biju šrotā, īsti nekā tur nebija! Visiem auto hidroliskais sajūgs!

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests