1.8 Turbo AGU apgriezieni
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
-
- Posts: 38
- Joined: 25.08.2016, 20:26
- VW: Mk3 / Mk4
- Location: Talsi
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Contact:
1.8 Turbo AGU apgriezieni
Sveiki!
Nopirku mašīnu un aptuveni mēnesi pastāvēja, šad tad pielaidu un atstāju lai parūc.
Sakartoju visus papīrus un sāku to lietot un tā pēkšņi ne no kurienes sāka lēkāt apgriezieni.
Precīzāk sakot ir tā, ka braucot ar jebkuru ātrumu viss ir kārtībā, bet tik līdz tu izņem no ātruma, apgriezieni pūlsējoši un ritmiski lēkā no 600-900, bet pēc pāris “ūūūāā” “uuūāā” viss pazūd, tad rūc kā vajadzētu un nekādu dīvainību nav. Ieliec ātrumā, pabrauc un izņemot aktal “ūūūāā”. Lec labi.
Varbūt kādam bijis kas līdzīgs?
Dzinējs: AGU 1.8T 110kw bez modifikācijām
Nopirku mašīnu un aptuveni mēnesi pastāvēja, šad tad pielaidu un atstāju lai parūc.
Sakartoju visus papīrus un sāku to lietot un tā pēkšņi ne no kurienes sāka lēkāt apgriezieni.
Precīzāk sakot ir tā, ka braucot ar jebkuru ātrumu viss ir kārtībā, bet tik līdz tu izņem no ātruma, apgriezieni pūlsējoši un ritmiski lēkā no 600-900, bet pēc pāris “ūūūāā” “uuūāā” viss pazūd, tad rūc kā vajadzētu un nekādu dīvainību nav. Ieliec ātrumā, pabrauc un izņemot aktal “ūūūāā”. Lec labi.
Varbūt kādam bijis kas līdzīgs?
Dzinējs: AGU 1.8T 110kw bez modifikācijām
-
- Posts: 136
- Joined: 30.08.2015, 20:17
- VW: BMW & Triumph
- Location: Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Iečeko tosola temp devējus. Nolasi kompja kļūdas.
BMW 328ci
Triumph Street Triple
Ibiza 6k2 TDI sport - sold
Golf MK2 1.8 3door - sold
-
- Posts: 38
- Joined: 25.08.2016, 20:26
- VW: Mk3 / Mk4
- Location: Talsi
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Sveiks.
Izgāju cauri ar VAG KKL un nekādas kļūdas saaistībā ar engine nebija.
Var būt droseles vaina?
-
- Posts: 136
- Joined: 30.08.2015, 20:17
- VW: BMW & Triumph
- Location: Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Neatceros, viņam jau bija elektriskā drosele vai brīvgaitas vārsts atsevišķi? Jā atsevišķi tad tam var uzmest aci
BMW 328ci
Triumph Street Triple
Ibiza 6k2 TDI sport - sold
Golf MK2 1.8 3door - sold
-
- Posts: 38
- Joined: 25.08.2016, 20:26
- VW: Mk3 / Mk4
- Location: Talsi
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Viņam ir prostais uz trosi. Lasīju ārzemju forumos, ka tas bieži vien ir pie vainas. Ar eļļām salīpot un neveras ciet kā vajadzētu. Nākamajās brīvdienās izārdīšu.Tigerowitch wrote: ↑01.10.2017, 14:45Neatceros, viņam jau bija elektriskā drosele vai brīvgaitas vārsts atsevišķi? Jā atsevišķi tad tam var uzmest aci
-
- Posts: 38
- Joined: 25.08.2016, 20:26
- VW: Mk3 / Mk4
- Location: Talsi
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Sveiki.
Noņēmu droseli, iztīrīju un viss kārtībā. No sākuma baigi turējās uz 1500 apgriezieniem, bet pabraucu laiciņu un tagad viss perfekti.
Šķiet, ka nabija mūžu aiztikta.
Paldies par atsaucību.
Noņēmu droseli, iztīrīju un viss kārtībā. No sākuma baigi turējās uz 1500 apgriezieniem, bet pabraucu laiciņu un tagad viss perfekti.
Šķiet, ka nabija mūžu aiztikta.
Paldies par atsaucību.
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Ir līdzīga broblēma.. braucot it kā viss kārtība, bet kad apstājas apgriezieni lēnām paceļas līdz 1200 un tad nokrītas normāli.
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Ja domā droseles tīrīšanu.. Tad tas jau tika izdarīts, izmaiņu nav.. būs laikam jāiziet cauri visām sīkajām vakum trubiņām..
-
- Posts: 2948
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 192 times
- Been thanked: 238 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Mani jau kādu laiku neliek mieru līdzīga problēma. Apgriezieni mēdz tukšgaitā staigāt, mēdz nestaigāt. Citreiz 800-1200, citreiz mazākās amplitūdās. Braucas viss labi, problēma novērojama tikai un vienīgi tukšgaitā.
Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.
Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja.
Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.
Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja.
Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Zem i plakan
- Posts: 6861
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 318 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Kad es servisā sastapos ar Octavia vRS, kurai degvielas filtra dēļ sūknis gribēja kačāt ar 15 ampēriem, bet bija paredzēts līdz 5 ampēriem un degvielas padeve bija tā, ta ka ar prostatas problēmām, tad es noteikti ieteiktu arī to pamainīt, ja tas kādu laiku nav darīts, kaut vai profilakses pēcJujubokar wrote: ↑23.04.2018, 01:26Mani jau kādu laiku neliek mieru līdzīga problēma. Apgriezieni mēdz tukšgaitā staigāt, mēdz nestaigāt. Citreiz 800-1200, citreiz mazākās amplitūdās. Braucas viss labi, problēma novērojama tikai un vienīgi tukšgaitā.
Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.
Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja.
Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
Vari 2x minēt kura ir filtrētā degviela
-
- Posts: 173
- Joined: 29.10.2014, 14:18
- VW: Golf IV 1.8 T
- Location: Lielvārde
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Pamēģini droselei adoptāciju uztaisīt..Jujubokar wrote: ↑23.04.2018, 01:26Mani jau kādu laiku neliek mieru līdzīga problēma. Apgriezieni mēdz tukšgaitā staigāt, mēdz nestaigāt. Citreiz 800-1200, citreiz mazākās amplitūdās. Braucas viss labi, problēma novērojama tikai un vienīgi tukšgaitā.
Vakuuma trubas principā visas nomainītas, drosele iztīrīta. G62 dačiks mainīts, bez izmaiņām. Kartera ventilācijai uzmanību pievērsu, neko cauru vai aizlipušu neatradu. Sveces mainītas pirms kaut kādiem 5k km, ieliku NGK pēc kataloga.
Kompī kļūdu nav, ja kārtīgi izspīdzina, dažreiz izdodas noķert mixture adaptation exceeded kļūdu, bet neregulāri un arī pēc ļoti nekaunīgas gāzelēšanas.
Ceļ labi, degvielas patēriņš pa trasi arī normāls, pilsētā itkā ir ap 12l, bet tas laikam dēļ tā, ka man resna kāja.
Kur vēl meklēt kašķi? Ir jēga ņemt nost degvielas reiku un raut ārā sprauslas? Itkā kādu gadu vai pat vairāk neesmu mainījis degvielas filtru, bet grūti iedomāties, kā tas varētu būt pie vainas.
Ja būs beigta tad uzrādīs ka nevar nostāties kaut kādā stāvoklī..
Jo man bij tā ka drosele bij izbeigusies, tieši tukšgaitā staigāja apgriezieni, bet braucot bij normāli..
-
- Posts: 2948
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 192 times
- Been thanked: 238 times
- Contact:
Re: 1.8 Turbo AGU apgriezieni
Jā, to nepieminēju. Droseli adaptēju gan pēc tīrīšanas, gan vēl kautkad nesen, intereses pēc. Bez izmaiņām.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest