ABF 2.1 STROKER

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
DEIF
Posts: 63
Joined: 15.06.2014, 00:11
VW: Golf MkII ABF
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

ABF 2.1 STROKER

Post by DEIF » 24.05.2018, 18:40

Hey visi ,priecīgus un saulainos dienas :)
Man ir tāds jautājums ,ieliku TDI kolķeni , viņai nav kloķenes devēja. ABF viņa ir vajdzīga,kā ar viņu būt ?
tēma diskusijai :D

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by msh » 24.05.2018, 19:17

Sāksim ar to ka jāprasa - kāda iksa pēc motoram, kurš paredzēts zāģēšanai augstos apgriezienos, likt kloķeni garākam nevis īsākam virzuļu gājienam? :D

Bet nu par to tavu tehniskās dabas problēmu - uzlikt atsevišķu impulsratu - ja ABFam gadījumā kloķenes devēju lasa holls nevis VR [slinkums meklēt ABFa shēmu lai to pateiktu], vai tiek lietots programmējams motora vadības bloks, var arī uzlikt tur to kloķenes gala blīvslēgu ar 60-2 impulsratu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 6832
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by GG. » 24.05.2018, 22:58

Nu, varbūt tas ir tas ko cilvēks cenšas panākt, lielāks griezes moments zemākos apgriezienos. ABF jau no rūpnīcas ir diezgan undersquare ar 0,889 ar tdi kloķeni būs 0,863. Vairāk grieze apakšā, lielāks tilpums, lielāka maksimālā jauda.

User avatar
oskarinsh
Posts: 786
Joined: 04.09.2007, 16:12
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by oskarinsh » 07.06.2018, 20:29

DEIF wrote:
24.05.2018, 18:40
Hey visi ,priecīgus un saulainos dienas :)
Man ir tāds jautājums ,ieliku TDI kolķeni , viņai nav kloķenes devēja. ABF viņa ir vajdzīga,kā ar viņu būt ?
tēma diskusijai :D
tem,as di9skusijai isti nav jo abf klokenes signalu uz parastu oe ecu tu ne arko nenodublesi ja vien nav programmejams ecu un lasitajs uz skivja klokenes gala. tevis mineto klokeni var iebazt abf bet jega ir 0 ;) abf lasitajs ir blokaa un savs logu skaits vainaga ta ka bez variantiem ar oe ecu :)
VW Golf MK II GTI Rally 177 Zs / 214 Nm
Image
VW sagatavošana autosportam, dzinēji, izpūtēji, elektrība, Megasquirt, vw ātrumkārbu galvenie pāri

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by msh » 07.06.2018, 20:45

oskarinsh wrote:
07.06.2018, 20:29
tem,as di9skusijai isti nav jo abf klokenes signalu uz parastu oe ecu tu ne arko nenodublesi ja vien nav programmejams ecu un lasitajs uz skivja klokenes gala. tevis mineto klokeni var iebazt abf bet jega ir 0 ;) abf lasitajs ir blokaa un savs logu skaits vainaga ta ka bez variantiem ar oe ecu :)
Nevajag jau akurāt cilvēku biedēt ar pasakām kas balstītas uz nezināšanu... :D Tam ABFam tur ir 60-2 impulsrats ar, cik noprotu, VR devēju - attiecīgi var vai nu uzlikt kādu šķīvi ar VR devēju kloķenes galā, vai ar kādu pārveidotāju - vai varbūt bez - to pašu kloķenes gala blīvslēgu ar impulsratu un holla devēju - tur tad jāpastudē literatūra, kas jādara lai ieejā, kas domāta VR, laistu holla signālu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
oskarinsh
Posts: 786
Joined: 04.09.2007, 16:12
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by oskarinsh » 07.06.2018, 21:13

msh wrote:
07.06.2018, 20:45
Nevajag jau akurāt cilvēku biedēt ar pasakām kas balstītas uz nezināšanu... :D Tam ABFam tur ir 60-2 impulsrats ar, cik noprotu, VR devēju - attiecīgi var vai nu uzlikt kādu šķīvi ar VR devēju kloķenes galā, vai ar kādu pārveidotāju - vai varbūt bez - to pašu kloķenes gala blīvslēgu ar impulsratu un holla devēju - tur tad jāpastudē literatūra, kas jādara lai ieejā, kas domāta VR, laistu holla signālu.
tu gribi teikt ka ir aftermarket vw klokenes lasitajs ar 95,5 sapases ar abf oe ecu aftermarket parsvara ir 60-2 !? kads parveidotajs? :shocked: :roll: nesmu dzive redzejis lai sapasetu...
ka tu dabusi pat dualo iesmidzinashanu dziesmaa? 8) ja stav programmejama vadiba kaut 8 logi. bet uz ecu oe abf tu citu neuzspraudisi lai stradatu labi
abf/m holla atbild par stulbo iesmidzinashanas bridi ta jau deforsetajam dzinejam. ta proga ir preciza jau no rupnicas un merot sprauslasimpulsu tu bez attieciga logu skaita un gajiena dabusi ta vai ta parraxtit aizdedzes un sprauslas darbibas monemtu.

fianla ideja ir vienkarsha ka tu parrakstisi oe ecu detonacijas deveja signalu kas nemak adapteties vai macities ja izmainisi laistaju ~90* BTDC !? :mrgreen:
Image
VW Golf MK II GTI Rally 177 Zs / 214 Nm
Image
VW sagatavošana autosportam, dzinēji, izpūtēji, elektrība, Megasquirt, vw ātrumkārbu galvenie pāri

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by msh » 08.06.2018, 00:23

Priekš VR -> holls ir pārveidotāji, kas VR mainīga sprieguma maiņstrāvas līkni pārvērš līdzstrāvas zāģī. Par pretējo virzienu neko nezinu, jo parasti ieejās, kas paredzētas priekš VR, arī dod iekšā signālu no VR :D Kāds tev vēl 95,5 - kas tas tāds? To visu pārējo īpaši nevar saprast, bet tev, acīmredzot, ir šausmīgas problēmas uzspiest to bildē redzamo impulsratu taisni, un tāpēc visa tā filosofija :D Princips ir šausmīgi vienkāršs - impulsrata tukšumam jābūt tur kaut kādus 60 vai cik tur grādus pirms AMP un tad, kad pirmajā katlā ir kompresijas pakāpe, pret impulsrata tukšumu jāiekrīt sadalītāja/sadalenes logam, un viss. Savādi ka cilvēkam, kas nodarbojas ar tavā parakstā uzrakstītajām lietām tas ir kaut kas neiedomājami sarežģīts...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by arniks8 » 08.06.2018, 00:31

Msh, kad man kāja aiz naudas aizķersies, tad vajadzētu mums sabūvēt vienu 9a uz digi 3 :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by msh » 08.06.2018, 00:45

Rēķini kas izdevīgāk - mošk uzreiz jāiet uz kādu vemsi vai vismaz janvāri... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 1883
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 12 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by arniks8 » 08.06.2018, 01:06

Nē, janvāri toč nē :lol: Tad jau nebūtu labāk me7.5?
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
oskarinsh
Posts: 786
Joined: 04.09.2007, 16:12
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by oskarinsh » 08.06.2018, 20:40

Msh tev cepui nost bet tu pat nezini ka tu kludies. Es varetu 2ar lapas saraxtit bet neraxtishu. Nedomaju ka mums jasacensas gudriba. Es balstos uz 17 gadu pieredzi ar vw un praksi. Tris lietas. 1. Vadiba musdienas nemaksa ka maksaja pirms 10 gadiem. Kads digifants ja ms maksa ap 200 e ? 2. Runa bijaa par abf klokeni nav analoga. Kapec jamuki tas kas neiet. Abf un vr6 ir krutakie ecu no tupnicas kas tur butu japarveido? 3. Kads parveidotajs abf???? Ir tads instruments osciografs aparats kas mera garumu augstumu vilnim. Esi merijis abf likn i????? Var uzlikt ari no opelja kompi uz abf a tolks no ta euks in cadd izies skati bet tolks un jauda 0. Nevajaga mainit to kas ir labi un padarot sliktat. ;)
VW Golf MK II GTI Rally 177 Zs / 214 Nm
Image
VW sagatavošana autosportam, dzinēji, izpūtēji, elektrība, Megasquirt, vw ātrumkārbu galvenie pāri

User avatar
msh
Posts: 2181
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: ABF 2.1 STROKER

Post by msh » 08.06.2018, 23:28

1) Cilvēks varbūt netaisās gāzt pa trasi? Nu nah viņam to MegaSūdu? Pa 200 eirām sanāk otrais MegaSūds, par kuru tas digifants ir vismaz galvas tiesu pārāks - digifantam būs slēgtā cikla kontrole, kondiša ieeja, borta kompja patēriņa signāla izeja, normāli nokonfigurēta programmatūra, bet pats galvenais - viņš ir nokonfigurēts - uzliec, un viņš iet, un nekas nav jāregulē un jākoriģē. Bet tā pa lielam tev ir taisnība, vadība nemaksā kā agrāk - ja VEMS maksā 300 eiras + bik darbu, tad digifants 50-100 - vēl ir jautājumi? :D Vot tur kur kosmonauti dzimtajai vadībai ir sagriezuši cenas kosmosā, tur var sākt domāt par VEMS arī tad, ja viņu īsti nevajag - teiksim, ja tās cenas, kādas stiliņa detaļu pārdošanas tofikā dažs labs prasa par 2.2 20vt dzimtās vadības komplektu, ir ejošas, tad tur toč var sākt par VEMSi domāt... :D

2) Nu kas tev tur neiet? Tu vienu postu atpakaļ filosofēji par kaut kādiem izmainītiem grādiem un nespēju dabūt secīgo iesmidzi un detonācijas kontroli darboties - tas viss notiek ļoti vienkārši - uzliek impulsratu vajadzīgos grādos un sadalītāja logu attiecīgajā vietā un viss notiek, vienīgi tev ir visādas problēmas un neiespējamības.

3) Nē, es neesmu mērījis kloķenes impulsrata VR devēja signālu, jo nav bijusi tāda vajadzība, bet no pieredzes ar ABS devējiem labi zinu cik ļoti VR signāla amplitūda ir atkarīga no apgriezieniem - holla devēja signāla padošana ieejā kas domāta priekš VR signāla varētu būt problemātiska un prasīt kādu pārveidotāju - bet varbūt arī ne.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests