Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
promesim vel
- Attachments
-
- pin oset.jpg (69.53 KiB) Viewed 2377 times
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Nu?
Augšā ir tipa virtuāls motors bez pirksta nobīdes, apakšā - ar.
Augšējam ir savs gājiens, apaksējams savs.
Bet kloķene starp AMP->ZMP iet 177.15, bet ZMP->AMP 182.85deg.
Gājiens 60.8 - uz abām pusēm protams! Ja neņem vērā kaut ko no Einšina...
Vienīgi kamdēļ visi netaisa ar nobīdi vai visi bez - to gan es lāga nesaprotu.
Augšā ir tipa virtuāls motors bez pirksta nobīdes, apakšā - ar.
Augšējam ir savs gājiens, apaksējams savs.
Bet kloķene starp AMP->ZMP iet 177.15, bet ZMP->AMP 182.85deg.
Gājiens 60.8 - uz abām pusēm protams! Ja neņem vērā kaut ko no Einšina...
Vienīgi kamdēļ visi netaisa ar nobīdi vai visi bez - to gan es lāga nesaprotu.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
nu tie, kas netaisa ar nobīdi, netaisa tāpēc, ka nejēdz visu forši sarēķināt
būtu forši tādas animācijas, kā iedevi, tikai ar nobīdi, lai vieglāk pafiškot, a to atkal vēls un galīgi nedomājas.
atļaušos atkal paminēt viens, kas nāk prātā, nobīdot, moš samazinās slodze maiņas punktos?
otrs, nesanāk tā, ka pavirzot piemēram pa kreisi, neliels "uzsvars" uzliekas uz darba takti (nu protams zaudējot saspiešanā) ?
būtu forši tādas animācijas, kā iedevi, tikai ar nobīdi, lai vieglāk pafiškot, a to atkal vēls un galīgi nedomājas.
atļaušos atkal paminēt viens, kas nāk prātā, nobīdot, moš samazinās slodze maiņas punktos?
otrs, nesanāk tā, ka pavirzot piemēram pa kreisi, neliels "uzsvars" uzliekas uz darba takti (nu protams zaudējot saspiešanā) ?
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
izpildit to delzos -tur jau tas slepjas,lielakai dalaj to konstruktivi nemaz nav iespejams..cypress wrote:nu tie, kas netaisa ar nobīdi, netaisa tāpēc, ka nejēdz visu forši sarēķināt
būtu forši tādas animācijas, kā iedevi, tikai ar nobīdi, lai vieglāk pafiškot, a to atkal vēls un galīgi nedomājas.
atļaušos atkal paminēt viens, kas nāk prātā, nobīdot, moš samazinās slodze maiņas punktos?
otrs, nesanāk tā, ka pavirzot piemēram pa kreisi, neliels "uzsvars" uzliekas uz darba takti (nu protams zaudējot saspiešanā) ?
kadam izdevas uzvaret "lotos ' programmu? nedelju iztereju -un metu mieru-izmantoju tikai varstu mehanisma nodalju.
visi it ka lieto vienas formulas - tikai dazadiem kalk -gala sanak savadakas atbildes,kaut kur katrs lieto savus koeficentus , vai noapaljojumus,vai nu kas visdrizak-pilniba jaapgust tas progas
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
VAZam tak tā nobīde bija. Pamatā, lai paātrinājuma pīķis nesakristu ar virzuļa pārmešanos uz pretējo sienu. Vienīgi, ja pareizi atceros, tad darba gājienā berze bija palielināta. Yamahai ir normāli - tieši darba gājienā virzuļa sānspēks ir samazināts.cypress wrote:nu tie, kas netaisa ar nobīdi, netaisa tāpēc, ka nejēdz visu forši sarēķināt
būtu forši tādas animācijas, kā iedevi, tikai ar nobīdi, lai vieglāk pafiškot, a to atkal vēls un galīgi nedomājas.
atļaušos atkal paminēt viens, kas nāk prātā, nobīdot, moš samazinās slodze maiņas punktos?
otrs, nesanāk tā, ka pavirzot piemēram pa kreisi, neliels "uzsvars" uzliekas uz darba takti (nu protams zaudējot saspiešanā) ?
Tur pat tak bija arī grafiki ar nobīdītu pirkstu:
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Vienīgi te ir ekstrēmi īss klanis paņemts.
~~~~~~~~~~~~~
Par tām programmām. Domāju, ka jautājums ir par to, uz kādām formulām tās ir balstītas.
Piemēram izpūtējs. Parādības izputējā nemaz normāli fizikāli/matemātiski nevar izskaidrot - vienkāši nelīmējas kopā tas garenviļņu izplatības ātrums ar pieņemtajām fizikas normām - dotā temperatūra, dotais spiediens - galā būtu jābūt citam ātrumam.
Te pat Latvijas netā var atrast greizu aprakstu par to iekš tigerracing.lv
No otras puses ir formulas, kas balstās uz empīriski noteiktām sakarībām. It kā OK. Bet te ir piemērs - divas formulas, kas dod rezultātus, kas pie vieniem apgriezieniem ir līdzīgi (tipa formulas darbotos rēķinot ar abām), pie citiem rpm - krietni atšķiras...
http://www.team-integra.net/sections/ar ... icleID=471
Vajag, lai ir abi. Izpētīta fizika un empīriski pievilktas klāt formulas, kas piekoriģē to, ko tā fizika ir spiesta novienkāršot. Galā jau nemaz nesanāk tik sarežģīti, toties uzticamāk par abiem augšējiem variantiem.
Man arī nav bijusi pacietība novest motoru līdz galam iekš Lotus. Bet nu galu galā es motorus nebūvēju. Man ir jākoncentrējas vairāk uz lietām, kas saistītas ar ECU. Reizēm vien varu ietekt kaut ko pārtaisīt savādāk, ja motors tiešām neelpo. Tad vismaz kaut kādai saprašanai tomēr ir jābūt.
~~~~~~~~~~~~~
Par tām programmām. Domāju, ka jautājums ir par to, uz kādām formulām tās ir balstītas.
Piemēram izpūtējs. Parādības izputējā nemaz normāli fizikāli/matemātiski nevar izskaidrot - vienkāši nelīmējas kopā tas garenviļņu izplatības ātrums ar pieņemtajām fizikas normām - dotā temperatūra, dotais spiediens - galā būtu jābūt citam ātrumam.
Te pat Latvijas netā var atrast greizu aprakstu par to iekš tigerracing.lv
No otras puses ir formulas, kas balstās uz empīriski noteiktām sakarībām. It kā OK. Bet te ir piemērs - divas formulas, kas dod rezultātus, kas pie vieniem apgriezieniem ir līdzīgi (tipa formulas darbotos rēķinot ar abām), pie citiem rpm - krietni atšķiras...
http://www.team-integra.net/sections/ar ... icleID=471
Vajag, lai ir abi. Izpētīta fizika un empīriski pievilktas klāt formulas, kas piekoriģē to, ko tā fizika ir spiesta novienkāršot. Galā jau nemaz nesanāk tik sarežģīti, toties uzticamāk par abiem augšējiem variantiem.
Man arī nav bijusi pacietība novest motoru līdz galam iekš Lotus. Bet nu galu galā es motorus nebūvēju. Man ir jākoncentrējas vairāk uz lietām, kas saistītas ar ECU. Reizēm vien varu ietekt kaut ko pārtaisīt savādāk, ja motors tiešām neelpo. Tad vismaz kaut kādai saprašanai tomēr ir jābūt.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
te bus iepludes garumi grafiks, un sameklejiet neta "intake bellmouths” diezgan svariga lieta gaisa iepludei -lai nav galigi nogriezta truba
- Attachments
-
- runnerlength.jpg (72.21 KiB) Viewed 2302 times
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
par to nobidi- gandrisz visiem musdienigiem ta ir pirksta -1-2mm drizak lai atslogotu sales ,kloki-lai nav viss amt taisna linija- yamahai tur jau ir klasisks (latviski nezinu ) bet cik atceros "dezasiacija"- tadi mot .griezas tikai viena virziena un dot iespeju sasniegt lielakus max apgriezienus, yam 2010 griezas pret pustena virz.
- Attachments
-
- 2010_YZ450F_2.jpg (188.3 KiB) Viewed 2299 times
-
- Posts: 2146
- Joined: 08.10.2008, 13:00
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Bauska, Iecava, Jelgava
- Contact:
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Es te vispar palasot visu ko rakstat: jutos pavisam mazinjsh ujn nieciigs...
Ex: Audi A6C6 2.0 TDi
Daily: Golf6 1.4 Fsi
Ex: Audi A4B6 1.9 TDI quattro
Ex: Golf4 1.9 TDi
Ex: Audi A3 2.0 TDI [Nozagts]
Ex: Golf3 GTI 2.0 16v ABF [best ever]
Daily: Golf6 1.4 Fsi
Ex: Audi A4B6 1.9 TDI quattro
Ex: Golf4 1.9 TDi
Ex: Audi A3 2.0 TDI [Nozagts]
Ex: Golf3 GTI 2.0 16v ABF [best ever]
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Nu re kur tas grafiks dod vēl trešo rezultātu papildus tām abām formulām
Tai Yamahai ir interesants ieplūdes trakts: vienā vietā tas strauji izmaina diametru!
Tai Yamahai ir interesants ieplūdes trakts: vienā vietā tas strauji izmaina diametru!
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Skatoties te, man sanāk, ka tā Yamaha tomēr griežas pa pulksteni, skatoties uz foto.
http://www.mcnews.com.au/2010_Bikes/Yam ... _Intro.htm
Ja mēķis ir samazināt berzi pret sāna sienu darba gājienā, klanim tad ir jābūt "paralēlākam" pret cil. asi.
http://www.mcnews.com.au/2010_Bikes/Yam ... _Intro.htm
Ja mēķis ir samazināt berzi pret sāna sienu darba gājienā, klanim tad ir jābūt "paralēlākam" pret cil. asi.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
GintsK wrote:Nu re kur tas grafiks dod vēl trešo rezultātu papildus tām abām formulām
Tai Yamahai ir interesants ieplūdes trakts: vienā vietā tas strauji izmaina diametru!
domaju tas ieks labakas sajauksanas:degvielai ar gaisu -tiesi tur ari sprauslas lenkis nonak
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
GintsK wrote:Skatoties te, man sanāk, ka tā Yamaha tomēr griežas pa pulksteni, skatoties uz foto.
http://www.mcnews.com.au/2010_Bikes/Yam ... _Intro.htm
Ja mēķis ir samazināt berzi pret sāna sienu darba gājienā, klanim tad ir jābūt "paralēlākam" pret cil. asi.
pa cik tur nav kedes piervads ,bet zobrats un bildes un zim ir no dazadam pusem -drizak foto pret zimejuma pa ..
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
Tā bide tak ir mocim no labās puses, jo ieplūde viņam ir no priekšas!
Sanāk kloķene pa pulsteni (braukšanas virzienā), ieejošā kārbas vārpsta - pret, izejošā - atkal pa. Tālāk ķēde uz riteni. Zīmējums un foto man izskatās no vienas puses.
Sanāk kloķene pa pulsteni (braukšanas virzienā), ieejošā kārbas vārpsta - pret, izejošā - atkal pa. Tālāk ķēde uz riteni. Zīmējums un foto man izskatās no vienas puses.
Re: Noderīga informācija par 16v ieplūdes kolektoriem.
GintsK wrote:Tā bide tak ir mocim no labās puses, jo ieplūde viņam ir no priekšas!
Sanāk kloķene pa pulsteni (braukšanas virzienā), ieejošā kārbas vārpsta - pret, izejošā - atkal pa. Tālāk ķēde uz riteni. Zīmējums un foto man izskatās no vienas puses.
kaut ka mes redzam dazadi foto ir mocim no labas puses ,abas bildes no kreisas(zimejumi)un pacik izplude uz aizmuguti un ielude no prieksas tad jau bilde ieplude i ni kreisas - bet focene no labas ir sprausla un ieplude ..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest