Par brīvgaitas apgriezieniem

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
User avatar
ibumetiins
Posts: 398
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by ibumetiins » 06.04.2018, 11:46

Ar siltu motoru man brīvgaitā vienmēr ir bijis 800-850 rpm. Bet baigais trīceklis salonā no tā, pabīdiju trosīti lai brīvgaitā būtu 1000-1100 rpm, viss čotka bija. Bet pēc pāris stundām kad startēju tad vispār negribēja golfs lekt, ar mocībām spaidot gāzi un kurbulējot pēc kādām 15 sekundēm pieleca.

Tam bija kāds sakars ar idle maiņu uz 1000-1100 rpm vai tā vienkārši bija sakritība? Un cik ļoti no tā mainās degvielas patēriņš, motora uzvedība utt?
Image

User avatar
msh
Posts: 2116
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 14 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by msh » 06.04.2018, 17:03

Čali, tā tev nav rīģele, vai kaut kas tamlīdzīgi primitīvs - brīvgaitas regulēšana ar trosi? :lol: Brīvgaitas apgriezienus nosaka motora vadības bloks, un tas visdrīzāk nav regulējams, bet ja ir, tad tikai elektroniski - ar šito gājienu tu turi pavērtu droseli, līdz ar to priekš motora vadības tā vairs NAV brīvgaita. Kā no šitā gājiena izmainās starta trekninājums tam mono, neņemos spriest.

Jebkurā gadījumā, ja pie 850 rpm salonā ir vibrācijas, jāremontē motors - vai jāmaina... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
zipo93
Posts: 1576
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Augšlīgatne
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by zipo93 » 06.04.2018, 17:22

Es gan nezinu, par kādu motoru ir runa, bet man liekas, ka akseleratora trosei pie atlaista pedāļa ir jāstāv brīvi jebkurā gadījumā. Ja tukšgaita ir regulējama, tad tam ir paredzēta speciāla skrūve. Ja skrūves nav, tad nav. Ir motori, ko nemaz nevar pielaist ar pilnībā neatlaistu gāzes pedāli.

800 rpm ir normāla tukšgaita. Pie vibrācijas varētu būt vainīgi varbūt dzinēja spilveni.
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Daily
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

User avatar
msh
Posts: 2116
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 14 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by msh » 06.04.2018, 18:03

Ibumetīnam ir 1.8 mono, kurš, ja paraktos vecākos tofikos, ir piedzīvojis kaut kādus aizdomīgus remontus, dēļ kā arī varētu būt tā vibrācija... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
ibumetiins
Posts: 398
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by ibumetiins » 06.04.2018, 19:56

msh wrote:
06.04.2018, 18:03
Ibumetīnam ir 1.8 mono, kurš, ja paraktos vecākos tofikos, ir piedzīvojis kaut kādus aizdomīgus remontus, dēļ kā arī varētu būt tā vibrācija... :D
Nu jā, tas viss ir diezgan primitīvi, gāzes pedāļa trosei to gredzenu izņem un attiecīgi paliek tālāk vai tuvāk trosi :D Image
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1798
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by arniks8 » 06.04.2018, 19:57

ibumetiins wrote:
06.04.2018, 19:56
Nu jā, tas viss ir diezgan primitīvi, gāzes pedāļa trosei to gredzenu izņem un attiecīgi paliek tālāk vai tuvāk trosi :D Image
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
ibumetiins
Posts: 398
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by ibumetiins » 06.04.2018, 19:58

Un vispār cik šitam 1.8 mono būtu aptuveni jārij? zinu ka daudz, autodata saka 10-11 litri pilsētā, bet ja man ir vēl vairāk tad to var vienkārši novelt uz auto vecumu? lambdas zondi sen atpakaļ baudīja un itkā sildot norukāja. Karoč jā, ar to patēriņu man vienmēr bijis traki. :D
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1798
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by arniks8 » 06.04.2018, 20:10

Tas motors rij nejēgā :lol: (ar automātu 11l varēja ez ārpus pilsētas ēst), ir diezgan vienkāršs remontkomplekts ar ko atrisināt visas problēmas: 2.0 8v.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
ibumetiins
Posts: 398
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by ibumetiins » 06.04.2018, 20:27

arniks8 wrote:
06.04.2018, 20:10
Tas motors rij nejēgā :lol: (ar automātu 11l varēja ez ārpus pilsētas ēst), ir diezgan vienkāršs remontkomplekts ar ko atrisināt visas problēmas: 2.0 8v.
Nu jā, ja bundža būtu labā stāvokli, būtu līdzekļi un man rokas neaugtu no irsas tad vēl varētu padomāt. :? Tagad ir kā ir. :lol:
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1798
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by arniks8 » 06.04.2018, 20:47

Man arī naudas nav un nebija arī tad, kad motoru nomainīju. Tie 2.0 motori ir lēti, motors ar kārbu un vadību izmaksāja lētāk kā māsas Borai zobenes komplekts :lachtot:
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
ibumetiins
Posts: 398
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by ibumetiins » 06.04.2018, 21:02

arniks8 wrote:
06.04.2018, 20:47
Man arī naudas nav un nebija arī tad, kad motoru nomainīju. Tie 2.0 motori ir lēti, motors ar kārbu un vadību izmaksāja lētāk kā māsas Borai zobenes komplekts :lachtot:
Cik tieši ja drīkst prasīt? Stiprinājumi jau ar, piemēram, atšķiras va ne?
Image

User avatar
arniks8
Posts: 1798
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by arniks8 » 06.04.2018, 21:19

Pats swaps precīzi 100€( Liepājas pusē nopirku :D ), vienīgi man nācās dabūt citu degvielas sūkni un vajadzēja mk3 bāku, bet bāka Tev jau ir un mož pat sūknis atbilstošs. Var nākt klāt izmaksas par filtru, eļļas un siksnu maiņu, ja vajadzīgs. Kronšteini ir tieši tie paši, principā ja ir mīzaks mainīt visu motoru, tad var arī uzlikt šprices galvu+vadību un done. Bet ja tiešām vajag daudz pārvietoties un samazināt izmaksas, tad iefis 1.6/1.9TD kaut vai atrobotku lej, tie sūdi nav nokaujami :D, vienīgi ne sūda neiet, bet arī ne sūda netērē degvielu :D .
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 2116
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 14 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by msh » 06.04.2018, 22:50

ibumetiins wrote:
06.04.2018, 19:58
Un vispār cik šitam 1.8 mono būtu aptuveni jārij? zinu ka daudz, autodata saka 10-11 litri pilsētā, bet ja man ir vēl vairāk tad to var vienkārši novelt uz auto vecumu? lambdas zondi sen atpakaļ baudīja un itkā sildot norukāja. Karoč jā, ar to patēriņu man vienmēr bijis traki. :D
Nu bet ko tu gribi? 10 litri uz simtu būtu tad, ja es ar tavu golfu, darba temperatūrā, iebrauktu no rucavas liepājā, izbraukātos pa liepāju un izbrauktu no tās ārā - pa to brīdi iespējams arī būtu tie 10 litri. Bet tā kā tev mašīna aizvieto velosipēdu un tiek braukāti īsi gabali, un, iespējams, vēl pedālis dziļāk nospiests, tad nesapņo. Tāds smagāks piemērs - to ziemu, ko nobraucu ar A90q, ikdienā braukāju uz 1,2 km attālo darbu, un borta kompis, kurš aukstam motoram rēķināja patēriņu par maz, pie vidējās temperatūras ap nulli rēķināja vidējo patēriņu 20l/100 km, pie vidējās -10 30l/100 km. Bet savādāk tā mašīna patērēja tā, kā tai bija jāpatērē - nu pilsētas ciklu nemēģināju, bet izrakstītie 6,7/90 un 8,5/120 bija.

Gribi lai ir mazi cipari, dari kā arniks saka, kaut kādu mironīgu priekškamernieku liec... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
ibumetiins
Posts: 398
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Par brīvgaitas apgriezieniem

Post by ibumetiins » 07.04.2018, 00:13

msh wrote:
06.04.2018, 22:50
Nu bet ko tu gribi? 10 litri uz simtu būtu tad, ja es ar tavu golfu, darba temperatūrā, iebrauktu no rucavas liepājā, izbraukātos pa liepāju un izbrauktu no tās ārā - pa to brīdi iespējams arī būtu tie 10 litri. Bet tā kā tev mašīna aizvieto velosipēdu un tiek braukāti īsi gabali, un, iespējams, vēl pedālis dziļāk nospiests, tad nesapņo. Tāds smagāks piemērs - to ziemu, ko nobraucu ar A90q, ikdienā braukāju uz 1,2 km attālo darbu, un borta kompis, kurš aukstam motoram rēķināja patēriņu par maz, pie vidējās temperatūras ap nulli rēķināja vidējo patēriņu 20l/100 km, pie vidējās -10 30l/100 km. Bet savādāk tā mašīna patērēja tā, kā tai bija jāpatērē - nu pilsētas ciklu nemēģināju, bet izrakstītie 6,7/90 un 8,5/120 bija.

Gribi lai ir mazi cipari, dari kā arniks saka, kaut kādu mironīgu priekškamernieku liec... :D
Nav ko slēpt, es uz darbu kas 500 metrus no mājām braucu ar mašīnu :D
Image

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest