1.8 Turbo AGU apgriezieni

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
Professor
Posts: 38
Joined: 25.08.2016, 20:26
VW: Mk3 / Mk4
Location: Talsi
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Contact:

1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Professor » 30.09.2017, 21:29

Sveiki!

Nopirku mašīnu un aptuveni mēnesi pastāvēja, šad tad pielaidu un atstāju lai parūc.
Sakartoju visus papīrus un sāku to lietot un tā pēkšņi ne no kurienes sāka lēkāt apgriezieni.
Precīzāk sakot ir tā, ka braucot ar jebkuru ātrumu viss ir kārtībā, bet tik līdz tu izņem no ātruma, apgriezieni pūlsējoši un ritmiski lēkā no 600-900, bet pēc pāris “ūūūāā” “uuūāā” viss pazūd, tad rūc kā vajadzētu un nekādu dīvainību nav. Ieliec ātrumā, pabrauc un izņemot aktal “ūūūāā”. Lec labi.
Varbūt kādam bijis kas līdzīgs?

Dzinējs: AGU 1.8T 110kw bez modifikācijām

User avatar
Tigerowitch
Posts: 136
Joined: 30.08.2015, 20:17
VW: BMW & Triumph
Location: Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Tigerowitch » 30.09.2017, 22:27

Iečeko tosola temp devējus. Nolasi kompja kļūdas.

BMW 328ci
Triumph Street Triple
Ibiza 6k2 TDI sport - sold
Golf MK2 1.8 3door - sold

User avatar
Professor
Posts: 38
Joined: 25.08.2016, 20:26
VW: Mk3 / Mk4
Location: Talsi
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Professor » 01.10.2017, 12:55

Tigerowitch wrote:
30.09.2017, 22:27
Iečeko tosola temp devējus. Nolasi kompja kļūdas.
Sveiks.

Izgāju cauri ar VAG KKL un nekādas kļūdas saaistībā ar engine nebija.
Var būt droseles vaina?

User avatar
Tigerowitch
Posts: 136
Joined: 30.08.2015, 20:17
VW: BMW & Triumph
Location: Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Tigerowitch » 01.10.2017, 14:45

Neatceros, viņam jau bija elektriskā drosele vai brīvgaitas vārsts atsevišķi? Jā atsevišķi tad tam var uzmest aci

BMW 328ci
Triumph Street Triple
Ibiza 6k2 TDI sport - sold
Golf MK2 1.8 3door - sold

User avatar
Professor
Posts: 38
Joined: 25.08.2016, 20:26
VW: Mk3 / Mk4
Location: Talsi
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Professor » 01.10.2017, 14:58

Tigerowitch wrote:
01.10.2017, 14:45
Neatceros, viņam jau bija elektriskā drosele vai brīvgaitas vārsts atsevišķi? Jā atsevišķi tad tam var uzmest aci
Viņam ir prostais uz trosi. Lasīju ārzemju forumos, ka tas bieži vien ir pie vainas. Ar eļļām salīpot un neveras ciet kā vajadzētu. Nākamajās brīvdienās izārdīšu.

User avatar
yo_G
Posts: 61
Joined: 10.10.2015, 10:37
VW: '12 MK6 GTD
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by yo_G » 01.10.2017, 16:55

Ieteiktu noņemt droseli un iztīrīt.

User avatar
Professor
Posts: 38
Joined: 25.08.2016, 20:26
VW: Mk3 / Mk4
Location: Talsi
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Professor » 07.10.2017, 19:50

Sveiki.
Noņēmu droseli, iztīrīju un viss kārtībā. No sākuma baigi turējās uz 1500 apgriezieniem, bet pabraucu laiciņu un tagad viss perfekti.
Šķiet, ka nabija mūžu aiztikta.
Paldies par atsaucību.

Image
Image

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jamka » 22.10.2017, 12:17

Ir līdzīga broblēma.. braucot it kā viss kārtība, bet kad apstājas apgriezieni lēnām paceļas līdz 1200 un tad nokrītas normāli. :?

User avatar
Myers
Posts: 1294
Joined: 17.02.2011, 16:56
VW: AUDIX
Location: Jelgava
Has thanked: 13 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Myers » 22.10.2017, 21:51

Izdari to pasu :D
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jamka » 23.10.2017, 18:43

Ja domā droseles tīrīšanu.. Tad tas jau tika izdarīts, izmaiņu nav.. būs laikam jāiziet cauri visām sīkajām vakum trubiņām.. :roll:

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jujubokar » 23.04.2018, 01:26

Mani jau kādu laiku neliek mieru līdzīga problēma. Apgriezieni mēdz tukšgaitā staigāt, mēdz nestaigāt. :D Citreiz 800-1200, citreiz mazākās amplitūdās. Braucas viss labi, problēma novērojama tikai un vienīgi tukšgaitā.

Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.

Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja. :D

Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6861
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 318 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by GatisGirdenis » 23.04.2018, 18:28

Jujubokar wrote:
23.04.2018, 01:26
Mani jau kādu laiku neliek mieru līdzīga problēma. Apgriezieni mēdz tukšgaitā staigāt, mēdz nestaigāt. :D Citreiz 800-1200, citreiz mazākās amplitūdās. Braucas viss labi, problēma novērojama tikai un vienīgi tukšgaitā.

Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.

Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja. :D

Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
Kad es servisā sastapos ar Octavia vRS, kurai degvielas filtra dēļ sūknis gribēja kačāt ar 15 ampēriem, bet bija paredzēts līdz 5 ampēriem un degvielas padeve bija tā, ta ka ar prostatas problēmām, tad es noteikti ieteiktu arī to pamainīt, ja tas kādu laiku nav darīts, kaut vai profilakses pēc :D
Vari 2x minēt kura ir filtrētā degviela
Image
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jamka » 23.04.2018, 19:52

Jujubokar wrote:
23.04.2018, 01:26
Mani jau kādu laiku neliek mieru līdzīga problēma. Apgriezieni mēdz tukšgaitā staigāt, mēdz nestaigāt. :D Citreiz 800-1200, citreiz mazākās amplitūdās. Braucas viss labi, problēma novērojama tikai un vienīgi tukšgaitā.

Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.

Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja. :D

Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
Pamēģini droselei adoptāciju uztaisīt..
Ja būs beigta tad uzrādīs ka nevar nostāties kaut kādā stāvoklī.. :roll:
Jo man bij tā ka drosele bij izbeigusies, tieši tukšgaitā staigāja apgriezieni, bet braucot bij normāli..

User avatar
Jujubokar
Posts: 2948
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 238 times
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jujubokar » 23.04.2018, 21:32

Jā, to nepieminēju. Droseli adaptēju gan pēc tīrīšanas, gan vēl kautkad nesen, intereses pēc. Bez izmaiņām.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
Jamka
Posts: 173
Joined: 29.10.2014, 14:18
VW: Golf IV 1.8 T
Location: Lielvārde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni

Post by Jamka » 24.04.2018, 20:00

Tad pamēģini citu droseli. ja tas pats tad vaina kur citur..

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest