Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 27.02.2010, 17:37

isteniba to te jau dazados forumos daudzi diskuteja .. pilnigi tapat - no 3-4 riezes sanak ierubities,,

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 27.02.2010, 17:47

GintsK wrote:Nu?
Vienīgi kamdēļ visi netaisa ar nobīdi vai visi bez - to gan es lāga nesaprotu.
mehaniskajos darbos bez nobīdem daudz mazāk kļudas iespēju .. :lol: vienreiz iestadies un grozi ..

mehanikā visi mezgli jasasien kopā- nevienmēr izdodas -daudzās vietas upurē finansialu vai izturibas dēļ

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 27.02.2010, 19:51

Varbūt redzam vienu, saprotam dažādi.
Mana ideja, ka motors griežas braukšanas virzienā.
Šai attēlā kreisajā pusē ir redzams, ka kloķene ir nobīdīta uz aizmuguri. Tad shematiskais zīmējums ir no otras puses - labās. Tā pat kā foto.
Image

Par to sašurinājumu ieplūdei: vai nav tā, ka tas sašaurinājums rada vēl vienu papildus rezonanses fekvenci? Vienu viss kopā, otru - šī pakāpīte.
Golf II 2.0L 16V
VEMS

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 27.02.2010, 19:51

Varbūt redzam vienu, saprotam dažādi.
Mana ideja, ka motors griežas braukšanas virzienā.
Šai attēlā kreisajā pusē ir redzams, ka kloķene ir nobīdīta uz aizmuguri. Tad shematiskais zīmējums ir no otras puses - labās. Tā pat kā foto.
Image

Par to sašurinājumu ieplūdei: vai nav tā, ka tas sašaurinājums rada vēl vienu papildus rezonanses fekvenci? Vienu viss kopā, otru - šī pakāpīte.
Golf II 2.0L 16V
VEMS

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 27.02.2010, 20:21

GintsK wrote:Varbūt redzam vienu, saprotam dažādi.
Mana ideja, ka motors griežas braukšanas virzienā.
Šai attēlā kreisajā pusē ir redzams, ka kloķene ir nobīdīta uz aizmuguri. Tad shematiskais zīmējums ir no otras puses - labās. Tā pat kā foto.
Image

Par to sašurinājumu ieplūdei: vai nav tā, ka tas sašaurinājums rada vēl vienu papildus rezonanses fekvenci? Vienu viss kopā, otru - šī pakāpīte.
kreisaja bilde set izskatas ka nepareizi nobide - ja uzskatit ka labaja viss pareizi ar rotaciju ...

per t sasaurinajumu- kau kadu frakvenci jau veido - bet butu gruti to pamatot- -- gan jau vasara noraus kadu varstu , tad paturesu rokas: pa asu pakapite maz liet , bet ta - tas ir tirais venturi (ka karbikim smidzinataja lai labak sajauktu gaisa un degvielas molekulas)
to visu ari nevar tik butiski skatit- tados maketveidigos gadas daudz nepabeigta vai ari izgriezts dazadi-daba pataustot biku savadak gadas

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 27.02.2010, 20:33

pec focenes - tas griezas pulkstans rad virziena - un tad sanak ka ari maketa shena kreisaja puse pareizi ,tur tas pret pulksteni griezas un viss sanak - gan preizi uzzimets ,gan ka ratu vilks ar zobratu_ sledziens - labaja puse shema ir otradak apgriesa - (spoguljveidigi) a ta viss ok : TAA?

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 27.02.2010, 23:13

atradu pilno bidi tai nobidei 15mm - vai nu cujs vai uzmineju , vai nu taija gala arii kljuda ..tomer (gajiens ) varbut nav istais vards seit- pareizak virzulja celjs,bet man tas ir tas pats kas gajiens .. ta ka einsteins rulle -" jokoju " ta ir kubaturas smauksana tehniskajai komisijai :lol:
Attachments
BoreOffset1.jpg
BoreOffset1.jpg (50.6 KiB) Viewed 745 times

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 28.02.2010, 21:04

ieplude - visas tris rezonanses-
Attachments
int1.JPG
int1.JPG (50.68 KiB) Viewed 706 times

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 02.03.2010, 20:35

Nekādi nevaru aiziet samērīt ABFa ieplūdes garumu.

Bet pēc šī atkal redzu, ka tiešām matemātikas daudziem ir atšķirīgas. Man tikai viena frekvence sakrīt. Pārējās nobīdas...

Vēl noteikti ABFs izmanto jau pirmās kārtas harmoniku, kuru tas aprēķins nerāda.

Kad minēju, ka ienākošo trubu ir grūti sarēķināt, domāju par resīvera/kolektora tilpumu - tas nav galīgs. Bet frekvence tik un tā sanāk. Tamdēļ vieglāk ir pamēģināt.

Nokusīs, moš ar Aigaru paprovēsim :)
Golf II 2.0L 16V
VEMS

User avatar
aigars
Posts: 2145
Joined: 08.10.2008, 13:00
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Bauska, Iecava, Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by aigars » 02.03.2010, 22:23

Es ar ceru ka lidz sniega nokushanai karba bus sataisiita :evil: , un varesim sarunat... 8)
Brucu Audi A6 C6 2.0 TDi
Ex: Golf 4 1.9 TDi
Ex: Audi A3 2.0 TDI S_Line [Nozagts]
Ex: Golf3 GTI 2.0 16v ABF

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 03.03.2010, 14:45

diez vai to pirmo harmoniku izmanto - jo tai trubas garums bus visisakais, bet efekts % vislielakais , tur nav abf skaitīts , 1.8 kaut kads motors . neatceros- bet ja bus brivaks pameginasu abf salikt . tiem visiem ir loti svaki -gaiss jagriez uz 180 grad. ....loti daudz zudumu galā...

User avatar
GintsK
Posts: 288
Joined: 25.11.2007, 00:45
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by GintsK » 03.03.2010, 21:33

Jā jā. Abfam ir dikti garš kanāls. Un kas labi - līkums ir visslaidākais.
Domāju izmanto gan pirmo. Re ku ABF stenda izdruka (gan ar nestandarta vālēm:
Image
http://www.scirocco.lv/forum/showthread.php?t=2054

Man arī ir ABF kolektors. un līkne ir apmēram šāda, lai gan apakšā un izplūdē viss ir savādāk:
Image

Domāju, ka 5500...5700 ir no pirmās kārtas harmonikas.
Golf II 2.0L 16V
VEMS

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 03.03.2010, 22:39

domaju ka tomer neizmanto - jo tik talu tas negriezas ...

bija eksperimentets ar fordu liekas - ar droselem un ar std iepludi - nu ar droselem apaksa pavisam grieze nebija ... tur pat osc ari meginaja kadi gadi 6-8 atpakalj..

tabula tuvu abf garumam -
Attachments
garm  abf.jpg
garm abf.jpg (46.08 KiB) Viewed 574 times

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 03.03.2010, 22:46

un 630 mm garam ..
Attachments
abf input.jpg
abf input.jpg (64.44 KiB) Viewed 569 times

gabtmotors
Posts: 47
Joined: 20.02.2010, 17:25
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.

Post by gabtmotors » 03.03.2010, 23:34

[quote="GintsK"]Jā jā. Abfam ir dikti garš kanāls. Un kas labi - līkums ir visslaidākais.
Domāju izmanto gan pirmo. Re ku ABF stenda izdruka (gan ar nestandarta vālēm:
Image
http://www.scirocco.lv/forum/showthread.php?t=2054





izskatas ka sadalenes bisku kavē - (ar sitadam velvem braucam treku kadreiz ... ) bija biku savadakas liknes

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests