1.8 Turbo AGU apgriezieni

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jujubokar » 25.04.2018, 04:02

Man te rāda ar pirkstiem uz MAF. Kad atkal slimības simptomi parādīsies, noraušu štekeri, paskatīšos kas notiek. Negribētos ticēt, ka droselē problēma, bet nu, ja citu vienmēr var pieskrūvēt un pamēģināt.

Kāda iespēja, ka es uzmaucot sava vecā bezturbo 20V matora droseli un to korekti kompī pierakstot, varu iegūt kādu labumu? :? :lol:
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jujubokar » 27.04.2018, 14:03

Nonācu pie secinājuma, ka, kamēr bākā degviela vairāk par 1/4, apgriezieni tukšgaitā nestaigā. :lol:

EDIT: Nop, staigā arī ar 2/3 benzīna bākā. :-(
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by msh » 01.05.2018, 01:05

Vispār jau MAFu pārbauda ar piespraustu kompi trešajā robā atvelkot pilnu pulksteni, nevis spēlējas ar tā atvienošanu, sevišķi jau nu turbiķim...

Tā kā tev tur laikam ir tas motors čipsots [es tavā tofikā pa diagonāli izlasīju pirmspēdējo lapu, tā ka kaut ko noteikti palaidu garām] - nu, teorētiski arī sūdīgs čipsis var ko tādu izraisīt - personiskā pieredze ar VEMSi, un vemša forumos lasītais rāda ka sūdīgs regulējums var izraisīt brīvgaitas lēkāšanu, pa tēmu - motors grib ģībt nost un vadība ar brīvgaitas regulāciju cenšas to nepieļaut. Bet no sākuma tomēr laikam vajadzētu pārbaudīt visus devējus pirms sākt izskatīt šo variantu...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Brainless
Posts: 127
Joined: 01.10.2008, 18:14
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Brainless » 01.05.2018, 17:19

Gofra starp gmm un turbo ir kārtīgi pārbaudīta? Es domāju, izlocīta, izspaidīta, savilcēji nospriegoti?

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jujubokar » 02.05.2018, 02:06

Stock gofras vietā ir Forge silikona intake pipe, paspaidīta, izspaidīta, rezona nekāda, nopūšot ar brake cleaneri arī nekur nekādu efektu nejūt.

MAF ar trešo pilnā pedālī līdz galam ar VCDS rāda principā to pašu, ko, papētot internetus, viņam vajadzētu rādīt. Skrīnšota nav. :D
Idejiski, problēma mož varētu būt tajā, ka man ir lodēti MAF vadi un tauta mēļo, ka šitiem dačikiem neesot labi vadus lodēt. Hvz. Salodēts itkā zolīdi. Līkam lodējumam gan arī pirmos mēnešus, kopš ieswapoju, vajadzēja taisīt sūdus un mož pat kādu kļūdu kompī iemest, tāpēc šo ideju gribētos atmest. :?

Ar čipu, domājams, ka viss kārtībā, jo pirmos, hvz, 4 mēnešus, kopš ieswapoju, problēmas nebija. Turklāt, arī donors pa laimes zemi pirms tam ar to pašu čipu vizinājās, cik zināms, bez problēmām.

Šobrīd problēma atkal pagaisusi, bet esmu pamanījies nomainīt daudz visādas vakuuma trubas, sapistu G62 štekeri, kā arī uzlikt metāla stiprinājumu, kas MAF štekeri notur vietā. Benzīna filtru arī vakar nomainīju. Baigi melns nekas ārā netecēja, bet pilnīgi dzidrs arī nebija. Ja problēma atkal parādīsies, ir uz testu no cita matora noravēti oriģinālais FPR un G62 sensors.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by msh » 04.05.2018, 23:02

Par MAFa vadu lodēšanu muļķības, tu esi sajaucis ar lambdu - tā ir lambda, kuras vadus nedrīkst lodēt, jo cirkonija šaurjoslenei un boša LSU 4.2 platjoslenei vajag kaut kādu mikroskopisku gaisa paraugu, kas pieplūst pa vadiem [LSU 4.7 nevajag], nu un vēl EGT termopārim ir savi specifiski vadi ar specifiskiem štekeriem kur arī ir ierobežojumi, jo nepareizi savienojumi/vadi var izraisīt rādījuma nobīdi - visam pārējajam lodē vadus cik vietās gribi, hoķ stiķē no 5 cm gabaliņiem... :D

Ja MAFa rādījums ir normas robežās, nu tad vēl pārbaudi ieplūdes temp un dzeses temp devēju rādījumu atbilstības normai - nu un vēl pārbaudīt lambdas rādījumu...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jujubokar » 05.05.2018, 02:16

Par ieplūdes temp devēju nebiju aizdomājies, bet VCDS itkā rāda aptuveni to, kā idejiski varētu būt. :D
Dzeses temp, G62, devējus, esmu izmainījis vairākus, visi tie zaļie aftermarket devēji vairāk vai mazāk esot sūdi un paveicoties, ja ar trešo atrod tādu, kas korekti strādā. Dabūju lietotu oriģinālo G62 devēju, ja problēma atgriezīsies, pamēģināšu uzlikt to.

Lambdu jau laikam reāli pārbaudīt ir tikai ar oscilogrāfu, ne? :?
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
zipo93
Posts: 2743
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 261 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by zipo93 » 05.05.2018, 10:50

Lambdas darbību, tāpat kā visiem devējiem, var redzēt VCDS.
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by msh » 05.05.2018, 18:15

Uz kādu temperatūru tev jādarbojas dzesei nezini ka jāeksperimentē ar devējiem, nevis jāpārbauda? Nu ir, protams, otrs variants - ielikt pievienotu devēju tējkannā un uzvārīt ūdeni, skatoties ar kompi ko bloks redz :D Ieplūdes temperatūras devēja rādījumu var salīdzināt ar dzeses temp devēja rādījumu kādu dienu pastāvējušam motoram. Lambda - nu, jā, nekā labāka par oscilogrāfu nav, bet es pieņemu ka ar VCDS arī gan jau var daudzmaz tikt skaidrībā. Lambdai ir ne tikai jādarbojas, bet arī jāreaģē asi - te piemērs, nomērīts ar oscilogrāfu uz KE-jeta, kur var izmainīt degmaisījumu dramatiskākam efektam [pie atvienota vadības spiediena regulatora asi atraujot vaļā droseli degmaisījums noliesē un asi aizverot paliek trekns], bet nu domai būtu jābūt skaidrai.

http://foto2.inbox.lv/mshathlonxp/02-05 ... I-3604.avi

Elektroniskajai špricei droši vien mērījumam vajadzēs skatīties reakcijas laiku starp mierīgu ripināšanu vieglā slodzē un strauju pedāļa ieminienu grīdā un pēc tam tikpat strauju pedāļa atlaišanu. VCDS noteikti parādīs to lietu lēnāk, bet tāpat maiņai no trekna uz liesu vai otrādi jānotiek kādās sekundes daļās - ir gadījies ar oscilogrāfu mērīt pussprāgušu lambdu, tur tas cikls bija mērāms sekundēs :D

Tas par šaurjosleni, ja tev tur ir platjoslene, tad noteikti mērvienība būs nevis lambdas spriegums bet gan atgāzu lambda cipars, un tur gan jau būs jāskatās cik strauji mainās faktiskais cipars pret pieprasīto. Dabiski, starp abiem cipariem ir dabiskā aizture lambdas atrašanās vietas dēļ - piemēram, manam golfam starp droseli un lambdu pie vidējiem apgriezieniem ir 0,5-0,6 sekunžu aizture...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest