VW 2.0 8v AGG GMM/lambda ?

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
User avatar
Chubaka
Posts: 2
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf MK3 2.08v GTI
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

VW 2.0 8v AGG GMM/lambda ?

Post by Chubaka » 11.10.2018, 10:19

Sveiki golfisti

Lieta tāda - nopirkām VW Golf MK3 2.0 8v AGG priekš ziemas kausa.

braucot tāda sajūta, ka pazūd brīžiem jauda, tā itkā uz mirkli motors nogļučī un tad atkal ar tādu spērienu aiziet. Tukšgaitā arī strādā it kā lejās ciet, burbuļo un spgriezieni staigā, BET, noņemot fišku no GMM (starp filtra kasti un droseli) - uzreiz sāk strādāt vienmērīgi un normāli, kolīdz uzliekot atpakaļ - 5 sekundes un sāk burbuļot. Zinātāji saka, ka tā notiek kad ir beigta lambda zonde - zondei visi vadi ir klāt, un tā izskatās dzīva. Pie kompja nav slēgts klāt un pagaidām nav arī opcijas - ķinas vads vēl ir ceļā. Padalaties ar pieredzi.

User avatar
arniks8
Posts: 1798
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: VW 2.0 8v AGG GMM/lambda ?

Post by arniks8 » 11.10.2018, 11:50

Tad jau drīzāk GMM vainīgs, ne lambda, bet prātīgāk būtu pieslēgt vispirms pie kompja un tad meklēt vainu. Ja Esi Rīga/Tukums, tad varu savu kabeli paķert.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
Chubaka
Posts: 2
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf MK3 2.08v GTI
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: VW 2.0 8v AGG GMM/lambda ?

Post by Chubaka » 11.10.2018, 13:07

Mašīna Rīgā,garaža - nekustīga (piekare un bremzes ar rūsas klusci apaugusi) - bet tas drīz tiks labots.

Diagnostika tas protams ir ļoti labi - bet pagaidām ja tādas iespējas nav - tad laikam nekā pateikt nevar tieši vai tas ir GMM ?
vai tad nav jābūt tā, ka noņemot fišku no GMM auto jānoslāpst ?

User avatar
arniks8
Posts: 1798
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times
Contact:

Re: VW 2.0 8v AGG GMM/lambda ?

Post by arniks8 » 11.10.2018, 13:16

Tas var būt atkarīgs no vadības, digifants toč neniet bet GMM, AGG ir kkāda cita vadība. Dačiki jau ir vairāki un katrs spēlē savu lomu, var jau arī veikt kkādas pārbaudes ar oscilogrāfu, voltmetru, veco GMM ar klapi var diezgan viegli pārbaudīt, par to kas AGG ir lai kāds cits komentē, ar to man nav bijusi darīšana.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 2116
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 14 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Re: VW 2.0 8v AGG GMM/lambda ?

Post by msh » 12.10.2018, 00:12

AGG ir SIMOS ar drāts MAFu - nē nu tur arī pastāv variants 3,14pelēties ar voltmetru [MAFs tāpat gaisa masas signālu dod ārā kā 5v amplitūdas spriegumu], bet nah tā muļķoties. Reku sarunā ar arniku lai piespraužas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf 2E/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests